Golfbidder?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta Golfbidderistä?
Onko luotettava?
Jos mailojen kunto,grippi ja lapa on esim. 7. niin onko kelvollinen vaiko liukkaat gripit ja kolhiintuneet lavat?

5

7745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pari mailaa ja kolme tusinaa palloja olen ostanut Golfbidderistä. Kaikki tuotteet ovat olleet parempikuntoisia kuin olin ajatellut niiden olevan. En tarkkaan muista mitä numeroita ostamissani on ollut (ainakin 6 ja 7 muistan), mutta kuntoisuusnumero 7 eli "hyvä" on todellakin hyvä kunto, sen uskallan sanoa. Lisäksi toimitukset on olleet nopeita ja tavarat hyvin pakattuja. Olen sinne kerran soittanutkin ja saanut erittäin asiallista palvelua suomeksi, kaikki tuotteet on minun käsityksen mukaan Englannissa.

• Anonyymi

Olen tilannut mailasetin ja väyläpuun, ja kaikki tuotteet ovat olleet sitä mitä on luvattu ja toimitus on ollut nopea.

• Anonyymi

Mailanpään kunnosta arvosanan 7 saaneen tuotteen uskaltaa tilate huoletta.

• Anonyymi

Lupasivat 3-5 päivän toimitusaikaa (maksoin vielä pikatoimituslisän). Toteuma oli 12 päivää. Se luotettavuudesta. Lupaan itse kiertää jatkossa tämän lafkan HYVIN kaukaa!

• Anonyymi

Golfbidder toimittaa tuotteen heti.
        Valitettavasti vaan täällä Suomen päässä ainut nopea on UPS, muut toimittajat hieroo viikon.
        Oma tilaus oli kahdessa päivässä Turussa, loppuun matkaan pikatoimituksessa meni 6 päivää.
        Suomessa ei tehdä viikonloppuna toimituksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe