Useasti miehet katsoneet

Anonyymi

Miksi käytte useasti katselemassa profiiliani mutta ette ilmaise millään tavalla oletteko kiinnostuneita minusta. Odotatko että minä laitan sinulle ensin viestin?On myös niitä joille olen toivottanut onnea etsintään,siltikin käyvät katselemassa,outoa. Itselleni riittää kerta vilkaisu.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Profiileja selataan huvin vuoksi, tekstit ja kuvat muuttuvat joillakin naisilla aika usein josko sillä konstilla nainen löytäisi paremmin seuraa kun flaksi ei meinaa käydä.
      Nimimerkkejä ei myöskään paineta mieleen, selaillaan vaan järjestyksessä uudelleen ja uudelleen eli ei kuten naiset jotka katselevat vain tiettyjä miehiä jotka onkin helppo muistaa kun niitä on vain kourallinen.
      Ainakin mulle naisten profiilien selailu on vain ajankulua sillointällöin, ei jaksa ei viitsi aloittaa mitään turhaa yhteydenpitoa, naisseuraa saa livenäkin kuten esim: eilen viimeksi.
      Onhan näitä naisten profiileja mukava lueskella kun jokainen on urheilullinen, kuntoilee säännöllisesti, normaalipainoisia, iloisia, takuulla hyvää vaimoainesta jne.jne..

    • Anonyymi

      itse olen katsonut että aivan turhaa lähettää naisille mitään,koska ei tule edes vittuilua ei mitään aivan kun olisit pelkkää ilmaa.ja mitä olen lukenut tämän on todennut jo moni mies jolla on tulot alle 25000 euroa.eli jos olet kiinnostunut lähetä miehelle viestä.jos sattuu olemaan täys urpo niin laita kuva ja profiili muistiin ja kerro kaikille sinkku ystävillesi,ehkä joskus saadaan tää lasten tarha leikki loppumaan.

      • Anonyymi

        Eli sinusta alertit kaikille naisille koska olet Urpo. Ja tuomion antoi yksi nettilahna, joka ei ymmärtänyt huumoriasi, murrettasi tai mitä ikinä.


      • Anonyymi

        Samoin, hikuli varoitus annettu tositarkoituksella seuraa etsiville miehille et, vaihda ite osavaltiota.


    • Anonyymi

      Olen vähän eri linjalla edellisen kanssa. On erittäin vaikea löytää edes kohtuulisen kiinnostavaa"vaimoainesta" Ja varmaan tuo itsensä ylistäminen sellaisissa asioissa kuin urheilullinen on kuin mies sanoisi hänellä olevan viikset joista on ylpeä.
      Jos selaa tuhat naisen profiilia ei niistä mikään ole merkittävästi erilaisempi toistaan vaan naiset luulevat olevansa erittäinkin erityisiä valintoja.
      Aloittajan kuvaus sopii näihin tuhanteen esimerkkiin hyvin. Minulle riittää vilkaisu.
      Heheh ja heh. Monet naiset luulevat tuntevansa miehen vilkaisusta mutta jälkeenpäin naiset ovat silti monia pettymyksiä rikkaampia kuin ne jotka oikeasti ovat miessuhteita kokeneet
      Pettymys asuu omien korvien välissä, ei vastapuolen.

      • Anonyymi

        Olen vähän eri linjalla edellisen kanssa. On erittäin vaikea löytää edes kohtuulisen kiinnostavaa"vaimoainesta"

        Tämä oli sarkasmia:
        "Onhan näitä naisten profiileja mukava lueskella kun jokainen on urheilullinen, kuntoilee säännöllisesti, normaalipainoisia, iloisia, takuulla hyvää vaimoainesta jne.jne.. "


    • Anonyymi

      Itse käyn useita kertoja, koska etsin sitä pientä vihjettä missä kakarat on piilossa kun niistä ei kerrota. Mistä löytyy vihje niistä kymmenistä liikakiloista jotka piiloitetaan kukka-asetelma kuvan varjoon.

      Ihmisen sisin voi olla kauniimpi niillä liikakiloilla kuin ruikulina, mutta jos kaiken piilottaa niin hallelujaa.

    • Anonyymi

      Muista en tiedä, mutta minä katson ensin kuvan. Jos ei tule tunnetta, että ei ainakaan tuon kanssa, niin sitten muutakin: oikea koko (pituus, läskin määrä), suunnilleen sama sosiaalinen asema (en kurkota kuuseen...), tupakoimattomuus.
      Sitten vaatimukset minusta kaatavat kaiken. Ei riitä, että olen muutaman sentin naista pitempi, pitäisi olla ainakin 30 cm pitempi. Pitäisi kuljettaa kulttuuri- ym riennoissa ja piireissä, joita itse inhoan. Pitäisi olla komea, osata pukeutua hienosti. Rahaakin pitäisi tienata hyvin - sitähän kyllä tienaan mutta nämä ilmiselvät saalistajat ohitan, en leuhki rahoillani. Onko vammainen - omaishoitajaksi en tietteni ala. Paikkakunta ei ole este. Mitähän muuta?
      Sitten jos ja kun viestiä lähetän, niin turhaan lähetän. Mitään ei vastata. Ilmeisesti saavat muualta niin paljon mielenkiintoa, että on pakko karsia. Aloittaja tiennee tuon parhaiten.
      Jotkut näistä potentiaalisista kumppaneista poistuvat palstalta nopeastikin eli löytävät etsimänsä joka siis en ole minä. Toiset roikkuu vuosikausia, etsivät kai sitä aina vain parempaa vaikka oma parasta ennen- päivämääränsä jää yhä kauemmaksi. Yhtä sellaista olen seurannut pitkään: olisi kuin tehty minulle, mutta etsii aivan toisenlaista. On lisäksi hiven psykopaattia, mutta osaisin käsitellä pitkän kokemukseni takia sellaistakin, kunhan ei ole liian paha.
      Yleensä eronnut nainen etsii exänsä kaltaista ja on siinä perää meillä miehilläkin jossain määrin.
      Näillä se on mentävä loppuun asti. En usko enää kenestäkään saavani edes juttukaveria.

    • Anonyymi

      ihminen ja sen eri ajatus mallit,urpo voi olla jollekin pelkkä nimi kuten yrjö.minulle urpo on ihminen joka ei ymmärrä lopettaa vietittelyä joka valehtelee.tässä tullaan siihin että kiroitettu asia ei vain toimi koska et tunne ihmistä ja sen ajatus mallia.
      urheilu voi minulle olla pelkkä 2kilsan lenkki tai työ matka,omillaan toimeen tuleva tarkoitaa minulle sitä että et tarvitse minulta rahaa,vaan hoidat asiat kelan ja sossun kanssa.sanot että olet avoin eli jos alan puhumaan maahanmuuton ongelmista tai uskonnosta tai mistä vaan oletan että kuuntelet etkä heti ole puollustus kannalla tai heti oleta että olen kanssasi samaa mieltä.hauska ja huumorintajuinen tää on kiva etenkin jos et tunne ihmistä,tule heti väärin käsityksiä.antelias ehkä jätä laittamatta.ja mitäs muita yleis sanoja on jotka voi olla jossain määrin totta,ainkin paperilla.ja kuvat voi olla mitä vaan,itekkin huomasin mitä ihmeitä kauneus mode teki omalla pärställe,mutta päätin kuitenkin läheetään rehellisesti liikkelle.ja vielä osaan erottaa urpo nimisen ihmisen ja sanan käyttöni erikseen.

      • Anonyymi

        Ootko ulkomaalainen nainen hoono soomi?


      • Anonyymi

        Tuota kuvajuttua olenkin ihmetellyt kauan. Mikä on se kauneus mode?
        Monellakin naisella on viimeisen päälle nätti naamakuva aloitussivulla, mutta sitten kuvasivuilla on ihan eri ihminen. Pottunokka, leveänaama yms. Mihin hävisi se etusivun kaunotar?
        Tuohon 23.6.2019 15:20 kirjoitettuun: Jospa opettelisit kirjoittamaan edes sen peruskoulun tyydyttävän tason suomea, niin sitä viitsisi lukeakin. Eikä tuollainen kelvoton ulosanti ainakaan lisää yhteydenottoja. En kyllä ole täydellinen minäkään, kansakoulun 8 tasoksi itseni arvioin.


    • Anonyymi

      Käyn katsomassa toistuvasti muutamien näittien neitojen profiileja (ko profiilien takana vaikuttaa olevan aitoja neitoja, eivät siis ole lisämaksujen herutusprofiileja) joissa neito on sulkenut minut pois vaatimuksillaan eli minun on turha lähettää viestiä tms. Mielenkintoa ylläpitäää se millä tavoin profiilit (tekstit/kuvat/vaatimukset) muuttuvat.

      • Anonyymi

        Minulla ollut jokseenkin samantapaisia kokemuksia tää vierailla nätin naisen profiililla. Jos jotain kirjoittaa ei saa vastausta mut kerran huomasin et pitkän ajan jälkeen sain uudelleen kirjoittaessa vastauksia useitakin vaikka se ensimmäinen viestini oli vain heitto köyrimisestä sillä tiesin ettei vastausta tule kijoittipa miten siveitä tahansa. Mikä muutti naisen mielen jäi avoimeksi, oliko ottanut pahasti siipeen viestien välillä. Oli miten oli mutta minulla idea ja pyrin jo kiirellä seuraavalle tasolle. Pointti oli tämä todiste jälleen miten naisen on mieli jopa nuoruudestaan asti arvaamaton. Eilen Vaarallisista nettisuhteista käsittelevä sarjassa jopa 12 vuorias tyttö oli omannut käsittämättömän pettävän luonteenpiirteen joka vei lapsuudestaan asti huonoista lähtökohdissa eläneen toiveikkaan nuoren täysiikäisen miehen 8 vuodeksi vankeuteen. Tyttö sai vuosiksi jotain kotiarestin tapista yhdyskuntapalvelua. Pitäviä vastauksia ei rikostutkijat tekosille saaneet.

        puhuiko tyttö millään muotoa totta alun alkaenkaan
        oliko tyttö jollain spsykosomaattisella tavalla sairas
        oliko tyttö keksinyt julman tavan miten pitää poikaa varmasti itsellään.

        Oli miten oli mutta nuoren miehen elämä otti lekaa päähän pahasti vaikka kuolemilta vältyttiin. Ilmaan jäi hetkeksi leijumaan hirvittävä ajatus jos joutuisi itse kunnolla nakitetuksi treffit24llä ja seurauksella höperön paperit :)


    • Anonyymi

      Katson vaikka että naisen pituusvaatimus miehelle on 168 cm - 173 cm ja olen vain 167 cm pitkä joten nainen tuskin vastaisi minulle.
      Sama iän suhteen jos olen 1-2 vuotta vanhempi mitä naisella on vaatimus niin ei kannata vastata. Katson myös ulkonäköä. En usko että tavis nainen vastaa koska naiset hakee aina sitä komeinta miestä ja 90% miehistä ei vastaa naisten toiveita. sen takia suomessa on yli puoli miljoonaa sinkkumiestä

    • Anonyymi

      Vähän aikaa sitten vastasin neljälle naiselle, eivät olleet mitään erikoisen näköisiä ja samaa tasoa mielestäni kanssani mutta eivät vastanneet kuten eivät 400 edellistäkään naista vastanneet.

    • Anonyymi

      Profiileita on niin paljon, ettei aina voi muistaa minkä on jo tsekannut ja mitä siellä luki. Jos profiili ei tälläkään kertaa herätä kiinnostustani, en laita viestiä, flirttiä tai tykkäyksiä. Jos et pidä siitä, että joku käy sun profiilissa eikä ota mitään kontaktia, kannattaa varmaan sulkea tai piilottaa se tili?

      • Anonyymi

        En sulje. Käyn katsomassa tuleeko uusia ja kuinka kauan kurpat ja kaunottaret sitä aina vain parempaa jaksavat kytätä. Ja jaksavathan ne. Koko ajan vain se parasta ennen -päivämäärä jää kauemmas ja kauemmas ja kurppaantuminen etenee...


    • Anonyymi

      Munki profiilia välillä katotaan, mut ei oteta yhteyttä, sitku ottaa monelle naiselle yhteyttä ei ne vastaa, ku ei taida kiinnostaa tai olla tarpeeks kiinnostava.

      • Anonyymi

        Mulla sama juttu. Joku saattoi käydä kolmekin kertaa profiilissani ja jopa pistää ns. flirtinkin. Sitten kun laitoin kohteliaan viestin, siihen ei vastannut kukaan. Vajaan viikon verran jaksoin tätä luonnotonta pelleilyä katsella kunnes poistin profiilini, enkä todellakaan enää palaa palstoille. Hyvin kummallisia naisia. En ymmärrä mitä ne noissa deittipalveluissa yleensä tekevät.


    • Anonyymi

      paljo on noita kurppia, vmäisen näkösii ja vähät ajatuksetkin haisee esim. koiralle, tupakalle, tissit tatuoitu kuin hralle,, jne..tms. Ei siin kantsi ottaa yhteyttä jos on niin nuivaa et......

    • Anonyymi

      trolli tai ei aivan sama.tietää ainakin että taas on niitä,ihmisiä jotka aina olettaa että ihminen on jotain.vain kirjoitus taidon perusteella.yksi syy miksi viestin laitoin koska olen vuosikaudet katsonut näiden kirjoitus taitoisten juttuja ja nehän on mukavaa luettavaa,ja jos et ymmärtänyt niin ..sarkasmia,,,.eli muista silloin kun saat sen hienon viestin mikä on virheetön,mitäköhän virheitä se ihminen toiselle sallii?ja jos sinua niin kovin häiritsee koulutus tai mielenterveys asiat niin ehkä ala kysymään mistä ne veron alennukset jotka vaikuttaa vain sinun elämään otetaan.ja takaisin itse aiheeseen.kun etsitään jotain niin silloin katsotaan monta vaihtoehtoa jotkut nappaa jotkut ei.ja miehen valikoima on aika suppea,jos mies ei tunne profiilin kuvauksia oman maailmaan tai elämän tyyliin sopivaksi.esim.aika monella on matkustus ja muut riennot,tämä jo karkoittaa suuren osan.ja jos ne naiset on edes lukenut pari päivää tai edes 2 tuntia, tätäkin sivua niin en yhtään ihmettele miksi ne ei vastaa,eli kusessa ollaan kaikki,paitsi auervaarat ja muut pellet.

      • Anonyymi

        Voisit opetella itsekin kirjoittamaan. Edes alkeet eli isot alkukirjaimet, välimerkin jälkeen välilyönti jne. Sisältöön en ota kantaa, en viitsinyt lukea.
        Niin, oma kirjallinen ulosantini lienee kansakoulun 8 luokkaa. Siltikään en naista saa, joten mitäpä väliä tuolla oikeasti onkaan...


      • Anonyymi

        Ei vaan pysty lukemaan tällästä sekamelskaa. Lyhennä nyt hyvä ihminen noita sun lauseita ja aloita lauseet isolla kirjaimella. Ei sulle vastaa kukaan, kun kukaan ei jaksa lukea sun juttuja.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe