Nopeasti apua laihduttamiseen!!

Anonyymi

Oon 16 vuotias tyttö ja tarvisin nopeasti apua siihen että miten saisin painon tippumaan.
Oon 162 cm ja painan 78kg
paino ei ole mitään lihasta vaan pelkkää läskiä. Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. Oon kokeilu erilaisia tapoja laihduttaa mutta en vaan yksinkertaisesti onnistu. Läheiset on kans huomautellu asiasta että oon lihonu ja kaikkee. Tottakai tykkään itestäni mut olis kiva kuitenki saada se paino tippumaan.
Ja niille ketä miettii niin tämä ei ole sitä perus teinien paska puhetta että sanotaan itseensä läskiks vaan mulla on ongelma oikeasti! Haluisin siis kuulla että mitä kannattais syödä ja miten paljon pitäis liikkua.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Olen just sellainen ihminen että syön paljon enkä liiku tarpeeksi. "

      Miksi kyselet, kun näytät itsekkin tietävän vastauksen?

      • Anonyymi

        En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muute tiiä vastausta kun en laihdu vaikka yrittäisinki

        Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmaasi on toki vastaukset olemassa. 1) syön paljon. Siihen vastaus: Syön vähemmän. 2) enkä liiku tarpeeksi. Siihen vastaus: Liikun tarpeeksi eli riittävästi. Nyt vain toteuttamaan annettuja vastauksia.

        Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ruuan määrästä ei tarvitser tinkiä kun laskee ruuan energiatiheyttä. Ravintoon siis lisää kasviksia ja rasva sekä sokeri vähemmälle.

        Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi hattara( lähestulkoon sokeria) on energiaköyhää tilavuuteensa nähden. Syöt makeaa ilmaa. Ilma ei lihota.

        Juu, ei. Ilmaa ei lasketa eli tuo on vähän kcal per 100 g.

        Hattara ei tietysti ole makeisena siitä pahimmsta päästä.


    • Anonyymi

      -Lopeta kaikki herkut melkein kokonaan,ja syö terveellistä kotiruokaa.
      -Merkkaa joka päivä syömäsi kalorit tarkasti paperille,pakkausten kylestä löytyy kalorit,säilytä kaikki syömäsi karkkipaperit ja jugurttipurkit yms seuraavaan päivään,ja laske kalorit.Karkkien kalorit laskee helposti kun ynnää yhteen esim 15g patukoita 10= yht 150g eli n600 kal
      -mahdollisimman paljon liikuntaa,ilman liikuntaakin laihtuu,jos syö vähemmän

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8004
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4666
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3371
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2196
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1606
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1533
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe