Oleme olleet yhdessä jo 4 vuotta eikä tilanne ole muuttunut sitten yhtään. Minä olen sellainen ihminen, että en tykkää jos koti on likainen. Mies on sitten päinvastoin, pysyty elämään vaikka sikolätissä. Eikö tällaisessa tilanteessa saisi huomauttaa, että mis voisi joskus siivotakin välillä enkä pelkästään minä? Jos minä huomautelen asioista niin mies haukkuu nalkuttelijaksi. Ei kaikkien tarvitse samanlaisia olla mutta kyllä perusasiat pitää olla jo hallussa ja koti pitää siistinä. Menkää niitä autoja rassailemaan mutta pesun kautta sänkyyn!
Miksi te miehet monimutkaisia?
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei puheissasi ole paljoa järkeä. Ensinnä otsikkosi ei sovi juttuun mitenkään. Sitten käytännössä sanot että "ei kaikkien tarvitse samanlaisia olla mutta kyllä kaikkien tarvitsee olla samanlaisia."
Totta että mies voisi joskus siivota sinun iloksesi vaikka ei itsensä takia, mutta jos niin tapahtuu niin se on nähtävä lahjana ja oltava kiitollinen eikä vaatia sitä tylysti koko ajan.
Mikset itse mukaudu hänen tapaansa elää tavarat leviteltyinä ja kätevästi valmiina käyttöön kuten varmaankin ajatus on? Ja vielä kuuntele nalkuttamista jos et tee niin. Ei se kivaa ole.
Jos mies tekee jotain muuta hyödyllistä niin voithan sinä vastaavasti huolehtia siivouspuolesta jos se sydämelläsi on. Kaipa haluaisit kiitosta siitä, mutta sitä ei ymmärrettävästi tule ja turhaudut tilanteesta. Sorry. Hanki joku siivousrobotti ja muita järjestystä ylläpitäviä systeemeitä jotta vähän helpottaisi. - Anonyymi
Mutta miksi sanotte naisia aina nalkuttajiksi? Mies kun nalkurttaa niin hän on normaali.
- Anonyymi
Miehet ne vasta nalkuttaakin sotkuisesta kodista, jos nainen ei siivoa!
- Anonyymi
siivotkoon se jota sotkuisuus enemmän haittaa!
- Anonyymi
>Ei kaikkien tarvitse samanlaisia olla mutta kyllä perusasiat pitää olla jo hallussa ja koti pitää siistinä.
eli toisten pitää elää niin kuin mitä luulet niiden kuuluu tehdä. sellainen my way or highway ämmä siellä.
laitan sellaiset nalkuttavat akat kiertoon jo alkumetreillä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751758- 591708
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3371467Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671290Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081269Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621117- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin981050Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57990