Korkeakoulutettu nainen - kytevä aikapommi?

Eikös tuolla vähän sellaista vihjailla:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006142702.html?ref=rss

"Useimmilla tutkimukseni naisilla on korkeakoulututkinto. Naiset olivat myös kovin vaativia itseään ja samalla kumppaniaan kohtaan, Keiski toteaa."

Tuohan on helppo todeta jo seurusteluvaiheessa. Jos nainen on kovin koulutettu ja se esittää vaatimuslistoja miehelle mitä sen tulisi olla senhän sitten melkein tietää että siitä tulee "hullu akka" myöhemmin.

" Minun on ollut vaikea sietää puolisoni heikkouksia, hänen mukavuudenhaluaan tai sitä, että hän on pyytänyt minulta herkästi apua. Uskon kuitenkin, että väkivaltaisuuteni olisi purkautunut ennemmin tai myöhemmin puolisoni luonteesta riippumatta."

Jos joku kuitenkin ajautuu suhteeseen em. kaltaisen naisen kanssa sille ei sitten pidä osoittaa mitnkäänlaista heikkoutta itsessään eikä myöskään olla sellainen tunteistaan puhuva mies jota nykyään muka naiset kaipaavat, sellaiselle miehelle tulee pataan satavarmasti sitten myöhemmin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serkkutytöt on aika korkeasti koulutettuja ja eivät kyllä vaikuta kovinkaan aikapommeilta... :oD

    • Eipä jaksaisi tuollaista hullua pitkään katsella..
      En alkaisi myöskään mitään huutamista kuuntelemaan kovin pitkään.
      Minun tulevassa parisuhteessa ei huudeta, eikä tapella....

      • Nimenomaan noin, ei jaksaisi tajutonta riehuntaa kyllä kuunnella. Luulen että kovasti parisuhdekokeneet naiset on myös herkempiä riehumaan kun niillä on kaikki mennsiyyden kokemukset repussa painamassa, kulloisllekin miehelle kostetaan entistenkin synnit.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nimenomaan noin, ei jaksaisi tajutonta riehuntaa kyllä kuunnella. Luulen että kovasti parisuhdekokeneet naiset on myös herkempiä riehumaan kun niillä on kaikki mennsiyyden kokemukset repussa painamassa, kulloisllekin miehelle kostetaan entistenkin synnit.

        Näimpä ja jos mies lähtee tohon mukaan tai ikäänkuin sen hyväksyy, niin se on loppuelämän jyrsimistä ja narsismia...En mä ala sellasta narsistista jatkuvaa jykertämistä ja vittuilua kuuntelemaan.. Molemmin puoleinen kunnioitus pitäisi kuitenkin säilyttää parisuhteessa...Annetaan vähän tilaa tarpeen vaatiessa ja tullaan vastaan.
        -Se että aletaan ihan tavaroita paiskomaan....Wouwouwou..


      • blade83 kirjoitti:

        Näimpä ja jos mies lähtee tohon mukaan tai ikäänkuin sen hyväksyy, niin se on loppuelämän jyrsimistä ja narsismia...En mä ala sellasta narsistista jatkuvaa jykertämistä ja vittuilua kuuntelemaan.. Molemmin puoleinen kunnioitus pitäisi kuitenkin säilyttää parisuhteessa...Annetaan vähän tilaa tarpeen vaatiessa ja tullaan vastaan.
        -Se että aletaan ihan tavaroita paiskomaan....Wouwouwou..

        Joo, siihen on varmaan helppo ajautua pikkuhiljaa mutta ainakin mitä omien tuttujen kestävissä liitoissa, joissa seurusteltu nuoresta pitäen, on yhteistä se että eivät juurikaan käsittääkseni riitele ja/tai ääntään korottele kun taas eronneet on kertoneet että huutamista yms. on ollut suunnilleen jatkuvasti. Oletan että siitäkin on merkkejä nähtävissä jo melkolailla heti suhteen alussa jos vain haluaa nähdä eikä sulje siltä silmiään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, siihen on varmaan helppo ajautua pikkuhiljaa mutta ainakin mitä omien tuttujen kestävissä liitoissa, joissa seurusteltu nuoresta pitäen, on yhteistä se että eivät juurikaan käsittääkseni riitele ja/tai ääntään korottele kun taas eronneet on kertoneet että huutamista yms. on ollut suunnilleen jatkuvasti. Oletan että siitäkin on merkkejä nähtävissä jo melkolailla heti suhteen alussa jos vain haluaa nähdä eikä sulje siltä silmiään.

        Kyllä ne riitaisat piirteet ja törmäyskurssit on nähtävillä ja aistittavissa jo hyvin pian... En lähtisi parisuhteeseen ihmisen kanssa kenessä näen näitä tiettyjä ongelmia, mitkä vain odottavat käytännössä kärjistymistään.....
        Ihmisten täytyy olla hyvin samanhenkisiä, jotta suhde voisi toimia.


      • blade83 kirjoitti:

        Kyllä ne riitaisat piirteet ja törmäyskurssit on nähtävillä ja aistittavissa jo hyvin pian... En lähtisi parisuhteeseen ihmisen kanssa kenessä näen näitä tiettyjä ongelmia, mitkä vain odottavat käytännössä kärjistymistään.....
        Ihmisten täytyy olla hyvin samanhenkisiä, jotta suhde voisi toimia.

        Totta, toki niissäkin on sitten eroja että joku voi tuiskahtaa mutta myös sitten leppyä nopeasti eikä kerää vihaa sisäänsä, semmoinen ei varmaan kovin hankala kun oppii tuntemaan. Pahimpia varmaan semmoiset jotka ei anna ikinä periksi vaan aina pitää saada se viimeinen sana ja "voitto" riitatilanteissa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Totta, toki niissäkin on sitten eroja että joku voi tuiskahtaa mutta myös sitten leppyä nopeasti eikä kerää vihaa sisäänsä, semmoinen ei varmaan kovin hankala kun oppii tuntemaan. Pahimpia varmaan semmoiset jotka ei anna ikinä periksi vaan aina pitää saada se viimeinen sana ja "voitto" riitatilanteissa.

        Voisitko seurustella naisen kanssa joka tuiskahtaa helposti, mutta myös leppyy tosi nopeasti ja helposti? Jos olet itse rauhallinen mies, niin haittaisiko tuiskahteleva nainen?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Totta, toki niissäkin on sitten eroja että joku voi tuiskahtaa mutta myös sitten leppyä nopeasti eikä kerää vihaa sisäänsä, semmoinen ei varmaan kovin hankala kun oppii tuntemaan. Pahimpia varmaan semmoiset jotka ei anna ikinä periksi vaan aina pitää saada se viimeinen sana ja "voitto" riitatilanteissa.

        Joo..Samaa mieltä tuohon.
        Riitojahan tietysti tulee jonkinlaisia vuosien mittaan, mutta oleellinen kysymys on sekin, et miten riitelee....Onko huutamista ja sekoilemista, vai jotain asiallisempaa.
        Sitten se narsismi....Se on paha sairaus se kenellä se on.


    • Jooo..o.

      Kun ei kiltit ja kunnolliset naiset kelpaa!

      HAH!

    • Voihan nuokin räjähdellä, ihmisillä vaan on nykyään itselleen niin kovin suuret odotukset ja toiveet. Siihen kun lisätään malttamattomuus ja kaikki mulle heti niin käyhän se korvien väliin.

      Vähän se meilläkin nyt näyttää siltä että molemmista työistä tulisi niitä korkeammalle koulutettuja. Koska heillä on se oma elämä enkä minä ajatellut koko aikaa olla vahtimassa niin olen vähän etukäteen jo "ruutia" niistä vähentänyt. Vanhempi tytöistä kun suunnitteli yhteenmuuttoa poikakaverinsa kanssa niin sanoin suoraan sille miehenalulle että pidä sitten puolesi yhteiselossa ettei tuo likka polje ihan kynnysmatoksi; ja jos sellaista on näkyvissä niin ottaa minuun yhteyttä.
      Tuli sitten samalla tehtyä molemmille selväksi että minä olen käytettävissä jos vain ongelmia syntyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5023
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3726
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2810
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2759
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      146
      2240
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2026
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1910
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1594
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      4
      1524
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1478
    Aihe