Kai se on pakko puhua

Anonyymi

Pelkään miten reagoit, mutta kai se on pakko jossain vaiheessa puhua. Pieni lienee todennäköisyys, että tuntisit kuten minä, mutta silti. Ei tätä kestä. Kunpa tietäisin edes oletko varattu.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö voitaisi ensin vain toimia ja sen jälkeen vasta puhua...

    • Anonyymi

      EI.

    • Anonyymi

      En ole varattu. J

    • Anonyymi

      Puhutaan vaan❤️

    • Anonyymi

      Olen niin samassa tilanteessa. Valitettavasti tuskin olet hän, sillä hän on meistä tunteiden osalta se epätodennäköisempi tapaus. Silti en voi jättää tätä epätietoisuutta leijumaan ikuisesti ilmaan.

    • Anonyymi

      Minäkin aina pohdin, että uskaltaisinko kertoa tunteistani, mutta en taida uskaltaa vaikka haluaisin ottaa riskin. Nainen naiselle

      • Anonyymi

        Kuin myös. Miten se onkin niin pelottavaa. Toisaalta vielä kamalampaa jos en sitä ikinä saa sanottua.

        Missä päin sinun tilanteesi?


      • Anonyymi

        Helsingissä. Juuri se pohdituttaa, että jos saamattomuuttaan menee elämäni tilaisuus ohi. Mutta kun koko tilanne on minulle uusi, se että ihastuin naiseen. Jotenkin tässä tilanteessa riski tuntuu vielä suuremmalta, vaikka ilmeisesti hän osaisi suhtautua siihen ok, vaikka pakit saisinkin. Mutta entä jos tunnustus vaik kuittaa työntekoon, jos hän ahdisuu tai pitää minua tungettelevana. Välillä kyllä koen, että hän flirttailee, joskus koskettaakin, sitten taas voi olla pitkään etäinen. Huokaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä. Juuri se pohdituttaa, että jos saamattomuuttaan menee elämäni tilaisuus ohi. Mutta kun koko tilanne on minulle uusi, se että ihastuin naiseen. Jotenkin tässä tilanteessa riski tuntuu vielä suuremmalta, vaikka ilmeisesti hän osaisi suhtautua siihen ok, vaikka pakit saisinkin. Mutta entä jos tunnustus vaik kuittaa työntekoon, jos hän ahdisuu tai pitää minua tungettelevana. Välillä kyllä koen, että hän flirttailee, joskus koskettaakin, sitten taas voi olla pitkään etäinen. Huokaus.

        Kyllä näitä joutuu monelta kantilta pohtimaan... mutta varmasti tunnet ihastustasi sen verran että juurikin osaat arvioida miten suhtautuisi jos pakit tulisikin. Ja tuskin pitäisi tungettelevana, ellet alkaisi häntä jotenkin asialla piinaamaan, etkä jättäisi rauhaan... Tiedätkö ihastuksestasi, onko hän mahdollisesti naisiin päin?

        Uskon, että tilanteissa, joissa on epätietoinen toisen tuntemuksista voi helposti flirttailla ja ottaa etäisyyttä vuoronperään. Sitä se epätietoisuus ja epävarmuus teettää...

        Itse ainakin ajattelen häntä ja tätä asiaa niin paljon, että pakko tehdä jotain.


      • Anonyymi

        En tiedä hänen suuntautumistaan. Sen tiedän, että ainakaan vakavassa parisuhteessa hän ei ole. Toisaalta, hänkään ei varmasti tiedä, olenko kiinnostunut naisita(kin), koska minulla on aikuiset lapset ja hän saattaa luulla, että olen vain ystävällinen hänelle. Haluaisin selvittää asiaa, koska hän on riskin arvoinen, mutta se on vaikeaa. Ei sitä niin vaan töissä pamauteta, että lähdetkö ulos tai miten reagoisit jos nainen pyytäisi sinua treffeille tms.
        Millainen sinun tilanne on? Oletteko ns samassa asemassa? Mun tilannetta vaikeuttaa vielä se, että hän toimii meidän tiimin vastaavana.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe