Juttuseuraa tylsistyneelle

Voi olla että rekisteröidyin tänne ihan turhaan kun täältä harvemmin mitään fiksua porukkaa on silmiin pistänyt. Meinaa vain olla tylsää elämä välillä kun ei meinaa olla juttuseuraa ja sitä kautta kavereita. Sen verran anonyyminä haluan kumminkin pysyä että en ala etsimään kavereita muualta kuin täältä. Jos ei juttuseuraa löydy niin antaa olla😂 kiinnostaako täällä siis ketään fiksua tyyppiä alkaa nettikaveriksi, en kaipailee mtn trollisetiä-, tai jonneja aukomaan päätä, vaikka se kyllä on todennäköistä näillä sivuilla. Let's see what happens 😏
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Täällä keskustelee kaikista asioista kaikenlaiset ihmiset. Vastaa jonkun mietteisiin ja keskustele ja lue uudet vastaukset maan ja taivaan väliltä.
Ilmoita
Aika sama tilanne täällä, juttuseura kyllä kelpais, kun ei kavereita oikein ole. Fiksu oon monien asioiden suhteen.. hmhmgm😀 mutta kun ei oo paljoa tullu puhuttua niin asioiden ilmaiseminen sanoin ja muukin juttuseura on vähän hankalaa ainakin, kun pitää kasvotusten puhua. Mutta joo, kyl mä ainakin voisin tulla puhumaan kanssas,(kuullostaappa oudolta) ehkä tämmöinen kirjottamalla keslustelu vois sujuakki.
3 VASTAUSTA:
Kiinnostaisiko vaihtaa s-posteja niin jutusteltais siellä? Ihan laidasta laitaan voitais keskustella. Kasvotusten puhuminen itelläki hankalaa ja siksi anonyyminä tänne ilmestyinkin🙈
AivotonAnonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisiko vaihtaa s-posteja niin jutusteltais siellä? Ihan laidasta laitaan voitais keskustella. Kasvotusten puhuminen itelläki hankalaa ja siksi anonyyminä tänne ilmestyinkin🙈
Joo, tässäkö vai miten se sitte onnistuu:))
No eipä se oikeen muuten onnistu, pistä vaikka viestiä mun s-postiin aivotonanonyymi@gmail.com
+Lisää kommentti
Täällä myös yks jolla hyvin vähän ihmisiä joiden kanssa vois jutustella joten kai sitä asioista vois netinkin välityksellä jonkun kanssa keskustella
2 VASTAUSTA:
Vaihdetaanko s-posteja? Kavereita ei ikinä ole liikaa ja oishan se mukava netin välityksellä jutustella kun irl oon sen verran ujo🙈
AivotonAnonyymi kirjoitti:
Vaihdetaanko s-posteja? Kavereita ei ikinä ole liikaa ja oishan se mukava netin välityksellä jutustella kun irl oon sen verran ujo🙈
automobiili26@gmail.com pistä viestiä :)
+Lisää kommentti
Onko vielä ihmisiä joita kiinnostaisi jutella? Olen hieman ujo ja erilainen mitä suurin osa ihmisistä ympärilläni. Juttuseura kelpaisi. T. 21v mies keski-suomesta.
Ilmoita
Sinun negatiivinen aloituksesi ja katsontakantasi on niin luotaantyontävää ettei sinua haluaisi koskettaa edes pitkällä kepillä.

Mitähän jos muuttaisit ajatus- ja kirjoitustyyliäsi positiivisemmaksi ja ystävällisemmäksi?
Saisit shokin huomatessasi etta se toimii!!!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Juttuseuraa tylsistyneelle

Voi olla että rekisteröidyin tänne ihan turhaan kun täältä harvemmin mitään fiksua porukkaa on silmiin pistänyt. Meinaa vain olla tylsää elämä välillä kun ei meinaa olla juttuseuraa ja sitä kautta kavereita. Sen verran anonyyminä haluan kumminkin pysyä että en ala etsimään kavereita muualta kuin täältä. Jos ei juttuseuraa löydy niin antaa olla😂 kiinnostaako täällä siis ketään fiksua tyyppiä alkaa nettikaveriksi, en kaipailee mtn trollisetiä-, tai jonneja aukomaan päätä, vaikka se kyllä on todennäköistä näillä sivuilla. Let's see what happens 😏

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta