Saanko ja voinko ja eikö mun pitäisi olla ylpeä siitä, että olen ihan valmis tukemaan ja puolustamaan miestäni, jos oma perheeni loukkaa/loukkaisi häntä? Olen niinhän myös tehnytkin. Tosin ei paljon ole ollut tarvetta, mutta on silti ollut.
Onko siinä jotain hyvää, josta mä saan ja voin olla ylpeä. että pystyn ja se ei oo mulle mikään ongelma?Enkä haasta riitaa, mutta en anna loukata miestäni. Vai olisiko se ihan ok että annan loukata enkä välitä? Minusta se ei olisi ok ja tekisin väärin.
Saanko olla ylpeä tästä?
5
62
Vastaukset
- Anonyymi
Toimit oikein. Rakkaansa rinnalla tulee seisoa ja puolisoiden tulee pitää toisistaan huolta. Saat olla ylpeä siitä, että tuet miestäsi.
- Anonyymi
Kiitokset :) Minäkin koen, että niin on hyvä ja oikein rakkaalleen tehdä. Aloin epäilemään itseäni tietäessäni erään ihmisen (Ja tilanteen) joka näkee tämän käsittääkseni täysin turhana.. mutta oma käsitykseni on että suurin osa toivoo ja ajattelee että jos välittää kumppanistaan niin tämä on ihan normaalia, että on rinnalla jos on tarve ;)
- Anonyymi
Asian voi näinkin ymmärtää. Huoh!
- Anonyymi
Aikuinen mies osaa puolustaa itse itseään.
Itse en piiloudu enkä piiloutuisi ikinä vaimoni selän taakse. Jos joku vittuilee minulle, sanon nätisti hänelle, että pahoittelut, että en ole sinun mielesi mukainen ihminen. Ja jätän asian siihen.- Anonyymi
Oletko sitä mieltä että puolisot olkoon omillaan ilman puolison tukea/rinnalla oloa kun ja mikäli suku ei kuuntele joko miniää tai vävyä itseään vaikka sanoisi kohteliaasti tai tiukemmin että ei ole sopivaa esim käytöstä/puhetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1628224Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1027343Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit417242Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217188Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126632Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296466Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495