Hautaan asti yksin

Anonyymi

Juhannus lähestyy, kolmen päivän loma. Mulla se menee samoin kuin muutkin vapaat. Yksin kämpillä. Minulla kun ei ole ystäviä, mökkiä, ajokorttia/autoa, tyttöystävää tai ketään.

Näin 42v miehenä pikkuhiljaa ymmärtää etten vaan ole tehty saamaan tai antamaan rakkautta. Eroottinen ja romanttinen rakkaus on minulle mahdottimuuksia. Henkiset, psyykkiset ja fyysiset ominaisuuteni eivät mahdollista minua löytämään naista itselleni. Eipä minulla olisi muutenkaan mitään annettavaa.

Hautaan asti siis yksin mennään. Onneksi elämässä on muutakin. Esim videopelit, elokuvat ja musiikki.

Kyllä se tästä!

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko töissä? Voisit siis hankkia auton!

      • Anonyymi

        Ensin pitäis hankkia ajokortti.

        t. sivustaseuraaja


      • Anonyymi

        En halua autoa/ajokorttia, koska niiden ylläpitäminen maksaa liikaa. Enkä tarvitsekaan. Olen töissä.

        -Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua autoa/ajokorttia, koska niiden ylläpitäminen maksaa liikaa. Enkä tarvitsekaan. Olen töissä.

        -Aloittaja

        Miehillä on aina autot, se on geeneissä.
        Bensanhaju ja hevosvoimat. Formulat.
        Hintahtavat ntimiehet kävelevät tai ajavat polkupyörällä.
        Naisia ei ntimiehet kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä on aina autot, se on geeneissä.
        Bensanhaju ja hevosvoimat. Formulat.
        Hintahtavat ntimiehet kävelevät tai ajavat polkupyörällä.
        Naisia ei ntimiehet kiinnosta.

        Ei kiinnosta. Jos en kelpaa näin niin ok sitten.


    • Anonyymi

      Mikä vika fyysisissä ominiaisuuksissasi on? Pystyykö niihin vaikuttamaan, esim. laihduttamaan? Kerro tarkemmin.

      • Anonyymi

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.

        "Lähinnä vaan koen olevani ruma."

        Missä on itsearvostuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoinen / hoikka olen 192/90 ja kuntoilen päivittäin. Ei ongelmaa sen suhteen. Lähinnä vaan koen olevani ruma.

        Ainahan sitä täälläkin jauhetaan että naiset haluavat pitkiä miehiä, kompensoi pärstää kuitenkin.


    • Anonyymi

      Olt ruma ja siksi et saa rakkkautta. Naiset ei ole kiinnostuneita rumista miehistä. Rumat naiset haluaa komean pitkän miehen eikä 166 cm miehellä ole mitään mahdollista saada naista ellei ole rodella rikas.

      • Anonyymi

        Minä olen pitkä mies yli 190 cm,mutta eipä ole naisia ei.


    • Anonyymi

      Perusta YouTube kanava ! Kyllä kohta käy surina....

    • Anonyymi

      Ei ole pakko olla yksin kämpillä. missä asut. Mene lähimmälle juhannusfestareille juomaan viinaa, siellä on paljon naisia jotka odottaa miesten alotteita. Turha siellä kotona on synkistellä vaan rohkeesti vaan liikkeelle.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        KilttiMies89 on menossa katkolle. Ei silti saa naisia.


      • Anonyymi

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.

        Kun ätmi kertoo naiselle olleensa yksin pari vuotta niin mimmille tulee kiire vaihtaa maisemaa. Tajuaa olevansa luuserin kanssa. Naisia ei epäonnistujat juhannuksena kiinnosta.
        Hyvin rasvattua posliinia annetaan ytmeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erakoitunut mitään aloitteita tee vaikka olisi kännissä, sitäpaitsi eivät naiset tykkää jos känninen ätmi tulee selittämään, siinä vain joutuu jännämiehen tönimäksi kun tulevat pelastamaan naisen ahdistelulta.

        Moni atm on saanut baarissa turpaansa kun jännis huomaa epävarman jännityksestä tärisevän maalaisen. 0uto uusi naama noteerataan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KilttiMies89 on menossa katkolle. Ei silti saa naisia.

        Mitä järkeä mennä katkolle, baaritiskille ja juomaa kitusiin. Ilo irti vaikka väkisin.
        Baarissa on aina kaveri.


    • Anonyymi

      Aloittaja miksi sinulla ei ole ystäviä?
      Minusta ystävät on ihmiselle itselleen tärkeämpi asia kuin parisuhde.

      Jos vain voit niin tutustu ihmisiin. Minulle vuosi sitten tuli monta uutta tuttua kun aloitin pelaamaan höntsä sählyssä. Jos haluaisin jostain heistä ystävän niin sitten pyytäisin johonkin sählyn ulkopuoliseen tapahtumaan.

      Minä oon sun ikäinen naissinkku, joka saa helposti kavereita. Parisuhteen saaminen on hankalampaa, koska sellaiseen on korkeampi kynnys.

      • Anonyymi

        Minullakaan ei ole ystäviä, vaikka varsinkin naispuolisia sellaisia saisin helposti. Olen mies. Vaimoni ei luonnollisesti naisystävistäni pitäisi, mutta ihan mukavaa meillä on, vähillä ystävyyssuhteilla.


      • Anonyymi

        Eivät naiset tiedä mitään todellisesta yksinäisyydestä, itse saavat kontakteja jatkuvasti, niin hyvä siinä on ihmetellä miksei jollain ole ystäviä. Tuollai sitä vaan pyydeltäisiin johonkin niitä lukuisia ukkoja ketkä ottavat kontaktia.


      • Anonyymi

        Minäkin olen yli 190 cm ja painan tällä hetkellä noin 100 kg. Ei ole pitkään aikaan ollut naisia, koska olen jo vähän vanhempi. Mutta nyt on taloyhtiön lentopallossa ainakin jotain mukavaa, kun siellä on hyvä peliporukka. Olen kyllä paljon treenannut ja kunto on hyvää luokkaa. Kapakkaan en viitsi helteillä mennä, enkä muutenkaan juuri kovinkaan usein. Syksyllä otan vähän karaokea, mutta se liittyy siis musiikkiharrastukseen, eikä siinä ole varsinaisesti naiset mielessä.


    • Mitä tarkoita sillä, että sinulla ei ole mitään annettavaa? Etkö halua antaa mitään itsestäsi?

      On muuten aika ärsyttävää, jos viitsisi ärsyyntyä, että kovin moni kertoilee mitä naiset haluavat ja mitä eivät. Naiset eivät ole yksi yhtenäinen massa, joka haluaa samaa. Kuten eivät miehetkään ole yksi yhtenäinen massa, jotka haluavat samaa. Onko yllättävä tieto?



    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe