Joo eli mun ja parhaankaverini välit ovat tässä yläkoulun alun jälkeen mennyt vähän huonoon suuntaan.. Elikkäs tää kaverini on tyttö ja mä oon poika me ollaan tunnettu päiväkodista lähtien ja nyt mennään molemmat 8 luokalle.. Musta on tullut tosi epävarma mun ja kaverini suhteen koska hän ei enää kysele miten mulla menee ja mä teen sen aina.. Hän ei kerro minulle enään mitään juttuja mitä sillä on ja en ole ikinä pettänyt hänen luottamusta minuun.. Minulla on tulossa rippileiri kohta ja sit mulla on juhlat.. Olisin kutsunut parhaan kaverini sinne mut hän haluaakin mennä yhden toisen juhliin joka on hänelle tullu parhaaks frendiks vaikka ne ovat vasta tunteneet vähän alle vuoden.. Oon tuntenu sen vittu yli 7 vuotta ja tuntuu että hän on vaihtanut minut siihen toiseen ja unohtanut minut kokonaan:( olen kysynyt häneltä ihan helvetin monesti että ollaaks viel hyvis väleis ja parhaita frendejä niin se vastaa vaan että "ju" "joo" ja kaikkee perus tylyä.. Koulussa hän joskus ilmeilee minulle vittumaisesti ja vittu että vituttaa.. Oon auttanu sitä tosimonesti ja ollaa luvattu et ollaa aina parhaita kavereita... Mut sit se käyttäytyy näin... Hirveetä ku ollaa oltu nii kaua kavereita ja ollaan oltu jo kauan myös parhaitakavereita! Mitä voin sanoa sille tai mitä voin tehdä:((???!
Mun ja parhaankaverini välit huonossa suunnassa... Mitä teen?
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Yläasteiässä monesti tulee uusia kavereita, kaveripiiri laajenee, joskus ystävät vaihtuvat. Ehkä ystäväsi haluaa kokea ja nähdä muuta jota toteuttaa toisen ystävän kanssa. Ikävää että hän unohtanut sinut. Et oikein voi tehdä mitään. Joskus vanhat ystävät säilyvät. On ystävästäsi kiinni säilyykö ystävyytesi. Tyttö kyllä osaa ottaa yhteyttä jos haluaa pitää kiinni ystävyydestä ja väleistä. Tämä vittuilu todennäköisesti liittyy ikään kun tulee murkkuikään. Neuvoisin että annat olla ja tutustut uusiin ihmisiin. :) löydät varmasti hyviä uusia ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255