Mitä naisella tekee?

Anonyymi

Oletteko mietineet että mitä te sillä naisella tekisitte jos teistä joku kiinnostuisi?
Osaatko olla naiselle mieliksi ja kohteletko naista hyvin? Vietkö naisen reissuun ja hoidatko naisen lapsia kun se on töissä.
Itse en keksi mitään syytä miksi seurustelisin naisen kanssa.

154

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata seurustella eikä hankkia parisuhdetta sillä miehellä ei tee mitään. Korkeintaan kun panettaa, siihen se käy, mutta muutenpa nainen on onnellisempi omillaan.

      • Anonyymi

        Naista ei paneta, naista kuvottaa miehen rumat vehkeet ja vaikka panettaisikin niin vain erittäin taitava ja komea mies ajaa sen asian. Pelkkä nylktys on naiselle lähinnä kärsimystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista ei paneta, naista kuvottaa miehen rumat vehkeet ja vaikka panettaisikin niin vain erittäin taitava ja komea mies ajaa sen asian. Pelkkä nylktys on naiselle lähinnä kärsimystä.

        Voin olla samaa mieltä vain viimeisestä lauseesta. Sen sijaan olen huomannut, että kyllä, naisia panettaa, ja joskus he jopa ilmaisevat asian juuri näin. Ja mun vehkeeni ovat suorastaan kiehtoneet niitä naisia mitä mulla on ollut.


    • Anonyymi

      Miestä voi käyttää yhden yön ja heittää sen sitten suoraan rappukäytävään.

      • Anonyymi

        Mies käyttää sinua, ei toisinpäin. Nainen on se käyttöesine ja yhden yön panot ovat naisille surkeita. Sinä saat huoran maineen, mies saa tyydytyksen, status tosin nousee vain kauniista naisesta, ei sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies käyttää sinua, ei toisinpäin. Nainen on se käyttöesine ja yhden yön panot ovat naisille surkeita. Sinä saat huoran maineen, mies saa tyydytyksen, status tosin nousee vain kauniista naisesta, ei sinusta.

        Kaikki naiset nauraa sulle buahah. Pääsisitkin kerran unelmaas käsiks, mutta ei :D Vemputa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies käyttää sinua, ei toisinpäin. Nainen on se käyttöesine ja yhden yön panot ovat naisille surkeita. Sinä saat huoran maineen, mies saa tyydytyksen, status tosin nousee vain kauniista naisesta, ei sinusta.

        Minkä maineen mies sitten saa?


    • Anonyymi

      Huoli pois, kukaan ei tule kiinnostumaan.

    • Aika ätmi pitää olla, jollei tiedä mitä naisella tekee.

      • Anonyymi

        No älä muuta sano!


      • Anonyymi

        Miksi et ota selvää mitä naisella tekee? Miksi olet ätmi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ota selvää mitä naisella tekee? Miksi olet ätmi?

        Multako kysyit?
        Kyllä mä tiedän mitä naisen kans voi tehdä ja tehdäänkin.


    • Anonyymi

      Nooo...miehet voi suksia v.ttuuun.

      • Anonyymi

        Naisista mitään hyötyä ole, kun alkavat nalkuttamaan jonkun ajan kuluttua.
        Mikään ei ole naisen mielestä hyvin, nainen vaatii asunnon remontoimista, etelän matkoja, rahaa shoppailuun, uudempi auto, kesämökki ym.
        Naiseen saa hupenemaan kaikki säästöt, jotka on vaivalla hankkinut ja naisen mielestä vain hänen harrastuksiin voidaan miehen säästöjä käyttää, ei miehen.
        Eihän se live lähetyksiä tekevä thaimassa asuva mieskään thai naista ota, kun kuulemma ovat kovia nalkuttamaan ja raha on thai naisille tärkeä asia, joten hän elää siellä yksin, vaikka viehättäviä thai naisia pörrää ympärillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisista mitään hyötyä ole, kun alkavat nalkuttamaan jonkun ajan kuluttua.
        Mikään ei ole naisen mielestä hyvin, nainen vaatii asunnon remontoimista, etelän matkoja, rahaa shoppailuun, uudempi auto, kesämökki ym.
        Naiseen saa hupenemaan kaikki säästöt, jotka on vaivalla hankkinut ja naisen mielestä vain hänen harrastuksiin voidaan miehen säästöjä käyttää, ei miehen.
        Eihän se live lähetyksiä tekevä thaimassa asuva mieskään thai naista ota, kun kuulemma ovat kovia nalkuttamaan ja raha on thai naisille tärkeä asia, joten hän elää siellä yksin, vaikka viehättäviä thai naisia pörrää ympärillä.

        Pysy hyvä mies sitten sinkkuna.

        Ongelma ratkaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista mitään hyötyä ole, kun alkavat nalkuttamaan jonkun ajan kuluttua.
        Mikään ei ole naisen mielestä hyvin, nainen vaatii asunnon remontoimista, etelän matkoja, rahaa shoppailuun, uudempi auto, kesämökki ym.
        Naiseen saa hupenemaan kaikki säästöt, jotka on vaivalla hankkinut ja naisen mielestä vain hänen harrastuksiin voidaan miehen säästöjä käyttää, ei miehen.
        Eihän se live lähetyksiä tekevä thaimassa asuva mieskään thai naista ota, kun kuulemma ovat kovia nalkuttamaan ja raha on thai naisille tärkeä asia, joten hän elää siellä yksin, vaikka viehättäviä thai naisia pörrää ympärillä.

        Ota maltillinen femakko, se ei suostu perinteiseen elätettävän naisen rooliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota maltillinen femakko, se ei suostu perinteiseen elätettävän naisen rooliin.

        Johan vitsin murjasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan vitsin murjasit.

        Tottahan tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan vitsin murjasit.

        Sinä et muuta murjaisekaan kuin vitsejä.


      • Anonyymi

        "Nooo...miehet voi suksia v.ttuuun. "

        Sinnepä juuri, se on ainut tavoite, ei mitään parisuhteita tosissaan.


    • Mitä naisella tekee?

      Ei naisella tehdä mitään, tämä tekee itse.

      (Naurua)

      • Pohdiskelin hieman tätä laajemmin ja huomasin että nainen esiintyy miehelle fantasiatyökaluna tulevaisuuden töille.

        Käsittääkseni on laadukkaita työkaluja ja sitten hieman vaatimattomampia.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Pohdiskelin hieman tätä laajemmin ja huomasin että nainen esiintyy miehelle fantasiatyökaluna tulevaisuuden töille.

        Käsittääkseni on laadukkaita työkaluja ja sitten hieman vaatimattomampia.

        (Hihitystä)

        Naisella voi teettää kotityöt pyykit tiskit imuroinnin. Tekee sapuskaa.
        Normi äitin hommat.
        Ite voi kattoo telkkaria ja juuva olutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisella voi teettää kotityöt pyykit tiskit imuroinnin. Tekee sapuskaa.
        Normi äitin hommat.
        Ite voi kattoo telkkaria ja juuva olutta.

        Juurikin näin

        Käväisin uimassa ja kummallisesti alkoi tehdä olutta mieli.

        Millons sitä naisten fudista taas tulikaan?

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella voi teettää kotityöt pyykit tiskit imuroinnin. Tekee sapuskaa.
        Normi äitin hommat.
        Ite voi kattoo telkkaria ja juuva olutta.

        Luuletkos, että nykynainen sellaisia töitä viittii tehdä.
        Nainen alkaa nalkuttamaan tasa-arvosta ja siitä, että kotitöiden tekeminen kuuluu miehellekin ja naiselle myös kuuluu oluen juonti, kun mies tekee kotitöitä.


      • Anonyymi

        Oletko kuin edesmennyt isosetäni:
        "Mitä yksinäinen mies akalla tekee, kun ei muutakaan perhettä oo?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisella voi teettää kotityöt pyykit tiskit imuroinnin. Tekee sapuskaa.
        Normi äitin hommat.
        Ite voi kattoo telkkaria ja juuva olutta.

        Hieno diiili naiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisella voi teettää kotityöt pyykit tiskit imuroinnin. Tekee sapuskaa.
        Normi äitin hommat.
        Ite voi kattoo telkkaria ja juuva olutta.

        äitinpä hommat joo,

        ja sitte ihimetellään ku ei nainen halua seksiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuin edesmennyt isosetäni:
        "Mitä yksinäinen mies akalla tekee, kun ei muutakaan perhettä oo?"

        Ai Pertti on siirtynyt puskiin.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Pertti on siirtynyt puskiin.

        xL

        En tiedä Pertistä mitään, vaan huumoriveikko Viljo totesi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä Pertistä mitään, vaan huumoriveikko Viljo totesi noin.

        Minäpä tiedän.

        xL


    • Anonyymi

      Nainen kanssa voi jakaa vuokran maksun ja kauppalaskun mutta ei naisesta muuten mitään hyötyä ole. Seksi ei kiinnosta koska naiset ei tee muuta kun makaavat lahnana.

      • Anonyymi

        Miehet eivät edes tiedä, miten se tehdään. Suurin osa miehistä on keskinkertaisia panoja tai jopa riman alle. Tekee kesken homman mieli sanoa, että lopeta ei tuosta mitään tule.


      • Anonyymi

        Yksikään mies ei ole muuta kun keskisnkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet eivät edes tiedä, miten se tehdään. Suurin osa miehistä on keskinkertaisia panoja tai jopa riman alle. Tekee kesken homman mieli sanoa, että lopeta ei tuosta mitään tule.

        Ne miehet sentään yrittävät kun nainen vain makaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään mies ei ole muuta kun keskisnkertainen.

        Niin, paras arvosana jonka nainen voi miehelle antaa on "tyydyttävä".


      • Miksei mulle ole noista muutamastakymmenestä naisesta vielä lahnaa tullut vastaan. Ellei sitten se eka, kun hän oli niin kokematon kuten itsekin.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miksei mulle ole noista muutamastakymmenestä naisesta vielä lahnaa tullut vastaan. Ellei sitten se eka, kun hän oli niin kokematon kuten itsekin.

        Pointti on se että valittavat naiset ovat lahnoja ketkä eivät itse tee mitään ja silti syy on miehessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet sentään yrittävät kun nainen vain makaa.

        Pakko maata kun se yritys ei ole edes välttävä. Uskallapa tehdä naisena vaativampaa kun mies ei tule siitä selviämään. Nähty juttu. Pitäkää m.lkkunne housuissanne, pelkkä muinaisjäänne se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se että valittavat naiset ovat lahnoja ketkä eivät itse tee mitään ja silti syy on miehessä.

        Ensimmäinen syytös on aina lahna silloin kun miehellä ei toimi mikään. Vätyksen tunnistaa siitä lauseesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se että valittavat naiset ovat lahnoja ketkä eivät itse tee mitään ja silti syy on miehessä.

        Sellaiset naiset saa kyllä mun puolestani siirtyä seuraavaan uhriin. Minen sellaista kattelis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen syytös on aina lahna silloin kun miehellä ei toimi mikään. Vätyksen tunnistaa siitä lauseesta.

        Suurin osa miehistä ei ole nekrofiilejä.


      • Anonyymi

        Nainen makaa, kuin lahna ja selaa samalla tinderiä, kun mies ähkii pimperon päällä.
        Nainen kysyy vähän väliä, että laukesitko, ei mulla oo täs koko päivää aikaa makoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen makaa, kuin lahna ja selaa samalla tinderiä, kun mies ähkii pimperon päällä.
        Nainen kysyy vähän väliä, että laukesitko, ei mulla oo täs koko päivää aikaa makoilla.

        Ähkimistä se onkin. Mitään muuta ei tapahdu kuin ähinää.


      • Saman diilin voit tehdä jonkun miehen kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään mies ei ole muuta kun keskisnkertainen.

        Tuo on tilastollisestikin mahdotonta. Puolet on aina keskitasoista huonompia ja puolet parempia. Vaikka paraskin taso olisi heikko, se vain tarkoittaa vain sitä että keskimääräinen on vieläkin heikompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ähkimistä se onkin. Mitään muuta ei tapahdu kuin ähinää.

        Mun exäni oli sellainen kun sinä, makasi innostumatta mistään. Nyxä sen sijaan kyllä ilmaisee kuinka homma maistuu vaikka mä omasta mielestäni teen vaan sitä mitä aina ennenkin kuten aina ennenkin. Oliskos kenties naistenkin syytä katsoa peiliin jos meno sängyssä on vaisua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen syytös on aina lahna silloin kun miehellä ei toimi mikään. Vätyksen tunnistaa siitä lauseesta.

        Oletko koskaan ajatellut, että miksi miehillä ei toimi sinun kanssasi, mutta muiden kanssa naisten kanssa kylläkin toimii. Vätysnaisen tunnistaa siitä että se vetää herneen nenään heti kun sitä sanoo lahnaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tilastollisestikin mahdotonta. Puolet on aina keskitasoista huonompia ja puolet parempia. Vaikka paraskin taso olisi heikko, se vain tarkoittaa vain sitä että keskimääräinen on vieläkin heikompi.

        Suurin osa kuuluu keskikastiin. Sekään pidä paikkansa, että puolet ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä,


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Suurin osa kuuluu keskikastiin. Sekään pidä paikkansa, että puolet ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä,

        No sen keskikohdan molemmin puolin ei tietysti paljoa asiat muuksi muutu, rajan molemmin puolin on hyvinkin samantasoista väkeä mutta se on silti tilastollisesti täysin totta.

        Kuten sekin, että puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Edelleenkin voi olla että siinä keskellä ollaan melko samantasoisia melko laajalla populaatiolla. Mutta ei ihmisille ole jaettu samaa määrää henkisiä nallekarkkeja, se nyt vaan on totuus. Kaikki muu on humanisista läpäläätä vailla todellisuuspohjaa. ÄO tai mikään muu yksittäinen mittari ei kerro koko totuutta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kyllä niitä älyllisiä eroja on. Vaikka niille ei olisikaan luotu mitään hyvää mittaria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sen keskikohdan molemmin puolin ei tietysti paljoa asiat muuksi muutu, rajan molemmin puolin on hyvinkin samantasoista väkeä mutta se on silti tilastollisesti täysin totta.

        Kuten sekin, että puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Edelleenkin voi olla että siinä keskellä ollaan melko samantasoisia melko laajalla populaatiolla. Mutta ei ihmisille ole jaettu samaa määrää henkisiä nallekarkkeja, se nyt vaan on totuus. Kaikki muu on humanisista läpäläätä vailla todellisuuspohjaa. ÄO tai mikään muu yksittäinen mittari ei kerro koko totuutta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kyllä niitä älyllisiä eroja on. Vaikka niille ei olisikaan luotu mitään hyvää mittaria.

        Näitä äylyllisesti heikkolahjaisia kun on niin paljon, että ne tiputtavat keskiarvoa alaspäin ( eri kuin mediaani). Sitten taas siinä hieman keskiarvon yläpuolella olevia on vielä enemmän, plus sitten on jonkun verran näitä keskiarvoa selvästi ylempänä olevia.


        Ettäs tiiiiii...ätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko maata kun se yritys ei ole edes välttävä. Uskallapa tehdä naisena vaativampaa kun mies ei tule siitä selviämään. Nähty juttu. Pitäkää m.lkkunne housuissanne, pelkkä muinaisjäänne se on.

        Mun kanssa kun sänkyyn joutuisit vai pitääkö sanoa pääsisit niin mielipiteet muuttuis rajusti..


    • Nainen on raskastava ja rakastaa vain sinua kun se on oma.

      • Anonyymi

        Ei voi yleistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi yleistää.

        Niin ei voi silloin kun se on oma, sitä ei voi yleistää.


    • Anonyymi

      Naiset vaikeita, niitä kohtaan yrittääki olla kiva, ei ne suostu vastaamaan, tai kiinnostumaan, et helpompi olla ikisinkku.

    • Anonyymi

      Naiset on vaan seksiä varten.

      • Anonyymi

        Ja miehet lattian luuttuamista ja rahan kantamista varten.


      • Anonyymi

        Etkö osaa itse tehdä rahojasi. Vain nuoret naiset ovat seksiä varten, sinä et kelpaa enää siihenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa itse tehdä rahojasi. Vain nuoret naiset ovat seksiä varten, sinä et kelpaa enää siihenkään.

        Mutta sinun rahasi kelpaavat tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehet lattian luuttuamista ja rahan kantamista varten.

        Minä luuttuan ja tuon rahaa talouteen paremmin itse.


    • Anonyymi

      Moni nainen on vain vi**nkanto teline.
      Luonne ihan hanurista, mitä sellaisella tekee, pelkkä kävelevä p**se.
      Sellaiset eniten valittaa ja kitisee ja tekevät miehen elämästä helvettiä.

      Otantaa on monesta tapauksesta ja aina sama tilanne, ei jatkoon.

      • Jos sulla aina menee noin, niin tähän menee se vanha sanonta: niin metsä vastaa jne.


    • Anonyymi

      Moni mies sai juhannuksena myös punkilta tartunnan, kun ähki naisen päällä juhannuksena heinikossa.

      • Mjaa

        Itse tulen niin nopeasti että punkki ei edes ehdi tajuta mitä pitäisi tehdä.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Itse tulen niin nopeasti että punkki ei edes ehdi tajuta mitä pitäisi tehdä.

        (Hirn)

        Paulista olen hieman huolissani, sillä hän häärää katiskan kanssa, jota ei olla käytetty sitten katiskaverko keksimisen jälkeen.

        Asentelee siihen jotain mehutölkkiä.

        (?)

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Paulista olen hieman huolissani, sillä hän häärää katiskan kanssa, jota ei olla käytetty sitten katiskaverko keksimisen jälkeen.

        Asentelee siihen jotain mehutölkkiä.

        (?)

        (Hihitystä)

        Tarkemman tutkiskelun jälkeen tuohon toimeen tarvittaisiin kalastusluvat.

        Ei hänellä niitä ole.

        (Naurua)


    • Dialogi

      - Pauli, onko sinulla kalastusluvat!

      - Mitä ne on? Järvihän on tuossa täynnä kalaa ja minä neuvokas tässä!

      Kyllä Paulissa on taikaa, sen myönnän. Hän dissaa pari instanssia ja on kuin kotonaan. Luonnossa.

      (Naurua)

      • Seurasin pelolla hänen merimatkaansa (järvi, lähes tyyni) rantakaislikkoon.

        Jossain kohtaa tätä Paulin sessiota ajattelin, että onko mitään järkeä kuvitella hänen olla kaatamatta venettä, vaikka vain muoviroskaamisen vuoksi, sillä solmuntekotaito oli vähän niin ja näin.

        Käväisin opettamassa

        Tunnen olevani vastuullinen ihminen, ylivertainen. Silti huoleni pilaa traktorit, jotka niittävät heinää lehmille talven varalle.

        En voi kuin odottaa kivisillä rannoilla, että Pauli palaa satamaan kaislikosta.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Seurasin pelolla hänen merimatkaansa (järvi, lähes tyyni) rantakaislikkoon.

        Jossain kohtaa tätä Paulin sessiota ajattelin, että onko mitään järkeä kuvitella hänen olla kaatamatta venettä, vaikka vain muoviroskaamisen vuoksi, sillä solmuntekotaito oli vähän niin ja näin.

        Käväisin opettamassa

        Tunnen olevani vastuullinen ihminen, ylivertainen. Silti huoleni pilaa traktorit, jotka niittävät heinää lehmille talven varalle.

        En voi kuin odottaa kivisillä rannoilla, että Pauli palaa satamaan kaislikosta.

        (Hirn)

        Mjoo

        Tein ehkä liian hyvän solmun, sillä kalastajaa, tai sellaisen kandia, ei kuulu takaisin.

        Vihelsin jopa pilliin, sillä minullakin on pelastusliivit, vaikka yhä odotan rantakivillä kuin idiootti.
        Maa allani ei silti uppoa, vaan pyörii suuremman ympärillä.

        En nyt jaksa tutustuttaa teitä kosmologisiin haaveisiin (tai utopioihin), vaan pitäytyä perusasioissa, fundamentaaleissa sellaisissa.

        Kaikki ihmisen toiminta pyörii tämä yhden ja valtavan massan ympärillä.

        Mutta se en ole minä.

        (Naurua)


    • Anonyymi

      Kylläpäs naiset hätääntyivät ja raivostuivat tässä ketjussa kun toit esille heidän yhdentekevyytensä.

      Niin, miksi seurustella naisen kanssa kun pillua saa sopuhintaan ja ulkomailla ilmaiseksi, varsinkaan jos ei saa suhteeseen alle 25v kaunista naista.

      • Anonyymi

        Tulee halvemaksi maksullinen nainen, seurustelu on aika kallista, voi mennä tonnikin rahaa kuukaudessa etkä saa seksiä kun nainen pihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee halvemaksi maksullinen nainen, seurustelu on aika kallista, voi mennä tonnikin rahaa kuukaudessa etkä saa seksiä kun nainen pihtaa.

        Tietenkin naiset pihtaa. Pihtaaminen on naiselle suurin elämän tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin naiset pihtaa. Pihtaaminen on naiselle suurin elämän tehtävä.

        Koska miehet ovat mölyäviä apinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska miehet ovat mölyäviä apinoita.

        Kettuja ne ovat.


    • Anonyymi

      Heteromies yleensä hakee naista kumppaniksi, homo mies ihmettelee mitä naisella tekee.

      • Anonyymi

        Ennen tasa-arvoista avioliittolakia oli vain ikisinkut ja heterot ja isosetäni kuului ikisinkkuihin. Hän kuoli ennen EU-jäsenyyttä, joten ei nähnyt edes esitystä tasa-arvoisesta avioliittolaista. Hän oli aseksuaali, ei peräreikätyyppi.


    • Anonyymi

      Naiset on vähiten kiinnostava asia minun elämässä. Monelle olen sanonut että ei kiinnosta, en luota naisiin, naiset on tylsiä eivät ne tykkää läheisyydesta ja ahdistuvat miehestä.

    • Anonyymi

      Naiset kuvittelee, että naisen pillunreikä on se miehen haave ja tavoite elämässä ja naiset kulkevat pillunkantotelineinä kuvitellen, että miehet sitä kovasti haluaa.

    • ota mies! :D

    • Anonyymi

      Naiset ottaa väkivaltaisia jännämiehiä. En ymmärrä miksi mutta niitä naiset panee ja rakastaa. Kertokaa nyt miltä se tuntuu kun jännämies lyö, onko se mukavaa elämää.

    • Anonyymi

      Mitä naisella tekisin?

      Varmaan antaisin hänelle avaimet hallita omaa elämäänsä ja tukisin hänen tavoitteitaan oman kykyni ja omien tavoitteitteni mukaan. Molemmilla olisi omaa aikaa, omat harrastukset, omat ystävät, omat työkaverit. Yhdessä voisi käydä kävelemässä, kaupungilla, ostoksilla, elokuvissa, festareilla, matkustaa vaikka toiseen maahan kunhan ei takerruttaisi liikaa toisiimme ja siihen mitä toinen saa tehdä ja mitä ei.

      Alussa antaisin henkistä keskustelutukea, tarjoaisin tarvittaessa olkapäätä, sormien vaelteluja selkä hartiaseudulla, voitaisiin katsoa vaikka sängyssä selällään kattoon ihan hiljaa...ikään kuin katossa olisi jokin valkokangaselokuva meneillään.

      Kaikki kai tulee automaattisesti tunteiden kautta, antaa enemmän jos tuntee enemmän ja päinvastoin. Mitään ei voi luvata koska loppujen lopuksi paljon riippuu myös vastapuolesta mitä itse ja hän olisi valmis antamaan.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Naisella on ainakin tissit, niitä on suloista imutella,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on ainakin tissit, niitä on suloista imutella,,

        En ihmettele ettei täällä ole miehillä naisia eikä kukaan kiinnostu kun jutut on tuota luokkaa.


      • Mitäs muuten tekisit, jos tämä nainen tulisi raskaaksi sinulle ja päättäisi tehdä abortin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäs muuten tekisit, jos tämä nainen tulisi raskaaksi sinulle ja päättäisi tehdä abortin?

        Mitenkäs sitä voisi raskaaksi AV:lle tulla, jos he vain käyvät kävelemässä, menoissa, matkustelevat ja AV antaisi vain henkistä keskustelutukea, tarjoaisi olkapäätä ja sängyssäkin katseltaisiin vaan selällään kattoon ihan hiljaa?


    • No oikeasti kannattaakin miettiä, että onko toinen ihminen tarpeellinen olla elämässä. Jos toinen ihminen on vain jonkinlainen tervekalu, voi niitä tarpeita ehkäpä tyydyttää muutenkin kuin olemalla parisuhteessa. Siinä kuitenkin on kyse paljon muustakin kuin yhden ihmisen tarpeista... On se toinenkin tarvitseva ihminen...

      • Tarpeitahan voi tyydyttää tervekalulla.

        Oli pakko.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarpeitahan voi tyydyttää tervekalulla.

        Oli pakko.

        Esimerkiks...

        Tiedän monta ihmistä jotka joko pelkää liikaa tai ei halua syystä tai toisesta tutustua itseensä. Silloin näkee muutkin ihmiset esineen tavoin. Objektina.

        Jokainen voi jos löytyy itsestä empatiaa/sympatiaa jotain esineitä kohtaan miettiä, että miten käyttää vaikka objektis vasara.... tai puukko...

        Miksi voidaan syödä sikaa, mutta ei koiraa? Tai nautaa, mutta ei kissaa, jopa hevonen on joillekin liikaa.

        Voihan sitä empatioida sitä suristinta ja päristintäkin vähän.... kestää pitempään sekin hellissä käsissä... suurrrr.... voi kuinka se on pirteä tänään. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Esimerkiks...

        Tiedän monta ihmistä jotka joko pelkää liikaa tai ei halua syystä tai toisesta tutustua itseensä. Silloin näkee muutkin ihmiset esineen tavoin. Objektina.

        Jokainen voi jos löytyy itsestä empatiaa/sympatiaa jotain esineitä kohtaan miettiä, että miten käyttää vaikka objektis vasara.... tai puukko...

        Miksi voidaan syödä sikaa, mutta ei koiraa? Tai nautaa, mutta ei kissaa, jopa hevonen on joillekin liikaa.

        Voihan sitä empatioida sitä suristinta ja päristintäkin vähän.... kestää pitempään sekin hellissä käsissä... suurrrr.... voi kuinka se on pirteä tänään. 😂

        Ittepä aloit puhumaan tervekaluista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ittepä aloit puhumaan tervekaluista..

        Pitäähän sen kalun terve tietysti ollakin, ettei taudit leviä..Niin ettäs tiedätte!!!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitäähän sen kalun terve tietysti ollakin, ettei taudit leviä..Niin ettäs tiedätte!!!

        NO vähän huljattaa fairilla hanan alla niin tuas voip sörkötellä! 😂


      • Disse kirjoitti:

        NO vähän huljattaa fairilla hanan alla niin tuas voip sörkötellä! 😂

        Ja käsidesiä päälle. Sinnepä hulahtaa viemääriin aidsit sun muut. Kaloihin ne taudit tarttuu ja kaloja syöviin ihmisiin..

        Se sanottiin netissä!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tarpeitahan voi tyydyttää tervekalulla.

        Oli pakko.

        Soot ihan blade nykyään.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soot ihan blade nykyään.

        -flowersreally-

        Saino mä nyt turskasta?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Saino mä nyt turskasta?

        Soon ihan up yours

        -flowers-


      • Ai up TO you

        Plätsis!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soon ihan up yours

        -flowers-

        Wuppishan hinkuttaa käsiään puhtaaks vimmalla. Etkö tiennyt? Sehän on sanonut sen.... höppänä se on. 😁


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja käsidesiä päälle. Sinnepä hulahtaa viemääriin aidsit sun muut. Kaloihin ne taudit tarttuu ja kaloja syöviin ihmisiin..

        Se sanottiin netissä!

        Oot tsinnu vetää käsidesistäs huikat! 😂


      • Disse kirjoitti:

        Wuppishan hinkuttaa käsiään puhtaaks vimmalla. Etkö tiennyt? Sehän on sanonut sen.... höppänä se on. 😁

        Eipä ole aidsia mun näpeissä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai up TO you

        Plätsis!

        Tykkään Nykäsen versiosta enemmän.

        Kumma kun ulkomaanelävät kurtistavat kulmiaan.

        -flowers-


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Wuppishan hinkuttaa käsiään puhtaaks vimmalla. Etkö tiennyt? Sehän on sanonut sen.... höppänä se on. 😁

        Se meinaa, että tervekalu terveessä kädessä?

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soot ihan blade nykyään.

        -flowersreally-

        Lisää palstalsneseerauksia: Bleidaus=pöpöksmmonen. 😬👍


      • Disse kirjoitti:

        Oot tsinnu vetää käsidesistäs huikat! 😂

        En mä niin hullu ole, herranjestas! Mullon vaan lomaa.. Viime lomalla käytiin Hangossa asti, nyt ehkä jos tossa takapihalla asti..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään Nykäsen versiosta enemmän.

        Kumma kun ulkomaanelävät kurtistavat kulmiaan.

        -flowers-

        Nykäsmit on joskus oikeassakin, kuten että elämä on laiffii..


    • Joskus olisi kiva vaan käpertyä naisen kainaloon ja tuoksutella tuota sulokaista. Ihan vaan että hän olisi siinä.

      • Anonyymi

        ..joskus olisi toki kiva myös saattaa nainen aistikkaaseen intohimon tilaan ja repäistä ne stringit pois päältä, kääntää vaativasti paremman nautinnon antavaan asentoon, puristella rinnoista rajummin, ottaa rajummin...eikä naiselle jäisi epäselväksi mitä mies haluaa.
        Uuden tyttöystävän kanssa tuo olisi aika todennäköistä, vanhassa suhteessa...harvinaista.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..joskus olisi toki kiva myös saattaa nainen aistikkaaseen intohimon tilaan ja repäistä ne stringit pois päältä, kääntää vaativasti paremman nautinnon antavaan asentoon, puristella rinnoista rajummin, ottaa rajummin...eikä naiselle jäisi epäselväksi mitä mies haluaa.
        Uuden tyttöystävän kanssa tuo olisi aika todennäköistä, vanhassa suhteessa...harvinaista.

        AsianVierestä

        Ja sitten heräsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit.

        Voi voi, kyllä joitain ottaa koville että jollakulla saattaa olla villi ja toimiva seksielämä. Katkeruus ei auta, peiliin katsominen auttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kyllä joitain ottaa koville että jollakulla saattaa olla villi ja toimiva seksielämä. Katkeruus ei auta, peiliin katsominen auttaa.

        Kyllä toi aika uneksinnalta munkin mielestä kuulosti, etenkin toi stringien repiminen ja rintojen raju puristelu..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä toi aika uneksinnalta munkin mielestä kuulosti, etenkin toi stringien repiminen ja rintojen raju puristelu..

        Katsos, papat puhuu pehmeitä. Sitä se vain on. Noh suotakoon heille haparoivat haaveilunsa.

        He juoksevat naisten perässä tottumuksesta, ei siksi, että muistaisivat, miksi :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä toi aika uneksinnalta munkin mielestä kuulosti, etenkin toi stringien repiminen ja rintojen raju puristelu..

        Jos nuo kaksi kohtaa nyt olivatkin vähän övereitä niin invalidoiko se koko loppujutun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos, papat puhuu pehmeitä. Sitä se vain on. Noh suotakoon heille haparoivat haaveilunsa.

        He juoksevat naisten perässä tottumuksesta, ei siksi, että muistaisivat, miksi :D

        Se että sinä olet vanha harppu joka ei innosta ketään, ei tarkoita sitä etteivätkö miehet hyvin muistaisi mitä naisella tehdään, kun vastaan tulee joku ihan erilainen kun sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..joskus olisi toki kiva myös saattaa nainen aistikkaaseen intohimon tilaan ja repäistä ne stringit pois päältä, kääntää vaativasti paremman nautinnon antavaan asentoon, puristella rinnoista rajummin, ottaa rajummin...eikä naiselle jäisi epäselväksi mitä mies haluaa.
        Uuden tyttöystävän kanssa tuo olisi aika todennäköistä, vanhassa suhteessa...harvinaista.

        AsianVierestä

        Tullu tuijotettua pornoa aika paljon vissiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nuo kaksi kohtaa nyt olivatkin vähän övereitä niin invalidoiko se koko loppujutun?

        Aika pitkälti joo..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aika pitkälti joo..

        Vielä vuosi sitten olisin ollut samaa mieltä kanssasi. Nyt tiedän, että tuon kaltainen tilanne on aika pitkälti mahdollinen koska nyt olen sen itsekin kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullu tuijotettua pornoa aika paljon vissiin.

        Tässä on näköjään tullut muutama vastaus joita en ymmärrä.
        Intohimon vallassa toimin aina rajummin, se on luontaista.
        Moni nainen on pyytämällä pyytänyt rajumpaa, he saavat kiksejä siitä että mies haluaa häntä kiihkeästi, se saa naisen syttymään.
        Toistahan se on mitä normi avioseksi. Kop kop, niin mitä? Saanko vähän...vastahan sitä, taasko pitäisi...hohhoijjaa.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Juu olen miettinyt että ainakin voisin panna naisen kanssa, sitten voitaisiin matkustella, kotona ihan arkea pyörittäisin naisen kanssa ruokaa tehden ja yhdessähän sitä elämää suunnitellaan.

    • Anonyymi

      Mies voisi

      - kuljettaa naista kainalossaan turuilla ja toreilla, ylpeänä valloituksestaan, omistajan elkein ”kattokaa, mitä minä pyydystin”

      - laittaa naisen autonsa konepellille bikineissä aurinkoisena päivänä (kastele kumminkin konepelti ensin ettei naisen pylly pala). Naapurille voisi tokaista ylpeänä ”naiseni tykkää autonpesusta”

      - haetuttaa aamulehden postilaatikosta vähäpukeisella naisella, juuri sellaiseen aikaan kun naapuri, tai mieluusti useampi, on lähdössä töihin

      - vatkatuttaa kermavaahdot, lettutaikinat ja sen sellaiset jälkiruokasoossit grillijuhlissa sitten kun mies on paistanut pihvinsä

      - laittaa naisen veneensä kannelle (edelleen bikineissä) vilkuttamaan pienemmille venekunnille

      - ottaa naisen koristeeksi virallisempiin tilaisuuksiin

      Noi nyt tuli ihan ekana mieleen.

      -flowersreally-

      • Hmm...

        Mites sitten toisinpäin? Että mitä nainen miehellä tekis..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hmm...

        Mites sitten toisinpäin? Että mitä nainen miehellä tekis..

        No ei pal mittää.

        -flowers-


      • Voi tuon ainakin lyödä pihalle pihatontuksi, tai jos maalla asuu, niin pelolla voi olla variksia huitomassa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voi tuon ainakin lyödä pihalle pihatontuksi, tai jos maalla asuu, niin pelolla voi olla variksia huitomassa..

        Joo. Kätevää olisi silloin miehen olla valopää, että valaisisi samalla vähän pihapolkua.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei pal mittää.

        -flowers-

        Maksattaa laskut ja teettää lapset...eipä juuri muuta. :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voi tuon ainakin lyödä pihalle pihatontuksi, tai jos maalla asuu, niin pelolla voi olla variksia huitomassa..

        Joistakin saattaa saada kätevän talonmiehen, mutta iso osa nykyään ei osaa enää mitään muuta kun makoilla ja tehdä leivästä paskaa. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Maksattaa laskut ja teettää lapset...eipä juuri muuta. :D

        Entä jos ei halua lapsia ja omat rahat riittää?

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei halua lapsia ja omat rahat riittää?

        -flowers-

        Silloin on enemmän, kuin voiton puolella. Miehen kun ottaa siitä saa aina hirmusti vaivaa oheisten mukana. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joistakin saattaa saada kätevän talonmiehen, mutta iso osa nykyään ei osaa enää mitään muuta kun makoilla ja tehdä leivästä paskaa. :)

        Huvitta sanonta toi leivästä paskan tekeminen..ja niin totta!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huvitta sanonta toi leivästä paskan tekeminen..ja niin totta!

        Uusavuttomuus on kyllä varmaan huipussaan, mitä kattelee ihmisiä ja kuuntelee. Aika kädetöntä porukkaa tulee yllättävän usein vastaan.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Uusavuttomuus on kyllä varmaan huipussaan, mitä kattelee ihmisiä ja kuuntelee. Aika kädetöntä porukkaa tulee yllättävän usein vastaan.

        Se on kyllä avuttomuuden huippu, jos ei terve ihminen osaa leivästä paskaa tehdä..😄

        Totta puhuen, kyllä mäkin nuorempana olin aika avuton, mutta aina voi opetella..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on kyllä avuttomuuden huippu, jos ei terve ihminen osaa leivästä paskaa tehdä..😄

        Totta puhuen, kyllä mäkin nuorempana olin aika avuton, mutta aina voi opetella..

        No sitten apoteekkiin ja laksatiiveja naamaan. Jop alkaa syntyy ja voipa olla, että kerralla rojahtaa kunnon potti. x)

        Niin minäkin, mutta nälkä opettaa tekee ruokaa, sotku siivoomaan, ryppyset kamppeet silittämään jne jne.. :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on kyllä avuttomuuden huippu, jos ei terve ihminen osaa leivästä paskaa tehdä..😄

        Totta puhuen, kyllä mäkin nuorempana olin aika avuton, mutta aina voi opetella..

        Ja nyt kun on vielä netti jokaisen käsillä, niin äkkiäkös sitä oppii paneroimaan, plaseroimaan ja flambeeraamaan ja gratinoimaan..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No sitten apoteekkiin ja laksatiiveja naamaan. Jop alkaa syntyy ja voipa olla, että kerralla rojahtaa kunnon potti. x)

        Niin minäkin, mutta nälkä opettaa tekee ruokaa, sotku siivoomaan, ryppyset kamppeet silittämään jne jne.. :)

        Niinpä! Eli mitäs me oman aikakautemme uusavuttomat tässä hurskastellaan..😂

        Mutta jotenkin se on kiva törkkiä nykyajan nuoria, kun kerran meitäkin on törkitty, ja hitto eikö se ole vähän meidän tehtäväkin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinpä! Eli mitäs me oman aikakautemme uusavuttomat tässä hurskastellaan..😂

        Mutta jotenkin se on kiva törkkiä nykyajan nuoria, kun kerran meitäkin on törkitty, ja hitto eikö se ole vähän meidän tehtäväkin..

        Mulla on yks mua 15 vuotta vanhempi kaveri, joka aina välillä härnii mua ja sanoo esim..Että eihän sua silloin ollut olemassakaan, hehheh.. jne..

        Varmaan kun mä olen 80v, jossain vanhainkodissa, niin siihen tulee joku 95v " Nelson", mulle hähättämään, kun en muista aikoja sillon joskus 50-luvulla..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on yks mua 15 vuotta vanhempi kaveri, joka aina välillä härnii mua ja sanoo esim..Että eihän sua silloin ollut olemassakaan, hehheh.. jne..

        Varmaan kun mä olen 80v, jossain vanhainkodissa, niin siihen tulee joku 95v " Nelson", mulle hähättämään, kun en muista aikoja sillon joskus 50-luvulla..

        Nyt kyllä taas tökkii tää ketju, pitkästä aikaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinpä! Eli mitäs me oman aikakautemme uusavuttomat tässä hurskastellaan..😂

        Mutta jotenkin se on kiva törkkiä nykyajan nuoria, kun kerran meitäkin on törkitty, ja hitto eikö se ole vähän meidän tehtäväkin..

        On on on, nykyään eivät osaa monet pestä edes lattiakaivoa! maaliman helpoin homma. Kele on aikoihin eletty!! >:)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On on on, nykyään eivät osaa monet pestä edes lattiakaivoa! maaliman helpoin homma. Kele on aikoihin eletty!! >:)

        L a t t i a k a i v o ?

        Meillä tulee vettä ihan hanasta, eikä kaivosta niikus siellä jossa böndel..😌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        L a t t i a k a i v o ?

        Meillä tulee vettä ihan hanasta, eikä kaivosta niikus siellä jossa böndel..😌

        Sillon meirän nuoruudessa hiihettiin puusuksilla kouluun viistoista kilsaa joka aamu, vaikka oli -40 astetta. Ja jos leivänkyrsä oli homeessa, niin siitä vaan rapsastiin homeet pois ja ilolla syötiin. Paperinarusta tehdyissä kengissä kuljettiin kesät ja talvet, ellei sitten isommalta sisarukselta jääny jotkut rehjakkeet pieniksi, nehän oli suvussa kulkenut jo isoiäsän ajoilta. Ja ite tehtiin muutenkin kaikki vaatteet. Jouluna saatiin ameriikoista lahjaksi appelsiini ja hammastahnaa, joka sekin syötiin hyvällä halulla, kun luultiin että se on namia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        L a t t i a k a i v o ?

        Meillä tulee vettä ihan hanasta, eikä kaivosta niikus siellä jossa böndel..😌

        Lattiakaivo juu. Se reikä lattias mihin suihkussakin vesi valuu.😆

        https://www.rakentaja.fi/keskustelukanava/img/20171/310451.jpg

        😉



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eeh..en kyllä tommosta ole ikinä ennen nähnyt.Mitälie museojuttuja..😌

        Helvetti, mihis teidän vedet lasketaan?🤣


    • Anonyymi

      nuoruuden tuttavalle kerroin olevani sinkku niin hän jatkoi en ota naista enää olenkaan 10 vuoden sinkkuna ollesaan, meni muutama viikko niin entinen tuttu nainen tuli kylään ja 5 vuotta parisuhdetta jatkuu,

    • No miksi seurustelisit miehen kanssa sitten? Jos nainen ei kelpaa. :)

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi seurustella?

        Jos aloittajaa ei kiinnosta olla naiselle mieliksi ja kohdella sitä hyvin, viedä reissuun ja hoitaa sen lapsia niin miksi häntä kiinnostaisi tehdä noita juttuja miehelle?

        Jos lähtis toisen miehen kanssa matkalle vois toki löytyä enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita kun naisen kanssa, mutta jotenkin oletan että AP:tä ei kiinnosta olla kenellekään mieliksi tai hoitaa kenenkään lapsia, niin miksi sitten pitäisi seurustella kenenkään kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi seurustella?

        Jos aloittajaa ei kiinnosta olla naiselle mieliksi ja kohdella sitä hyvin, viedä reissuun ja hoitaa sen lapsia niin miksi häntä kiinnostaisi tehdä noita juttuja miehelle?

        Jos lähtis toisen miehen kanssa matkalle vois toki löytyä enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita kun naisen kanssa, mutta jotenkin oletan että AP:tä ei kiinnosta olla kenellekään mieliksi tai hoitaa kenenkään lapsia, niin miksi sitten pitäisi seurustella kenenkään kanssa?

        No mitä se sitten meillekään tilittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi seurustella?

        Jos aloittajaa ei kiinnosta olla naiselle mieliksi ja kohdella sitä hyvin, viedä reissuun ja hoitaa sen lapsia niin miksi häntä kiinnostaisi tehdä noita juttuja miehelle?

        Jos lähtis toisen miehen kanssa matkalle vois toki löytyä enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita kun naisen kanssa, mutta jotenkin oletan että AP:tä ei kiinnosta olla kenellekään mieliksi tai hoitaa kenenkään lapsia, niin miksi sitten pitäisi seurustella kenenkään kanssa?

        Ei pitäiskään, koitin olla sarkastinen mutta nähtävästi se ei välittynyt oikein. :)


        Tai en vaan osaa.... :(

        Mä olen sillä päällä, että en jaksa olla vakava tänään...koittakaa kestää. :)


      • Anonyymi

        saman aallonpituuden omaavat menevät samaan kahvi pöytään suku puolesta riippumatta tarinoimaan,


      • Anonyymi kirjoitti:

        saman aallonpituuden omaavat menevät samaan kahvi pöytään suku puolesta riippumatta tarinoimaan,

        Monesti noin. Minäkin hakeudun ihmismassoissa mieluiten sinne, missä saan olla ja kelpaan omana ihtenäni seuraan. :)

        Kaikista helpointa silleen. Taikka pysyn syrjässä ja pidän itelleni seuraa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mitä se sitten meillekään tilittää?

        Saahan sitä omaa propagandaansa levittää siinä missä vihervasemmisto, rajakit, femakot, markkinaliberaalit tai mikä tahansa muukin taho joka haluaa yhteiskunnallisesti vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä omaa propagandaansa levittää siinä missä vihervasemmisto, rajakit, femakot, markkinaliberaalit tai mikä tahansa muukin taho joka haluaa yhteiskunnallisesti vaikuttaa.

        Ei se ole mitään propagandaa, jos ei muut ihmiset kiinnosta.

        Outoa se olis vaan sitten tällaista aloitusta tehdä..Joka nt on vaan tietty trollausta..


    • Anonyymi

      Toi on kyllä hyvä kysymys, jota kantsii miettiä vähän niinku sillä, että mitä tekee vesurilla, paistinpannulla tai esim jakarilla. Ei turhaa kantsi ympärilleen haalia. Säästyy luontokin.

    • Anonyymi

      Varsinaisesti naisella ei tee mitään koska nainen ei ole miehen omaisuutta. Naisen kanssa voisin tehdä kaikenlaista kuten käydä salilla, festareilla, voitaisiin mökkeillä ja saunoa ja harrastaa seksiä. Semmoista perus tekemistä mitä ihmiset muutenkin tekee kumppaninsa kanssa.

    • Anonyymi

      Kauhea katkeruus kumpuaa. Yx kun aloittaa niin johan sananruoska sivaltaa. Oikein kilpaa. Mitä typeryyttä! Asian voisi ratkaista ihan pienellä teolla ja sanalla.
      Kiitos Rakas että olet .

    • Anonyymi

      Ite ajattelut aabout aina niin että täällä on jo about 3miljoonaa oman sukupuoleni edustajaa joilla on kova tarve päästä juomanmaksajiksi, paskaämpäreiksi ja naisen kaikkien eksien lasten elättäjäksi.... MUN EI TARVII LÄHTEÄ TOHON RINKIIN MUKAAN

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe