Onko elämä mennyt hukkaan?

Ei se mitään.

Koskaan ei ole myöhäistä ottaa elämä omiin käsiin.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voishan e naisen pimppiinkin laittaa eikä omiin käsiin mutta jokaisen oma asia niin on se hukkaan heitettyä elämää

    • Nimenomaan. Nyt ruikutus pois ja tekemään niitä asioita mistä ruikutatte.

      Wwuwuw varmaan sanoisi, että minun pitää lähteä metsästämään sitä mustaa munaa.

    • Ei se ole mennyt hukkaan tosiaan, nyttenhän siitä vasta on ottanut kopin. Ainakin niin mä itse koen.

      Tänään kun tulin töistä, hyppäsin pyörän selkään ja lähdin moikkaamaan inttikaveria, piha näytti tyhjältä, joten jatkoin matkaa, kunnes näin hänen lenkkeilevän. Mentiin yhdelle bisselle ja turistiin kuulumiset vuosien jälkeen. Huippuhetki taas. Kotiin pyörällä satasen tien kautta. Kawa 3 sekunnissa satkuun ja tunsin eläväni täysiä. Kotona pojan kanssa sohvalla turinatuokio ja naurettiin kun papit oli lehtijutussa kypärät päässä Notre Damen katedraalissa! 😂😂😂 Pieni hetkinen koko elämässä, mutta noilla jaksaa vääntää hymyn puolelle ilmeen. 😊👌

    • Päätit sitten ryhtyä kyökkistelemään?

      • Elämänohjeita palstapojille.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Elämänohjeita palstapojille.

        Ohjeistajat menee siinä vikaan että ne aina peilaa ohjjeitaan omiin tilanteisiinsa, ei ne välttämättä toisille käy.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ohjeistajat menee siinä vikaan että ne aina peilaa ohjjeitaan omiin tilanteisiinsa, ei ne välttämättä toisille käy.

        Noup, en minä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Elämänohjeita palstapojille.

        Hukkaan menee. Täällä kun on sellaisiakin jotka ei osaa toimia siinäkään tapauksessa että annetaan tarjottimella valmiina, niin miten sitten itse osaisivat toimia ja ottaa elämän omiin käsiin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ohjeistajat menee siinä vikaan että ne aina peilaa ohjjeitaan omiin tilanteisiinsa, ei ne välttämättä toisille käy.

        Muista tuo viisautesi, kun seuraavan kerran tekee mielesi ”ohjeistaa” naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista tuo viisautesi, kun seuraavan kerran tekee mielesi ”ohjeistaa” naisia.

        Se on eri asia. Suomalaisilla ja muillakin eurooppalaisilla naisilla menee vikaan jopa suuret linjat niin niihin voi antaa hyvinkin yleisohjeistusta, ne kun ei ole mitään yksilötason juttuja.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Se on eri asia. Suomalaisilla ja muillakin eurooppalaisilla naisilla menee vikaan jopa suuret linjat niin niihin voi antaa hyvinkin yleisohjeistusta, ne kun ei ole mitään yksilötason juttuja.

        Niin niin....
        Vain sinun kyökkistelysi on ”viisautta”. Vain muiden kyökkistely menee metsään.
        Näinhän narsisti itsestään kuvittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin....
        Vain sinun kyökkistelysi on ”viisautta”. Vain muiden kyökkistely menee metsään.
        Näinhän narsisti itsestään kuvittelee.

        En ole halunnut tehdä isompaa numeroa omista havainnoistani, mutta Harmis on todellakin täysin puhdasoppinen narsisti.


    • Anonyymi

      Jos Juha Sipilä ei tule huomenna alasti tekemään lattia siivouksia hammasharjansa kanssa, melko turhaa on äänestäminen sitten.

    • Anonyymi

      Onhan tuo mitä ilmeisimmin tullut otettua omiin kouriin. Tulokset puhukoon puolestaan. Hävetä ei tarvitse

      Tulos tai ulos

      • Niihän se on tulos tai ulos kun elämästä puhutaan on väärin kun aikataulua tiukennetaan entisestään mutta miten sellaista elämistä pitäisi lopulta sietää kun ei nähdä niitä tuloksia tilastoissa(kulisseissa) lyhyellä ajalla kun asiat tarvitsee myös hyviä suunnitelmia joten asioita kiirehditään tilastojen valossa.

        Itsemurha kuolleisuus on Suomessa hyvin korkea.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niihän se on tulos tai ulos kun elämästä puhutaan on väärin kun aikataulua tiukennetaan entisestään mutta miten sellaista elämistä pitäisi lopulta sietää kun ei nähdä niitä tuloksia tilastoissa(kulisseissa) lyhyellä ajalla kun asiat tarvitsee myös hyviä suunnitelmia joten asioita kiirehditään tilastojen valossa.

        Itsemurha kuolleisuus on Suomessa hyvin korkea.

        haudotteko miehen kanssa itsaria?


    • Anonyymi

      Onhan tää ollut aika turha elämä.

    • Elämä ei voi mennä hukkaan paitsi siinä tapauksessa jos kieltäytyy oppimasta siitä.

    • Anonyymi

      ijäisyys kysymys, mutta tulevaisuukin näyttää meneteltyltä jos etenee peruutus peiliin katsojen,

    • Anonyymi

      Saattaa olla, tuli nuorena opiskeltua ja käytyä töissä eikä baareissa/menoissa tullut heiluttua -> siispä sinkkuna vieläkin, parhaat naiset on jo varattuja. Lopputulos -> työtä on, mutta muuten yksinäistä on...

      • Anonyymi

        Viinamies ei nuorena opiskeluihin panostanut muuta kuin opiskelijabileiden muodossa. Kun viina maistui ja tuli käytyä yökerhoissa, löytyi sitä naisseuraakin yllin kyllin.

        Nyt vanhempana viinamies nauttii nuoruuden sijoitusten tuotoista kun naisseuraa löytyy. Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies ei nuorena opiskeluihin panostanut muuta kuin opiskelijabileiden muodossa. Kun viina maistui ja tuli käytyä yökerhoissa, löytyi sitä naisseuraakin yllin kyllin.

        Nyt vanhempana viinamies nauttii nuoruuden sijoitusten tuotoista kun naisseuraa löytyy. Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin.

        t. viinamies

        Minä olen varmaan elämäni aikana läikyttänyt rinnuksillenikin enemmän viinaa kuin sinä juonut, puhumattakaan niistä määristä jotka olen kumonnut kurkkuuni. En silti yhdy siihen näkemykseesi että vain humalassa saa kontaktin naisiin.

        Ihmisellä on paha itsetunto-ongelma jos elämä tuntuu sujuvan vain humalassa.


    • Anonyymi

      Niin mahdollisuuksien mukaan, mitkä koko ajan ikääntyessä heikkenevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe