...ja kuinka paljon?
Mitä mieltä hinnoista?
Itse en ole muuta tehnytkään.
Taitaa nousta mansikkakuume ja yököttää.
Oletko syönyt mansikoita
54
<50
Vastaukset 54
Turha myöskään ohjata keskustelua muualla, koska sinkut syövät maailmassa eniten mansikoita. Makean perään he ovat.
- Anonyymi
Sinkut myös mm hengittää, pissii ja kakkiin.
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut myös mm hengittää, pissii ja kakkiin.
Enpä ois niinkään varma tuosta.
Minä naisena en tietenkään kaki.
Nimeä mainitsematon herra päätti sen kerran palstalla, että naiset, sinkkunaiset ainakaan, tee semmosta.
Syödään vaan mansikoita ja ne katoavat siististi.
- Anonyymi
Lue aiheen Ruoka ja juoma keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita; https://keskustelu.suomi24.fi/ruoka-ja-juoma
Enkäpähän lue. Mansikkakori on tullut sinkkupalstalle.
Päivän hintatieto 500 gr oli 4,98.
En muuten oo ensimmäistäkään mansikkaa tänä kesänä syönyt! 😳
Pitäis kyllä pakastaa niitä talveks. 🤔
Pennut vetää niitä simona! 😂No nyt pittää jo kiirettä!
Elä oottele, että menevät puumaisiksi.
Suukku auki ja mansikka sissään!misspönttöuuni kirjoitti:
No nyt pittää jo kiirettä!
Elä oottele, että menevät puumaisiksi.
Suukku auki ja mansikka sissään!No missähän välissä? Huomenna käyn. Tänään on muuta hommaa.
Kohta vejän keittoa naamariin, kunhan jäähtyy ja sit jatkan pihahommia.
Mulle pitäis saada oma Jemes tänne. Nää taloushomat aina tökkii... ruuanlaittoon ja mansikkapakastussouviin vois olla oma miespalvelija. Mies siksi, että muuten vois ajatus harhautua, jos täällä sipsuttais joku minihame ja essu päällä pitkin kämppää ja pyllistelisi. 😂
Taas jäis hommat...Disse kirjoitti:
No missähän välissä? Huomenna käyn. Tänään on muuta hommaa.
Kohta vejän keittoa naamariin, kunhan jäähtyy ja sit jatkan pihahommia.
Mulle pitäis saada oma Jemes tänne. Nää taloushomat aina tökkii... ruuanlaittoon ja mansikkapakastussouviin vois olla oma miespalvelija. Mies siksi, että muuten vois ajatus harhautua, jos täällä sipsuttais joku minihame ja essu päällä pitkin kämppää ja pyllistelisi. 😂
Taas jäis hommat...Äh! Kaikki yön yli levännyt on jo nahistunutta :D
Jos oikeasti haluat mansikkaa, käyt tänään. Aamulla tuoreimmat. Unohda keitto.
Tai mä tuun ja puran sen sun liiterin :D
Vai kodinhoitajatar. Mjaa. Sellainen vois olla hyvä, minkä näin Hamekytässä :D
Aina saa olla ukkoja hoputtamassa. Teidän marjat pakastuu suoraan sinne mättääseen. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Äh! Kaikki yön yli levännyt on jo nahistunutta :D
Jos oikeasti haluat mansikkaa, käyt tänään. Aamulla tuoreimmat. Unohda keitto.
Tai mä tuun ja puran sen sun liiterin :D
Vai kodinhoitajatar. Mjaa. Sellainen vois olla hyvä, minkä näin Hamekytässä :D
Aina saa olla ukkoja hoputtamassa. Teidän marjat pakastuu suoraan sinne mättääseen. :)No elä nyt liiteriä pura, käy vaikka pari koppaa mantsikoita ja läväytä mun pakkaseen. Maksan korkoineen homman.
Ei tässä nyt aamuksi enää muututa... huomennakin on aamu. 😬👌
Aamusta voiskin käydä.... oiskohan ihan torilla? Sit vois rymykaksikon myös patistaa pussittamaan. Voisinkin tuolta ulkotertsiltä illalla putsata ja kantaa sisään viilenemään yhden pikkupakkasen tähän ylös. Täräyttää siihen ne pakastumaan. 🤔
Hyvä Pönde! Kiitos muistutuksesta! 😬👌Disse kirjoitti:
No elä nyt liiteriä pura, käy vaikka pari koppaa mantsikoita ja läväytä mun pakkaseen. Maksan korkoineen homman.
Ei tässä nyt aamuksi enää muututa... huomennakin on aamu. 😬👌
Aamusta voiskin käydä.... oiskohan ihan torilla? Sit vois rymykaksikon myös patistaa pussittamaan. Voisinkin tuolta ulkotertsiltä illalla putsata ja kantaa sisään viilenemään yhden pikkupakkasen tähän ylös. Täräyttää siihen ne pakastumaan. 🤔
Hyvä Pönde! Kiitos muistutuksesta! 😬👌You are welcome, on torilla, kyllä kohta lapset tykkää iskästä, kaikille vaan mansikkaessut päälle :D
Muista tinkiä, se on kaupankäynnin suola :)misspönttöuuni kirjoitti:
You are welcome, on torilla, kyllä kohta lapset tykkää iskästä, kaikille vaan mansikkaessut päälle :D
Muista tinkiä, se on kaupankäynnin suola :)Ja maistaa professionaalinen ilme kasvoilla. 🤓👌
Disse kirjoitti:
Ja maistaa professionaalinen ilme kasvoilla. 🤓👌
Hyvää alkuviikkoa siulle sinne...
Taidan ruveta tässä loppupäivän askareisiin eli lähden toljottamaan ihmisiä, ovatko he paikallisia vai tarkemmin katsottavia, muukalaisia ulkopaikkakunnilta :D
Pienten paikkuntien ihana ilo niinku ehkä tiedätkin, mutta että tuijottaa pittää :D ”kenneenkä työttöjä tai poikia se tuo on” Sitte siitä jauhetaan viikko, kuka käveli torin poikki heh
Heippa! Palataanmisspönttöuuni kirjoitti:
Hyvää alkuviikkoa siulle sinne...
Taidan ruveta tässä loppupäivän askareisiin eli lähden toljottamaan ihmisiä, ovatko he paikallisia vai tarkemmin katsottavia, muukalaisia ulkopaikkakunnilta :D
Pienten paikkuntien ihana ilo niinku ehkä tiedätkin, mutta että tuijottaa pittää :D ”kenneenkä työttöjä tai poikia se tuo on” Sitte siitä jauhetaan viikko, kuka käveli torin poikki heh
Heippa! PalataanPalataan! Mä otan päikyt, ettei keitto luule, että joutu koiran mahhaan! 😂
- Anonyymi
Tietysti olen syönyt, sillä se on lempiammattini.
En osta turhaan, niin tiedän, että on omasta maasta ja luomua.
"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa."
Olen myös pakastanut toistakymmentä litraa. Muutamia metsämansikoita. Tämä seutu oli varmaan kesäkuussa Suomen kuivinta aluetta, metsämansikatkin on pieniä ja kuivia
- Anonyymi
Mansikoita ostaessa kannattaa huomata että niitä mansikoita myy aina joku kaunis nuori nainen jolle voi vähän flirttailla ja jos myyjä flirttailee takas niin sitten voikin pyytää treffeille.
Viimeksi söin mansikoita juhannuksena, siskoni mansikkamaalta. Ensimmäiset olivat juuri ja juuri kypsiä
Vaikka pidän mansikoista, niin en osta niitä koskaan.Oon aika vähän. Porukat kasvattaa mansikkaa ja sitä satoa tulee kilokaupalla, kuten pensaastakin marjoja. Meiltä ei marjat loou, mutta pakkasesta tila.
Ilmaisia ovat meille. Mustikkaa sen sijaan joutuu ostaa, vadelmat kerään tästä kotinurkista ilmatteeks.😊
Kyllästyy liikaan ahmimiseenkin...Vain muutama mansikansyöjä! :O
Onpa ihmeellisiä sinkkuja. (Kahdella K:lla)misspönttöuuni kirjoitti:
Kuka muu täällä kieltä huoltaa?
Kunhan pidät mielessäsi sen, että minulla oli syyni jokaiseen "kirjoitusvirheeseeni". Jos ei muuta, niin sitten erottuakseni massasta.
Iku-Turso kirjoitti:
Kunhan pidät mielessäsi sen, että minulla oli syyni jokaiseen "kirjoitusvirheeseeni". Jos ei muuta, niin sitten erottuakseni massasta.
En minä aina jaksa pitää mielessä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Daa dirlan dirlan daa... ksihii :)
Mikä sinut saa väliin huutelemaan puskista?
Iku-Turso kirjoitti:
Mikä sinut saa väliin huutelemaan puskista?
Kirjautumisongelma ja ulosheitto, mutta kuten nähtiin, luotan siihen, että näppäränä miehenä kyllä minut tunnistat.
Kirjautumisongelma ja ulosheitto, mutta kuten nähtiin, luotan siihen, että näppäränä miehenä kyllä minut tunnistat.
En kyllä tunnistanut ennenkuin mainitsit erikseen kahdesta K:oosta. Sitä ennen olit ärsyttävä häirikkö, mutta nyt siis ikävä ihminen.
Iku-Turso kirjoitti:
En kyllä tunnistanut ennenkuin mainitsit erikseen kahdesta K:oosta. Sitä ennen olit ärsyttävä häirikkö, mutta nyt siis ikävä ihminen.
Miten sinä nyt silleen?
Miten sinä nyt silleen?
Ai miten en tunnistanut kielenhuoltajaa?
Palstailen nykyään paljon vähemmän kuin ennen, eikä minua kiinnosta enää vajota palstamaailmaan kaikkine spekulointeineen siitä kuka on minkäkin kommentin takana.
Tykkään siitä että kommentoidaan asiaa lyhyesti omalla nikillä, tai sitten ollaan kokonaan eri ketjuissa.Iku-Turso kirjoitti:
Ai miten en tunnistanut kielenhuoltajaa?
Palstailen nykyään paljon vähemmän kuin ennen, eikä minua kiinnosta enää vajota palstamaailmaan kaikkine spekulointeineen siitä kuka on minkäkin kommentin takana.
Tykkään siitä että kommentoidaan asiaa lyhyesti omalla nikillä, tai sitten ollaan kokonaan eri ketjuissa.Voivoivoi. Voivoivoi näitä lipsahduksia. Ettet vain olisi tulossa vanhaksi, miten on?
Käytätkö sellaista pientä roskanostin nipsua? Jos käytät, se on merkki siitä, että jonkun verran voi palstallakin mennä ohi. Ei se haittaa kylläkään mitään, kaikki tietävät sinut palstan emeritusprofessorina ja ikä tuo vain arvoa lisää.misspönttöuuni kirjoitti:
Voivoivoi. Voivoivoi näitä lipsahduksia. Ettet vain olisi tulossa vanhaksi, miten on?
Käytätkö sellaista pientä roskanostin nipsua? Jos käytät, se on merkki siitä, että jonkun verran voi palstallakin mennä ohi. Ei se haittaa kylläkään mitään, kaikki tietävät sinut palstan emeritusprofessorina ja ikä tuo vain arvoa lisää.Sinä ehkä tykkäät leikkiä kuurupiiloa, minä haen vastaavasti keskusteluita.
Iku-Turso kirjoitti:
Sinä ehkä tykkäät leikkiä kuurupiiloa, minä haen vastaavasti keskusteluita.
Joojoo. Saa kai sitä ihminen leikkisä olla. Yritän vain vetristää sinuakin, tarviit aina päiväannoksen ja voi kaiken hulabaloon seassa olla keskusteluakin (jos hyvin sattuu :)
No mees nyt siitä rauhassa.misspönttöuuni kirjoitti:
Joojoo. Saa kai sitä ihminen leikkisä olla. Yritän vain vetristää sinuakin, tarviit aina päiväannoksen ja voi kaiken hulabaloon seassa olla keskusteluakin (jos hyvin sattuu :)
No mees nyt siitä rauhassa.Leiki ihan rauhassa, mutta älä pety jos en ole kaikessa messissä.
Iku-Turso kirjoitti:
Leiki ihan rauhassa, mutta älä pety jos en ole kaikessa messissä.
En pety kun minä tiedän, että olet tosikko. :)
En pety kun minä tiedän, että olet tosikko. :)
Kuten sanoin, minä olen palstalla keskustellakseni, en kujeillakseni.
Ei mulla ole mielenkiintoa puskailua kohtaan, en anna noille tyypeille mitään huomiota. Ehkä olen tosikko, mutta toisaalta palsta ei ole isossa roolissa elämässäni.Iku-Turso kirjoitti:
Ei mulla ole mielenkiintoa puskailua kohtaan, en anna noille tyypeille mitään huomiota. Ehkä olen tosikko, mutta toisaalta palsta ei ole isossa roolissa elämässäni.*kutikuti*
Iku-Turso kirjoitti:
Ei mulla ole mielenkiintoa puskailua kohtaan, en anna noille tyypeille mitään huomiota. Ehkä olen tosikko, mutta toisaalta palsta ei ole isossa roolissa elämässäni.Et voi vastustaa minua.
(Tiedän jo, että sanot törkeästi takaisin).misspönttöuuni kirjoitti:
Et voi vastustaa minua.
(Tiedän jo, että sanot törkeästi takaisin).Hahhahhaa.
En halua olla ilkeä, mutta ei minun tarvitse vastustaa sinua. Olet harvinainen poikkeus tässä imbesillien ryhmässä, osaat keskustella, mutta toisaalta tiedostan sen että vedät roolia.
Ei minulla ole tarvetta pohtia oletko lintu vai kala, mulla on muuta mietittävää oikeassa elämässä.Iku-Turso kirjoitti:
Hahhahhaa.
En halua olla ilkeä, mutta ei minun tarvitse vastustaa sinua. Olet harvinainen poikkeus tässä imbesillien ryhmässä, osaat keskustella, mutta toisaalta tiedostan sen että vedät roolia.
Ei minulla ole tarvetta pohtia oletko lintu vai kala, mulla on muuta mietittävää oikeassa elämässä.Kiitä Luojaasi etten oikeassa elämässä ole tällainen, toisaalta et sinäkään tuollainen noh..
noh...tuollainen paellantekijä, keskiaikaisessa sianajohatussa.misspönttöuuni kirjoitti:
Kiitä Luojaasi etten oikeassa elämässä ole tällainen, toisaalta et sinäkään tuollainen noh..
noh...tuollainen paellantekijä, keskiaikaisessa sianajohatussa.Mulla on pork pie-hattu, ja teen helekutin hyvvää paellaa. Noilta osin olen mitä väitänkin, ja monelta muultakin osin olen ollut rehellinen.
Iku-Turso kirjoitti:
Mulla on pork pie-hattu, ja teen helekutin hyvvää paellaa. Noilta osin olen mitä väitänkin, ja monelta muultakin osin olen ollut rehellinen.
Niin minäkin. Mitä nyt...
Ei mulla sitä traktoria ole.
Siitä ei oo vielä tehty pesänselvitystä.misspönttöuuni kirjoitti:
Niin minäkin. Mitä nyt...
Ei mulla sitä traktoria ole.
Siitä ei oo vielä tehty pesänselvitystä.Oletko jäänyt orvoksi?
Ihminen ei ole suomalainen jos ei mansikka maistu.
- Anonyymi
Oma maa mansikka, muu maa mustikka.
https://www.youtube.com/watch?v=9wEDFZ8FA9k
Lempilajikkeitani ovat Jonsok, Polka ja Honeye. Anonyymi kirjoitti:
Oma maa mansikka, muu maa mustikka.
https://www.youtube.com/watch?v=9wEDFZ8FA9k
Lempilajikkeitani ovat Jonsok, Polka ja Honeye.Wendy oli vähän koppura?
Oikea mansikansyöjä syö niitä niin, että antaa ylen.
- Anonyymi
Ruokahalu kasvaa syödessä!
Anonyymi kirjoitti:
Ruokahalu kasvaa syödessä!
Kun lähdin torille, panin varamansikan matkaevääksi liiveihin :D
- Anonyymi
Syön mielummin vesimelonia. On halvempaakin.
- Anonyymi
Laadukas kypsä Kiivi jääkaapinkylmänä on hyvää. Halkaisee kahtia ja kuopii pikkulusikalla hedelmälihan suihinsa, lurps nam.
Maksikoita olen syönyt kaksi kertaa jäätelöpallon kylkiäisinä. Torikojulle jäätelö mansikat. Siinä on kiva istua auringossa katsellen ympärilleen jutellen niitä näitä samalla nauttien kesätunnelmasta kaikkine herkkuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492