penskaa ja mulla ei yhtään. itse halusin lapsia ainakin kolme,mutta mies ei haluu enää. Olen roikkunut tässä jo viisi vuotta ja toivonut et ukon mieli muuttuu, muttei muutu. Taitaa olla pars et vaihdan miestä vieläkun on mahollista. En jaksa noita miehen teinejä, kun on niin koppavia ja laiskoja, ja halusin hoitaa ieniä lapsia, omat vauvat olisi ihania. Mulla kun ei ole valtuuksia kohdella miehenlapsia kuin omiani, sekin ärsyttää, sillä halusin olla äiti enkä se akka.
Hluisin ostella vauvan vaatteita ja kujetta vaunuissa, mutta nää teinit vaan ei ole lapsia, vaan kikiöitä joiden pillin mukaan on mentävä.
En koe kuuluvan tähän perheeseen, kun penskat ei ole mun. Vaikee lähtä kun ei ole työtä eikä asuntoo, et alottaa ihan tyhjästä ja etsii viel se mies, vaikka senhän voi etsii tässäkin ollessa ja sitten lähtä kun sopiva löytyy.
Mä olen sopeutuvainen ihminen ja pitkä pinnanen, mutta nämä lapset tässä nääin ärsyttää et senkint akia voisin lähtä ja sittenpä olisvatkin pulassa kun lähtisin. Ei ne stä asu vaan äitinsä luona mutta ovat täällä sen takia paljon kun tylkkää musta ja mä pidän kodin siistinä ja on aina ruokaa toisin kuin äidin luona.
Miehelläni on neljä
7
87
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia kakruja niistä omistasikin tulisi teini-ikäisinä ja et tykkäisi sittenkään.
- Anonyymi
Kadut joskus ,jos et tee omia lapsia .Lapseni on parasta elämässäni.
- Anonyymi
Pikku- Lissu haaveilee perheestä pikku hiprakassa, voi, voi, kun olet yksin ja yksinäinen vanha nainen, et edes saa enää lapsia, mutta voihan sitä aina haaveilla.
- Anonyymi
Lapsi on ihminen, kenenkään lapsia ei sanota penskoiksi, paitsi kadulla kasvaneet mimmit.
- Anonyymi
Pikku Lissuhan on katukasvatti Ja vanha juoppo, jolla ei ole lapsia eikä miestä.
- Anonyymi
Näihän siiä käy kun ottaa paaketin jolla on jo "kaikki" itse joudut uhrautumaan. Uusio perheen elämä on raskasta. Kenen muksut jne. Samoin kun exien neuvot"joita tulee noudattaa. Yhtäkin uusio perhettä seuranneena ei näytä hyvältä. Eikä varsinkaan kuullosta hyvältä. Kun uusio perheen perustat on sinun päätettävä mitä haluat. Toinen kysymys miksi sinun pitää "odottaa lupaa kun voisit itse sen hoitaa.
Jos mies ei haluu enempää nii on suostuttava siihe
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279