Upea auringonlasku

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei nyt metsä satu palamaa🤔

      • Ei ainakaan savua näkynyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei ainakaan savua näkynyt

        Nii.ehkä se taivas vaan punastu kun otit salaa kuvan siitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nii.ehkä se taivas vaan punastu kun otit salaa kuvan siitä.

        Punastui kuin yllätetty...niin mikä? No joku


      • pujotteIija kirjoitti:

        Punastui kuin yllätetty...niin mikä? No joku

        Ehkä sit se olikin jokin karannut maalari.


      • Anonyymi

        Ei tuo ole metsäpaloa, vaan oikealla sataa vettä ja vasemmalla Aurinkopaistaa vesipisaraharson läpi.

        Kaunis kuva!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole metsäpaloa, vaan oikealla sataa vettä ja vasemmalla Aurinkopaistaa vesipisaraharson läpi.

        Kaunis kuva!

        Kyllä varmasti taivas tekee kaikkensa ettei metsä pala.


    • Anonyymi

      OooohHhhh! Upeaa! Sydän heitti voltin!

      • Livenä vasta olikin upea, kuva vähän latistaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Livenä vasta olikin upea, kuva vähän latistaa

        Siinä sataa yhtä aikaa kun aurinko laskee. Parasta mitä luonto voi yllättäen tarjota. Oikealla hetkellä kuvaaja paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sataa yhtä aikaa kun aurinko laskee. Parasta mitä luonto voi yllättäen tarjota. Oikealla hetkellä kuvaaja paikalla.

        Ainakin näyttää et pilvistä sade roikkuisi


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ainakin näyttää et pilvistä sade roikkuisi

        Oikein ihana kuva yötä vasten...

        Kaunis hetki kauniissa maalaismaisemassa. :)


    • Anonyymi

      oi,ompa nätti--nyyh,tulee mökki mieleen,oispa siellä taas:/ komeet värit!
      peppis

      • Paljonko on matkaa mökille?


      • Miksi et ole enää mökillä? Nythän on kesä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi et ole enää mökillä? Nythän on kesä.

        valtis hei! miten kesä alkoi?:) voi kun uskoisit,nyt ei ollut ne lentokoneet(kummallisesti loppui megaliikenne,olikohan joku erikois kuukausi??) nyt näyttää siltä että meidän mökkinaapuri vuoraa kopperoansa ryhmille ja meno on sen mukanen. täällä kaupunkiluukussa on rauhallisempaa,voisin itkeä..elokuussa mä oletan että touhu palautuu normaaliksi..meillä on iso puu-urakka venaamassa ja..mun chileläisen ystiksen pitäisi tulla käymään,halusi nähdä suomalaista maaseutua,heitin läpällä että piipahtaa mökillä jos ollaan siellä,sanoin sille et saa hakata puita kirveellä:D
        peppis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        valtis hei! miten kesä alkoi?:) voi kun uskoisit,nyt ei ollut ne lentokoneet(kummallisesti loppui megaliikenne,olikohan joku erikois kuukausi??) nyt näyttää siltä että meidän mökkinaapuri vuoraa kopperoansa ryhmille ja meno on sen mukanen. täällä kaupunkiluukussa on rauhallisempaa,voisin itkeä..elokuussa mä oletan että touhu palautuu normaaliksi..meillä on iso puu-urakka venaamassa ja..mun chileläisen ystiksen pitäisi tulla käymään,halusi nähdä suomalaista maaseutua,heitin läpällä että piipahtaa mökillä jos ollaan siellä,sanoin sille et saa hakata puita kirveellä:D
        peppis.

        kesä alkoi lasten uimisilla,äidinmaidonluovutuksella sekä harjoituksia lapsille vasta nyt saavat pelailla ja nyt puistoiluksi mennyt sinilevän vuoksi, kyllähän sitä toiselle rannallekkin olisi voinut mennä mutta tykkään tutusta paikasta ja taas saa mennä vaan sit kauemmaksi nii. On tyydyttävä tähän.

        Oon suunnitellut matkustavan lapsien kanssa jos pääsee tarpeeksi halvalla on se mukavampaa kuin katsella näitä samoja maisemia. Myös retki olisi mahtava ihan vaan tulisijalle paistaa vaikka lättyjä. En tiedä uskallanko yksin toteuttaa kun oon joutunut taas houkuttelemaan tuota miestä mukaan.

        Ne varmaa ollut niitä lento harjoituksia tai mistä tietää vaikka lentonäytöksiä.. Ei sitä tiedä vaikka olisi kauniita tipuja pongannut kiikareilla kuin peppistäkin.

        Kai sille ystävälle voi tikkua terävämmän antaa jos osuu siihen puuhun eikä mene ohi eikä ole mitään vettä väkevämpää Turvallisuus varoitukset pitäisi kirveeseen pistää.
        https://yle.fi/uutiset/3-6707433

        Niin pitäisi saada paljon aikaa mutta se vasta aloittaminen väsyttää entisestään.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        kesä alkoi lasten uimisilla,äidinmaidonluovutuksella sekä harjoituksia lapsille vasta nyt saavat pelailla ja nyt puistoiluksi mennyt sinilevän vuoksi, kyllähän sitä toiselle rannallekkin olisi voinut mennä mutta tykkään tutusta paikasta ja taas saa mennä vaan sit kauemmaksi nii. On tyydyttävä tähän.

        Oon suunnitellut matkustavan lapsien kanssa jos pääsee tarpeeksi halvalla on se mukavampaa kuin katsella näitä samoja maisemia. Myös retki olisi mahtava ihan vaan tulisijalle paistaa vaikka lättyjä. En tiedä uskallanko yksin toteuttaa kun oon joutunut taas houkuttelemaan tuota miestä mukaan.

        Ne varmaa ollut niitä lento harjoituksia tai mistä tietää vaikka lentonäytöksiä.. Ei sitä tiedä vaikka olisi kauniita tipuja pongannut kiikareilla kuin peppistäkin.

        Kai sille ystävälle voi tikkua terävämmän antaa jos osuu siihen puuhun eikä mene ohi eikä ole mitään vettä väkevämpää Turvallisuus varoitukset pitäisi kirveeseen pistää.
        https://yle.fi/uutiset/3-6707433

        Niin pitäisi saada paljon aikaa mutta se vasta aloittaminen väsyttää entisestään.

        No teillähän on ollut sitten ihan normaali kiva kesän alku:D Mä olin juhannuksena mökillä,tuli muitakin vieraita ja perhettä,oli tosi kivaa,tulin sieltä sit tänne serkun kyydissä. oli mahtavaa ajaa yöllä,landella kirkas tumma taivas tähdillä kaupungissa cityvalot vasten purppura-tumma taivasta.
        joo sinilevää taitaa olla taas,onko teillä rantaa siinä lähellä? kyllä kannattaa edes kerran käydä siellä lapsien kanssa,saavat räpiköidä vedessä ja rakentaa hiekkalinnoja:)
        Muuten,nythän on kaikenlaisia ale matka juttuja,perhekohteisiin. Ei sen tarvitse olla mikään linnanmäki(älyttömän kallis nykyään)ihan vaan hyppäätte bussiin/junaan ja menette vaikka seuraavaan kaupunkiin retkelle:) maiseman vaihdos tekee kaikille hyvää haha kyllä sä yksin uskallat mennä,olet tomera nainen..jos mies ei lähde niin jääköön sit sohvalle,sä voit skidien kanssa mennä haukkaamaan vähän happea:)
        jaa-a,lentokoneista..aika usein lähistöllä on lentonäytöksiä ja harjoituksia. jopa intin koneita. mutta katsoin lentotutkasta,ne oli ihan matkustajakoneita aasiasta jne.jotka lensi yli hyh..toivottavasti loppui! olis tarkotuksena syksyllä mennä marja ja sienimetsään :) hui,älä pelottele..jotkut kiikaroimassa siellä ja peppis ei ole söde mökillä,sillä on maastohousut ja huivi päässä:D
        joo,en mä sitä ystistä pakota tekemään hommia,saa kokeilla jos haluaa..se on sellanen siisti arkkitehti ´mies joten en usko että osaa käyttää kirvestä:) se tulee työjuttuihin tänne suomeen ja sano et nyt olis sauma tavata. no mikä ettei,kuhan ei koko päiväks jää haha tietty joutuu puhumaan enkkua mut varmaan pärjätään:)
        jaha,yksi yöllä,takasin nukkumaan lol sen jälkeen kun tulin takasin tänne niin on ollut ihan outo olo,voin nukkua 10 tuntia taju kankaalla ja silti väsyttää..varmaan se home..viime yönä oli taas migreeni joten sori vähän sekaisesta tekstistä ^-^
        yritäppä nauttia kesästä ja tehkää lasten kanssa se retki,varmasti piristää:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valtis hei! miten kesä alkoi?:) voi kun uskoisit,nyt ei ollut ne lentokoneet(kummallisesti loppui megaliikenne,olikohan joku erikois kuukausi??) nyt näyttää siltä että meidän mökkinaapuri vuoraa kopperoansa ryhmille ja meno on sen mukanen. täällä kaupunkiluukussa on rauhallisempaa,voisin itkeä..elokuussa mä oletan että touhu palautuu normaaliksi..meillä on iso puu-urakka venaamassa ja..mun chileläisen ystiksen pitäisi tulla käymään,halusi nähdä suomalaista maaseutua,heitin läpällä että piipahtaa mökillä jos ollaan siellä,sanoin sille et saa hakata puita kirveellä:D
        peppis.

        Kehoittaisin varovaisuuteen Chileläisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoittaisin varovaisuuteen Chileläisen kanssa.

        höh miksi??:p ihan kunnon tyyppi se on,rauhallinen eikä mikään bilettäjä. ja siellä on muitakin joten en usko että tarttee pelätä mitään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No teillähän on ollut sitten ihan normaali kiva kesän alku:D Mä olin juhannuksena mökillä,tuli muitakin vieraita ja perhettä,oli tosi kivaa,tulin sieltä sit tänne serkun kyydissä. oli mahtavaa ajaa yöllä,landella kirkas tumma taivas tähdillä kaupungissa cityvalot vasten purppura-tumma taivasta.
        joo sinilevää taitaa olla taas,onko teillä rantaa siinä lähellä? kyllä kannattaa edes kerran käydä siellä lapsien kanssa,saavat räpiköidä vedessä ja rakentaa hiekkalinnoja:)
        Muuten,nythän on kaikenlaisia ale matka juttuja,perhekohteisiin. Ei sen tarvitse olla mikään linnanmäki(älyttömän kallis nykyään)ihan vaan hyppäätte bussiin/junaan ja menette vaikka seuraavaan kaupunkiin retkelle:) maiseman vaihdos tekee kaikille hyvää haha kyllä sä yksin uskallat mennä,olet tomera nainen..jos mies ei lähde niin jääköön sit sohvalle,sä voit skidien kanssa mennä haukkaamaan vähän happea:)
        jaa-a,lentokoneista..aika usein lähistöllä on lentonäytöksiä ja harjoituksia. jopa intin koneita. mutta katsoin lentotutkasta,ne oli ihan matkustajakoneita aasiasta jne.jotka lensi yli hyh..toivottavasti loppui! olis tarkotuksena syksyllä mennä marja ja sienimetsään :) hui,älä pelottele..jotkut kiikaroimassa siellä ja peppis ei ole söde mökillä,sillä on maastohousut ja huivi päässä:D
        joo,en mä sitä ystistä pakota tekemään hommia,saa kokeilla jos haluaa..se on sellanen siisti arkkitehti ´mies joten en usko että osaa käyttää kirvestä:) se tulee työjuttuihin tänne suomeen ja sano et nyt olis sauma tavata. no mikä ettei,kuhan ei koko päiväks jää haha tietty joutuu puhumaan enkkua mut varmaan pärjätään:)
        jaha,yksi yöllä,takasin nukkumaan lol sen jälkeen kun tulin takasin tänne niin on ollut ihan outo olo,voin nukkua 10 tuntia taju kankaalla ja silti väsyttää..varmaan se home..viime yönä oli taas migreeni joten sori vähän sekaisesta tekstistä ^-^
        yritäppä nauttia kesästä ja tehkää lasten kanssa se retki,varmasti piristää:)

        Juu olen just tuollaista suunnitellut ensin suomen valloita sit maailman ihan pikkuisella rahalla.

        Mikä estää sinulla sieltä homeasunnosta muuttaa?


    • On kuin öljyvärimaalaus. Luonnon omaa taidetta..

    • Kieltämättä hieno. Mutta kaikista mahtavin on kuitenkin live esitys.

      Nauttikaamme nyt. Pian on helmikuu.

      • Live on minusta kanssa paras en ole koskaan myös itse saanut sellaista kuin toivonut kuvaan kun on auringon nousun kuvannut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe