Nopeasti apua laihduttamiseen!!

Anonyymi

Oon 16 vuotias tyttö ja tarvisin nopeasti apua siihen että miten saisin painon tippumaan.
Oon 162 cm ja painan 78kg
paino ei ole mitään lihasta vaan pelkkää läskiä. Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. Oon kokeilu erilaisia tapoja laihduttaa mutta en vaan yksinkertaisesti onnistu. Läheiset on kans huomautellu asiasta että oon lihonu ja kaikkee. Tottakai tykkään itestäni mut olis kiva kuitenki saada se paino tippumaan.
Ja niille ketä miettii niin tämä ei ole sitä perus teinien paska puhetta että sanotaan itseensä läskiks vaan mulla on ongelma oikeasti! Haluisin siis kuulla että mitä kannattais syödä ja miten paljon pitäis liikkua.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. "

Miksi kyselet, kun näytät itsekkin tietävän vastauksen?

• Anonyymi

En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki

Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.

Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.

Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.

Juu, ei. Ilmaa ei lasketa eli tuo on vähän kcal per 100 g.

Hattara ei tietysti ole makeisena siitä pahimmsta päästä.

• Anonyymi

-Lopeta kaikki herkut melkein kokonaan,ja syö terveellistä kotiruokaa.
      -Merkkaa joka päivä syömäsi kalorit tarkasti paperille,pakkausten kylestä löytyy kalorit,säilytä kaikki syömäsi karkkipaperit ja jugurttipurkit yms seuraavaan päivään,ja laske kalorit.Karkkien kalorit laskee helposti kun ynnää yhteen esim 15g patukoita 10= yht 150g eli n600 kal
      -mahdollisimman paljon liikuntaa,ilman liikuntaakin laihtuu,jos syö vähemmän

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      68
      3971
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      21
      2271
    3. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      442
      1956
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      164
      1801
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      108
      1176
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      91
      1166
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      236
      1115
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      937
    9. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      788
    10. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      166
      740
    Aihe