Psykopaatit verkossa - uusi kirja 17.6.2019

Anonyymi

Sattumoisin huomasin, että juuri tänään on ilmestynyt kirja nimeltään Psykopaatit verkossa.

Se liittyy nettideittailuun.
Tässä linkki: https://basambooks.fi/sivu/tuote/psykopaatit-verkossa/2455903

Mä tutustun tuohon sitten kun se ilmestyy äänikirja kauppaani.

Kannattaa katsoa löytyykö sieltä tuttuja persoonia, siis niitä joista valitamme täällä keskustelupalstoilla.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä.
      Itsellä paristakin kokemusta, juurikin netistä löytyneitä.
      Yksi varmimmista keinoista tunnistaa psykopaatti/psykoottinen ihminen on hänen kauhea kiire suhteeseen. On jo parin viikon kirjoittelun ja yhden tapaamisen jälkeen "varma, että nyt on löytynyt se kestävä suhde".
      Valehtelu ja siinä esiintyvä epäloogisuus, saattaa jo viiden minuutin päästä puhua saman asian ihan eri tavoin kuin ekalla kerralla, eikä itse edes tajua eikä huomaa sitä.
      Toisen painostaminen asioihin, muuttoonkin jo 1-2kk tuttavuuden/yhdessäolon jälkeen.
      Yrittää painostaa toista luopumaan toiselle tärkeistä asioista.
      Ei anna esimerkiksi sukulaisten kanssa juurikaan olla tekemisissä ja voi vaatia jopa niinkin pientä "uhrausta" suhteen eteen, että vaatii toista hävittämään lemmikkinsäkin, vielä jonkun ihan olemattoman syyn varjolla. Kuten esimerkiksi että viiden vuoden päästä voi tulla astma/paha allergia.
      On alentuva toista kohtaan, vähättelee toisen henkisiä lahjoja ja elämänkokemusta. Joskus jopa hyvinkin rajusti. Esimerkkinä mm. väittämällä että toinen ei tiedä läheisten menettämisen tuskasta mitään, vaikka toinen olisi menettänyt läheisiään.
      Itse aina osaa uhriutua sopivasti ja oikein, eli silloin kun se palvelee psykopaatin omia tarkoitusperiä.
      Eli onhan noita esimerkkejä.

    • Anonyymi

      Ne on asioita mitä maallikko eikä hullu lekuri kykene selkeästi käsitelemään, kirja on aika hyödytön tavalliselle kuluttajalle mut vie vain turhaan syvemmälle varjojen luulottelujen maailmaan.

    • Anonyymi

      Netistä näitä löytyy. Itse olin pari vuotta suhteessa ja nyt kun erosta on lähes vuosi tämä ei jätä rauhaan. Jatkuvaa rakkauspommitusta viesteillä ja välillä lytistänistä ja huorittelua.

      Tapaus oli klassinen
      Vaihe 1 kiinnostuksen herättäminen lahjoilla
      EViestiä pukkasi, vetosi kaikkeen. Lahjoja, lahjoja ja lahjoja
      Vaihe 2 koukuttamine ja rakkauspommitus
      Viestejä sataa, tahtoo tietää kaiken minusta, tukee ymmärtää ja antaa ohjeita. Ihana mies ja tahdon kohta tavata kun olemme niin tuttuja, yli 20 viestiä päivittäin kuukauden ajan. Tyyppi on hyvännäköinen ja ollut pitkään naimisissa. Eroamassa. Kertoo nyyhkytarinan sairauksista. Luulen että on ujo yhden naiaen mies. Sydämentahdistin.
      3. Tapaaminen. Kehuu, kehuu. Jatkaa viestit tältä, mutta seuraavan tapaamisen ajankohdan järjestäminen vaikeaa. Ihana mies. Vaikuttaa kunnolliselta. Ristiriitaisuuksia puheissa.
      4. Seurustelun aloitus
      Rakastaa, en ole ensimmäinen , mutta viimeinen. Viestiä pukkaa. Näemme vain viikonloppuisin. Kertoo sairauksistaan lisää ja avautuu miten ex on kamala ja miten on hämähäkin seitissä .Ero ei ole vielä selvä. Käy auttamassa exää ahkerasti. Välillä pitää sormusta.
      5. Vakiintuminen ja hämääminen
      Vie reissuun ja maksaa kaiken. Ero vireille. Exä kamala. Vihaa minun exää. Viettää joulun perheeni kanssa vaikka on tunnettu muutama kuukausi. Omia lapsia ei ota jouluksi. Kehuu kaikkea ja kaikkea, mieliksi kaikissa.
      Lähdetään reissuun, minä maksan, lupaa maksaa myöhemmin. Osan maksaakin, ei kaikkea. Ehdottaa, että saa muuttaa kirjat luokseni matkakulu vähennysten vuoksi. Kummastelen kun ei saa puhelimella kiinni, ei voi soittaa. Viestittelee ahkerasti minun ja exänsä kanssa, käy viikottain minun ja exänsä luona. Tekee minulle paljon remonttia. Olen välillä mustasukkainen kun flirttailee ystävieni kanssa. Yksi ystävä lähentelee, antaa hänen kosketella
      . Toista tuijottaa eikä pysty nousemaan kahvipöydästä kunoken töihin lähdössä, kolmanteen kiinnittää huomion eikä huomaa minua sen illan aikana.
      Paljon seksiä, tekee kaiken mitä nainen pyytää. Vaikeuksia laukeamisessa, vaikka ei ole nähty viikkoon!
      Avataan yhteinen tili, jolle minä laitan suurimman osan rahoista. Mennään kihloihin ja vietetään toinen joulu yhdessä. En ole tavannut hänen lapsiaan kuin pikaisesti. Koko ajan yhteydessä exään, jota nähnyt viikoittain. Hänen 2x kuvittelee minua.
      6. Etäisyyden ottaminen
      Lopettaa remontoinnin. Arvostelee minua ja sukunani. Ilkeilyä. Välillä taas kehuu ja rakastaa. Seksi tylsistyy, ei koe enää mielenkiintoa, laukeaa harvoin. Omia menoja enemmän ja enemmän. Ei osallistu lasteni juhliin eikä anna minun osallistua hänen lastensa juhliin. Käy sukulaisissa yksin, etääntyy. Puhelimella jatkuvasti. Vitsailee miten on saanut naiselta viestin missä tämä kiittää lumitöistä. Sanoo että tais se hyvän panonkin saada Jos soitellaan aikan sovittava tarkkaan, ei vastaa extempore. Omia menoja yhä enemmän. Kun olen poissa, niin puhuu jatkuvasti puhelimessa. Viestiä pukkaa yöaikaan- kuulemma työkaverilta.
      7. Pudottaa pommin
      Eräänä iltana vaan laittaa viestin että haluaa suhteessa taukoa. Aloitetaan tauko. Tapaamme parin viikon päästä. Kysyn viestittelystä - pojalle kuulemma. Seksi on huopia jälleen, mutta olen mustasukkainen. Häneltä löytyy kasa koettuja, vaikka emme niitä käytä. Kehuu ja haukkuu vuorotellen.
      8. Ero
      En jaksa löysässä hirressä vaan eroan.
      Tyrmistyy ja kertoo, että hänellä on neljä muuta naista ja näitä tapaa. On aloittanut chattailun jo meidän yhdessä ollessa. Tarvitsee monta naista, koska kukaan ei ole 24/7.
      9. Uusi yritys
      Saa minut aloittamaan tapailun. Lupaa jättää muut pikkuhiljaa. Sopii hääpäivää. Ei jätä ketään. Kun olen koukussa, tapaa ketä huvittaa . Minun vapaa viikonloppuna ei tulekaan minun luoa, vaan lähtee toiselle paikkakunnalle naisen luokse. Syntymäpäivänä vie kolmannen elokuviin ja panee tätä. Aloittaa tapaamaan neljättä. Haluaa tavata minua pikaisesti viikolla, viikonlopuiksi muita menoja. ÄäSoittelee minulle naisten luota kun nainen on jossain. Ei vastaa puhelimeen kun yritän soittaa . Kaikkien naisten kuvat on minulle lähettänyt
      10. Stalkkaaminen
      Lopeta tapailun. En halua pitää yhteyttä. Pommittaa estoista huolimatta. Ajelee autolla usein talon edestä kun on jonkun nainen kotiinsa vienyt vaikka 100 km päähän. Käy muutaman kerran ovella. Haukkuu ja kehuu vuorotellen. Naisetkin ovat vaihtuneet, kehuu miten on 4 ihanaa naista . Viestiä pukkaa edelleen. On ikävä, ole ainut mitä rakastaa. Laittaa viestin että M on kevyttä seuraa, A:n kanssa tuntee itsensä tärkeäksi, B pitää häntä komeana ja T on hänen paras ystävänsä mutta minua hän vain rakastaa.

      • Anonyymi

        (Aloittaja tässä)

        No huh!
        Mun hyvä ystäväni on ollut samassa roolinsa (sama kuin sinulla) .

        Psykopaatti voi tehdä tätä, koska heillä ei ole mitään omantunnon tuskaa. Normaali mies ei tee, koska tietää tekevänsä väärin toisille ihmisille. Tässähän sinun tarinassa oli iso joukko uhreja. Sä olin vain yksi heistä.

        Psykopaatteja (naisia ja miehiä) on paljon, enkä tiedä kuinka hyvin itse tunnustavat olevansa sellaisia.
        Minulla on ollut sellainen ystävän roolissa. Hän oli luonteeltaan sellainen, että yhden kalenterivuoden aikana sai 20 uutta kaveria. Siis jokaisen vuoden aikana. Ystäväpiirejä on ollut ja mennyt. Näitä ihmisiä tulee ja menee ihan liukuhihnalla. Hänelle ei jää pysyviä ihmisiä, kaverisuhteet kestää pari vuotta, koska siinä ajassa hän jää kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe