100 metriset meteoriitit uhkaavat maata

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f422f39c-2799-43e0-8138-7715c4bbdecf

"Satametriset meteorit ovat nyt uhkaavan lähellä Maata – mystisten möhkäleiden epäillään kaataneen 80 miljoonaa puuta Siperiassa vuonna 1908
Tauridien meteoriparvi aiheuttaa paitsi näyttäviä tähdenlentoja, mahdollisesti myös suurta vaaraa maapallolle.
Komeetan jäänteistä muodostuvan parven meteorit ovat läpimitaltaan noin satametrisiä ja aktiivisimmillaan loka–marraskuussa. Maan ilmakehässä räjähtäessään meteorit palavat näyttävinä tulipalloina ja voivat aiheuttaa suurtakin tuhoa.
Kesällä tehtävä tutkimus kartoittaa tarkemmin Tauridien aiheuttamaa riskiä. Tämä on tutkijoiden mukaan tarpeen, sillä meteoriparvi tulee olemaan vieläkin lähempänä Maata 2030-luvun alkupuolella."

Oletteko valmistautuneet meteoreiden iskuun ja suuriin paineaaltoihin.
Mitä teksitte, jos huomaisitte suuren valopallon lähestyvän, koko ajan kasvavan ja tulevan kohti sinua....

t. Ätmi toteaa

15

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mitä teksitte, jos huomaisitte suuren valopallon lähestyvän, koko ajan kasvavan ja tulevan kohti sinua....

      En mitään. Ihailisin näkymää.

    • Vitsi että olisi siistiä. Olen aina odottanut jonkin sortin "maailmanloppua". Kunhan ei omaan niskaan tippuisi :D

    • Mites siihen pitäs valmistua? En tiiä. En ole valmistautunut mitenkään. Kai se on sitten vaan menoa eikä nokitusta.

      Toivottavasti ollaan kaikki perheenjäsenet yhdessä, jos maailmanloppu siinä tulee. Että saa viimisen kerran kaikki kainaloon...muulla ei oikeestaan ole mitään väliä enää tuossa kohtaa.

      Tiettykin jos tuollanen pallero lähestys, eikä aiheuttas kuolemaa kuin eteen osuvalle, niin toivon että mun perheenjäsenet on mahdollisimman kaukana minusta, eikä sen tulipallon väylällä.

    • "Mitä teksitte, jos huomaisitte suuren valopallon lähestyvän, koko ajan kasvavan ja tulevan kohti sinua...."

      Morjenstaisin kaupasta mopollaan palaavaa naapuria.

      • Heheeee, johan vitsin murjasit! Mutta varsin hyvän sellaisen. 🤘🤣👍


      • Anonyymi

        Kävisin jörnimässä parhaan kaverini
        vaimoa, taas.

        Nopeet Pikaset


    • Anonyymi

      Iltsikat nyt kuohuavat aina kaikesta, millon pissasta, millon kakasta, millon pierusta, millon sokeririippuvuudesta. huihai, sanommä

    • Anonyymi

      Ätmin elämässä tuo olisi iloisin asia jos putoaisi lähelle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No voi nyt prkl...

      "Maapallon etäisyys meteoriparven keskustasta kutistuu kesä–elokuun aikana noin 30 miljoonaan kilometriin."

      On se ihan helevetin lähellä tosiaan..! 😁

      • Anonyymi

        Onneksi 2038 tulee jo 300 metrinen stemu lähemmäksi mitä matka maasta kuuhun.


    • Kyseessä on ihmisen aiheuttama luonnon katastrofi, tämän nojalla tulisi voida kerätä ja nostaa veroja. Vaikkakin tällä hetkellä näköpiirissä ei ole yhtään vaarallista avaruuskiveä. Yli kilometrin läpimittaisista maailmanlopun kivistä tunnetaan 90 prosenttia, ja niitä ajautuu Maan kiertoradalle laskennallisesti kerran sadassa miljoonassa vuodessa.
      Itse juoksisin housut kintuissa ja huutaisin, että perussuomalaiset ovat kelvottomia! Maailmanloppu on tulossa joka tapauksessa. Siihen, milloin se tulee, tutkijat eivät osaa antaa vastausta. Mutta sitä ennen ehditään pystyttämään monta peltipoliisia ja mepin virkaa.

    • Olen elänyt semmoista elämää että jos kuolen, niin ei harmita niin paljon kun jäi tekemättä asioita. Vieläkin on tekemättä asioita, mutta ne on lähinnä jotain että antais takas tälle maailmalle eikä että tarvisin lisää kokemuksia. Parisuhde ois kiva kokea kerran elämässä ehkä, mutta se on aika turha jos oma kyky rakastaa on vaillinainen jollain tavalla...

      Uskon että jokainen löytää kumppanin kun on valmis tekemään asioita ulkoisen olemuksensa sekä rakastamiskapasiteettinsa kasvattamisen eteen, ja tekee niitä tarpeeksi. Siinä vaiheessa kumppani löytyy luonnollisesti, paikoista joista et häntä etsinyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hmm, tuleekohan taas tuplana.

      Vois vähän vatsanpohjasta ottaa odottaessa. Mutta äkkiä se on ohi. On niitä huonompiakin tapoja kuolla ja kaikki me kuitenkin kuollaan joskus.

      xL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe