Kova on halipula!

Anonyymi

Kyllä näin aamulla toivoisi että herätessään löytäisi kainalostaan siron ja lämpimän Filippiini tai Thaityttösen tuhisemassa...
Eipä enään haittaisi vaikka heräisinkin aikaisin, kun voisi vieressä nukkuvaa suloista neitokaista silittää ja hivellä kauniita tummia hiuksia...
Taas tuli surullinen olo kun heräsin, masentava päivä tulossa...

Jalkasieni

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee ny ensin hoidattaan se jalkasieni. Tarttuu siihen thaikkuun tai filippityttöön.

    • Minuakin vituttaa tänään 😡

      • Anonyymi

        No minä voin koittaa piristää sua. Mulla on hyvä päivä kuten aina. Toisten vitutus saa hymyilemään vieläkin leveämmin.

        Tiesitkö partakaveri muuten, että sä hymyilet just nyt 😀
        Äläkä vedä meitä nenästä tai ittees parrasta. Sä hymyilit satavarmasti!😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä voin koittaa piristää sua. Mulla on hyvä päivä kuten aina. Toisten vitutus saa hymyilemään vieläkin leveämmin.

        Tiesitkö partakaveri muuten, että sä hymyilet just nyt 😀
        Äläkä vedä meitä nenästä tai ittees parrasta. Sä hymyilit satavarmasti!😀

        Toimi 😅


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Toimi 😅

        Joo mä oon just tällainen Kaikki nauraa mulle ;). Mut arvaas miks en halua olla kukaan muu kuin mä, en edes Lady Gaga. Minä en haluis vastata puhelimeen että leidi kakalla.
        Mukavat päivänjatkot :)


      • Anonyymi

        Minua joka päivä...

        Jalkasieni


      • Anonyymi

        Minua joka päivä...

        Jalkasieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua joka päivä...

        Jalkasieni

        Tarttisko mun piristää suaki Jalkasieni? Että tulis pieni tauko vitutukseen.
        Joudun tässä tekemään sulle ensin hyvin henkilökohtaisen kysymyksen.

        Suomessa on eräs saari ja siellä saarella on apteekki, joss on lääkettä jalkasieneen. Sinne on liian pitkä matka että voisit uida sinne.
        Miten pääset saarelle jos et saa käyttää saarelle pääsemiseen apuvälineitä kuten venettä, helikopteria etkä saa rakentaa siltoja etkä käytää yhtään mitään apuvälineitä?

        Jalkasieni, yks juttu muuten, huomasitkos tätä lukiessas, ettei vitutuksesta ollu enää tietookaan. No ei ollu, myönnä pois😀

        Niin ja se vastaus. Sinne saarelle? Sinne tietty pääset talvella jäitä pitkin😀
        Mukavaa iltaa sullekin!


      • Anonyymi

        No ei tuo valitettavasti auttanut masennukseen ja vitutukseen...
        Vain neitokainen kainalossa auttaisi...

        Jalkasieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo valitettavasti auttanut masennukseen ja vitutukseen...
        Vain neitokainen kainalossa auttaisi...

        Jalkasieni

        No voi juma.....ta! Ja niinku mä yritin. Parhaani tein. Mut en mä nyt tässä tuntemattomien kainaloon ala käpertyileen joten kestäkäämme vitutuksemme niinkuin sen vain suomalainen voi kestää😀
        Sääkin suosii vitutusta. Harmaata ja vettä sataa. Ehkä silläkin on tarkoituksensa.
        No niin, se on iltapäivä ja mua alkoi kah-vituttaa!


      • Mua vituttaa vasta huomenna.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mua vituttaa vasta huomenna.

        No, vituttiko?


      • Partakaveri kirjoitti:

        No, vituttiko?

        Ei nyt oo huomenna.


    • Anonyymi

      Tuli tänään eräällä Kiimingin ABC:llä arviolta kaakkois-eurooppalaisen/luoteisaasialaisen näköinen tyyppi hetikohta parkkeerattuani hölisemään: Hei kaveri, kaveri hei, kaveri, osta kiikari, saat halvalla pimeänä. Sanoin että mulla on (vaikka ei oo) Ois myös myyny kelloa. Sanoin että ei kiitos, emmää. Lähti sitten kiikari sylissään hipsimään vähän kauemmas, oisko menny kaupittelemaan seuraavalle. Lähistöllä keppaili myös toinen samaa värisävyä oleva tyyppi. Jonni matkan pääsä oli parkissa iso valkonen pakettiauto jossa istui mustarillinen partaveikko joka katteli kännykkää. En tiiä oliko se noiden kuski. Kahvilla käytyäni auto oli kuitenki pois.

      • Oliko muka eka kerta ku tapasit suomalaisia mustalaisia?


      • Anonyymi

        Ei se nyt mustalaiselta vaikuttanut ensinkään, ei ollu laakerihousua, laakerikenkää, laakeripusakka, ei pulisonkia, mölähtävää ja kailottavaa puhetapaa. Enemmän tuli mieleen kenties albaani, turkkilainen tai irakisti, mahollisesti syyrikkokin. Serkkuni on albaanian albaanin kansa naimisissa niin osaa vähän arvioijja näkemäänsä.


      • Anonyymi

        Liekkö ollu samaa porukkaa joka täälä kylällä kierti toukokuun alkupuolella. Ne olivat kyllä liikkeellä mustalla autolla, kuulimma, eivätkä mustalaisia, mutta porukassa kuitenni ja aktiivisesti tyrkyttivät ainahi sukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö ollu samaa porukkaa joka täälä kylällä kierti toukokuun alkupuolella. Ne olivat kyllä liikkeellä mustalla autolla, kuulimma, eivätkä mustalaisia, mutta porukassa kuitenni ja aktiivisesti tyrkyttivät ainahi sukkia

        Viime syksynä tuli mustalaisakka omin luvin sisään ja kuulin, kun eteisen ovi kolahti.
        Raahasi matkalaukkua ja alkoi kauppaamaan pitsiliinoja.
        Sanoin, että mitään ei osteta, kasaa kimpsusi ja ala paineleen siitä.
        Nopeutin mustalais akan ulospäin menoa tyntämällä akkaa ulos ovi aukosta.
        Valitti, että tarvii rahaa pojalle ruokaan. Valehteli, koska kelastahan mustalaiset saa rahaa.

        t. Ätmi toteaa


    • Anonyymi

      Naisen saa kainaloon olemalla komea tai olemalla väkivaltainen. Jännämiehet on naisille ihannemiehiä. Jokaisella jännämiehellä on naisia.

      • Anonyymi

        Ei Filippiini tai Thaityttönen halua väkivaltaista miestä, vaan hellän jonka kainalossa tietää olevansa turvassa ja lämpimässä...

        Jalkasieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Filippiini tai Thaityttönen halua väkivaltaista miestä, vaan hellän jonka kainalossa tietää olevansa turvassa ja lämpimässä...

        Jalkasieni

        Paremmin ne thaikut osaavat itseään puolustaa kuin ätmi.


    • Ei sen pakko ole olla siro, kunhan on rakas eikä kylmennyt.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse, mutta sitten ei mahdu niin hyvin kainaloon...

        Jalkasieni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse, mutta sitten ei mahdu niin hyvin kainaloon...

        Jalkasieni

        Elävä nainen kainalossa on parasta elämässä.


      • Anonyymi

        Varmasti, varsinkin kun kyseessä on suloinen Aasialaisneitokainen...

        Jalkasieni


    • Anonyymi

      Paljonko se jalkasieni olisi valmis minulle maksamaan siitä jos toisin hänelle thaimaalaisen naisen sängyn viereen valmiiksi halukkaan kosteaksi maksettuna?
      Rajoittaisin sen läheisyyden kaipuusi kahteen tuntiin tai saat maksaa ainakin sen 300 euroa. Lisäksi veloittaisin saippuarahoja sekä kulut mahdollisista maan sisäisistä tieliikennejärjestelyistä kulukorvauksineen. Yön yli tulee jo päiväraha joten se 400 euroa voikin sitten olla jo lähellä sinun unelman toteuttamisen hintaa. Mutta, unelmastaan voi maksaa sen 400 euroa tai 402 euroa kondomin kanssa?
      Happy BUM BUM, double happy!

      AsianVierestä

      • Pitääkö sinunkin p..sen ihan väkisin koettaa murskata toisen kauniita unelmia?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pitääkö sinunkin p..sen ihan väkisin koettaa murskata toisen kauniita unelmia?

        Murskata? Yritän auttaa häntä toteuttamaan ne unelmat niin ei tarvitse enää kulkea yksin pimeydessä, valoa elämään, amen. Kokemus tuottaa valoa, valaistunut olo, takaan sen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murskata? Yritän auttaa häntä toteuttamaan ne unelmat niin ei tarvitse enää kulkea yksin pimeydessä, valoa elämään, amen. Kokemus tuottaa valoa, valaistunut olo, takaan sen.

        AsianVierestä

        Mutta jos olet se Jeesus voisit kai rukoilla hänen puolestaan?
        Anna thaimaalaista naista tälle herkälle nuorelle suomalaiselle miehelle joka hänestä unelmoi, amen. Se varmaan auttaa, kokeile.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Murskata? Yritän auttaa häntä toteuttamaan ne unelmat niin ei tarvitse enää kulkea yksin pimeydessä, valoa elämään, amen. Kokemus tuottaa valoa, valaistunut olo, takaan sen.

        AsianVierestä

        Nimenomaan murskata toisen kauniit haaveet ottamalla asian esiin karkeasti. Toimitko tyttäresikin kanssa noin? läimäyttelet julmilla totuuksilla viatonta lasta päin naamaa? enpä usko.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nimenomaan murskata toisen kauniit haaveet ottamalla asian esiin karkeasti. Toimitko tyttäresikin kanssa noin? läimäyttelet julmilla totuuksilla viatonta lasta päin naamaa? enpä usko.

        Tuskin tämäkään "kaveri" oikeasti haaveilee siitä mistä kirjoittaa, on lähinnä provo joka tuo klikkauksia palstalle kun "sinä ja pönttöuuni" olette poissa:)
        Haaveena tyhmin minkä tiedän, jokaisessa kaupungissa on parikin paikkaa josta saa haaveet todeksi jo satasella?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tämäkään "kaveri" oikeasti haaveilee siitä mistä kirjoittaa, on lähinnä provo joka tuo klikkauksia palstalle kun "sinä ja pönttöuuni" olette poissa:)
        Haaveena tyhmin minkä tiedän, jokaisessa kaupungissa on parikin paikkaa josta saa haaveet todeksi jo satasella?

        AsianVierestä

        Jos edes tietäisit miten kovasti haluan....
        Joka päivä haaveilen, yksinäisenä masentaa...

        Jalkasieni


    • Anonyymi

      Eivät rumat miehet pääse naisia halaamaan. Se on ällöttävää naisten mielestä.

    • Anonyymi

      Se on se aamuseisokki eikä mikään muu. Älä romantisoi.

      • Anonyymi

        En minä nyt sen takia halua neitokaista kainaloon...

        Jalkasieni


    • Anonyymi

      Älä hyvä mies pilaa hyvää masennustasi. Ajattele vähän lähimmäisiäsikin. Mitä nekin ajattelis jos sä vaikka tuletkin onnelliseksi, jonkun Thain kanssa. Ne masentuisivat entisestään. Suomessa kun ei hyvällä katsota jos, alat kulkemaan suu virneessä julkisella paikalla.
      Mitä sun työkaveritkin ajattelis, jos sä alat työskentelemään onnellisena. Se on vastoin kirjoittamatonta työsopimusta.

      Se loukkaa myös exääsi ja hänen koko sukuaan, jos rupeat onnelliseksi.

      Pahinta mitä sä voit nyt tehdä on se että esim. sijoitat muutaman kympin Thai cupid treffipalstalle. Saat siellä kuitenkin vain kiinnostuksen osoituksia, ja viestejä.
      Joudut vielä ruksailemaan millaista naista etsit. Sit ne siellä Thaimaassa katsoo, että vastaavat sun toiveisiin ja saat entistä enemmän viestejä.

      Joudut tekemään uuden face sivun, tai line tunnuksen, koska kivempi jutella muualla kuin cupidissa.
      Ajattele nyt jos isketkin itsesi kultasuoneen. Löydät sieltä elämäsi naisen. Mitäs sitte? Hän kun voikin alkaa etsimään sinusta hyviä puolia, dissaamisen ja vähättelyn sijaan. Ei suomimies sellaseen ole tottunut.
      Alat vaan pitää itsestäsi ja kodistasi parempaa huolta. Se tuntuu sinusta jopa mukavalta. Erehdyt vielä avautumaan asiasta Thaikullesi. Sehän alkaa pitää sua fantastisena, kun tiskaat siivoat ja peset pyykkiä. Pahimmillaan vielä palkitsee sinut jollakin kivalla yllärillä.

      Ennen kuin arvaatkaan alat katselemaan lentoja Thaimaahan lomasi ajaksi. Nytkin Finnair mainostaa lentoja alle 500€. Ajattelet vaan että nyt on oikea aika ostaa ja menet ja ostat lipun. Naisesi asuu kuitenkin jossakin, minne et koskaan ole ajatellut matkustaa. Tuntuu vaan että pakko päästä.

      Sä olet onnellinen ja kerrot siitä työkavereillesi. Näytät sen siron Thaikun kuvaakin, kun rakastuneet niin tekevät. Sä olet onnellinen ja lähdössä elämäsi parhaalle matkalle, ihanan naisen kanssa. Miltä siitä sun työkaveristasi tuntuu? Sitä alkaa harmittaa.

      Se menee töiden jälkeen itse rakentamaansa kotiin, jossa sille kerrotaan hänen antaneen aamulla vaimon pusipusi kissalle väärää ruokaa kun tänään on keskiviikko ja aina keskiviikkosin sille kissalle pitää aamulla antaa se keskiviikko aamuruoka, eikä se mikä annetaan torstai-iltana. Kuulee vaan kuinka se mies ei koskaan opi. Mut kuule, pusipusi tänään repi olkkarin tapetin, niin me voitais ne vaihtaa muutenkin. Mies katselee polkkatukkaista värjättyä punapäätään, ja rohkaistuu sanomaan.. vastahan me ne viime vuonn...
      Sä et koskaan tee niiku mä haluun. Etkä sä tykännyt mun uudest kissa tatskastakaan... Mies menee jääkaapille ja avaa sieltä ainoan oluen... Miehen vaimo sitten ohjeistaa pelkästä rakkaudesta miestään... taas sä ryyppäät keskellä vikkoa. Ei haittaa, koska mä lähden likkojen kanssa tänään tuulettumaan, koska sun kanssa on niin rankkaa. Yritä edes illalla antaa sille kissalle oikea ruokaa, ei luulis olevan liian vaikeaa.
      Ajattele miltä siitä työkaveristasi tuntuu.

      Sä meet aamulla töihin ja olette illalla sopineet menevänne jonnekin paratiisirannalle, jossa ei turisteja paljon käy. Se sun työkaverin vaimo on yöllä soittanut jäävänsä jollekin olemattomalle kaverille yöks, kun ei jaksa ajaa kotiin.
      Sä kerrot tietenkin uudesta käänteestä matkallesi.

      Sitten se matkasi viimein koittaa. Sä istut lentokoneessa, miettien että voiko se nainen olla todellinen? Sun haaveet on muuttuneet yhteisiksi haaveiksi ja naisesi vakuuttaa että voit halia ja suukotella niin paljon kuin haluat. Rakkautta ja läheisyyttä ei tule puuttumaan.

      Menet kansainväliseltä puolelta yleiselle puolelle, miettien, mitähän perhosilla on vatsassa, kun niitä oikein jänskättää?

      Tunnistat naisesi pian ja kutsuu sinua nimeltä. Hän tulee eteesi vähän ujona, ja otat häet syyliisi. Hän painaa päänsä riintaasi vasten halaten sinua. Painat pääsi hänen päälaelleen. ja kuulet äänen sniff. Rutistat sitä pientä siroa naista, ja tiedät, kokevasi jotain mitä et ole koskaan kokenut.

      Kävelette rannalla käsikädessä, välillä pulahtaen veteen. syöden herkkuja rantabaarissa, ajellen skooterilla pieniä sivuteitä, naisesi pusertuen selkääsi vasten. Pysähdytte, kun näette jotain kaunista tai kivaa. Tiedät että takanasi on vielä kauniimpaa ja kivempaa kun , mitä edessäsi voit nähdä. Naisesi kirjoittaa selkääsi sormellaan I love you, ja sä yrität keksiä mitähän mahtaa kirjoittaa. Teille kehittyy oma huumorinne, joka muille ei voi mitenkään avautua.
      Nautit joka hetkestä. Aamulla heräät siihen kun naisesi katselee sinua, ja toivottaa hyvää huomenta, silä on joku taka-ajaus, miten saisi sinun aamusi vieläkin paremmaksi. Lähtee vaikka suihkuun ja pyytää sinut mukaansa.

      Se sun työkaveri vaihtelee olkkarintapetteja, jotka olivat kalliimpia kun sun matkasi. Hän tekee sen yksin koska kissanristiäisyhdistyksellä on tärkeä kokous, johon hänen keski-ikäisen siideri pissisvaimonsa on pakko mennä, koska siellä päätetään kisanruokavastaavan sijaisen tuuraajasta, ja yhdistyksessä on asiasta ilmiriita, jokaisen ääni on tärkeä. Anoppikin kaipaili häntä lenkkiseuraksi.

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=qgjw9LTn6EQ

      Vietnamissa varmaan ruma mieskin saisi kauniin naisen kosketusta hieronnan muodossa.
      Tuolla Saigonissa ei rauhassa saisi kulkea, kun hierontapalveluja tultaisiin tyrkyttämään ohikulkevalle länkkärille.
      Kauniit naiset hieroisivat.

      • Anonyymi

        Nuo typyt saavat kovan miehen laukeamaan ympäriinsä helposti.
        Ammattihieroja osaa auttaa jäykistynyttä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo typyt saavat kovan miehen laukeamaan ympäriinsä helposti.
        Ammattihieroja osaa auttaa jäykistynyttä miestä.

        En mä uskaltais mennä noin kauniiden neitojen hierottavaksi, kun seisokki olis varma jo tällaisen naisen läheisyydessa saati, että nainen alkaisi hieromaan, niin varmana laukeis.


      • Anonyymi

        Tuskin noin kaunis neitokainen uskaltaisi edes koskea minuun, saati tänne muuttaa...
        Mutta olisihan se ihana rutistaa tuolaista neitokaista...

        Jalkasieni


    • Anonyymi

      Aloittaja puhui jaloista ja halipulasta... halipulasta voi tulla helposti mieleen Galicula: https://fi.wikipedia.org/wiki/Caligula

      Galiculan despotismista taas mieleen ryntää Suomen politiikka.

      Siinä mysteeri jaloista: Mikä yhdistää Saban kuningatarta sekä Tutankhamonia? - No viallinen jalka tietysti :) Nykyisen tiedon mukaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe