Myös Camelboots

Anonyymi

Etsii unelmaa jota ei ole. Ulkoisesti ja sisäisesti vielä enemmän eltaantunut ukko etsii jotain unelmaa täyttämään karahtaneen parisuhteen tekemään tyhjiötä!

DISSI JA CAMELBOOTS NE YHTEEN SOPPII HUOMENNA VIEDÄÄN PUSSAUSKOPPIIN.

....vitun tollot

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta vaan sinullekin! Aurinkoinen päivä tulossa ja teikällä kunnon kankkunen? ;)

• Anonyymi

Mistäs tiedät miltä cameli näyttää ja eihän sitä ole täällä edes näkynyt aikoihin.
      Oletko tavannut hänet?

• Heh..näitä spekulaatioita täällä aina riittää.
        On se kumma etten minä saa olla millään blade83....pitäisi välttämättä olla jokin teidän entinen netti ihastus...Milloin Pertti, milloin Cameboots. ....,Mut tää vaan kertoo, et tietyt ihmiset tekevät vaikutuksensa ja heitä jäädään kaipaamaan. Jääköhän minua kukaan kaipaamaan sitten kun löydän sen oman neitseellisen kukkaseni ja poistun palstalta?

• blade83 kirjoitti:

Heh..näitä spekulaatioita täällä aina riittää.
        On se kumma etten minä saa olla millään blade83....pitäisi välttämättä olla jokin teidän entinen netti ihastus...Milloin Pertti, milloin Cameboots. ....,Mut tää vaan kertoo, et tietyt ihmiset tekevät vaikutuksensa ja heitä jäädään kaipaamaan. Jääköhän minua kukaan kaipaamaan sitten kun löydän sen oman neitseellisen kukkaseni ja poistun palstalta?

Moi, minä olen Pertti.

• blade83 kirjoitti:

Heh..näitä spekulaatioita täällä aina riittää.

Miksi pitää olla neitsyt?

• Partakaveri kirjoitti:

Moi, minä olen Pertti.

Joo..Mä tiedän, että sä olet Pertti ja todennäkösesti aikast moni muukin nikki vielä:D
        -Siellähän se neitsyys asia on mun profiilissa selitetty ja palstoillakin monen monta kertaa ihmettelijöille.

• blade83 kirjoitti:

Joo..Mä tiedän, että sä olet Pertti ja todennäkösesti aikast moni muukin nikki vielä:D
        -Siellähän se neitsyys asia on mun profiilissa selitetty ja palstoillakin monen monta kertaa ihmettelijöille.

Ai sekö on outoa että sinua epäillään Pertiksi, mutta epäilet itse muita :D

• blade83 kirjoitti:

Eli siis kyse on taudeista? Tottahan se on että mitä enemmän kumman tahansa sukupuolen edustaja jakaa tavaraa , sitä todennäköisemmin on mielenkiintoisia kantoja. Unohdat kuitenkin että sieltä emättimestä me kaikki tullaan, joten edes neitsyet eivät ole steriileitä.

• Partakaveri kirjoitti:

Ai sekö on outoa että sinua epäillään Pertiksi, mutta epäilet itse muita :D

Eniten yllätyin kun wuppis väitti minun olevan peppis:D
        -Kyllä minä häntä(peppistä) sentään pidin ihan nättinä fiksuna tyttösenä...Vaikutti ymmärtävän myöskin maailman/ihmisten saastuneen.....Taisivat telaketjufeministit ajaa likan palstalta.

• blade83 kirjoitti:

Eniten yllätyin kun wuppis väitti minun olevan peppis:D
        -Kyllä minä häntä(peppistä) sentään pidin ihan nättinä fiksuna tyttösenä...Vaikutti ymmärtävän myöskin maailman/ihmisten saastuneen.....Taisivat telaketjufeministit ajaa likan palstalta.

Olen koittanut Peppistä houkutella takaisin silloin kun on harvakseltaan eksynyt palstalle, mutta huonolla menestyksellä. Minun takiani hän täältä aikoinaan lähti. Juteltiin niitä näitä ja joku veti siitä herneen nenään ja alkoi vainoamaan häntä :(

• Partakaveri kirjoitti:

Olen koittanut Peppistä houkutella takaisin silloin kun on harvakseltaan eksynyt palstalle, mutta huonolla menestyksellä. Minun takiani hän täältä aikoinaan lähti. Juteltiin niitä näitä ja joku veti siitä herneen nenään ja alkoi vainoamaan häntä :(

Ei kyllä se peppis lopulliset hyvästit jätti siinä kohtaa kun wuppis epäili häntä minuksi ja sitten laukoi siinä peppiksestäkin kaikkea muutakin .......pahaa....:(

• blade83 kirjoitti:

Ei kyllä se peppis lopulliset hyvästit jätti siinä kohtaa kun wuppis epäili häntä minuksi ja sitten laukoi siinä peppiksestäkin kaikkea muutakin .......pahaa....:(

En ollut näkemässä, joten paha sanoa mitään.

• blade83 kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Se on totta, että pidän sua ex-Camelbootsina ja sekin, että kerran sanoin, että,en ihmettelisi vaikka olisit myös Peppupupu. Johtuen niistä bakteerihöpötyksistä..

• Anonyymi

Camelboots tunnetaan.

• Anonyymi

Onko paha jätkä livenä? Muistaakseni kaverilla oli selkä ku Arskalla aikoinaan. Eipä tuo eltaantuneelta ainakaan näyttänyt?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56