Ilkka oli tekemisissä siskontyttönsä Tiian kanssa paljon. Eräänä iltana Tiia laittoi Ilkalle tekstiviestin: "Mä haluun sua ja se on siinä" (aikuisia siis molemmat)
Ilkka luki viestin ääneen ja naureskeli sille.
He saattoivat olla jopa verisukulaisia eli eivät puoli- tai avioliiton kautta. Mitä mieltä tälläisestä? Poikkeavaa ainakin. Tämä on siis tositarina. En tiedä ovatko fantasiaansa toteuttaneet enkä oikeastaan haluakkaan...
Tapahtuuko tälläistä paljonkin? Varmaankin myös päihteet liittyivät asiaan.
Mitä mieltä?
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi reilua Ilkalta että kertoisi siskolleen.
Tai kirjoittaisi suoraan Tiialle että ei ole sopivaa.
Miten niin reilua?
Koska kyseessä olisi sukurutkaus.
Nähtävästi Tiia on nuorempi ja ei ymmärrä asiaa.
Mutta koska Ilkka on vanhempi ja eno Tiialle, niin hänen pitäisi ottaa vastuu ja kieltäytyä.
Koska Ilkka kuitenkin naureskelee, niin se osoittaa että Ilkka on kypsymätön (eli siis moukkamainen). Vaikka Tiia kirjoittaa noin, niin silti enon pitää osata kertoa asia fiksusti Tiialle.
Jos ei, niin silloin voisi kertoa hienovaraisesti siskolleen, vaikka tämä vaikuttaa juoruamiselta, niin siskon on hyvä tietää äitinä asiasta. - Anonyymi
Mulla oli tuollainen setä, joka tunsi tuollaista viehtymystä lapsia kohtaan, sukulaislapsetkin kelpasivat. Tietenkin minä olin helppo kohde. Ikäisistään jälkeen jäänyt, kunnollinen, lojaali ja hiljainen. Onneksi hän on jo kuollut. Lapsena olen joutunut tietenkin erään toisenkin uhriksi. Kun toiset saivat tietää ongelmistani, niin minua syrjittiin, nimiteltiin ja kiusattiin. Mistään ei herunut empatiaa tuolloin, siksi kehitin itselleni paksun kuoren.
- Anonyymi
Pitäisi olla pakollinen vanhempainkoulutus, missä vanhempia valistettaisiin pitämään paremmin silmällä että lapsia ei hyväksikäytettäisi!
Kaikkien vanhempien pitäisi lukea tää kirja:
Helena Molander, Lapsi aikuisten armoilla. Miten suojataan lasta joutumasta lapsiseksin uhriksi - Anonyymi
Ihmiset on kyllä niin sairaita. Tiedän tapauksen missä nuori nainen aloitti suhteen isäpuolensa kanssa. Todella kuvottavaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227