Golfbidder?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta Golfbidderistä?
Onko luotettava?
Jos mailojen kunto,grippi ja lapa on esim. 7. niin onko kelvollinen vaiko liukkaat gripit ja kolhiintuneet lavat?

3

<50

Vastaukset

• Pari mailaa ja kolme tusinaa palloja olen ostanut Golfbidderistä. Kaikki tuotteet ovat olleet parempikuntoisia kuin olin ajatellut niiden olevan. En tarkkaan muista mitä numeroita ostamissani on ollut (ainakin 6 ja 7 muistan), mutta kuntoisuusnumero 7 eli "hyvä" on todellakin hyvä kunto, sen uskallan sanoa. Lisäksi toimitukset on olleet nopeita ja tavarat hyvin pakattuja. Olen sinne kerran soittanutkin ja saanut erittäin asiallista palvelua suomeksi, kaikki tuotteet on minun käsityksen mukaan Englannissa.

• Olen tilannut mailasetin ja väyläpuun, ja kaikki tuotteet ovat olleet sitä mitä on luvattu ja toimitus on ollut nopea.

• Mailanpään kunnosta arvosanan 7 saaneen tuotteen uskaltaa tilate huoletta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    128
    3949
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    92
    3737
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    84
    2228
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1048
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    32
    469