Ketä lienee ollut, tonttulassa on ainakin golf autoja.
Ketkä kolaroi könkäällä golf autoilla?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppias kumminkin golfaa.
- Anonyymi
Onko perjantain juhlat ja ilotulitukset menneet pitkäksi?
- Anonyymi
Missä tästä uutinen oli?
- Anonyymi
Viitataanko itse ”” esimieheen vai esinaiseen?
- Anonyymi
Maukka ja Väykkä tietysti pontikkaa huuruus kisailleet liukkaalla kentällä!
- Anonyymi
Olen kuullu että valmistelivat rakettien ampujaisia. Siinä tohkeessa vauhti kiihtyi ja tuli kolari.
Harmillista.
Golfkärrystä kun ei tule raketinlaukaisu alustaa :( - Anonyymi
No, kyllähän kaikki tietää, että toinen oli ........ ......... .
- Anonyymi
Onkin monen "pisteen" henkilö. Sillä lailla.
- Anonyymi
Mitäpä sitä turistien nimiä kertomaan, se ei kuulu kellekään. Julkisuudessa ja politiikassa mukana oleville on taas tässä eri säännöt. Niistä kerrotaan lehdissä kun vain saadaan tietää. Se on journalismia, tässä ja nyt.
Kyseessä siis ei ollut Kittilän poliittisesti tai taloudellisesti merkittävä töppäys kun asiaa ei ole kaivettu esiin.
Annetaampa asian olla eikä vihjailla.- Anonyymi
Kyllähän kaikki tietää että kyseessä alueella merkittävä henkilötär, ja nimi tulee julkisuuteen viimeistään oikeustuomion yhteydessä..
Huolestuttavampaa on paikallisten välinpitämätön suhtautuminen humalassa ajamiseen yleisesti ja kun joku jää kiinni, häntä suojellaan ... eiköhän Suomessa ole liian monta rattijuopon tappamaa ihmistä !
- Anonyymi
Pallo ulos kentältä kauaksi, on pitänyt lähteä etsimään sitä golf-autolla liikenteeseen.
Noo, sähköautohan tuo kuin muutkin sähköautot.
Samanlainen, samat säännöt.
Tasoitus voi tipahtaa jos pallo löytyy jostain jonkun kahvilan sisältäkin jonkun asiakkaan kahvikupista. Taisi olla jossain Mr. Bean -komediassa tuollaisesta sketsi.- Anonyymi
Tarkkaan varjeltu ns. salaisuus tuntuu olevan.
- Anonyymi
Ei taida olla turisti, täällä arvellaan paikallisia.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958788
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265058- 524532
- 734076
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262796Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422595- 432551