Aihe

Unta......

Anonyymi

No niin, nyt näin sitten untakin ihastuksestani :)

9

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaista unta kun kerran avauduit?

• Anonyymi

Hän tulossa lapsuuden kotiin ja koko suku odottelemassa hänen tuloaan :D Kerkesi loppua uni ennenkuin kerkesi tulla. Jospa ensi yönä pääsee perille asti.

• Anonyymi

Aika kuvaava uni.. lapsuudenkoti, suku odottaa... :)

• Anonyymi

Millä tavalla kuvaava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kuvaava?

No unennäkijä kokee hänet ilmeisen läheiseksi ja turvalliseksi henkilöksi, jos hän on unessa tulossa lapsuudenkotiin ja sukukin siellä odottelee. Kovin symbolinen uni.

• Anonyymi

Minäkin näen välillä hänestä unta. En seksiunia vaan unta, jossa pääsen hetkeksi hänen syliin tai muuten saan koskettaa, tai jossa hän ilmaisee kiinnostuksensa. Niin todentuntuista. Hetken saan olla hänen lähellään. Herätessä tekisi mieli laittaa viesti, että tulit uniini, olet ihana. En voi enkä uskalla. Hänkin on nainen.

• Anonyymi

Nyt rohkeutta. Voisihan laittaa viestin että näit hauskaa unta teistä. Eihän läheisyydestä tms tarvitse mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt rohkeutta. Voisihan laittaa viestin että näit hauskaa unta teistä. Eihän läheisyydestä tms tarvitse mainita.

Olis liian "outoa".. Eilen oltiin samassa harrastuksessa ja ei sen aikana juur puhuttu, mutta sen jälkeen mä ensin viivyttelin ja sit hän tuli venyttelee mun viereen ja käveltiin hetki samaa matkaa ja juteltiin, lähinnä tuosta harrastuksesta. Olis voinut kahville pyytää, mutta kuka sitä nyt hikisissä treeni vaatteissa. Miks oon niin nössö?

• Anonyymi

Olen nähnyt susta unta lukemattomia kertoja, joskus kertonutkin sen sulle... useampi vuosi kierretty kuin kissat kuumaa puuroa ja vaikka töissä puheet on täyttä kiimaa, unet on ihan täyttä rakkautta!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      626
      30447
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      309
      22735
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14136
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11269
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8369