Toivoa että hän haluaa??

Anonyymi

Onkohan tässä toivoa että meidän olematon seksielämä palaa takaisin vielä.
Kun olemme miehen kaa lähekkäin ni hänellä nähtävästi alkaa jo ottaa eteen.. Eli kyllä seisoo ja mä kun luulin et ei enää ikinä halua mua mahdollisesti tai että joku ongelma tullut ja painin et mitä se on..

Me on oltu siis viime puolen vuoden aikana pahasti riidoissa miehen kaa ja lisäksi molemmat poikki eri haasteista (työ, toipumista sairastamisesta takana, kiirettä..).

Ni riidat ainakin tuntuu vieneen etenkin mieheltä halun tulla ihan tai olla intiimisti ihan todella. Ja oli jo ennen sitä olematonta sellainen, kun oli muuta haastetta.

Nyt ei riidellä enää hirveästi tai ollenkaan ja aiotaan mennä terapeutille keskustelee jos se onnistuis paremmin. Riidat vähentynyt ku näen ettei mun puhuminen ja hänen auta keskenään ni en viitsi ja mennään sitte terapeutille.

Ja nyt me on tehty mukavia asioita yhdessä ja me tykätään siitä. Mut tää ei oo edennyt suoraviivaisesti..ollut opettelua tehdä näin. Mut yhdessä tekemiset toimineet. Ja ollaan jo lähekkäin aamuisin ja iltaisin ..enemmän vkloppuna ku on aikaa..halataan..kainalossa. Ja mä luulin et miehellä ei oo haluja kuitenkaan ni kyllä mä huomasin et sillä ottaa eteen jopa nyt ku ollaan lähekkäin nyt oltu.

Mut hän ei oo valmis vielä pitkälle astumaan makuuhuoneessa silti..mut ilmeisesti toivoa on..Ei kai hän lähellä on ollessa ku hallillaan ni muuten saisi erektiota. Luulin et se on mennyt ja oon ollut hajota et onko parisuhde kaikin puolin menetetty vai ollaan jo me loppuelämä vain kavereita saman katon alla.

Toivottavasti tämä menee parempaan vielä. Itse käyn kyllä kuumana häneen ja kaipaan.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1555
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1194
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1127
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1026
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        985
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        957
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        870
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        704
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        660
      Aihe