Siis käyttääkö kukaan myös kasvoilleen jotain vartalovoidetta?
Itseä kiinnostais esim. Nivea creme vartalovoide, iho kun on kuiva.
Ja juu olen kokeillut jo niin monia kasvoille tarkoitettuja rasvoja- en ole löytänyt sopivaa vieläkään. Aina joku vika estää jatkoon pääsyn. Siksi aattelin käyttää samaa rasvaa pesuun ja rasvaukseenkin!!
Vartalovoide?
5
177
Vastaukset 5
- Anonyymi
Siitä vain. Onhan esim. apteekin perusvoiteet sellaisia, että niitä voi käyttää ja käytetään myös naamaan.
Itse olen käyttänyt mm. Niveaa. Oma ihoni kuivuu talvella tosi hurjasti, ja siksi on melkein pakkokin käyttää tujumpaa voidetta. Varsinaiset naamavoiteet ovat monet niin kalliita, ettei yksinkertaisesti ole varaa niitä ostaa.
Mikäli voide on paksu ja kovin rasvainen se voi naamassa aiheuttaa näppylöitä ihohuokosia tukkiessaan samoin kuin väriaineet ja hajusteet. Mutta kokeilemalla selviää. - Anonyymi
Siitä vain. Onhan esim. apteekin perusvoiteet sellaisia, että niitä voi käyttää ja käytetään myös naamaan.
Itse olen käyttänyt mm. Niveaa. Oma ihoni kuivuu talvella tosi hurjasti, ja siksi on melkein pakkokin käyttää tujumpaa voidetta. Varsinaiset naamavoiteet ovat monet niin kalliita, ettei yksinkertaisesti ole varaa niitä ostaa.
Mikäli voide on paksu ja kovin rasvainen se voi naamassa aiheuttaa näppylöitä ihohuokosia tukkiessaan samoin kuin väriaineet ja hajusteet. Mutta kokeilemalla selviää. - Anonyymi
Ilmoitti palvelinvirhettä kun lähetin tuota, ja nyt onkin kolmeen kertaan? Asia lienee tullut selväksi :D
- Anonyymi
Taidan käydä ostamassa apteekista jonkun perusvoiteen, siinä ei ainakaan ole väriaineita yms...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640