Koska kaikki rakastamme tilastoja, poimimme tälle päivälle havainnon, että vauvojen ohella Suomesta ovat katoamassa avioliitot.
https://www.stat.fi/til/ssaaty/2018/ssaaty_2018_2019-06-18_tie_001_fi.html
Tällä hetkellä avioitumisvuorossa pitäisi erityisesti olla 1980-luvulla syntyneiden, mutta ei vaan ole edes hääjuhlat enää riittävä motiivi. Ikäryhmänä tämä reilujen kolmikymmpisten joukko ei ole sen pienempi kuin esim. kymmenen vuotta vanhempien.
Avioliittoon?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain homot ja lesbot tätä nykyä avioituvat.
No eipä ole ehditty!
Vuorossa? Joko vuoroja määritellään.
Turha komennella.ORDER!
Ei tarvitse henkilökohtaisesti ottaa. Vaikka kuinka olisit reipas, niin tuskin pystyt kuitenkaan 3000 kanssa naimisiin mennä tai edes niin monen, että excelin käppyrässä mitään muutosta nähtäisiin.
Ihmeellistä hoputtamista ja tuputtamista. En tykkää.
Muistan kun joskus vuonna kivi ja käpy uutisoitiin japanilaisista miehistä jotka eivät kelpaa kellekkään. En olisi silloin uskonut että tuo sama kulttuuri rantautuu Suomeen.
Ei kiitos vaikka polvelta kosisit. Vika ei ole sinussa mutta luulen että meiltä ei löytyisi kemiaa.
Odotellaan nyt hetki niin alkaa tilastot lähteä kasvuun kun suuret ikäluokat vanhenevat. En minä siis silloinkaan usko avioliittoihin saati sitten syntyvyyden kasvuun vaan ollaan tilastoissa pois nukkuneet.Ostat sitten edes hamekankaan!
Uudenlaista yhteisöllisyyttä voisi olla joukkohautajaiset: samaan joukkohautaan samanmielisten kanssa. Ei ole sitten ainakaan siinä vaiheessa enää yksinäistä.
- Anonyymi
Avioliittojen määrä pienenee vuosi vuodelta, mutta erojen määrä pysyy samana. Jännä ilmiö.
- Anonyymi
Avioliittoon menevät ne joilla on rahaa , hyvä työpaikka ja sosiaalista elämää. Köyhät, rumat ja työttömät eivät mene naimisiin koska kukaan ei huoli niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353