Oletko koskaan nukkunut autossasi?

Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=JCPXR5bL6oA&list=PLbvT8J2u3mrN6z1MYk95tByOTgSAEvdT5&index=2


Minä olen koska kyllästyin pienen paikkakunnan elämään nimeltä pyhäntä. Se oli perähikiä jossa ei ollut elämää joten myin huonekaluni ja tavarani kaverilleni ja muutin turkuun vuonna 2008. Omistin escortini ja nukuin siinä 17 yötä ennen kun sain asunnon turusta ja sain myös töitä heti ja siitä lähtien on elämä ollut aika ruusuilla kävelemistä. Nykyään omistan skodan joka on hyvä auto. Tykkään myös japsi autoista koska niiden moottorit kestää lähes mitä vaan ja ovat luotettavia.

17

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus olen Suomessa matakaillessa punkannut autossa. Ihan jännä kokemus. Parkkeerasin uimarannan lähelle ja koisin siinä. Vähän siinä kyllä paikat jäykistyivät, kun ei kallistettu penkki ole kovin ihanteellinen nukkumiseen. Aamulla heräsin kun joku mummo tuijotti minua ikkunasta. Luuli varmaan minun kuolleen.

      Kerran hotelli oli niin homeessa, että en jäänyt sitten sinne. Ensimmäiset lumet olivat juuri tulleet ja yritin pysyä autossa lämpimänä yön yli. Aamulla korvani olivat jäätyneet. Ne olivat ihan kovat korput. Tunnustellessani niitä korvanlehdestäni kuului kova raksahdus. Ajattelin korvien menneen kuolioon, mutta vielähän nuo ovat päässä pysyneet.

    • Anonyymi

      Pönttis on joutunut nukkumaan autossa toistuvien huonojen miesvalintojensa vuoksi.

      • Mistä täällä kaikki muistetaan. Se on kyllä totta. Viimeksi lomareissulla hotellissa. Mies nukkui huoneessa, minä autossa, parkkihallissa. Koko ajan pelkäsin, että joku näkee. Sai hävetä silmät päästä, mutta huoneeseenkaan en voinut mennä kun kerran olin lähtenyt.


      • Laatuautotehtaalle laitan kiitokseni.


    • Anonyymi

      On tullut nukuttua, tai ainakin yritettyä, mm. autossa, puiston penkillä, rappukäytävässä, parkkihallissa sekä lento-, juna ja bussiasemalla.

      Autossa eläminen olisi vapauttavaa, voisi vaihtaa maisemaa koska vaan ja kaikki roina kulkisi mukana.

      • Anonyymi

        Asuntoauto vastaa yksiötä mutta asuinpaikkaa voi muuttaa miten vaan haluaa, tänään Espanjassa, huomenna Virossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntoauto vastaa yksiötä mutta asuinpaikkaa voi muuttaa miten vaan haluaa, tänään Espanjassa, huomenna Virossa..

        Asuntoautossa on se huono puoli että monissa mestoissa niiden parkkeeraamista kytätään enemmän, jollei tykkää leirintäalueilla olla niin parempi olisi jokin piilopaku. Mutta päivän aikana vaihtaa hyvinkin mestaa euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntoautossa on se huono puoli että monissa mestoissa niiden parkkeeraamista kytätään enemmän, jollei tykkää leirintäalueilla olla niin parempi olisi jokin piilopaku. Mutta päivän aikana vaihtaa hyvinkin mestaa euroopassa.

        Itseäni on aina kiinnostanut rakentaa piilopaku, sellainen panel van -matkailuauto, joka ei herätä huomiota, mutta jolla voisi matkustella ja yöpyä mukavasti. Joku tyyliin 2010 Transit, jossa kunnon sänky, jääkaappi ja viihdelaitteisto takana, ja jonka voi parkkeerata minne tahansa huomiota herättämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni on aina kiinnostanut rakentaa piilopaku, sellainen panel van -matkailuauto, joka ei herätä huomiota, mutta jolla voisi matkustella ja yöpyä mukavasti. Joku tyyliin 2010 Transit, jossa kunnon sänky, jääkaappi ja viihdelaitteisto takana, ja jonka voi parkkeerata minne tahansa huomiota herättämättä.

        Juutubessakin on monia ketkä asuvat autossaan täyspäiväisestikin, tosin myös wannabehippejä vanhoilla wolkkareillaan ketkä esittävät van lifereitä. Itelle riittäs varmaankin ilmapatja ja kylmälaukku tai sitten vaan kuiva/säilykesafka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuntoauto vastaa yksiötä mutta asuinpaikkaa voi muuttaa miten vaan haluaa, tänään Espanjassa, huomenna Virossa..

        Ai että...oispa joskus tuohon tilaisuus. Jahka lapset aikuistuu. .😍


    • Monesti.. :D

      Ettiny jonku hiljasen paikan ja jääny siihen yöksi.

    • Anonyymi

      Kyllä pakettiautossani kun kiersin lappia ja norjaa kalastamassa. Sänky vaan takaosaan , grilli ja telttakin oli mukana. Olis hienoa lähtee reissulle ja tulee halvaksi kun ei tarviis maksaa hotellia.

      • Anonyymi

        Pakettiautoon kun laitat sängyn eli lisäpenkkejä, autovero napsahtaa kun kiinni jäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakettiautoon kun laitat sängyn eli lisäpenkkejä, autovero napsahtaa kun kiinni jäät.

        Ei kannata pultata kiinteästi kiinni, kyllähän muuten pakussa saa kuskata huonekaluja miten huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata pultata kiinteästi kiinni, kyllähän muuten pakussa saa kuskata huonekaluja miten huvittaa.

        Kyllä mutta aina välillä näkee kun on rakennettu pakusta "matkailuauto" kiinteine tuoleineen sänkyineen peräkontissa. Ei auta selitellä ettei tiennyt.


      • Kuulostaa mahtavalle! Voisin viettää tuolleen määränsä verran..olis vaihtelua kivijalka asuttamisen sijaan.🙃


    • Matkaillessa joo. Muksuna, en aikuisena. Voisin joskus asua vallan vaikka asuntoautossa ja kulkea paikasta toiseen...elämyksiä janoten.😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe