Miehet, ihastumisen merkit

Anonyymi

Noniin miehet. Mulla on kiperä tilanne töissä, mistä voin olla varma että mies jonka kanssa vilkuillaan tavatessamme voisi olla jotain muutakin kuin hyvän päivän tutut.?!?
Siis minähän olen ihastunut se on selvä mulle, mutta en halua sen enempää paljastaa itseäni JOS mies ei olekkaan samoilla linjoilla. Mitkä on ihastuneen miehen tyypilliset merkit?!

46

1668

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saisko tunnisteita sinusta ja miehestä? Itse samassa tilanteessa.

Mies

• Anonyymi

No mitäs haluat oikein tietää? Meitä on miljoona samassa tilanteessa😂

• Anonyymi

Sanotaanko että mies johon olen ihastunut, on ollut koko juhannuksen mielessä. Nähtiin keskiviikkona töissä ja mies oli jotenkin poissaolevan oloinen. Silti katseet kohta ja itselle jäi vaivaamaan mikä mättää kun sitä ihanaa hymyä en niinkään saanut.

• Anonyymi

Mies alkaa nimikirjaimella O... 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs haluat oikein tietää? Meitä on miljoona samassa tilanteessa😂

Okkona ihastunut,voi kauhiaa kyl se siitä.

• Anonyymi

Voit sanoa hänelle että olet kiinnostava tyyppi. Pallo jää O,lle😉

• Anonyymi

joo toinemkin samassa tilanteessa :D itse pidättelen kiinnostuksen osoittamista, en hymyile ja tää toinen jotenkin peilaa, katseet meillä jotenkin menee.. ääh. ei voi olla varma. ehkä se huomaa kiinnostuksen,mut pidättää hymyä,kun sitä ei vois vähempää kiinnostaa. Palveluhommissa voi olla aika ahistavaakin varmaan kunmiehet ihastuilee ja tulkittee hymyt väärin ..

• Anonyymi

Ihastuneen miehen tuntee siitä, että hän tutkii päivät planeettojen asentoja. Tietää koska neptunus kohtaa pluton. Milloinka iso koira on vihainen ja milloin mars voi kohdata venuksen, eikä milky way sula taskun pohjalle (helkkarin helteet). Ja sopivalla hetkellä hän palaa maan pinnalle, näet yhteyden tähteen ja hän tarjoaa sinulle sex on the beach nautittavaksi orgasmin kera. Mutta välttelee bloody mary ja huumaantuu, kun tulet luoksensa kuin sininen enkeli.

• Anonyymi

Mutta siis naisen tuntemus miehistä oli tuo.

• Anonyymi

Omassa tapauksessa tulen kyselleeksi toiselta paljon. Ajoittain saatan ujostella. Hakeuduin seuraan jne. Saatoin myös henkilökohtaisia asioitani lipsautella ajoittain. Riippuu paljon henkilöstä nämä. Itsellä jokseenkin oli samanlainen tilanne mutta sain pakit häneltä joten en voi olla ihastuksesi. Toivottavasti juttunne etenee haluttuun suuntaan.

• Anonyymi

Sitä toivon myös. Valitettavasti ei ole töiden merkeissä kunnolla päästy jutulle. Eikä joka päivä nähdäkään edes. Ensin itse olin lomilla ja nyt se.

• Anonyymi

Kuulostaa mielenkiintoselta, että lipsauttelet henkilökohtaisia asioita. Toisaalta mulle on useat miehet puhuneet henkilökohtaisia asioita eli tarkoittamasi naisen voi olla vaikea tunnistaa. Miten oot saanut pakit?

• Anonyymi

Miten nyt pakit yleensä saadaan. Kieltävä vastaus ulos pyyntöön mutta en kyllä hae tunnistusta tällä. Hän ei ollut kiinnostunut ja itse yritän ihastumistani pikkuhiljaa unohtaa, jotta pääsen kunnolla eteenpäin.

• Anonyymi

Itsellä oli sama tilanne. Ihanan olonen tyyppi, joka yhtäkkiä kahvipöydässä alkoikin hymyillä ja tuijotella ja tuli aina viereen ja samaan pöytään syömään jne. Se teki tosi hyvää itselle, flirttailla. Mut sit tein sen virheen, että laitoin viestiä. Aika yleistä ja kiittelin, että se on piristänyt päivää ja keskustelut on ollut kivoja. Sen jälkeen tyypin käytös muuttui täysin. Se vastas lyllä mun viestiin, mutta nykyään se ignoroi mut täysin. Mun mielestä se on vaan typerää käytöstä. Mun mielestä se olisi voinut vaan vastata viestiin ja käyttäytyä normaalisti kohdatessa.. Miksi pitää vetää tuollaista älytöntä peliä. No ainakin tiedän, ettei se ollut oikeasti kiinnostunut :D. Nykyään mä kyllä tervehdin sitä aina, vaikka se ei koskaan edes moikkaa takaisin. Typerä käytös ei onneksi ole mun ongelma..

• Anonyymi

Kopiohuoneeseen ja valot pois? Missäs se kytkin onkaan? Tässä on joku vipu... turpoo oudosti.. herra mun jee... Ootko muuten nainen vai mies?

• Anonyymi

Siitä tietää, että mies on ihastunut, kun kohdatessanne hänellä alkaa seistä.

• Anonyymi

entä jos jännityksen takia syntyy erektiohäiriö eikä alakkaan seistä? väittämäsi siis ei pidä täysin paikkaansa

• Toive saada tietää miehen mahdollisesta ihastumisesta siten, ettei tyttö paljasta omasta ihastumisestaan mitään, on itsensä huijaamista.

Jos leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, miehen kiinnostus sammuu yleensä pian. Onni on tullut kohdalle, mutta mennyt ohi.

• Anonyymi

Varminta on, että ette puhu asiasta edes ohimennen. Kyllä hän ymmärtää intuitiivisesti.

• Anonyymi

Varsinkin nykyisin näin metoo-aikakautena fiksut miehet varovat, mitä tekevät. Kukaan ei halua tulla julkisesti ristiinnaulituksi. Mielestäni tämänkaltainen kommunikaatio on eräänlainen silmukka tai kahdeksikko. Esimerkissä 1 on mies ja 2 nainen. 1teko - 2tulkinta - 2reaktio - 2teko - 1tulkinta - 1reaktio - 1teko - 2tulkinta - 2teko jne. Eli pienillä teoilla tekee avauksia joihin toinen vastaa ehkä samalla tavalla. Tähänkin jää aina se tulkinta - tulkitsiko toinen tekoni niin kuin halusin? Jotkut luottavat tietysti suoraan toimintaan ja kysymykseen "mennääks...."

• Anonyymi

Pari tietäjää löytyy isosta talosta. Toinen Turusta ja toinen saunasta.

• Anonyymi

Tässä mies, 36 v. Omalla kohdallani se näkyy siten, että käyn usein istumaan melko lähelle naista ja välillä melko kauas. En halua antaa liian selkeitä merkkejä, jottei nainen pelästy. Ihastuessa ihminen hakeutuu usein lähelle, mutta koska tämä on niin selkeä merkki, sitä tietoisesti hakeutuu välillä kauas.

Koska toisesta kyseleminen on melko varma merkki kiinnostuksesta, puhun esim. musiikista, jalkapallosta, julkkiksista ihastumisen kohteille.

Miehet ovat usein helppoja kohteita, koska he ovat ujoja eivätkä osaa lähestyä oikealla tavalla ihastuksen kohteita. He tietävät miten vaikeaa aloitteen tekeminen on, arvostavat sitä ja lähtevät usein pyydettäessä ulos. Käy kiinni! Pahinta mitä voi sattua on, että joudut hänen kanssaan naimisiin. :)

• Anonyymi

Poistun näistä keskusteluista, kun tiedän, että täydellisestä "huuhaasta" on kyse, kunhan sai tästäkin aiheen itselleen...nimenomaisesti itselleen..huohhh. - tähänkin halpaan jotkut lankesivat?

• Anonyymi

Pullottaa lahkeessa jos on ihastunut.

• Anonyymi

Katse jo kertoo jotain.

• Anonyymi

Rohkea mies, jos on ihastunut. Itselläni moinen touhinki olisi pelkkää hyväntuulista flirttinkiä. Jos olisin oikeasti sinuun ihastunut, niin silloin minulla olisi sinua kohtaan täydellinen noteerattomuus!! :/

Eli otapa siitä nyt sitten selvää :>

• Anonyymi

Niin ota nyt selvää välillä hän on flirteissä mukana ja taas menee aikaa kun ota selvää ujokin on oikeasti?

• Anonyymi

"muutakin kuin hyvän päivän tutut". Hmmm, eli parisuhdekumppaniehdokas. Saadakseen tietää onko parisuhteelle mitään edellytyksiä, neidon pitää onnistua viettelemään mies punkanpohjalle. Onneksi neidolle, hänen ei tarvitse kovin perusteellisesti varmistua/varmistella, koska silloin kun mies on hiukankin kiinnostunut niin hän _on_ kiinnostunut. Mutta kovin epävarma/pelokas neito voi tietenkin esimerkiksi pukeutua minihameeseen tai tavalla tai toisella ...antavaan paituliin (ilman rintareppuja) ja sitten hakeutua katseen kantaman päähän samalla havainnoiden josko miehessä ilmenee lisääntynyttä ...kiinnostusta.

• Anonyymi

Joo, ja kun laitat minihameen päälle niin kas, kas sopivia parisuhde-ehdokkaita onkin jo useita. Mieskin vois vaikka vähän avartaa tuota housujen etumusta ja jättää vetskarin auki, parhaat parisuhde-ehdokkaat on varmana heti kimpussa. So simple.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja kun laitat minihameen päälle niin kas, kas sopivia parisuhde-ehdokkaita onkin jo useita. Mieskin vois vaikka vähän avartaa tuota housujen etumusta ja jättää vetskarin auki, parhaat parisuhde-ehdokkaat on varmana heti kimpussa. So simple.

Ei ole yksinkertaista, evoluutio on luonut mehen ja neidon suuresti erilaisiksi niin keholtaan kuin "mieleltäänkin", miehellä ei ole samoja tehokkaita ...avuja kuin (näteillä) neidoilla.

Työpaikoilla, kouluissa ja muissa yhteisöissä (joissa on vastakkaisen sukupuolen edustajia) mies voi kuitenkin aina käyttää viidakkorumpua hyväkseen. Kiinteissä yhteisössä sana kiirii ällistyttävän hyvin neitojen keskuudessa. Siis kahvipöydässä/ruokapöydässä/ kokouksessa tms jossa on mukana kuka tahansa neito, tai vanhakin/rumakin nainen, mies voi "puoli huolimattomasti" sanoa/huokaista jotain ihailevaa jostain neidosta ja ihailun kohteena oleva neito saa tiedon asiasta tuota pikaa.

• Anonyymi

Täällä aina jahkataan.. Eikö kukaan ole oppinut, että mies haluaa naiselta sama, kuin nainen haluaa mieheltä.. jopa seksuaaliterapeutit pitää molempia sukupuolia ihmisenä, miksi et sinäkin?

• Anonyymi

Niin, ihmisiä ja ihmisiä, mistä sen tiwtää onko se toinen sukupuoli neito vai femakko vai pahimmassa tapauksessa lepso.

• Anonyymi

Neidot kovasti haluavat sitä jahkailua, flirttiä ja piirittelyä ensin, ja paljon, sen parempi mitä pakahduttavampia ne "tunteet" ovatkaan. Sitten vasta päästään keskittymään aitoon asiaan.

• Anonyymi

Minäkin olen ihastunut se on selvä mulle, mutta en halua sen enempää paljastaa itseäni JOS nainen ei olekkaan samoilla linjoilla.

• Anonyymi

Meet ja puserrat sitä pari kertaa paisuvaiskudoksesta. Jos kudos laajenee toimenpiteen seurauksena se poika on kiinnostunut,,, tai sen vehje ainakin.
      Meinasitko, että palstalaiset ovat parhaita asiantuntijoita teidän orastavassa suhteessanne? Saatat erehtyä.

• Anonyymi

Kun tapaatte kahdenkesken ja lähdette tilaisuudesta omiin suuntiin, jos mies kääntyy vielä kerran vilkaisemaan perääsi, hän on" koukussa" . Simppeli ja varma konsti todeta ihastuminen.

• Anonyymi

Jos tähän luottaisin olisi monet ihastuneita

• Anonyymi

Muutamia seikkoja jotka voisivat viitata siihen, että mies on ihastunut sinuun
      - hän löytää runsaasti tekosyitä tulla jutelemaan sinunkanssasi jostain ei romanttisista aiheista (työasiat tns.)
      - huomaat hänen katselevan sinua huoneen toiselta puolelta useammin kuin olisi oikeastaan perusteita
      -kun hän keskustelee kanssasi hänen pupillinsa ovat laajentuneet enemmän kuin mitä valitteseva valaistus edellyttäisi
      -hänen eleensä jäljittelevät sinun eleitäsi kun keskustelette jostain asiasta kahdestaan
      -ihmisen jalkaterät osoittavat aina todellisen mielenkiinnon suuntaan

• Anonyymi

Viithan kysyä ihan suoraan niin selviää.

• Anonyymi

Unohdit kertoa. Katso pullottaako lahkeessa kun katseenne kohtaa. Näin kesäaikana, jos on hänellä on shortsit jalassa niin näkyy selvemmin kun ne ovat väljiä. Voit vaikka peruuttaa vahingossa päin ja tuntea sen kovuuden.
        T. yksi O.

• Anonyymi

Mene ja kysy miten edetään.

• Anonyymi

turha sitä on täältä palstoilta kysellä kun ei me mitään meedioita olla.

• Anonyymi

jätä koko mies, hän on täysin idiootti kun ei viitsi tehdä aloitetta. perus huonokäytöksinen suomalainen mies.

• Anonyymi

Mut mistä tietää sen että toinen on ihastunut,jotta välttyisi turhalta nolostumiselta jos toinen ei olekaan sillä tätä on paljon sattunut itselle.Terv epätoivoinen etsijä.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat erilaisia, niin miehet kuin naiset. Mitään yleispäteviä neuvoja ei ole, pitää vain itse selvittää.

• Anonyymi

Jos hän ostaa sinulle kukkia, niin se on varma merkki ihastumisesta. Varsinkin, jos kukat ovat punaisia ruusuja...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe