mielisairasko

Anonyymi

En tajua Flowersreally-nimimerkillä kirjoittavaa naista,onko edes nainen? En kyllä usko miehenkään pystyvän esittämään naista noin.

On välillä ihan psykonarttu tai sitten välillä mukava. Kirjoittaa välillä ihan sekavia tai sitten välillä järkeviä.

Sairastaako hän jotain mielisairautta?

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bibo taitaa olla, mitä olen seuraillut kanssa.

      • Anonyymi

        Kaksisuuntaisessa on pitkiä masennus- ja maniavaiheita vuorotellen. Silloin tällöin äksyily on ihan normaalia, eikä se tee kenestäkään sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksisuuntaisessa on pitkiä masennus- ja maniavaiheita vuorotellen. Silloin tällöin äksyily on ihan normaalia, eikä se tee kenestäkään sairasta.

        Mielisairaan tunnistaa kadulla helposti.
        Epäsiisti olemus, muovikassi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairaan tunnistaa kadulla helposti.
        Epäsiisti olemus, muovikassi.

        Epäsiisti voi olla myös jos on tullut kiire lähtö. Tai ei kiinnosta oma ulkonäkö. Muuthan sitä joutuu katsomana, siinäpähän kärsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsiisti voi olla myös jos on tullut kiire lähtö. Tai ei kiinnosta oma ulkonäkö. Muuthan sitä joutuu katsomana, siinäpähän kärsivät.

        Jos ei peseydy kuin kerran kuussa, tuskin niin kiire on. Aivonsa juonut kusihousu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei peseydy kuin kerran kuussa, tuskin niin kiire on. Aivonsa juonut kusihousu.

        No tuo onkin kokonaan toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairaan tunnistaa kadulla helposti.
        Epäsiisti olemus, muovikassi.

        Enemmän se on mielisairauden merkki jos on neuroottisen siisti.


    • Mitäpä väliä siitä millainen Flow on? Onko nainen ja minkälainen. Jutut osaa olla jokaisella kirjoittajalla vaikka minkälaiset.

      Parempi vaan, että on monenlaista sakkia, niin tulee kunnon kohtaamisia. 😁👌

    • Anonyymi

      Ei sillä ole meille mitään merkitystä tajuatko vai et. Ihan sama 😂

      • Tämä. Kaikille ei ole siunaantunut huumorintajua.


    • Anonyymi

      No se nyt on normaalia, että mielialat vaihtelee? Ei kukaan aina jaksa olla mukava.

      • Juurikin näin.

        Haistakaa vittu.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Haistakaa vittu.

        (hihitystä)

        Just näin 🤣


    • Jotain palstalaista ahdistaa nyt pahankertaisesti. Mutta ei hätää. Kyllä me halitaan sinut terveeksi 🤗

      • Mikäs ihmeen halikopteri susta on tullu?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs ihmeen halikopteri susta on tullu?

        Minä olen aina ollut. Ei vaan jaksa enää murjottaa välissä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs ihmeen halikopteri susta on tullu?

        Sitä paitsi nämä pahoinvoivat yksilöt tarvitsevat kaikkein epätoivoisimmin niitä haleja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs ihmeen halikopteri susta on tullu?

        On pitänyt kysyä että olenko minä ja suuri suuni suututtaneet sinut jotenkin? Ihan vaan kun olet ollut jotenkin hiljainen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        On pitänyt kysyä että olenko minä ja suuri suuni suututtaneet sinut jotenkin? Ihan vaan kun olet ollut jotenkin hiljainen.

        Älä nyt taas ala...voi vit*u sentäs..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä nyt taas ala...voi vit*u sentäs..😂

        Eli et ole.

        Voi hyvänen aika sentäs..

        Ootko sä nähnyt millaisia kommentteja mun juttujen perään toisinaan tulee? En mä niistäkään suutu.

        Sä olet ihan tohveli kuule..🙂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä nyt taas ala...voi vit*u sentäs..😂

        Piti vaan varmistaa, kun päästän aina tajuamattani sammakoita suustani.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Piti vaan varmistaa, kun päästän aina tajuamattani sammakoita suustani.

        Mitäs vikaa sammakoissa on? Onko sulla kutuaika😂


      • Partakaveri kirjoitti:

        Piti vaan varmistaa, kun päästän aina tajuamattani sammakoita suustani.

        Mä kyllä sanon sulle suoraan.

        Ja sitten saat piiskaa..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä kyllä sanon sulle suoraan.

        Ja sitten saat piiskaa..😄

        Jee! 😄


    • Anonyymi

      Jollei aloittajalla ole muuta tekemistä kuin miettiä toisen kirjoittajan terveyttä/sairautta niin eikö silloin ole kaikkein parhainta keskittyä siihen oman mielenterveyden hoitamiseen? Turhat pulinat ja aloitukset pois.

    • No kuule voivoi..

      Voiskohan vika olla vastaanottavassa päässä?

    • Höpöhöpö. Flower on varsin terveen oloinen mun mielestäni. Ei sitä ihan kaikesta tarvi tykätäkään ja mä taas tykkään erityisesti suorapuheisuudesta. Sanoo mitä ajattelee, ihan sama mitä valtavirta siitä ajattelee. Mun mielestä se on tervettä, jos mikä.

      Että tietää kantansa eikä mee tuuliviirinä sinne tänne. :)

      Huonoja päiviä on kaikilla, kuuluu elämään.

      • Anonyymi

        Miehet hyvin usein pitää joskus äksyilevää naista sekopäisenä tai mielenvikaisena. Ei ole eka kerta kun tuollaista lukee tai kuulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet hyvin usein pitää joskus äksyilevää naista sekopäisenä tai mielenvikaisena. Ei ole eka kerta kun tuollaista lukee tai kuulee.

        Tai jonkun sortin hormoonitoiminnan seurauksena. Onkos sulla menkat tms. tulee aika äkkiä jonkun miehen suusta, jos on huonolla tuulella.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai jonkun sortin hormoonitoiminnan seurauksena. Onkos sulla menkat tms. tulee aika äkkiä jonkun miehen suusta, jos on huonolla tuulella.

        Tuo sun kuva.. Mulla on näitä ihmeen hahmotusongelmia, kuten siinä pympertin pymppy-kuvassa..Niin että mistä kehon osassa tuo tatska on ?

        Siinä huulikuvassa mä vähän paljastelin omiani..

        hihii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo sun kuva.. Mulla on näitä ihmeen hahmotusongelmia, kuten siinä pympertin pymppy-kuvassa..Niin että mistä kehon osassa tuo tatska on ?

        Siinä huulikuvassa mä vähän paljastelin omiani..

        hihii.

        Lisää paljastuksia..
        https://aijaa.com/GedIPW


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        elisakettu wUwwin tatskassa? Woot?

        On niitä muitakin kettuja..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On niitä muitakin kettuja..

        Ai viddu...ei se ainakaan Konnakettu ole..😖


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai viddu...ei se ainakaan Konnakettu ole..😖

        No myöhästä. Nyt siltä halkeaa .allit ylpeydestä :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo sun kuva.. Mulla on näitä ihmeen hahmotusongelmia, kuten siinä pympertin pymppy-kuvassa..Niin että mistä kehon osassa tuo tatska on ?

        Siinä huulikuvassa mä vähän paljastelin omiani..

        hihii.

        Mun yläselkä, lapa. :D

        Käsivarsi ei mahtunut kuvaan, joten sain vain lapaa kuvaan mahtumaan. :P



      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hieno! I like it. Solisluun alla? :)

        Avaa uudessa kuva uudessa välilehdessä, sillain pystyy näkee profiilikuvat isompana kokonaisuutena, jonkin verran pois jäävää osuutta. :)

        Tohon ymmmyrkään ei mahdu kaikki, mutta uudessa välilehdessä näkyy hiukka enemmän..sitten vaan ctrl ja plussaa...suurenee kuva. :D

        On tullut vakoiltua ihmisiä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai viddu...ei se ainakaan Konnakettu ole..😖

        Sillä pitäs olla pervompi ilme, jos se olis konnakettu. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hieno! I like it. Solisluun alla? :)

        Juu, siinähän se. 😊

        Toisella puolen on peura..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sillä pitäs olla pervompi ilme, jos se olis konnakettu. :D

        Todellakin. Semmonen virne ja sikari suussa, ehkä vielä silinterihattu päässä, jostain syystä..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Todellakin. Semmonen virne ja sikari suussa, ehkä vielä silinterihattu päässä, jostain syystä..😄

        Sellanen paha kettu.

        https://kevinspraggettonchess.files.wordpress.com/2015/09/nasty.png

        Tupakka huuleen...🤣



    • Hulluja on monenlaisia.

      • Ai mä luulin että olet ..ööh. Macy...

        No, joku ätmi taas..


      • Flowersreally on oman kokemuksen mukaan asiallinen kirjoittaja 🤔


      • Partakaveri kirjoitti:

        Flowersreally on oman kokemuksen mukaan asiallinen kirjoittaja 🤔

        Mullei ole kyseisestä ihmisestä oikeastaan mitään hajua. Lähinnä tuo tuli siitä, että oon jopa ite kuullu olevani hullu joskus.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Mullei ole kyseisestä ihmisestä oikeastaan mitään hajua. Lähinnä tuo tuli siitä, että oon jopa ite kuullu olevani hullu joskus.

        Mieheltä? En ihmettelisi, kutsuvat herkästi mielenvikaiseksi naista yms.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Mullei ole kyseisestä ihmisestä oikeastaan mitään hajua. Lähinnä tuo tuli siitä, että oon jopa ite kuullu olevani hullu joskus.

        Se tuntuu olevan aika geneerinen loukkaus silloin kun mies ei osaa puhua tunteistaan. Helpompi sanoa toista sekopääksi ja vetäytyä sitten pois. Ei tarvitse kohdata omaa pienuutta. Se vaan on parisuhteen kannalta tuhoisaa. Johan se alkaa valmiiksi ärsyttämään kun toinen ei kuuntele ja mitätöi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se tuntuu olevan aika geneerinen loukkaus silloin kun mies ei osaa puhua tunteistaan. Helpompi sanoa toista sekopääksi ja vetäytyä sitten pois. Ei tarvitse kohdata omaa pienuutta. Se vaan on parisuhteen kannalta tuhoisaa. Johan se alkaa valmiiksi ärsyttämään kun toinen ei kuuntele ja mitätöi.

        Varsinki jos kyseessä on tuntematon tai puoli tuttu, mutta eipä tuota ole tullu koskaan välitettyä siitä mitä joku toinen sanoo.


    • Ihme spekulointia. Ihan hyvä ja mukava ihminen ainakin mielestäni, mitä olen Flowersin kanssa jutellut. Eipä sitä joka päivä ole ruusuilla tanssimista. Kyllähän niitä päiviä on varmasti jokaisella, kun tekee mieli sadatella.

      Mistä sitä voi tekstin välityksellä edes tulkita toisen tunnetilaa. Olisikohan aika useasti taas se asioiden olettaminen syynä kaikenlaisiin ihmettelyihin ja väärinkäsityksiin? Lähtökohtana ainakin itse otan kaiken neutraalisti jos ei ole mitään hymiöitä saatteena tai jatkuvaa isoilla kirjaimilla mesoamista ym ym.

      Täälläkin on vielä sitten provosoija joukossa kanssa, kun koittavat painella niitä vääriä nappeja ja hakevat reaktioita toisista. Kyllähän semmoisiinkin varmasti kanssa kyllästyy.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä saat luvan selittää, että milloin olen muka ollut mukava tai järkevä?

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Voivoi, ei ole ensimmäinen eikä toinenkaan kerta kun jotkut jekkuilijat satuilevat toisen nimimerkillä. Voin laittaa esimerkin jos ap,lle ei muuten mene kaaliin, en siis ole -fr-. Koskaan ei voi olla varma kuka kirjoittaa anon. nimimerkillä.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Toi on totta, mutta yllättävän vähän tapahtunut ”mun” nimmarilla. Semmosia mukavia ”mausteita” olleet.

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Minusta ihan neutraali ja miellyttävä kirjoittelija mitä nyt olen lukenut.

    • Anonyymi

      On ihanaa, kun täällä saa huomiota ja sit voi puhua itsestään koskevista ”aiheista”.

      -flowersreally-

    • Floweri on palstan pippuri.

      • Ihanko oikeasti? Minä en olen huomannut mitään pippurointia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ihanko oikeasti? Minä en olen huomannut mitään pippurointia.

        Riippuu tietysti miten sen käsittää..

        Mulle pippuri edustaa terävää ja säpäkkää maustetta, joka kuuluu melkein sapuskaan kuin sapuskaan.

        Sä taas olet joku sekamauste, joku yrttisekoitus.. 🙃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Riippuu tietysti miten sen käsittää..

        Mulle pippuri edustaa terävää ja säpäkkää maustetta, joka kuuluu melkein sapuskaan kuin sapuskaan.

        Sä taas olet joku sekamauste, joku yrttisekoitus.. 🙃

        Mä olen chili.

        Asiasta ei neuvotella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Riippuu tietysti miten sen käsittää..

        Mulle pippuri edustaa terävää ja säpäkkää maustetta, joka kuuluu melkein sapuskaan kuin sapuskaan.

        Sä taas olet joku sekamauste, joku yrttisekoitus.. 🙃

        En minä ajatellut että olisit mitään negatiivista tarkoittanut. Hassu miten ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä toisista. En vaan muista Flowerilta mitään pippurointia. Ehkä olen idiootimpi kuin arvaankaan 😂

        Mutta tuosta chilistä olet oikeassa, mutta joukossa on hunajaakin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen chili.

        Asiasta ei neuvotella.

        Täällähän alkaa olla Spice Girls kasassa :D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Täällähän alkaa olla Spice Girls kasassa :D

        itse voisin olla timjami. Kasvaa myös villinä, jakaa mielipiteet:P


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        En minä ajatellut että olisit mitään negatiivista tarkoittanut. Hassu miten ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä toisista. En vaan muista Flowerilta mitään pippurointia. Ehkä olen idiootimpi kuin arvaankaan 😂

        Mutta tuosta chilistä olet oikeassa, mutta joukossa on hunajaakin.

        Kuka on hunaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on hunaja?

        Meinasin että Wwuwuwilla on pehmeä puolensa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Meinasin että Wwuwuwilla on pehmeä puolensa.

        Eiköhän kaikilla ole. 😊


    • Nyt vasta "tutustunut", mutta vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä. Useasti miehet saa naisten kirjoituksista täällä naisista paljon kiukkuisemman kuvan, kuin mitä hän oikeasti on. Irl tulisi oikein hyvin juttuun ja pitäisi mukavana naisena, mutta kirjoituksista välittyy joillekin miehille paljon todellisuutta äkäisempi kuva. Aikoinaan kun miehen-logiikassa kirjoittelin, niin aina jos olin hetken poissa, tai sanoin jotain jollekin vastaan, olin heti muka suuttunut tai järkyttynyt. Vaikka ihan leppoisalla mielellä olin kirjoitellut, kieli poskessa. ja unohtanut myöhemmin koko keskustelun.

      • Anonyymi

        "Irl tulisi oikein hyvin juttuun ja pitäisi mukavana naisena, mutta kirjoituksista välittyy joillekin miehille paljon todellisuutta äkäisempi kuva."

        Tuon takia kenestäkään ei kannata tehdä netin perusteella kauheasti johtopääöksiä. Vasta irl tutustuminen kertoo miten oikeasti tullaan toimeen ja millainen toinen on.


      • yksinkertainen.blondi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Irl tulisi oikein hyvin juttuun ja pitäisi mukavana naisena, mutta kirjoituksista välittyy joillekin miehille paljon todellisuutta äkäisempi kuva."

        Tuon takia kenestäkään ei kannata tehdä netin perusteella kauheasti johtopääöksiä. Vasta irl tutustuminen kertoo miten oikeasti tullaan toimeen ja millainen toinen on.

        No näinpä. Se kaikkein ärsyttävin tyyppi voikin irl on ihan jees. ja toisaalta joku huippuhieno tyyppi kirjoituksiltaan voikin olla pettymys. Itse olen tavannut suomi24.sta vain elisaketun, ja hän vastasi kyllä kirjoituksiaan, mutta en usko, että näin on kaikkien kohdalla. Monella on vaan tietty rooli täällä. Kirjoitukset ovat oma tapa rentoutua ja olla joku vähän muu.


    • Mielestäni suhtkoht mukava nainen on, laittoi minulle äskettäin lällynkin

      • Anonyymi

        Ei kun se olin minä, mieshenkilö savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se olin minä, mieshenkilö savosta.

        Elä höpäjä siinä.

        -flowersreally-


    • Itse en flowerista juurikaan ole pitänyt johtuen hänen ennakkoluuloisista, ehkö jopa vihamielisistä kommenteista allekirjoittanutta kohtaan mutta ollaan me jostain asioista ilmeisesti melkolailla samaakin mieltä, ei siis ehkä ihan toivoton tapaus kuitenkaan.

    • Kieltämättä hieman suutahdin kun väitti muovin vieneen minulta parhaan teräni siellä yhdessä ketjussa kun sanoin, että ihmisten homous juontaa sikiöaikaisesta kehitysvammasta kun lapsi on altistunut estrogeenin kaltaisille muoviperäisille kemiallisille aineille esim.(bisfenoli)/ ja myöskin kasvinsuojelu myrkyille jne. Kaikki tämä on lisääntynyt voimakkaasti menneinä vuosikymmeninä....

      Minulla tulee flowerssista mieleen eräs ihminen kuka kirjoitteli täällä aikoinaan eräällä nimimerkillä.....Alko S:llä..Seuraava kirjain oli t, mut empä viitsi tuota sanoa jos ei kenties halua enää sillä kirjoitella syystä tahi toisesta.

      • Anonyymi

        Jos tuola nikillä oli vuosiluku perässä niin tuskin on, flowers vaikuttaa jotenkin nuorelta...


      • Anonyymi

        En ole kirjoittelut kuin tällä.

        Kukas tuommoinen St.. on, en muista ketään tuon nimimerkkistä?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittelut kuin tällä.

        Kukas tuommoinen St.. on, en muista ketään tuon nimimerkkistä?

        -flowersreally-

        Jaa jaa, et muisti pätkii:D
        No se oli sellanen maastopyöräilevä ja päivienkin yksinäisiä telttareissuja itselleen järjestävä korkeasti koulutettu ikiopiskelija, sekä ikisinkku...
        -Luulisi ettei noita nyt kovin montaa voisi tälle palstalle eksyä kun sen verran erikoinen kaveri kysymyksessä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Jaa jaa, et muisti pätkii:D
        No se oli sellanen maastopyöräilevä ja päivienkin yksinäisiä telttareissuja itselleen järjestävä korkeasti koulutettu ikiopiskelija, sekä ikisinkku...
        -Luulisi ettei noita nyt kovin montaa voisi tälle palstalle eksyä kun sen verran erikoinen kaveri kysymyksessä.

        No oisit nyt edes laittanut sen nimmarin kun vihjailemaan aloit.

        Ei ole kyllä hajua, mutta ei ole ton olettamuslistan perusteella näköjään sullakaan.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittelut kuin tällä.

        Kukas tuommoinen St.. on, en muista ketään tuon nimimerkkistä?

        -flowersreally-

        Oliko Stellariajotainnumeroita?


      • Anonyymi

        No sitähän minäkin ja tuo eilisiltainenkin arvuuttelelija on jäljillä.

        Pikaisella haulla löysin Stellaria81 -nimimerkin, mutta hän näyttää olleen aktiivisimmillaan täällä ennen kuin olin edes kuullut koko palstasta.

        Nikki näyttää olevan vielä sininen, joten Mr Terävä siitä vaan ottamaan yhteyttä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minäkin ja tuo eilisiltainenkin arvuuttelelija on jäljillä.

        Pikaisella haulla löysin Stellaria81 -nimimerkin, mutta hän näyttää olleen aktiivisimmillaan täällä ennen kuin olin edes kuullut koko palstasta.

        Nikki näyttää olevan vielä sininen, joten Mr Terävä siitä vaan ottamaan yhteyttä.

        -flowersreally-

        En tosiasiassa itsekkään usko, että olet hän...Hän oli monisanaisempi ja pehmeämmän oloinen luonteeltaan.
        Taisi olla jossain siellä 2013 kinkamilla kun kirjoittelimme samaan aikaan...
        Hän oli silloin vielä neitsyt ja harkitsin häntä kyllä ihan vakavissaan, että noinko pyytäisin treffeille..Ehkä olisi pitänyt ne treffit silloin järjestää, mutta siinä oli sellainen homma, että hänellä oli jo silloin lapsihaaveita ja tämä ei sopinut omiin tulevaisuuden suunitelmiini.
        Nyt itseasiassa lueskelin hänen kirjoituksiaan tämän ketjun myötä ja olipa hän näemmä ollut jopa parisuhteessakin 2016..sittemmin eronnut..Todennäkösesti löytänyt jo uudenkin.. Tuota en tiennyt kun olin palstalta aika pitkään poissa.
        Mjooh...Aika harvoin sitä naispuoleisiin ikisinkkuihin törmää ja muut nyt ei oikeastaan kiinostakkaan.


    • Anonyymi

      Minusta varsin ihastuttava ihminen... :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan tyypillinen vittumainen suomalainen nainen.

    • Anonyymi

      Flowersreally olisi ihan ok, jos ei olisi jatkuvasti kiukuttelemassa tai solvaamassa meitä K&K-miehiä.
      Metsissä pyörimisen voisi vaihtaa johonkin järkevämpään harrastukseen.
      Mustasta ja sarkastisesta huumorista plussaa, 99% naisista ei onnistu tässä.
      -121212

      • Anonyymi

        Tuo on totta, miehiltä menee todella usein naisen sarkasmi ohi ja he kuvittelevat, että nainen on täysin tosissaan. Nainen kyllä ymmärtää toisen naisen sarkasmin, jos on sarkasmin ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, miehiltä menee todella usein naisen sarkasmi ohi ja he kuvittelevat, että nainen on täysin tosissaan. Nainen kyllä ymmärtää toisen naisen sarkasmin, jos on sarkasmin ystävä.

        Ei vaan naiset ovat yleisesti surkeita sarkasmin ja mustan huumorin saralla. Flowers on oikeasti hauska ja oivaltava.
        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan naiset ovat yleisesti surkeita sarkasmin ja mustan huumorin saralla. Flowers on oikeasti hauska ja oivaltava.
        -121212

        Tai sitten et vaan tajuu.


    • Anonyymi

      Pakko sanoa että olen tosi yllättynyt niin monista kivoista kommenteista, aina ollut se outo ja ulkopuolinen.

      Kiitos teille kaikille.

      -flowersreally-

      • Jos mietit, että kommentit, olipa ne kivoja tai ei, kertovat vaan kirjoittajasta itsestään, jää merkitykselliseksi vain määrä. Ja mitä se määrä kertoo? Se että sinä kiinnostat ihmisiä...😊👌

        Ymmärrätkö nyt mitä ajoin takaa siitä mittaroinnista? Ei tällä määrällä ole väliä, eikä sitä tartte tavoitella, mutta kyllä se jotain kertoo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe