Toivoa että hän haluaa??

Anonyymi

Onkohan tässä toivoa että meidän olematon seksielämä palaa takaisin vielä.
Kun olemme miehen kaa lähekkäin ni hänellä nähtävästi alkaa jo ottaa eteen.. Eli kyllä seisoo ja mä kun luulin et ei enää ikinä halua mua mahdollisesti tai että joku ongelma tullut ja painin et mitä se on..

Me on oltu siis viime puolen vuoden aikana pahasti riidoissa miehen kaa ja lisäksi molemmat poikki eri haasteista (työ, toipumista sairastamisesta takana, kiirettä..).

Ni riidat ainakin tuntuu vieneen etenkin mieheltä halun tulla ihan tai olla intiimisti ihan todella. Ja oli jo ennen sitä olematonta sellainen, kun oli muuta haastetta.

Nyt ei riidellä enää hirveästi tai ollenkaan ja aiotaan mennä terapeutille keskustelee jos se onnistuis paremmin. Riidat vähentynyt ku näen ettei mun puhuminen ja hänen auta keskenään ni en viitsi ja mennään sitte terapeutille.

Ja nyt me on tehty mukavia asioita yhdessä ja me tykätään siitä. Mut tää ei oo edennyt suoraviivaisesti..ollut opettelua tehdä näin. Mut yhdessä tekemiset toimineet. Ja ollaan jo lähekkäin aamuisin ja iltaisin ..enemmän vkloppuna ku on aikaa..halataan..kainalossa. Ja mä luulin et miehellä ei oo haluja kuitenkaan ni kyllä mä huomasin et sillä ottaa eteen jopa nyt ku ollaan lähekkäin nyt oltu.

Mut hän ei oo valmis vielä pitkälle astumaan makuuhuoneessa silti..mut ilmeisesti toivoa on..Ei kai hän lähellä on ollessa ku hallillaan ni muuten saisi erektiota. Luulin et se on mennyt ja oon ollut hajota et onko parisuhde kaikin puolin menetetty vai ollaan jo me loppuelämä vain kavereita saman katon alla.

Toivottavasti tämä menee parempaan vielä. Itse käyn kyllä kuumana häneen ja kaipaan.

0

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        16
        2326
      2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        44
        1261
      3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
        Puolanka
        70
        897
      4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
        Ikävä
        45
        821
      5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
        Ikävä
        134
        816
      6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
        Ikävä
        59
        797
      7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
        Ikävä
        42
        766
      8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
        Ikävä
        44
        725
      9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
        Perussuomalaiset
        161
        709
      10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
        Sinkut
        130
        673
      Aihe