Eli siis olen jo ollut jonkin aikaa kiinnostunut eräästä miehestä, jonka kanssa käyn samaa koulua. Mies vaikuttaa myös minusta jonkin verran kiinnostuneelta, kun kyselee minusta paljon ja pyysi yhteystietojani. Joten päätin mennä mukavuusalueeni ulkopuolelle ja pyysin miestä treffeille, mutta vastaus oli vain ”ehkä”. Mitä minun pitäisi nyt sitten miettiä, onko tuo nyt sitten kyllä ja merkkaa sitä, että mies on kiinnostunut vai oliko se vain hellävarainen ei?
T. 24v hämillään oleva nainen
Pyysin miestä treffeille ja vastaus oli epämääräinen ehkä
9
392
Vastaukset
- Anonyymi
"Ehkä" tarkottaa ei.
- Anonyymi
Niin kyllä vähän arvelinkin, vaikka vielä viestitteleekin
Ap
- Anonyymi
oliko sulla paljon painoa päällä
- Anonyymi
Jos nyt siis kehon painoa tarkoitit niin 161cm/55kg että ihan sopusuhtainen olen
Ap
- Anonyymi
Jos mies on ujo tai varattu eikä uskalla lähteä syvempää tuttavuutta tekemään. Tai sitten te että ole oikeat toisillemme. Veikkaan ujoutta ja ehkä kiinnostusta tutustua toiseen sukupuoleen yleisesti. Vaikuttaa jotenkin fiksulta mieheltä.
Olit ehkä kiinnostunut kovasti ja menit asioiden edelle.
Sanoisin, että antaa ajan kulua ja jatka hänen ystävänään. Kysy vaikka häneltä, miten hänellä on mennyt, ehkä hän tarvitsee keskusteluseuraa ja avautuu. Opitte tuntemaan toisianne. Ja sinäkin miesten ajattelua. Jos miehellä ei ole ollut naisystävää aikaisemmin tai paljon kokemusta, hänen on hyvä tutustua toiseen sukupuoleen. Jos jotenkin kosketatte vaikka tahattoman luonteisesti toisianne, se voi kertoa onkojotsin sähköä, eroottista latausta välillänne.
Jos hän ei sinua valitse, niin varmastikin hän arvostaa sinua. Olisiko teillä jotain yhteistä harrastusta? - Anonyymi
Seuraava siirto on hänen, joten odottele rauhassa ja katso mitä hän tekee. Jos vaan viestittelee eikä tee omaa siirtoaan, hän todennäköisesti haluaa olla vain kaveri.
Älä tyrkytä itseäsi, olet jo oman osuutesi tehnyt. Ehkä, on avoin kyllä. Odota vain tai pyydä ihan reilusti uudelleen.
Ei täältä kannata apua pyytää, vaan rohkeasti kiinni.- Anonyymi
" 161cm/55kg että ihan sopusuhtainen olen "
-Näillä tiedoilla, jos mies ei kiinnostu, hän on satavarmasti HOMO. - Anonyymi
On varattu. Onko J taas kyseessä? Käy lh koulua R- nimisessä pikku kaupungissa Varsinais- Suomessa?!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664