Onko kenelläkään kokemusta Golfbidderistä?
Onko luotettava?
Jos mailojen kunto,grippi ja lapa on esim. 7. niin onko kelvollinen vaiko liukkaat gripit ja kolhiintuneet lavat?
Golfbidder?
5
8580
Vastaukset
- Anonyymi
Pari mailaa ja kolme tusinaa palloja olen ostanut Golfbidderistä. Kaikki tuotteet ovat olleet parempikuntoisia kuin olin ajatellut niiden olevan. En tarkkaan muista mitä numeroita ostamissani on ollut (ainakin 6 ja 7 muistan), mutta kuntoisuusnumero 7 eli "hyvä" on todellakin hyvä kunto, sen uskallan sanoa. Lisäksi toimitukset on olleet nopeita ja tavarat hyvin pakattuja. Olen sinne kerran soittanutkin ja saanut erittäin asiallista palvelua suomeksi, kaikki tuotteet on minun käsityksen mukaan Englannissa.
- Anonyymi
Olen tilannut mailasetin ja väyläpuun, ja kaikki tuotteet ovat olleet sitä mitä on luvattu ja toimitus on ollut nopea.
- Anonyymi
Mailanpään kunnosta arvosanan 7 saaneen tuotteen uskaltaa tilate huoletta.
- Anonyymi
Lupasivat 3-5 päivän toimitusaikaa (maksoin vielä pikatoimituslisän). Toteuma oli 12 päivää. Se luotettavuudesta. Lupaan itse kiertää jatkossa tämän lafkan HYVIN kaukaa!
- Anonyymi
Golfbidder toimittaa tuotteen heti.
Valitettavasti vaan täällä Suomen päässä ainut nopea on UPS, muut toimittajat hieroo viikon.
Oma tilaus oli kahdessa päivässä Turussa, loppuun matkaan pikatoimituksessa meni 6 päivää.
Suomessa ei tehdä viikonloppuna toimituksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912551- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861467EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta110830Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39828- 54793
- 30726