Mistä löytää hyvä mies seuralainen sänkyyni , ollut niin kauan naisena jo neitsyt ei ole sänky elämää ollenkaan ei ole miestä kuvioissa minulla .
Mistä löytää hyvä mies seuralainen sänkyyni ?
10
1603
Vastaukset
- Anonyymi
Minä löysin ihanan seksikumppanin Tinderistä, hellää parasta ihaninta ikinä❣️
- Anonyymi
Et mistään ei sellaista ole olemassakaan.
- Anonyymi
Jos olet kiinnostunut, niin kerro suoraan miellyttävälle tapaamallesi miehelle, että haluat, aktiivisuus yleensä palkitaan.
- Anonyymi
Voi olla, mutta entä jos miehellä on vaimo ja pari kymmenvuotiasta muksua kotosalla? Entä jos mies on nuorempi, eikä satu tykkäämään vanhemmista naisista? Ihan kaikki miehet ei suostu auttamaan aktiivistakaan naista mäessä ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, mutta entä jos miehellä on vaimo ja pari kymmenvuotiasta muksua kotosalla? Entä jos mies on nuorempi, eikä satu tykkäämään vanhemmista naisista? Ihan kaikki miehet ei suostu auttamaan aktiivistakaan naista mäessä ;D
No kysy hienosti, että miettisi semmoista asiaa, että voitaisiinko viettää joku hetki kahdestaan aina silloin-tällöin. Sano, että et halua vastausta heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kysy hienosti, että miettisi semmoista asiaa, että voitaisiinko viettää joku hetki kahdestaan aina silloin-tällöin. Sano, että et halua vastausta heti.
Pitää olla nokkela jotta saa viestin menemään perille tavoin ettei kukaan loukkaannu tai häiriinny ja vastaan tuohon kysymykseen kuitenkin rehellisen vilpittömästi jotta koska ?
kannattaa ihan ensin opetella kirjoittamaan silleen järkevästi...
- Anonyymi
Maksulliset miehet. Älä varattuihin perheellisiin kajoa!
- Anonyymi
Taas joka illan sekavin saapui paikalle kertomaan jotain mystistä jollekin mielikuvituskaverilleen. Toivottavasti väsähdät ennen kun puhut itsesi kunnolla pussiin tai tarkemmin toivottavasti et
- Anonyymi
Ukkomies on valintasi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742