Golfbidder?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta Golfbidderistä?
Onko luotettava?
Jos mailojen kunto,grippi ja lapa on esim. 7. niin onko kelvollinen vaiko liukkaat gripit ja kolhiintuneet lavat?

5

8838

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pari mailaa ja kolme tusinaa palloja olen ostanut Golfbidderistä. Kaikki tuotteet ovat olleet parempikuntoisia kuin olin ajatellut niiden olevan. En tarkkaan muista mitä numeroita ostamissani on ollut (ainakin 6 ja 7 muistan), mutta kuntoisuusnumero 7 eli "hyvä" on todellakin hyvä kunto, sen uskallan sanoa. Lisäksi toimitukset on olleet nopeita ja tavarat hyvin pakattuja. Olen sinne kerran soittanutkin ja saanut erittäin asiallista palvelua suomeksi, kaikki tuotteet on minun käsityksen mukaan Englannissa.

• Anonyymi

Olen tilannut mailasetin ja väyläpuun, ja kaikki tuotteet ovat olleet sitä mitä on luvattu ja toimitus on ollut nopea.

• Anonyymi

Mailanpään kunnosta arvosanan 7 saaneen tuotteen uskaltaa tilate huoletta.

• Anonyymi

Lupasivat 3-5 päivän toimitusaikaa (maksoin vielä pikatoimituslisän). Toteuma oli 12 päivää. Se luotettavuudesta. Lupaan itse kiertää jatkossa tämän lafkan HYVIN kaukaa!

• Anonyymi

Golfbidder toimittaa tuotteen heti.
        Valitettavasti vaan täällä Suomen päässä ainut nopea on UPS, muut toimittajat hieroo viikon.
        Oma tilaus oli kahdessa päivässä Turussa, loppuun matkaan pikatoimituksessa meni 6 päivää.
        Suomessa ei tehdä viikonloppuna toimituksia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      147
      1316
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      97
      939
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      874
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      815
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      36
      664
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      105
      584
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      22
      544
    8. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      533
    9. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      45
      524
    10. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      69
      462
    Aihe