Toivoa että hän haluaa??

Anonyymi

Onkohan tässä toivoa että meidän olematon seksielämä palaa takaisin vielä.
Kun olemme miehen kaa lähekkäin ni hänellä nähtävästi alkaa jo ottaa eteen.. Eli kyllä seisoo ja mä kun luulin et ei enää ikinä halua mua mahdollisesti tai että joku ongelma tullut ja painin et mitä se on..

Me on oltu siis viime puolen vuoden aikana pahasti riidoissa miehen kaa ja lisäksi molemmat poikki eri haasteista (työ, toipumista sairastamisesta takana, kiirettä..).

Ni riidat ainakin tuntuu vieneen etenkin mieheltä halun tulla ihan tai olla intiimisti ihan todella. Ja oli jo ennen sitä olematonta sellainen, kun oli muuta haastetta.

Nyt ei riidellä enää hirveästi tai ollenkaan ja aiotaan mennä terapeutille keskustelee jos se onnistuis paremmin. Riidat vähentynyt ku näen ettei mun puhuminen ja hänen auta keskenään ni en viitsi ja mennään sitte terapeutille.

Ja nyt me on tehty mukavia asioita yhdessä ja me tykätään siitä. Mut tää ei oo edennyt suoraviivaisesti..ollut opettelua tehdä näin. Mut yhdessä tekemiset toimineet. Ja ollaan jo lähekkäin aamuisin ja iltaisin ..enemmän vkloppuna ku on aikaa..halataan..kainalossa. Ja mä luulin et miehellä ei oo haluja kuitenkaan ni kyllä mä huomasin et sillä ottaa eteen jopa nyt ku ollaan lähekkäin nyt oltu.

Mut hän ei oo valmis vielä pitkälle astumaan makuuhuoneessa silti..mut ilmeisesti toivoa on..Ei kai hän lähellä on ollessa ku hallillaan ni muuten saisi erektiota. Luulin et se on mennyt ja oon ollut hajota et onko parisuhde kaikin puolin menetetty vai ollaan jo me loppuelämä vain kavereita saman katon alla.

Toivottavasti tämä menee parempaan vielä. Itse käyn kyllä kuumana häneen ja kaipaan.

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
        Maailman menoa
        81
        5340
      2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
        Maailman menoa
        74
        4709
      3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
        Maailman menoa
        131
        4650
      4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
        Ikävä
        369
        2091
      5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
        Ikävä
        94
        1708
      6. 99
        1607
      7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
        Ikävä
        257
        1507
      8. 349
        1197
      9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
        Ikävä
        57
        1022
      10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
        Sinkut
        200
        1011
      Aihe