olla naisen yläpuolella:) mun mielestä kuuluu:)
naisen tehtävä on palvoa miestä:)
yt:)
~vänkyränainen~:)
kuuluuko miehen:)
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Prinsessako siel huutelee. Heitä lettis tänne alaspäin:)
- Anonyymi
Miten siin sit kävi? Leikkasko letin poikki?
- Anonyymi
Kunhan annat pillua miehelle silloin kun häntä haluttaa. asia kunnossa.
niin ja se ruoka ;) - Anonyymi
Yläpuolella? Asumisessa, seksissä vaiko ehkä ihmisenä arvokkaampi kuin nainen?
Höh, sanon minä. Ei sukupuoli tee ihmisestä yhtään enemmän ihmistä, teot ja ajatukset ratkaisevat. Jokainen ihminen on ihmisyydessään samanarvoinen mutta kuten jo Ap kirjoituksesta huomaa, me ihmiset arvotamme toisia ihmisiä eri kriteerein, myös itseämme. - Anonyymi
Kun naisella on sängyssä tarpeeksi pönkkätyynyjä, se voi heittää miehen pihalle ja ulkoruokintaan. Fakta tieto!
- Anonyymi
.
"Joo mut voiks miestä käyttää myös # PÖNKKÄTYYNYNÄ # ????? 1!!!!!1"
ha-rha-rharhahr-ahr-ahr-ahr-har-har-ha-rha-rha-rha-rh-ahr-ahr-har
.
- Anonyymi
Voihan make
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285