Käteni ovat pienestä asti olleet uurteiset ja ikävän näköiset, ihoni siis kuiva ja olen atoopikko, atooppinen ihottuma tosin ollut hyvin hallinnassa jo aika pitkään, mutta kauniiksi ei käsiäni voi sanoa paksun ja kuivan ihonrakenteen takia. Mikä neuvoksi? Ei kai mikään auta...
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ai niin, muistin oman vinkkini.. glyseroli apteekistra on ihme kosteuttaja! Sitäpä hankittakoon (heti kun pystytään)!
- Anonyymi
Kannattaa kuoria käsiä säännöllisesti (oman helpon kuorinta-aineen voi tehdä vaikkapa hunajasta ja sokerista: netistä löytyy kyllä ohjeita). Sitten vain paksua rasvaa päälle ja apteekissa myytävät puuvillahanskat käteen yöksi. Varmaankin tärkeintä, että kädet ovat koko ajan kosteutetut, ja jos niitä ei kuori, ei voidekaan pääse imeytymään.
- Anonyymi
Itse sain avun shea butterista. Aina ilmojen kylmetessä kädet kuivuu liikaa ja tarvitsen kosteusvoidetta käsiini. Paras kosteusvoide on l'occitanesta ostettu shea butter käsivoide se 25 %:nen tuubi. Tätä käytettyäni kädet eivät ole koskaan olleet näin hyvässä kunnossa! (minulla oli ihottuma kämmenselässä)
- Anonyymi
Tässä linkki artikkeliin, jossa kuivakätisen kotihoito-ohje ja ehdottoman hyvä, ja halpa, käsirasvasuositus
https://reina.fi/kuivien-kasien-hoito/
Kannattaa lukaista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483