Talo lentää ilmaan ihan kohta.
Vastaukset 38
Autoon piiloon! Se toimii Faradayn häkkinä. 😃👍
Taivas on sinipunainen, pahan näköinen, tulta ja salamaa :(
Ei tästä enää pääse autoon kun ei ulos uskalla, lyöpi häntään.misspönttöuuni kirjoitti:
Taivas on sinipunainen, pahan näköinen, tulta ja salamaa :(
Ei tästä enää pääse autoon kun ei ulos uskalla, lyöpi häntään.Juokse mutkille! 😂
misspönttöuuni kirjoitti:
Apina ja salama? CX'mooon :'D
No se tuolleen kyykkii....
Sehän on mun, linerin ja wuppiksen vitun apinoitten merkki melkein... se on tää:
🐒💨
- Anonyymi
On ihan sininen taivas täällä. Kerran ukkonen oli mökillä ja salama löi puuhun että puu halkesi. Tein sitten siitä puusta pöydän ja penkit pihalle.
- Anonyymi
Asutko riihimäellä. Lähellä ukkonen paukkuu
- Anonyymi
En h.lvetissä, mistä sen vaikutelman saa.
Varmana asut koska riihimäki on ainoa paikka missä ukkosti kovaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mjaha. No mihinkä talloon minä oon sitten tullu? *naurua*
Jumlaut, junassa Riihimäelle liputta
Onko pohjoseen meneviä vielä iltasella? Piäsis takasin...Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen keskus se Riihimäki on?
Älähän omi sadetta itelles.misspönttöuuni kirjoitti:
Mjaha. No mihinkä talloon minä oon sitten tullu? *naurua*
Jumlaut, junassa Riihimäelle liputta
Onko pohjoseen meneviä vielä iltasella? Piäsis takasin...Ei lentänyt talo Ozin ihmemaahan, vaan Riihimäelle. Voi nenä. 😄
Ookko ottanu telkkarin seinästä? ja muut härpäkkeet?
Talo on purettu ennakoivasti palasiin, 30 minuuttia ennen kuin tutkakuvissa alkoi tapahtumaan :D
Kyllä, nyt on kaikki irti ja ikkunat kiinni.
Pelkoa se ei vie mihinkään.misspönttöuuni kirjoitti:
Talo on purettu ennakoivasti palasiin, 30 minuuttia ennen kuin tutkakuvissa alkoi tapahtumaan :D
Kyllä, nyt on kaikki irti ja ikkunat kiinni.
Pelkoa se ei vie mihinkään.Mee keittön pöydän alle, se varmaan kestää isommankin keskityksen. Varaa mukaan taskulamppu ja/tai kynttilöitä ja pari säilykepurkillista jotain ruokaa :D
Harmaaritari kirjoitti:
Mee keittön pöydän alle, se varmaan kestää isommankin keskityksen. Varaa mukaan taskulamppu ja/tai kynttilöitä ja pari säilykepurkillista jotain ruokaa :D
Sähköyhtiön mies tulee ja kysyy mikä hemmetin möykky se täällä on hernekeittopurkin ja vanikan kanssa :D, sannoo, että jatkosota mänt jo.
Täällä aika vaisua, onnex sentään vettä tullut
Jaha, yritän katsoa sinun tilannetta.
Siis täällä on ollut käsittämättömän kuivaa, kesäkuussa ei vettä tullut juuri ollenkaan
pujotteIija kirjoitti:
Siis täällä on ollut käsittämättömän kuivaa, kesäkuussa ei vettä tullut juuri ollenkaan
Ihan tosi?
No täällä on hanat auki. Jo on kummallista. Tulee niin ravakoita kuuroja, että vesimittauskuppi ei riitä ja rännit korkkaa yli.
Outo kesä.misspönttöuuni kirjoitti:
Ihan tosi?
No täällä on hanat auki. Jo on kummallista. Tulee niin ravakoita kuuroja, että vesimittauskuppi ei riitä ja rännit korkkaa yli.
Outo kesä.Kyllä, nurmikossakin on kuivuuteen kuolleita alueita
pujotteIija kirjoitti:
Kyllä, nurmikossakin on kuivuuteen kuolleita alueita
Nyt sattaa niin, että koko kylä huuhtoutuu valtamerreen. Huisia. Pitäs panna salaoja tästä sulle.
Nyt sattaa niin, että koko kylä huuhtoutuu valtamerreen. Huisia. Pitäs panna salaoja tästä sulle.
Paa tynnyri rännin tai räystään alle, saa kasteluvettä
pujotteIija kirjoitti:
Paa tynnyri rännin tai räystään alle, saa kasteluvettä
Joo, siinä on sellanen mehutynnyri, saavi ja kastelukannu. Saapi hapekasta kasteluvettä. Pelarguuunia akkunalla tykkää!
Voi katsohan, kohta pomppivat kastemadot!misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, siinä on sellanen mehutynnyri, saavi ja kastelukannu. Saapi hapekasta kasteluvettä. Pelarguuunia akkunalla tykkää!
Voi katsohan, kohta pomppivat kastemadot!Joskus näin niin ison kastemadon et luulin sitä vaskitsaksi
pujotteIija kirjoitti:
Joskus näin niin ison kastemadon et luulin sitä vaskitsaksi
Valtava! Hyvin syönyt matonen :)
Nojoo, mutta ei oo naurun asia. Aika saamarin kovat kelit idässä :(
Kuhan ei vaan puttoo taivaasta akkoja huarat levällään.
Ei oo temppuileminen ukkosen kanssa. Hirveää möyrettä pittää ja ihan säkki pimeeks meni tienoot. :(- Anonyymi
Sulla on kuiteski tietokone töpselissä, ota nyt hyvä neitsykäinen se tietokone irti sähköverkosta, muuten et pääse suomi24 sinkkusivuille, kun salama turmelee tietokoneen konehuoneen....
t. Ruma mies- Anonyymi
Äläs sinä koske minun töpseleihini.
En mää sun töpseleihin uskaltais koskea, ties kuinka pelottava pirttihirmu siellä on.
t. Ruma mies
- Anonyymi
Tässä kohti jäätävä kai tarkoittaa että tuommoisen ukkoisen tullessa on jäätävä sisätiloihin.
Mä tykkään ukkosenilmasta. Siinä on sitä jotakin kun jyrähtää oikein kunnolla..ja salama väläyttää taivaalle hetkeksi valot päälle. Nam! 🙃
Täällä eilen satoi kuin esterin pyrstöstä, ihan suoraan kaatamalla. Keskustassa tulvikin..- Anonyymi
Ukkonen on kuin hyvä jännityselokuva salamoineen.
Tuosta kuvasta näkee missä asuu missponttooni, missä on salaman kuvia: http://tutka.geocache.fi/
Enää ei näe etenee nopeasti tuo ukkonen kartalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkonen on kuin hyvä jännityselokuva salamoineen.
Tuosta kuvasta näkee missä asuu missponttooni, missä on salaman kuvia: http://tutka.geocache.fi/
Enää ei näe etenee nopeasti tuo ukkonen kartalla.Se käy kuuntelemassa joka kesä Savonlinnan oopperaa, kun sielläpäin asuu.
- Anonyymi
Oulusa oli hyvä sää, sai niittää heinää yhestä yhteen. Kauniilta näytti taevas ku ajelin kotia, sinipunasia pilviä ja vaaleansininen taivas niien alla, horisontissa pientä kellerrystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781672
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39852En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60648
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38506