Jos omistajan vipuvarsi ei riitä, mitä pitää tehdä?
Ennen kuin se ehtii Laatokalle...
Neuvoja?
Miten karanneen veneen saa kiinni?
92
53
Vastaukset 92
Uimalla.
misspönttöuuni kirjoitti:
Kenenkään kunto ei riitä siihen.
Ui välillä selkää. Varo koskia ja vesiputouksia :D
Partakaveri kirjoitti:
Ui välillä selkää. Varo koskia ja vesiputouksia :D
Sinä toivot Niagaran putousta siihen kohtaan.
Sinä toivot Niagaran putousta siihen kohtaan.
Ainakin sieluni silmin voin nähdä tapahtuman ja ääniefektitkin on kuviteltuna 😂
Partakaveri kirjoitti:
Ainakin sieluni silmin voin nähdä tapahtuman ja ääniefektitkin on kuviteltuna 😂
Haluaisin käydä https://www.ruunaa.fi/fi/harrastusmahdollisuudet/kesalla/ tuolla ja laskea sen 16 km pitkän reitin.
Haluaisin käydä https://www.ruunaa.fi/fi/harrastusmahdollisuudet/kesalla/ tuolla ja laskea sen 16 km pitkän reitin.
Voi kamala. Minulla hyvä että soutuvene pysyy käsissä.
Partakaveri kirjoitti:
Onhan siinä nyt joku ohjaaja. En minä ite koskeen.
Partakaveri kirjoitti:
Ei sen tarviikaan vaan airot :D
Onhan siinä nyt joku ohjaaja. En minä ite koskeen.
No se on eri juttu. Kuvittelin että sinä jollain kanootilla meinaat.
Partakaveri kirjoitti:
No se on eri juttu. Kuvittelin että sinä jollain kanootilla meinaat.
No älä nyt hulluja puhu. Kumi- tai puuvene. Semmonen ryhmäjuttu.
- Anonyymi
Kenenkään kunto ei riitä siihen.
Sitten sun pitää lainata naapurin venettä.
Jos on venellä naisomistaja niin ripsiä räpyttämällä. Mikään ei ole niin luova olento ratkomaan ongelmia kuin juhannuskrapulastaan toipuva mies.
Mitä se sitten tekee? Eipä vielä ratkennut.
Todennäköisesti soittaa kaverilleen jolla on vene samassa lammikossa ja käyvät se sinulle poimimassa.
M184 kirjoitti:
Todennäköisesti soittaa kaverilleen jolla on vene samassa lammikossa ja käyvät se sinulle poimimassa.
Ja vaativat multa lisää kaljaa..
No ei oo hirveesti tullu ohjeita. Tiedättekö, miten kaukana se jo on :D
Kyllä tällä vauhdilla lapsikin olisi autoon syntynyt.
Että te olette hitaita.- Anonyymi
Mutta mitä tehdä jos purjeveneestä loppuu polttoaine, ei muuta kuin soittamaan pelastusseuraan hinausapua.
- Anonyymi
Lainaat naapurin venettä ja soudat omasi kiinni. Tulppa löytyy keskituhdon reijästä jollei sulla ole omaa kotona ja pihdeillä lukkoketju auki, naps. Selittelet sitten myöhemmin :)
xL - Anonyymi
Tuohon vastaukseen tarvitaan muutama tarkennus.
Jos kysymyksessä on pieni järvi jonka ääressä olet asunut koko ikäsi niin ei sinun tarvitse tehdä mitään. Naapurit ovat jo aamulla tuoneet veneesi takaisin pilttuuseen.
Jos olet kesämökillä joka sijaitsee virtaavan joen varrella, mene seuraavalle sillalle minkä ali vene kulkee ja pyydystä se virveliä hyväksikäyttäen. Jos vene on vanha ja hyvin vakuutettu, voi käyttää virvelin sijaan isoa kiveä joka menee pohjan läpi, katso kuitenkin ennen sitä ettei ympärillä ole liian montaa silmäparia.
AsianVierestä Toisella veneellä tietty käy noukkimassa. Tai sitten on vaan odoteltava suotuisia tuulia.
Meitsillä lojahti joskus motti omasta tuulilasiveneestä, eikä siinä muuta voinut kuin ohjailla melalla... vene meni tuulen mukana kuin korkki... Sellaista se on...Nyt on niin kova tuuli, että voi tapahtua mitä vaan. No onneksi ei ole meri.
Monen tunnin päästä olit melalla rannassa?misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt on niin kova tuuli, että voi tapahtua mitä vaan. No onneksi ei ole meri.
Monen tunnin päästä olit melalla rannassa?No onneks olin jo aika lähellä rantaa, mutta tarvitsin hinausapua, että pääsin toiseen rantaan. Onneksi kalamiehet jeesas. :o)
Sitten mä hommasinkin siihen toisen moottorin kaveriks. Jos isompi ois sipannut, ois ees joku jolla pääsee nilkuttamaan. :oD
No nyt on sit motskari....sit voi peukku pystyssä odotella... :oDDisse kirjoitti:
No onneks olin jo aika lähellä rantaa, mutta tarvitsin hinausapua, että pääsin toiseen rantaan. Onneksi kalamiehet jeesas. :o)
Sitten mä hommasinkin siihen toisen moottorin kaveriks. Jos isompi ois sipannut, ois ees joku jolla pääsee nilkuttamaan. :oD
No nyt on sit motskari....sit voi peukku pystyssä odotella... :oDNiin, kun semmonen vene painaa...
Reiluja miehiä.
Mulla on käsitys, että motoristit auttaa toinen toisiaan tien päällä?
Tuntemattomatkin. Varaosaa, korjausapua ja silleen :)misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, kun semmonen vene painaa...
Reiluja miehiä.
Mulla on käsitys, että motoristit auttaa toinen toisiaan tien päällä?
Tuntemattomatkin. Varaosaa, korjausapua ja silleen :)No ei toi painanut paljoa, mutta siinä oli tuulipintaa... Ja jos ei ole airojakaan, eipä sillä tuuliaisessa ainakaan voinut kuin antaa mennä... :oD
No auttelee ihmiset aina aika paljon... Ehkä jossain ruuhkasuomessa saa olla konepelti rauhassa pystyssä, niin kukaan ei tuu jeesaa... :o/Disse kirjoitti:
No ei toi painanut paljoa, mutta siinä oli tuulipintaa... Ja jos ei ole airojakaan, eipä sillä tuuliaisessa ainakaan voinut kuin antaa mennä... :oD
No auttelee ihmiset aina aika paljon... Ehkä jossain ruuhkasuomessa saa olla konepelti rauhassa pystyssä, niin kukaan ei tuu jeesaa... :o/Yllättävän paljon näillä maaseutunurkilla pysähdytään. Pari kertaa jääny tielle, niin viisi kuusi autoa kysyny, voiko auttaa ja onko hätää.
En tiedä etelästä, siellä ei ehkä niin välitetä tai sitten ei vaan enää uskalleta pysähtyä kun on kaikennäköistä vilunkiheikkiä liikenteessä enempi. Onhan niitä ollu, että yks muka rikkinäisessä autossa ja loput neljä odottanu ojassa..misspönttöuuni kirjoitti:
Yllättävän paljon näillä maaseutunurkilla pysähdytään. Pari kertaa jääny tielle, niin viisi kuusi autoa kysyny, voiko auttaa ja onko hätää.
En tiedä etelästä, siellä ei ehkä niin välitetä tai sitten ei vaan enää uskalleta pysähtyä kun on kaikennäköistä vilunkiheikkiä liikenteessä enempi. Onhan niitä ollu, että yks muka rikkinäisessä autossa ja loput neljä odottanu ojassa..No täällä syrjäkylillä vielä välitetään, mutta ruuhkasuomessa tuo vilunkihässäkkä just on tappanut sen välittämisen... tai uskalluksen...
Paljon ihmisiä yhdessä paikassa ei oo välttämättä sittenkään hyvä juttu...😳- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No täällä syrjäkylillä vielä välitetään, mutta ruuhkasuomessa tuo vilunkihässäkkä just on tappanut sen välittämisen... tai uskalluksen...
Paljon ihmisiä yhdessä paikassa ei oo välttämättä sittenkään hyvä juttu...😳Ei se oo hyvä juttu siellä. Täällä ollaan vielä selkomielellä ja naapuriapu takaraivossa.
Espoossakin se pyöräilijä, mikä saanu (sama ihminen vissiin) useamman kerran kilareita ihan viattomiin muihin kulkijoihin...
Pakkaantuvat kaikki niin ahtaalle.
Pönttis out Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo hyvä juttu siellä. Täällä ollaan vielä selkomielellä ja naapuriapu takaraivossa.
Espoossakin se pyöräilijä, mikä saanu (sama ihminen vissiin) useamman kerran kilareita ihan viattomiin muihin kulkijoihin...
Pakkaantuvat kaikki niin ahtaalle.
Pönttis outJoo. Ja joku jos saa epilepsiakohtauksen, niin ihmiset säikkyy sitäkin.... oon kuullut. 😳
No joku oikein ovela ja riittävän ketku voisi soittaa 112:een ja ilmoittaa ajelehtivasta veneestä, että onkohan joku pudonnut siitä? pelastuslaitos varmaan sitten hinaisi veneen maihin. Tietenkään ei pidä sitten tunnustaa että on oma vene vaan käydä se sitten joskus myöhemmin vaan hakemassa vaivihkaa. Näinhän en siis toki suosittele tekemään :)
No ne kattoo runkonumerosta, kuka sen omistaa ja sitten ollaan puhuttelussa....
Soittaa nimettömänä, menee sitten kiireesti kotiin jonne pelastuslaitoksen pojat ottaa yhteyttä ja on että ai jahah no niin nukkumassa tässä olin mitä ihmettä naapurin lapset varmaan leikkineet ja veneen karkuuttaneet huh huh olipa hyvä kun ei käynyt pahemmin :D Pitäisi kyllä sitten olla prepaid -kännykkä valmiiksi varattuna :)
- Anonyymi
No siis joku voi nyt soittaa ajelehtivasta veneestä turhaan hälykeskukseen. Kannattaisko ilmoittaa sinne ihan itse että näyttää pahalta mutta ei hätää...
Voi tulla kalliskin veneen hinaaminen rantaan, jos katsovat että huolimattomuudesta johtuu.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis joku voi nyt soittaa ajelehtivasta veneestä turhaan hälykeskukseen. Kannattaisko ilmoittaa sinne ihan itse että näyttää pahalta mutta ei hätää...
Voi tulla kalliskin veneen hinaaminen rantaan, jos katsovat että huolimattomuudesta johtuu.
xLJos on isompi lätäkkö kyseessä, saattaa olla että pelastuslaitos on jo valmiina vesillä. Siinä kohtaa voi vähän räpsytellä ja heiluttaa pyrstöä.. ;)
xL Harmaaritari kirjoitti:
Soittaa nimettömänä, menee sitten kiireesti kotiin jonne pelastuslaitoksen pojat ottaa yhteyttä ja on että ai jahah no niin nukkumassa tässä olin mitä ihmettä naapurin lapset varmaan leikkineet ja veneen karkuuttaneet huh huh olipa hyvä kun ei käynyt pahemmin :D Pitäisi kyllä sitten olla prepaid -kännykkä valmiiksi varattuna :)
On ne sullakin konstit...sun pitäs olla kyllä jossain kesäteatterin roolissa, juu, tulisin kattomaan :D
Anonyymi kirjoitti:
xL"Voi tulla kalliskin veneen hinaaminen rantaan, jos katsovat että huolimattomuudesta johtuu."
No jaa, näyttää olevan niin etteivät taida laskuttaa noitakaan kusipäitä jotka omia lakejaan laatii ja ihan tietoisesti juoksuttaa viranomaisia:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/panu-rajala-viis-veisasi-kielloista-ja-sytytti-juhannuskokon-palamaan-avautuu-poliisin-ja-palokunnan-saapumisesta-vain-musta-perusteellisesti-ruiskutettu-palopaikka-katsoi-syyttavasti-silmiini/7458034#gs.kxit7j
Ikävä kyllä taitaa tuosta(kin)m kulut mennä veronmaksajien piikkiin, minusta pitäis laittaa kymmpitonnin lasku niin oppis polttelemaan kokkoaan.misspönttöuuni kirjoitti:
On ne sullakin konstit...sun pitäs olla kyllä jossain kesäteatterin roolissa, juu, tulisin kattomaan :D
Eihn ne mun konstaj toki oo, heti alkuunhan laitoin etten kehota :) joku keiro jännämies tuollaiseen varmaan sortuisi, ei kk :)
Joo, näköjään noi k@k-miehet osaa kaikkia ketkuuksia. :oD
Disse kirjoitti:
Joo, näköjään noi k@k-miehet osaa kaikkia ketkuuksia. :oD
Eihän niitä temppuja vain käytetä naisiin? :D
Eihän niitä temppuja vain käytetä naisiin? :D
Varmasti... täällä vaan kursailevat ja esittävät niin kunnollista ja kilttiä. 😁
Disse kirjoitti:
Varmasti... täällä vaan kursailevat ja esittävät niin kunnollista ja kilttiä. 😁
Siinä paraskin puhuja, täällä yrittää kierosti loata meidän K&K miesten tahratonta mainetta :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä paraskin puhuja, täällä yrittää kierosti loata meidän K&K miesten tahratonta mainetta :D
Kyllä sitä Disseäkin pitää välillä kuunnella. Saa tietoa miesten eturintamasta : )
Disse tietää, mikä teitä miehiä viiraa kun itekin on mies..
Hyvä Herra Tahraton maine..
Pönttis out Harmaaritari kirjoitti:
Tahratonta! 😂
Vähän aikaa mies puhui lutkista. 😂Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä Disseäkin pitää välillä kuunnella. Saa tietoa miesten eturintamasta : )
Disse tietää, mikä teitä miehiä viiraa kun itekin on mies..
Hyvä Herra Tahraton maine..
Pönttis outAuts! Tuo kolahti kyllä tuohon peltikypärään pahasti! 🤪
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Auts! Tuo kolahti kyllä tuohon peltikypärään pahasti! 🤪
Mie saan koputella. :)
Pönttis out Harmaaritari kirjoitti:
Maine sen kun kasvaa mitä enempi tahroja.😉
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Aika paljon vihjailua.
Abrakadabra kirjoitti:
Meinaatko että musta kehkeytyy paljon pelätty jännis? 😂
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Niitä taitaa olla?
Anonyymi kirjoitti:
Mie saan koputella. :)
Pönttis outNo aika rutussa se on jo munkin koputtelusta.... nimittäin toi harmiksen potta. 😬👍
Disse kirjoitti:
Meinaatko että musta kehkeytyy paljon pelätty jännis? 😂
Mikä jottei?!🤣
Ootko muuten käynyt Hirvensalmella? Kattelin justiinsa koirani ( edesmenneen) papereita, ostin ja hain koiran Hirvensalmelta aikoinaan. 😊- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Jokasella jotain.☺️
Ahaa...selväpä se. Siltä vaikuttaa.
Abrakadabra kirjoitti:
Mikä jottei?!🤣
Ootko muuten käynyt Hirvensalmella? Kattelin justiinsa koirani ( edesmenneen) papereita, ostin ja hain koiran Hirvensalmelta aikoinaan. 😊Öö? En kai? Se taitaa olla jossain Mikkelin jälkeen? Joku perähikiä? Tuttu varmaan eteläänpäin ajaessa. 😬
Disse kirjoitti:
Öö? En kai? Se taitaa olla jossain Mikkelin jälkeen? Joku perähikiä? Tuttu varmaan eteläänpäin ajaessa. 😬
Kyllä se aika metsäistä väliä oli mitä ajeltiin.☺️
Porukoitten yks koira oli Kiteeltä. Hakivat sen sieltä vielä kuumana päivänä...yks on tuotu rutsista, yks oli Myrskylästä...yks Teuvasta pohojanmaalta..meille noi koirat haettu millon mistäkin. Nyt ne on kaikki jo dööd.😢Abrakadabra kirjoitti:
Porukoitten yks koira oli Kiteeltä. Hakivat sen sieltä vielä kuumana päivänä...yks on tuotu rutsista, yks oli Myrskylästä...yks Teuvasta pohojanmaalta..meille noi koirat haettu millon mistäkin. Nyt ne on kaikki jo dööd.😢Ruotsista korjaan mut se asui Lahdessa, kun haettiin 3 kk pentuna.☺️
Saksanpaimenkoiria kaikki. Nyt mä meen!!Abrakadabra kirjoitti:
Porukoitten yks koira oli Kiteeltä. Hakivat sen sieltä vielä kuumana päivänä...yks on tuotu rutsista, yks oli Myrskylästä...yks Teuvasta pohojanmaalta..meille noi koirat haettu millon mistäkin. Nyt ne on kaikki jo dööd.😢Kitee on tutumpi mesta. Pojsn mopo käytiin sieltä. (Yks niistä) ja inttikavereita oli sieltä. 😊👍
Abrakadabra kirjoitti:
Ruotsista korjaan mut se asui Lahdessa, kun haettiin 3 kk pentuna.☺️
Saksanpaimenkoiria kaikki. Nyt mä meen!!Kyllä säkin oot kerennyt... pslataan. 😊👍
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mummos meni kun sut näki! 🤪
No yleensä kun ulkopuoliset puuttuu johonkin... :D
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvio. Abrakadabran oli välttämätöntä päästä vihjaamaan. Mitä sanoo Pönttis?
Anonyymi kirjoitti:
No yleensä kun ulkopuoliset puuttuu johonkin... :D
Oikeasti... ei ulkopuolisten kommentit pidä vaikuttaa.... jokainen haluu itse mitä haluu. 😁👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oikeasti... ei ulkopuolisten kommentit pidä vaikuttaa.... jokainen haluu itse mitä haluu. 😁👌
Onhan tuossa päästy Pönttikselle epäilyksen siemen kylvämään. Kannattaa olla palstoilla varovainen, koska kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää vaikka kirjoittajat mukavilta tuntuisivatkin. Nimimerkit vastaavat harvoin todellisuutta.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Johanna Lahdesta on utelias nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Johanna Lahdesta on utelias nainen.
Onko? Kunhan ei multa rupee utelee.😆
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvio. Abrakadabran oli välttämätöntä päästä vihjaamaan. Mitä sanoo Pönttis?
Se nyt oli ylimalkainen heitto yleisesti. En tunne Harmista, joten en tunne hänen tahrojaankaan.☺️
Mut kätevästi joku anomuumi tahtoo spekuloida ja kylvää epäilystä, ihan kun mä muka tietäisin enemmän kun muut. Vaikken tiedäkään.
Höpsö. :)
- Anonyymi
Edna on aika kuuma opettaja.
- Anonyymi
Ja kas kun piti mennä Simpsonit ketjuun.
- Anonyymi
Se lista, jolla Ednakin on, on poistettu jo noin 5 kertaa. Ei siinä listassa ole mitään sen enemmän sääntöjen vastaista kuin koko aloituksessakaan.
Taidan tietää kuka tämän palstan turhamainen mode on 😤
Kyllä se kotiin tulee kun sille tulee nälkä.
Wwuwuw kirjoitti:
Luottakaamme siihen!
Se käy korkeintaan reviiriään tsekkaamassa ja putputtaa sitten kiltisti ruoja-aikaan kotiin..putputput..
Wwuwuw kirjoitti:
Luottakaamme siihen!
Suattaapi veli venäläisetkin ottaa sen talteen, jos se laatokalle pyrkii.
Wwuwuw kirjoitti:
Se käy korkeintaan reviiriään tsekkaamassa ja putputtaa sitten kiltisti ruoja-aikaan kotiin..putputput..
Kunhan ei tois mukanaan Ljudmilaa tai Tatjanaa reissuiltaan.😝
Abrakadabra kirjoitti:
Kunhan ei tois mukanaan Ljudmilaa tai Tatjanaa reissuiltaan.😝
Se on kyllä aina riski. Onko sillä ees kilikelloa kau...keulassa? Ja onko se leikattu? Aijaijai..kohta voi tulla pikku kaarnalaivoja karkulaisen mukana.
Wwuwuw kirjoitti:
Se on kyllä aina riski. Onko sillä ees kilikelloa kau...keulassa? Ja onko se leikattu? Aijaijai..kohta voi tulla pikku kaarnalaivoja karkulaisen mukana.
Ei se vielä mitään, kunhan Putin ei hyppää paluukyytiin.😁
Ota tulppa pois lätäköstä ja anna vesien valua pois. Ei se kauas ilman vettä kulje.☺️
Ootko sä muuten siinä veneen kyydissä?
(Vai kysyttiinkö sitä jo..)- Anonyymi
ottaa yhteyttä tinderimieheen joka koulutettu ja rikas ja suomen kalleimmalla veneellä hakee sen veneen tai tietysti just se on huollossa tai lainannut sukulaiselle ja avaimet sukulaisella samoin bentley ja saapuu ruosteisella transportterilla tai vanhalla fiat punnolla mutta rikas ja varakas on ja omistaja päällikkö ja johtaja ja maksoi juhannusjuhlat rikkaiden seurassa ja on kiireinen mutta totuus työtön ja vietti yksin juhannusta 3 sinisen lenkin kanssa ja nekin äidiltä velaksi
- Anonyymi
Annat veneen mennä ja hankit uuden.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832650Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442243Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7615- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78531- 32515