Nopeasti apua laihduttamiseen!!

Anonyymi

Oon 16 vuotias tyttö ja tarvisin nopeasti apua siihen että miten saisin painon tippumaan.
Oon 162 cm ja painan 78kg
paino ei ole mitään lihasta vaan pelkkää läskiä. Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. Oon kokeilu erilaisia tapoja laihduttaa mutta en vaan yksinkertaisesti onnistu. Läheiset on kans huomautellu asiasta että oon lihonu ja kaikkee. Tottakai tykkään itestäni mut olis kiva kuitenki saada se paino tippumaan.
Ja niille ketä miettii niin tämä ei ole sitä perus teinien paska puhetta että sanotaan itseensä läskiks vaan mulla on ongelma oikeasti! Haluisin siis kuulla että mitä kannattais syödä ja miten paljon pitäis liikkua.

8

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. "

Miksi kyselet, kun näytät itsekkin tietävän vastauksen?

• Anonyymi

En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki

Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.

Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.

Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.

Juu, ei. Ilmaa ei lasketa eli tuo on vähän kcal per 100 g.

Hattara ei tietysti ole makeisena siitä pahimmsta päästä.

• Anonyymi

-Lopeta kaikki herkut melkein kokonaan,ja syö terveellistä kotiruokaa.
      -Merkkaa joka päivä syömäsi kalorit tarkasti paperille,pakkausten kylestä löytyy kalorit,säilytä kaikki syömäsi karkkipaperit ja jugurttipurkit yms seuraavaan päivään,ja laske kalorit.Karkkien kalorit laskee helposti kun ynnää yhteen esim 15g patukoita 10= yht 150g eli n600 kal
      -mahdollisimman paljon liikuntaa,ilman liikuntaakin laihtuu,jos syö vähemmän

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      36
      4423
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2369
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1432
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      93
      1288
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1217
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      52
      1132
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      921
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    Aihe