Ei jaksa enää tätä liittoa.

Anonyymi

Ollaan oltu melkein 10 vuotta aviossa. Nyt tuntuu siltä, että minulta vaaditaan liikaa. Minun pitäisi tehdä kaikki kotityöt. Mieheni ei siivoa jälkiään . Melkein kaikki jää siihen mihin on laskenut.
Pyydän, että saisin neuvoja tuohon asiaan voiko tätä liittoa enää pelastaa? Ja jos niin miten?

6

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko oikeasti liittosi kaatumassa siihen että toinen ei siivoa?????? Mun yhdelle ystävälle kävi samanlailla, mies jätti 5 vuoden jälkeen kun nainen ei muka siivoa jälkiään.

      Mikä on oikeasti se ongelma tässä sun suhteessa?

    • Anonyymi

      Vaikka se toisen sotku ärsyttääkin ei liitto voine siivoamiseen kaatua. Täytyy olla muutakin syytä eroon. Asioista voi aina keskustella mitä toiselta toivoo ja esimerkiksi siivota voi yhdessä tai yksin aina tilanteen mukaan. Miksi noin pieniin asioihin takerrutaan? Ennen aikaan on naiset tehneet yksin kaiken siivoustyön kaiken muun raatamisen päälle, kuinka he ovat jaksaneet suurten lapsilaumojen kanssa mitä luulette? Voi aikoja voi tapoja.
      Elämässä on suurempiakin asioita selvitettävänä. Avioliitto on kaiken aikaa kasvamista ja tilanteiden läpi menoa, vaikeidenkin, yrittämistä yhdessä. Avioliiton alusta alkaa vasta kasvaminen parisuhteeseen. Se ei ole mikään pelkkä onnen tyyssija kaiken aikaa. Sellainen elämä on mahdotonta. Näyttää siltä että mitään ei enää kestetä, mitään ei enää yritetä. Jos voimat on loppu pyytäkää tai hakekaa apua niiltä jotka voi tulla avuksi!

    • Anonyymi

      Oottzkaa siivooja!

      • Anonyymi

        Ei se siivooja ole 24/7.


    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin sinua. Meillä liitto kestänyt nyt 8v. Minä yritän pitää kotia siistinä, jotta kaikille olisi siellä viihtyisää asua. Mies jatkuvasti jättää jälkiään siivoamatta ja kun nätisti huomautan, niin siitä alkaa mökötys. Olen yrittänyt selittää, että pidetään koti sen verran siistinä, että kehtaa avata ovi, jos vieraita tulee.

      Roskapussi kun on täynnä, niin ei vaihda sitä, vaan laittaa sen vain sinne roskakasan päälle. Olen huomannut, että usein vain viskasee kaappiin ja se lentää mihin lentää.
      Kyllä luulisi aikuisen ihmisen jo tajuavan vähemmästäkin. En pyydä siivoamaan, en pesemään pyykkiä, en tyhjentämään tiskikonetta, en petaamaan sänkyä. Ainoa asia mitä pyydän on se, että korjaa sotkunsa. Tuollainen mököttäminen on lapsellista. Päätäkö pitäisi silittää..

      Täällä ei nyt oikein ymmärretä tätä asiaa. Eihän ne liitot kaadu siihen siivoamisasiaan, vaan siihen, että toinen ei kunnioita toista, ei arvosta, eikä ajattele. On itsekästä toimia kuin sotkuporsas ja odottaa, että toinen siivoaa perässä jäljet.

    • Anonyymi

      Ei sun tarttee siivota. Anna olla, ota sinäkin lungisti, nosta täysi roskapussi eteisen oven viereen venaamaan ja kun kaapissa roskis taas täyttyy, seuraava pussi edellisen rinnalle venaamaan jne jne.. Sitten kun haju on riittävän paha, niin kai ne jompikumpi teistä roskikselle vie. Tai antakaa olla, kyllä ne siihen muumioituu.

      Anna olla miehen vaatteet ja tavarat just siinä mihin se on käsistään ne laskenut. Kun siltä loppuu puhtaat vaatteet, kaipa se kerää ne likaiset ja pistää pesukoneen päälle. Sama astioiden kanssa, mulla on omat nimikkolasi, haarukka, veitsi, lusikka, lautanen ja kahvimuki. Vaimoke tiskaa omansa.

      Siivoaminen on täysin vapaaehtoista ja siitä mätkättäminen on maailman turhinta.
      Jos toinen ei siivoa, älä siivoa sinäkään. Kun sukat tarttuivat lattiaan kiinni, niin kaipa se toinen alkaa myös kyselemään, että pitäiskö täällä vähän siivota, johon voi aina vastata, että ole hyvä vaan, minä olen siivonnut 10 ensimmäistä vuotta, siivoa sinä seuraavat 10.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe