"Poikamiehen elämä ankeaa"

Anonyymi

Joskus 1980-luvulla kuulin usein sellaisen hokeman, että "poikamiehen elämä on ankeaa". Olisi kiva tietää, mihin se oletus perustuu ?? -Luulen, että kyseisen hokeman hokijat lähinnä toivoivat, että poikamiehen elämä olisi ankeaa...

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakaan kyseinen hokema ei perustu todellisuudentajuun. Jokainen täysijärkinen tietää, että poikamiehen elämässä on paljon hyviä puolia.

• Anonyymi

Yes, poikamiehen elämässä on hyviä puolia paljonkin. Entä huonoja puolia ?? No, … , ei tule mieleen ...

• Anonyymi

Joku saattaisi sanoa, että "huono puoli, kun on naisseurasta puute".
        Mutta: Ei kaikilla poikamiehillä ole pulaa naisseurasta.

• Anonyymi

Monella poikamiehellä on naisystävä.

• Minä pärjäisin vallan mainiosti yhdellä kamutytöllä..Fwb.
      Katsotaan jos vielä syksyksi löytäisi leffaseuraa ja panokaverin.

• No mä oikeesti oon huolissaan, että hitokseen paljon just miehet on onnettomia olemaan yksin.

Oon jotenkin koittanut samaistuakin. Mutta mä en vaan osaa olla ihan kauheen surkea. Toisaalta en mä ole ikinä yksin... siis mulla on muksut, porukat, sisko, ystäviä, kavereita, jopa täällä palstalla. Joskus hakeudunkin yksinoloon.

Sit mä oon aina ottanut aloitteen tehdä tuttavuutta. En myöskään tunne itseäni ujoksi.

Mutta en mä tiedä miten jonkun ujon ihmisen sais tulemaan muitten sekaan, tai etsimään itselleen jotain mielekkyyttä elämään. Pohjaan kaikki ideat vain itseeni. Koska en koe toisten tunteita.

Voin vaan toivoa, että jokainen löytäisi hyvän elämän itselleen. 😊

• Anonyymi

Poikamies ainakin pääsee matkustelemaan vapaasti.

• Anonyymi

Niin, ei ole perheen aiheuttamia rasitteita. Työelämän rasitteet ovat, mutta onhan joskus lomaa.

• Anonyymi

Nykyinen työelämä on rasittavaa, ja siksi on poikamiehelle helpotus, kun kotiin tullessa ei ole kiukkuinen vaimo vastassa.

• Anonyymi

Tuo on aisurimiehen itselleen valehtelua kun koko ajan nahistuva nainen on pallona jalassa ja kakarat vievät kaiken ajan ja rahat ja asuntolaina painaa niskassa.

• Anonyymi

Tosin kyllä poikamiehelläkin voi asuntolaina painaa niskassa, mutta muuten on helpompaa kuin perheellisillä.

• Anonyymi

Ton hokeman pohjalta syntyi ei toimivia parisuhteita, kun toiset meni suhteeseen keinolla millä hyvänsä, kun ei halunnut kokea sitä häpeää, joka suhteen ulkopuolella odotti heitä? Keinotekoisia pelkotiloja on harrastettu ja laumasieluille se on ollutkin must- juttu, asiat nähty kovin mustavalkoisina.

Tämän varjolla käytetty myös leimakirvestä, jolloin sinkut ovat vähintään homoja, jolleivät löydä heterosuhdetta itselleen? Sateenkaari- kansa on sitten aivan oma lukunsa. Siihen en ota enempää kantaa. Poikamiehenä olen edelleen 50 ikäisenä.

Kun en ole kohdannut ihmistä, jolla tuntemukset olisivat olleet samoja. Optimistina jatkan eloa näin, josko vielä joskus sen oikean kohtaan? Osaamme sitten yhdessä nauttia yhdessäolosta ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä? Haaveita hyvä olla, pitävät mielen virkeämpänä. Elämä on... toisinaan arvoituksellista. 🤔

• Anonyymi

Totta, moni parisuhde alkoi lähinnä siksi, kun ajateltiin, että ns. normaalit ihmiset menevät naimisiin, ja joskus aikoinaan pahin mahdollinen asia oli se, jos oli "epänormaali". No, ajan mittaan on käynyt niin, että ne entisajan "epänormaalit" ovat nykyään keskimäärin onnellisempia kuin monet avioliitossa olleet avioliittoon pettyneet.

• Anonyymi

Ne, jotka hokivat, että "poikamiehen elämä on ankeaa", ovat varmaan niitä, jotka hokivat, että "likinäköisen rillipäisen naisen elämä on ankeaa".

• Anonyymi

Jaa, ei se likinäkörillinaisen elämä muuten olisi ankeaa, mutta jos likinäkörillinaisella on likinäköisyyskompleksi, niin onhan se ankeaa.

• Anonyymi

Poikamiehet varakkaampia kuin monet naimisissa olevat.

• Anonyymi

Niinpä. Avioliitossa kuluu rahaa paljon.

• Anonyymi

Juu, avioliitossa rahaa kuluu, jos aviopuoliso on tuhlari.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe