VOIKO OLLA GOOTTI ?

TAPPARA-tyttö

Voiko olla oikea gootti jos samalla seuraa jää kiekkoa ja kannattaa jää kiekko seuraa Tapparaa.
Mun kaverit sanoo että en ole oikea gootti, vaikka mulla on samanlaiset vaatteet kuin niillä, tykkään vai seurata jää kiekkoa. joskus käyn jää hallissa katsomassa otteluita.

10

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olof

Onhan Tappara paljon gootimpi kuin muut joukkueet. Tapparahan on eräänlainen kirves ja joka gootilla pitää olla vaatekaapissa VERRRRINEN KIRRRRRVES.

Ai niin Jääkiekko kirjoitetaan yhteen. Jopa goottien on hyvä osata oikein kirjoitus, jotta sukulaiset ymmärtää mitä itsemurhaviestikirjeessä lukee.

• on gootti

Eilinen Frasier on varmaan kans koottia :=)

• juu

ja mitahan vitun valia silla on goottiuteen, josko seuraa jaakiekkoa?

• Teoderik

Kaverisi ovat varmaan ostrogootteja jotka tykkäävät enemmän hevospoolosta. Visigootit taas jääkiekosta. Olet siis visigootti.

• *nauraja*

öhööhööö

• Teoderik
        *nauraja* kirjoitti:

öhööhööö

Nauru seis. Teoderik on sentään goottien kuningas. Tai oli, ostrogoottien eli itägoottien kuningas Teoderik nousi Italian kuninkaaksi Odovacarin ja viimeisen Rooman keisarin Romulus Augustuluksen jälkeen.

Teoderikin musiikkimausta ei ole tarkempaa tietoa. Kuunteli kuitenkin luultavasti akustista kansanmusaa.

• MAkkavvor

Olet saattanut unohtaa muutaman pikkuseikan, kuten lepakon hankkimisen. Et sinä mikään gootti voi olla ilman lepakkoa. Elikkä siksi ne sun kaverit sulle sanoo ettet ole gootti. Ja muista nukkua pää alaspäin!

• mursu

musta on niin raivostuttavaa aina lukee tollasta et oonko oikee gootti,punkkari,hippi,anorektikko..jos tekee sillein ja sillein.
        kai sen ite tajuaa jos on ja jos ei , turha muilta kysyy .et tuskinpa sun aito goottius on kiinni katotko vai et.eli munpuolesta kato vaan jos haluat! kaveris ne taitaa olla hieman pinnallisia...

• Nimetön

siis tohon voi nyt vastata jooooooooo

• -Kuolematar-

jos pidät tai pikemminkin luulet olevasi "gootti",niin et kirjoittelisi tänne palstoille siitä.ns"oikeat" gootit tietävät kyllä mitä he ovat eivätkä käy kysymässä sitä toisilta.suosittelisin nyt ihan koko homman unohtamista jos et itse tiedä,ei sitä kukaan muukaan voi puolestasi päättää!taidat olla taas niitä 11-13 vuotiaita tr00 "kuutteja".ovat niin olevinaan.mutta ei yuo minua häiritse,ole mitä haluat äläkä välitä muista,mutta anteeksi nyt vaan mutta et kyllä kovin oikealta gootilta vaikuta jos kysyt sitä muilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe