Onko kenelläkään kokemusta Golfbidderistä?
Onko luotettava?
Jos mailojen kunto,grippi ja lapa on esim. 7. niin onko kelvollinen vaiko liukkaat gripit ja kolhiintuneet lavat?
Golfbidder?
5
8523
Vastaukset
- Anonyymi
Pari mailaa ja kolme tusinaa palloja olen ostanut Golfbidderistä. Kaikki tuotteet ovat olleet parempikuntoisia kuin olin ajatellut niiden olevan. En tarkkaan muista mitä numeroita ostamissani on ollut (ainakin 6 ja 7 muistan), mutta kuntoisuusnumero 7 eli "hyvä" on todellakin hyvä kunto, sen uskallan sanoa. Lisäksi toimitukset on olleet nopeita ja tavarat hyvin pakattuja. Olen sinne kerran soittanutkin ja saanut erittäin asiallista palvelua suomeksi, kaikki tuotteet on minun käsityksen mukaan Englannissa.
- Anonyymi
Olen tilannut mailasetin ja väyläpuun, ja kaikki tuotteet ovat olleet sitä mitä on luvattu ja toimitus on ollut nopea.
- Anonyymi
Mailanpään kunnosta arvosanan 7 saaneen tuotteen uskaltaa tilate huoletta.
- Anonyymi
Lupasivat 3-5 päivän toimitusaikaa (maksoin vielä pikatoimituslisän). Toteuma oli 12 päivää. Se luotettavuudesta. Lupaan itse kiertää jatkossa tämän lafkan HYVIN kaukaa!
- Anonyymi
Golfbidder toimittaa tuotteen heti.
Valitettavasti vaan täällä Suomen päässä ainut nopea on UPS, muut toimittajat hieroo viikon.
Oma tilaus oli kahdessa päivässä Turussa, loppuun matkaan pikatoimituksessa meni 6 päivää.
Suomessa ei tehdä viikonloppuna toimituksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709