Pitääkö olla rikas että saa naista?

Anonyymi

Eikö työtön kelpaa naisille vaiks nainen olis itse työtön. Vai pitääks olla rikas, eikö köyhä ansaitse rakkautta?

101

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos mies on asiallisen olinen ja näköinen kyllä lkelpaa ainakin minulle on tanssilattialla sanottu et voi olla naimaton vaikka sinulla ei ole sormuksia

      • Anonyymi

        Pitää olla komea ja myös rikas jotta nainen huolii sinut,kyllä!


    • Anonyymi

      Ei työttömän kannata haaveilla naisista. Ei siis mitenkään mahdollista että nainen kiinnostuisi.

      • Anonyymi

        Juu, ei ne missuomifinalistit kiinnostukaan. Miehen ei kannata tavoitella kuuta taivaalta, vaan tyytyä omantasoiseensa naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei ne missuomifinalistit kiinnostukaan. Miehen ei kannata tavoitella kuuta taivaalta, vaan tyytyä omantasoiseensa naiseen.

        No ei ne niss suomet ole yhtään mun mieleen eli ei kiinnosta enkä huolisi.

        Tiesitkö että nais ja miesmakuja on yhtä paljon erilaisia kun on ihmisiä maapallolla? Typerää olettaa että missit ym. Ovat sellaisia mistä kaikki haaveilee.

        Missään asiassa ei kannata paljoa yleistää =)

        Mulla on ollut naisia ja ihan sellaisia millaisia haluankin. Nyt olen omasta halustani ollut 3 vuotta tapaamatta ketääään koska haluan nauttia elämästä yksin.

        Ei se saamisesta ole kiinni vaan ainoastaan omasta halustani.


      • Anonyymi

        Työtön on yhtä kiinnostava kuin eläkeläinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne niss suomet ole yhtään mun mieleen eli ei kiinnosta enkä huolisi.

        Tiesitkö että nais ja miesmakuja on yhtä paljon erilaisia kun on ihmisiä maapallolla? Typerää olettaa että missit ym. Ovat sellaisia mistä kaikki haaveilee.

        Missään asiassa ei kannata paljoa yleistää =)

        Mulla on ollut naisia ja ihan sellaisia millaisia haluankin. Nyt olen omasta halustani ollut 3 vuotta tapaamatta ketääään koska haluan nauttia elämästä yksin.

        Ei se saamisesta ole kiinni vaan ainoastaan omasta halustani.

        "Typerää olettaa että missit ym. Ovat sellaisia mistä kaikki haaveilee."

        Aivan totta. Mua ei missityyppiset naiset viehätä ollenkaan.

        Tai jos puhutaan oikeasti misseistä, niin en ole sitäkään vertaa kiinnostunut, koska en haluais olla julkisuuden henkilön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei ne missuomifinalistit kiinnostukaan. Miehen ei kannata tavoitella kuuta taivaalta, vaan tyytyä omantasoiseensa naiseen.

        Alemman tason lemu-haisulimiehen on tyytyminen pulloon.


    • Anonyymi

      Tyhmä aloitus, en ole koskaan ollut rikas ja vielä köyhempänä sain enemmän naisia mitä nyt.
      Rahasta se ei varmaan ole kiinni. Moni nainen haaveilee seksuaalisesta nautinnosta aivan samoin mitä miehet. Moni nainen on halunnut seksiä, ei yhteistä elämää. Ei naisille ole tärkeää omistaako se yhden yön pano miljoonan vai satasen. Se ei vaikuta yhden yön suoritukseen kovinkaan paljon.

      Kukaan ei aloituksessa maininnut naimisiin menoa, siinä tilin katteella voi olla jo jokin merkitys.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Enemmistölle tämä keskustelu pyörii pelkän seksin ympärillä. Meille rakkautta toivoville tämä maa on absoluuttinen nollapiste.

        Rakkautta ei ole köyhälle, mutta ei sitä onneksi saa rahallakaan. Kovinkaan monesta naisesta ei ole rakastamaan miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistölle tämä keskustelu pyörii pelkän seksin ympärillä. Meille rakkautta toivoville tämä maa on absoluuttinen nollapiste.

        Rakkautta ei ole köyhälle, mutta ei sitä onneksi saa rahallakaan. Kovinkaan monesta naisesta ei ole rakastamaan miestä.

        Nyt ei oikein mene jakeluun, voisitko selittää?
        Naiselta saatu rakkaus on mielestäni seksuaalista rakkautta, muutenhan saman rakkauden voisi saada mieheltä:)
        Minkälaista rakkautta toivot? Äidillistä vai mitä? Sehän on huolenpitoa jota sinun tulisi olla valmis tekemään omia jälkeläisiä kohtaan. Ja hei, ei ne naiset pidä huolta sinusta koskaan kuten äiti, se aika meni jo ohi kun täytit 4 vuotta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Vaikutat sen verran yksinkertaiselta, että en ala selittämään näitä perusasioita, koska et kuitenkaan tajuaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat sen verran yksinkertaiselta, että en ala selittämään näitä perusasioita, koska et kuitenkaan tajuaisi.

        Niin, minä saan naisia ja rakkautta ja olen tyhmä. Ehkä sinunkin kannattaisi edes leikkiä tyhmää:)
        Nyt valitat kuin kädetön jolla ei ole mitään suunnitelmaa ongelmansa ratkaisemiseksi. Valittaminen kun ei auta mitään, ei koskaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistölle tämä keskustelu pyörii pelkän seksin ympärillä. Meille rakkautta toivoville tämä maa on absoluuttinen nollapiste.

        Rakkautta ei ole köyhälle, mutta ei sitä onneksi saa rahallakaan. Kovinkaan monesta naisesta ei ole rakastamaan miestä.

        Tuskin työttömän korvien välissa montaa järkevää ajatusta pyörii.

        Alinta mahdollista tasoa on äitillä siipeilevä 40 työtön mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei oikein mene jakeluun, voisitko selittää?
        Naiselta saatu rakkaus on mielestäni seksuaalista rakkautta, muutenhan saman rakkauden voisi saada mieheltä:)
        Minkälaista rakkautta toivot? Äidillistä vai mitä? Sehän on huolenpitoa jota sinun tulisi olla valmis tekemään omia jälkeläisiä kohtaan. Ja hei, ei ne naiset pidä huolta sinusta koskaan kuten äiti, se aika meni jo ohi kun täytit 4 vuotta.

        AsianVierestä

        Kyllä 40 mamelo saa äitinrakkautta.
        peräkammarinmies


    • Anonyymi

      Rumakin mies kelpaa naiselle.
      Jos vain sattuu olemaan rikas mies.

    • Anonyymi

      Työttömyys on naisille suurin turn off mitä on, työttömän miehen pitää nöyristellä ja "tietää mitä tahtoo". Korkeintaan sitten jos mies hakee joka päivä töihin, kouluihin ym. aktiivisesti voi nainen antaa vähän armonaikaa, mutta sekin on aika epätodennäköistä.

      Raha taas ei merkitse jollei sitä osaa käyttää, aivan sama jos tilillä on miljoonia jollei sillä osta naiselle lahjoja ja käytä matkoilla.

      • Anonyymi

        Kuinkas nöyristely ja ”tietää mitä tahtoo” voisivat samaan henkilöön sopia?


      • Anonyymi

        Nöyrtyy hakemaan jokaista paskahommaa tahansa vaika muuten olisi tyytyväinen olemiseensa ja "tietää mitä tahtoo" eli haluaa saada tienestiä mitä voi käyttää naiseen. Ei naiselle nuo ole ristiriitaisia asioita koska miehen pitää haluta menestyä.


      • Anonyymi

        Osa noista sun jutuista on totta, ei nainen halua työtöntä loisijaa itselleen. Olispa tosi upee ajatus; käyt töissä ja tuut kotiin, työtön loisija lojuu sohvalla. Aamulla heräät klo 7 ja teet aamuhommat hiljaa ettei loisija herää koska se meni nukkumaan klo 05 pelattuaan konsolilla tunteja. Palkkapäivänä maksat itse suurimman osan laskuista koska loisija nostaa työttömyyskorvausta joka on noin 1/4 osa sun palkasta. Haluat lähteä matkalle? Okei, säästä ensin matkarahat yksin itselles ja loisijalle. Pitää ostaa uusi sänky? Loisija osallistuu 800 euron sängyn ostamiseen 50 eurolla.
        Joo, ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrtyy hakemaan jokaista paskahommaa tahansa vaika muuten olisi tyytyväinen olemiseensa ja "tietää mitä tahtoo" eli haluaa saada tienestiä mitä voi käyttää naiseen. Ei naiselle nuo ole ristiriitaisia asioita koska miehen pitää haluta menestyä.

        Eipä se mies näytä tietävän mitä tahtoo, jos kerran suostuu nöyristelemään.
        Sellainen tyyppi ei nöyristele, joka oikeasti tietää mitä tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas nöyristely ja ”tietää mitä tahtoo” voisivat samaan henkilöön sopia?

        Vuodenkin työttömyys lahottaa pään, sen jälkeen voi naiset unohtaa.

        Narumyyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa noista sun jutuista on totta, ei nainen halua työtöntä loisijaa itselleen. Olispa tosi upee ajatus; käyt töissä ja tuut kotiin, työtön loisija lojuu sohvalla. Aamulla heräät klo 7 ja teet aamuhommat hiljaa ettei loisija herää koska se meni nukkumaan klo 05 pelattuaan konsolilla tunteja. Palkkapäivänä maksat itse suurimman osan laskuista koska loisija nostaa työttömyyskorvausta joka on noin 1/4 osa sun palkasta. Haluat lähteä matkalle? Okei, säästä ensin matkarahat yksin itselles ja loisijalle. Pitää ostaa uusi sänky? Loisija osallistuu 800 euron sängyn ostamiseen 50 eurolla.
        Joo, ei kiitos.

        Osa noista sun jutuista on totta, ei nainen halua työtöntä loisijaa itselleen. Olispa tosi upee ajatus; käyt töissä ja tuut kotiin, työtön loisija lojuu sohvalla. Aamulla heräät klo 7 ja teet aamuhommat hiljaa ettei loisija herää koska se meni nukkumaan klo 05 pelattuaan konsolilla tunteja. Palkkapäivänä maksat itse suurimman osan laskuista koska loisija nostaa työttömyyskorvausta joka on noin 1/4 osa sun palkasta. Haluat lähteä matkalle? Okei, säästä ensin matkarahat yksin itselles ja loisijalle. Pitää ostaa uusi sänky? Loisija osallistuu 800 euron sängyn ostamiseen 50 eurolla.
        Joo, ei kiitos.

        Otetaan toinen esimerkki, koska tuo esimerkki oli niin asenteellinen kuin olla ja voi.

        Oletetaan että mies joutuukin työttömäksi ja joutuu "loisimaan" vuokrakämpässänne puolen vuoden ajan, jonka jälkeen saa vakituista siivoustyötä, ja palkka on neljäsosa sinun palkastasi.

        Kuinka kauan katsot tuollaista "sossupummia" joka osallistuu 800 euron sängyn ostamiseen pelkällä 50 eurolla, tai joka ei pääse matkalle kun et halua maksaa hänen matkaansa?

        Sinun viestisi TODISTAA sen ettei köyhä mies, oli sitten vakityötä, työtön tai ihan puhdas lusmu "taiteilija" tule IKINÄ olemaan sellaisen naisen kanssa jonka taso on korkeampi palkkapussin vuoksi.

        Siinä kun lähdet matkalle etelään, alkaa isokaluiset miehet samantien kiinnostamaan enemmän kuin se kotisuomessa paskaisia vessanpönttöjä kuuraava köyhä, eli se puolisosi jota rakastit niin helvetin paljon kun hänellä oli vielä töitä ja oma palkkapussisi oli neljäsosa hänen palkkapussistaan.

        Niin se vain suomalaisen naisen kiinnostus on pelkästä rahasta kiinni.


      • Jos nyt oikein laskin, niin täysikäisyyden saavutettuani mulla on ollut yhdeksän vaihtelevan pituista suhdetta, eli muutamasta kuukaudesta useampaan vuoteen. Näistä kaks alkoi ollessani töissä, yks kun olin sivarissa. Ei oos siis työttömyys ollut mikään turn-off.

        (Ne alaikäisenä olleet pari pitkähköä (jokunen vuos) suhteet olin tietenkin koulussa.)


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jos nyt oikein laskin, niin täysikäisyyden saavutettuani mulla on ollut yhdeksän vaihtelevan pituista suhdetta, eli muutamasta kuukaudesta useampaan vuoteen. Näistä kaks alkoi ollessani töissä, yks kun olin sivarissa. Ei oos siis työttömyys ollut mikään turn-off.

        (Ne alaikäisenä olleet pari pitkähköä (jokunen vuos) suhteet olin tietenkin koulussa.)

        Vastaan nyt pitkätukalle ja yläpuolen anolle. Työttömyys on turn-off. Vaikka joku työtöntä treffailee, se ei poista sitä faktaa että suurin osa naisista ei halua työtöntä. Tästä on ihan tutkimuksia tehty. Sama juttu pätee siinä ettei työtöntä miestä haluta lapsen isäksi. Työttömyys ei ole niille naisille niin suuri juttu, jotka itsekin ovat työttömiä mutta työssäkäyvä nainen ei näe ihanteena työtöntä miestä.
        Sitten anonyymille, ja sun esimerkkiin; ilmeisesti näet siivousalan työt jotenkin alempiarvoisina, minä en. Siivoustöitä tekevä tienaa paljon paremmin kuin mainitsemasi"sossupummi". Suomessa siivousalan palkka täyttä tuntimäärä tekevälle on muistaakseni vähintään 1400-1500 euroa. Tienatakseni tuon nelinkertaisena mun pitäis tienata vähintään lähes 6000 euroa. Tunnetko monta naista jotka tuon tienaavat kuukaudessa? Sitten toiseksi; puhuit esimerkkinä siitä että mieheni joutuisi työttömäksi. Aloittaja kirjoitti "eikö työtön kelpaa naisille". On kaksi eri asiaa menettääkö mies työnsä ollessamme suhteessa kuin se että lähdenkö tieten tahtoen aloittamaan suhdetta työttömän kanssa. Vastaus molempiin on ei; en eroaisi miehestäni jos hän jäisi työttömäksi. Sen sijaan jos hän alkaisi vain makailemaan kotona ilman aikomustakaan hakea töitä, joutuisin miettimään uudestaan. En myöskään lähtisi aloittamaan suhdetta työttömän kanssa (ja tässä yhteydessä puhun elämäntapa työttömistä, en niistä jotka pyrkivät itseään työllistämään). Palkkapussin suuruudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Arvostan jopa ehkä enemmän miestä joka tekee ns. hanttihommia ja saa pienempää palkkaa kuin esimerkiksi ministereitä jotka pienellä vaivalla nostavat suurta palkkaa. Joten ei, ei ole suomalaisen naisen kiinnostus rahasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan nyt pitkätukalle ja yläpuolen anolle. Työttömyys on turn-off. Vaikka joku työtöntä treffailee, se ei poista sitä faktaa että suurin osa naisista ei halua työtöntä. Tästä on ihan tutkimuksia tehty. Sama juttu pätee siinä ettei työtöntä miestä haluta lapsen isäksi. Työttömyys ei ole niille naisille niin suuri juttu, jotka itsekin ovat työttömiä mutta työssäkäyvä nainen ei näe ihanteena työtöntä miestä.
        Sitten anonyymille, ja sun esimerkkiin; ilmeisesti näet siivousalan työt jotenkin alempiarvoisina, minä en. Siivoustöitä tekevä tienaa paljon paremmin kuin mainitsemasi"sossupummi". Suomessa siivousalan palkka täyttä tuntimäärä tekevälle on muistaakseni vähintään 1400-1500 euroa. Tienatakseni tuon nelinkertaisena mun pitäis tienata vähintään lähes 6000 euroa. Tunnetko monta naista jotka tuon tienaavat kuukaudessa? Sitten toiseksi; puhuit esimerkkinä siitä että mieheni joutuisi työttömäksi. Aloittaja kirjoitti "eikö työtön kelpaa naisille". On kaksi eri asiaa menettääkö mies työnsä ollessamme suhteessa kuin se että lähdenkö tieten tahtoen aloittamaan suhdetta työttömän kanssa. Vastaus molempiin on ei; en eroaisi miehestäni jos hän jäisi työttömäksi. Sen sijaan jos hän alkaisi vain makailemaan kotona ilman aikomustakaan hakea töitä, joutuisin miettimään uudestaan. En myöskään lähtisi aloittamaan suhdetta työttömän kanssa (ja tässä yhteydessä puhun elämäntapa työttömistä, en niistä jotka pyrkivät itseään työllistämään). Palkkapussin suuruudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Arvostan jopa ehkä enemmän miestä joka tekee ns. hanttihommia ja saa pienempää palkkaa kuin esimerkiksi ministereitä jotka pienellä vaivalla nostavat suurta palkkaa. Joten ei, ei ole suomalaisen naisen kiinnostus rahasta kiinni.

        Aloit sitten kiertelemään kun pistetään faktaa kehiin.

        Ensinnäkin, niitä ns. persujen mielikuvituksesta löytyviä "elämäntapatyöttömiä" on työttömien joukosta (joka on jo itsessään aika pieni joukko) vain kourallinen. Siis kirjaimellisesti, heitä on Suomessa ehkä kymmenen ihmistä.

        Käytännössä sellaista elämäntapatyötöntä et ole edes ikinä koskaan tavannut, tai edes kadulla tullut vastaan.

        Tuosta on tehty tuhansia tutkimuksia eri sosiologian näkökulmista ja nuo elämäntapatyöttömät loistavat aina poissaolollaan.

        Joten puhutaan nyt ihan vain sellaisista oikeista työttömistä eikä mistään mielikuvitusolennoista, ok?

        Huomasitko, minä olen samaa mieltä kanssasi. Työtön, tai työttömäksi joutuva mies, on parisuhteessakin hyvin hyvin heikoilla. Jos naisella on parempi palkka ja nainen joutuu palkastaan elättämään perheen, silloin riski sille että nainen eroaa kasvaa hyvin hyvin suureksi. Kun mies joutuu työttömäksi (emmekä nyt puhu mistään parin kuukauden jaksosta, vaan pidemmästä työttömyysjaksosta) riski erolle kasvaa ihan silmissä.

        Sen sijaan mitään ei tapahdu jos nainen joutuisi työttömäksi.

        Riski kasvaa aivan valtavan paljon suuremmaksi varsinkin silloin jos nainen on siinä tilanteessa että hän pystyy matkustamaan ja on kiinnostunut sosiaalisista harrastuksista. Eli siinä tilanteessa että nainen on sosiaalisesti aktiivinen.

        Lukemattomat tutkimukset toteavat että nainen pettää erotakseen. Mies taas pettää pelastaakseen nykyisen suhteensa. Ja lukemattomat tutkimukset toteavat sen että vaikka määrällisesti miesten petoskertoja on enemmän, naisille niillä on huomattavasti suurempi painoarvo ja se on nimenomaan ero.

        Se mitä tuo tarkoittaa käytännössä, on se että kun nainen pettää, hän etsii ja haluaa uutta suhdetta. Mies taas pettää säästääkseen kumppaniaan ja liittoaan kriiseiltä.

        Kirjoitit:
        "suurin osa naisista ei halua työtöntä."
        "ei työtöntä miestä haluta lapsen isäksi."
        "Työttömyys ei ole niille naisille niin suuri juttu, jotka itsekin ovat työttömiä mutta työssäkäyvä nainen ei näe ihanteena työtöntä miestä."

        Tuossa on kohdat jotka pitävät täysin paikkansa.

        Mutta tämä lauseesi on ihan skeidaa:

        "ei, ei ole suomalaisen naisen kiinnostus rahasta kiinni."

        Se nimenomaan on! Työttömyys on rahattomuutta! Itse luettelit aikaisemmassa lauseessa ettei kiinnosta mies joka ei pysty panostamaan esimerkiksi sängyn hankintaan kuin 50€

        Sinä juuri sanoit sen mikä siinä on syynä. Mies ei pysty tuolla summalla elättämään lasta! Eikä tässä tarvitse olla kyse edes ihan aidosta lapsesta, vaan siihen riittää pelkkä biologia. Nainen haluaa miehen joka pystyisi kasvattamaan ja turvaamaan ihan kuvitteellisenkin lapsen elämän.

        "jos hän alkaisi vain makailemaan kotona ilman aikomustakaan hakea töitä, joutuisin miettimään uudestaan."

        Tuo esimerkkitilanne on ihan hevonpaskaa. Sanotaan nyt että mies etsii töitä kahdeksan tuntia päivässä, silloin kuin sinä olet töissä, mutta ei löydä töitä koska niitä ei nyt vaan satu olemaan tarjolla. Sinä alat samantien etsimään vikoja miehestä, jotta voisit erota hänestä, koska miehen taso laski silmissä. Miehellä ei ole rahaa sosialisoida ystävienne kanssa. Kun lähdette esimerkiksi ravintolaan syömään tai vaikkapa konserttiin, tai esitykseen, tiedät joka kerta että sinä maksat teidät molemmat sisään. Kun menette kauppaan, siinä kassiin tavaroita lastatessa sinä muistat jokaisen ruokatavaran kohdalla että mies ei sitten maksanut tätä(kään). Sinä et muista sitä aikaa kun sinä elit siivellä ja mies maksoi aivan kaiken.

        Sinä alat silloin keksimään juurikin tuollaisia väitteitä että hän vain makaa kotona, kun sinä raadat niska limassa. Tuossa tulee esiin juuri se paradoksi että naiset haluavat tasa-arvoa, mutta eivät ole missään tapauksessa valmiita siihen että mies olisi oikeasti tasa-arvoinen naisen kanssa. (Äläkä lue väärin, tarkoitan että nainen nimenomaan haluaa miehen joka on häntä tasokkaampi, eli mm. tienaa enemmän.)

        Palkkapussin suuruudella on hyvin paljon merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit sitten kiertelemään kun pistetään faktaa kehiin.

        Ensinnäkin, niitä ns. persujen mielikuvituksesta löytyviä "elämäntapatyöttömiä" on työttömien joukosta (joka on jo itsessään aika pieni joukko) vain kourallinen. Siis kirjaimellisesti, heitä on Suomessa ehkä kymmenen ihmistä.

        Käytännössä sellaista elämäntapatyötöntä et ole edes ikinä koskaan tavannut, tai edes kadulla tullut vastaan.

        Tuosta on tehty tuhansia tutkimuksia eri sosiologian näkökulmista ja nuo elämäntapatyöttömät loistavat aina poissaolollaan.

        Joten puhutaan nyt ihan vain sellaisista oikeista työttömistä eikä mistään mielikuvitusolennoista, ok?

        Huomasitko, minä olen samaa mieltä kanssasi. Työtön, tai työttömäksi joutuva mies, on parisuhteessakin hyvin hyvin heikoilla. Jos naisella on parempi palkka ja nainen joutuu palkastaan elättämään perheen, silloin riski sille että nainen eroaa kasvaa hyvin hyvin suureksi. Kun mies joutuu työttömäksi (emmekä nyt puhu mistään parin kuukauden jaksosta, vaan pidemmästä työttömyysjaksosta) riski erolle kasvaa ihan silmissä.

        Sen sijaan mitään ei tapahdu jos nainen joutuisi työttömäksi.

        Riski kasvaa aivan valtavan paljon suuremmaksi varsinkin silloin jos nainen on siinä tilanteessa että hän pystyy matkustamaan ja on kiinnostunut sosiaalisista harrastuksista. Eli siinä tilanteessa että nainen on sosiaalisesti aktiivinen.

        Lukemattomat tutkimukset toteavat että nainen pettää erotakseen. Mies taas pettää pelastaakseen nykyisen suhteensa. Ja lukemattomat tutkimukset toteavat sen että vaikka määrällisesti miesten petoskertoja on enemmän, naisille niillä on huomattavasti suurempi painoarvo ja se on nimenomaan ero.

        Se mitä tuo tarkoittaa käytännössä, on se että kun nainen pettää, hän etsii ja haluaa uutta suhdetta. Mies taas pettää säästääkseen kumppaniaan ja liittoaan kriiseiltä.

        Kirjoitit:
        "suurin osa naisista ei halua työtöntä."
        "ei työtöntä miestä haluta lapsen isäksi."
        "Työttömyys ei ole niille naisille niin suuri juttu, jotka itsekin ovat työttömiä mutta työssäkäyvä nainen ei näe ihanteena työtöntä miestä."

        Tuossa on kohdat jotka pitävät täysin paikkansa.

        Mutta tämä lauseesi on ihan skeidaa:

        "ei, ei ole suomalaisen naisen kiinnostus rahasta kiinni."

        Se nimenomaan on! Työttömyys on rahattomuutta! Itse luettelit aikaisemmassa lauseessa ettei kiinnosta mies joka ei pysty panostamaan esimerkiksi sängyn hankintaan kuin 50€

        Sinä juuri sanoit sen mikä siinä on syynä. Mies ei pysty tuolla summalla elättämään lasta! Eikä tässä tarvitse olla kyse edes ihan aidosta lapsesta, vaan siihen riittää pelkkä biologia. Nainen haluaa miehen joka pystyisi kasvattamaan ja turvaamaan ihan kuvitteellisenkin lapsen elämän.

        "jos hän alkaisi vain makailemaan kotona ilman aikomustakaan hakea töitä, joutuisin miettimään uudestaan."

        Tuo esimerkkitilanne on ihan hevonpaskaa. Sanotaan nyt että mies etsii töitä kahdeksan tuntia päivässä, silloin kuin sinä olet töissä, mutta ei löydä töitä koska niitä ei nyt vaan satu olemaan tarjolla. Sinä alat samantien etsimään vikoja miehestä, jotta voisit erota hänestä, koska miehen taso laski silmissä. Miehellä ei ole rahaa sosialisoida ystävienne kanssa. Kun lähdette esimerkiksi ravintolaan syömään tai vaikkapa konserttiin, tai esitykseen, tiedät joka kerta että sinä maksat teidät molemmat sisään. Kun menette kauppaan, siinä kassiin tavaroita lastatessa sinä muistat jokaisen ruokatavaran kohdalla että mies ei sitten maksanut tätä(kään). Sinä et muista sitä aikaa kun sinä elit siivellä ja mies maksoi aivan kaiken.

        Sinä alat silloin keksimään juurikin tuollaisia väitteitä että hän vain makaa kotona, kun sinä raadat niska limassa. Tuossa tulee esiin juuri se paradoksi että naiset haluavat tasa-arvoa, mutta eivät ole missään tapauksessa valmiita siihen että mies olisi oikeasti tasa-arvoinen naisen kanssa. (Äläkä lue väärin, tarkoitan että nainen nimenomaan haluaa miehen joka on häntä tasokkaampi, eli mm. tienaa enemmän.)

        Palkkapussin suuruudella on hyvin paljon merkitystä.

        Kerrotko vielä missä kohtaa kiertelin?
        Ensinnäkin nuo elämäntapatyöttömät. Elät kommenttisi perusteella erittäin vaaleanpunaisessa kuplassa. Työskentelen itse sosiaalialalla ja voin kertoa kohdanneeni satoja tällaisia vuosien saatossa. Pitkäaikaistyöttömiä on Suomessa yli 60 000, ihanko tosissasi aiot väittää ettei noista yksikään ole työllistynyt itsestä riippumattomista syistä?
        Ihan muutaman esimerkin kertoakseni; henkilö x on 5 vuotta työttömänä (ennen oli niin että kun tapasit tuttua sosiaalityöntekijää, tämä pystyi laittamaan tietoihisi ettei sinulle aseteta työnhakuvelvoitetta ja että tämä ei vaikuta tukiin, vaikka työstä kieltäytymisen olisi kuulunut tiputtaa perustoimeentulotukea). Sitten tämän 5 vuoden jälkeen henkilölle tulee ilmoitus että perustoimeentulotukea tiputetaan mikäli henkilö x ei tee mitään työllistyäkseen. Henkilö x kysyy multa neuvoa. Etsin työpaikkoja joihin voisi hakea, jokaiseen vastaus on "en rupea noin pikkurahalla jotain v.tun muttereita kääntelee, tai siivoamaan kenenkään jälkiä, tai jakamaan lehtiä paskasäässä, tai mummojen perseitä pesemään, jne". No sitten käy niin että se perustoimeentulotuki laskee tai että työkkäri katkaisee rahat. Sittenhän vasta on h.lvetti irti; ruvetaan räyhäämään että sossu/kela on varastanut hänelle kuuluvaa rahaa ja halutaan tehdä valituksia (osa jopa kuvitellut että voi tehdä rikosilmoituksen). Ja näitä tapauksia on mulla tullut vastaan satoja, vaihtelee vain aika jonka henkilö x on ollut työttömänä. Joten tiedän kyllä mistä puhun. on jopa ollut niin törkeitä tyyppejä että on kehdattu kysyä multa neuvoa että mitä vois sanoa lääkärille että sais saikkua tai että mitä asioita keksin mihin voisi hakea harkinnanvaraista tt-tukea. Ja näitä elämäntapatyöttömiä on paljon.

        Sitten tuo kun väitit että suomalainen nainen haluaa itselleen paremmin tienaavan miehen; otan tähän nyt lähipiiristäni esimerkit; mun sisko tienaa paremmin kuin sen mies. Mun äiti tienaa paremmin kuin mun isä. Itse oon tällä hetkellä sinkku mut mun viimeisin treffikumppani jota jonkun aikaa tapailin, oli tiskari, tienasi vähemmän kuin minä. Mun ex-puoliso tienasi vähemmän kuin minä, koko sen ajan joka oltiin yhdessä. Ja ero ei liittynyt millään tavoin rahaan. Mun paras ystävä tienaa käsittääkseni tällä hetkellä vähemmän kuin miehensä, mutta tilanne muuttui tällaiseksi vasta muutama kk sitten, sitä ennen mies tienasi vähemmän ja oli hetken aikaa työttömänäkin. Joten ei, raha ei ratkaise.
        Tottakai löytyy pinnallisia ihmisiä joille se ratkaisee mutta ihan yhtä hyvin mä voisin väittää että kaikki miehet haluaa isotissisen naisen siksi että marginaaliryhmä haluaa.
        Työttömyys ei tarkoita että joku olisi köyhä. Aivan samoin kuin jokainen työtätekevä ei ole rikas.
        En myöskään usko että kovinkaan moni mies miettii että tienaako paremmin vai huonommin kuin puolisonsa, jotenkin tuntuu että se on iso asia pääasiassa täällä roikkuville miehille. Tasan kerran oon tavannut miehen joka on kysellyt mun tuloista ensitreffeillä ja se oli sellainen itseriittoinen ääliö joka rupes myös samaan hengenvetoon keulimaan kuinka paljon paremmin se tienaa. Ja ei, en kokenut sitä millään tavoin haluttavampana.


    • Vähintään pari milliä pitää olla tilillä.

      Ja komea
      Ja iso paksu penis
      Ja statusta


      Unohdinko jotain?

      • Anonyymi

        Mistä tämä rehellisyyden puuska?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä rehellisyyden puuska?

        Siitä kun muunlaiset miehet eivät naisia saa.

        Jäljelle jää vain tyhmät, rumat ja köyhät miehet, joilla on pikkuruinen pippeli..

        Eikö vain.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siitä kun muunlaiset miehet eivät naisia saa.

        Jäljelle jää vain tyhmät, rumat ja köyhät miehet, joilla on pikkuruinen pippeli..

        Eikö vain.

        Leuka.... Puuliiterin kokoinen leuka...

        https://youtu.be/WWVqYs6sqpU

        Hehheh! ;oD


      • Disse kirjoitti:

        Leuka.... Puuliiterin kokoinen leuka...

        https://youtu.be/WWVqYs6sqpU

        Hehheh! ;oD

        Ai hertsumanjee...Miten mä nyt se leuan unohdin. Kunnon hauen leuka pitää olla myös.


    • Anonyymi

      Jos on komea ja rikollinen niin ei se köyhyys haittaa naisia. Ruma ja köyhä mies ei naista saa.

      • Mä oon kyllä ruma ja köyhä, aina ollut.
        Mut kuten Juice joskus sanoi: "tyyli ennen kauneutta".


    • Anonyymi

      Monet sanoo että pitää tulla omillaan toimeen mutta sekään ei riitä vaan oikeesti pitää olla hyväpalkkainen työ jota on tehnyt jo 15 v ainakin että on voinut ostaa oman asunnon, auton ja kesämökin. Et Sinä 500 euron työttömyyskorvauksella saa naista joten hankkiudu oikeisiin töihin josta saat vähintään 2000 euroa kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Ahaa, vai niin.
        Saman voisi kai kertoa niille 500 000 naiselle jotka tekevät töitä alle 2000 euron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, vai niin.
        Saman voisi kai kertoa niille 500 000 naiselle jotka tekevät töitä alle 2000 euron.

        Miehet ovat olleet 500 000 vuotta evoluutiossa elättäjinä, kun naiset ovat pitäneet huolta kodista. Miehet eivät biologisesti välitä naisen varallisuudesta, vaikka toki nykymiehistä myös sillä tavoin valveutuneita löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat olleet 500 000 vuotta evoluutiossa elättäjinä, kun naiset ovat pitäneet huolta kodista. Miehet eivät biologisesti välitä naisen varallisuudesta, vaikka toki nykymiehistä myös sillä tavoin valveutuneita löytyy.

        Kuka elää vielä 1970-luvulla?
        Hohhoijjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka elää vielä 1970-luvulla?
        Hohhoijjaa.

        Geneettisesti elämme ihan kaikki kivikautta.


      • Anonyymi

        Se on vaan niin ettei tänä päivänä töitä saa vaikka niitä kuinka haluaa tehdä. Aika lottovoitto on jos saa työn josta maksetaan kaksi tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan niin ettei tänä päivänä töitä saa vaikka niitä kuinka haluaa tehdä. Aika lottovoitto on jos saa työn josta maksetaan kaksi tonnia.

        Aina löytyy jotain työtä. Se on sitten eri asia jos asenne on "en mä rupee sitä ja sitä työtä tekemään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina löytyy jotain työtä. Se on sitten eri asia jos asenne on "en mä rupee sitä ja sitä työtä tekemään".

        Aivan paskapuhetta, suomessa on varmastikin reilut puoli miljoona työtöntä jos lasketaan kaikenlaiset "harjoittelijat" ja paskakursseilla istujat mukaan. Aika paljon saat jotain hymyä ja sähköliittymiä myydä puhelimessa että sillä vaikka pari sataa tuhatta ihmistä tienaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan paskapuhetta, suomessa on varmastikin reilut puoli miljoona työtöntä jos lasketaan kaikenlaiset "harjoittelijat" ja paskakursseilla istujat mukaan. Aika paljon saat jotain hymyä ja sähköliittymiä myydä puhelimessa että sillä vaikka pari sataa tuhatta ihmistä tienaa.

        Tilastokeskuksen mukaan työttömiä oli alle puolet tuosta mitä väität. Joten ehkäpä luotan siihen. Töitä joita löytyy todella paljon on mm. siivoustyö, henk.koht avustaja ja puhelinmyynti. Joissakin pienissä kunnissa uskonkin että voi olla niin ettei töitä helposti löydy mutta yksikään joka asuu kaupungissa ja on kuukausitolkulla työtön koska "ei ole mitään töitä" on shaissenjauhaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastokeskuksen mukaan työttömiä oli alle puolet tuosta mitä väität. Joten ehkäpä luotan siihen. Töitä joita löytyy todella paljon on mm. siivoustyö, henk.koht avustaja ja puhelinmyynti. Joissakin pienissä kunnissa uskonkin että voi olla niin ettei töitä helposti löydy mutta yksikään joka asuu kaupungissa ja on kuukausitolkulla työtön koska "ei ole mitään töitä" on shaissenjauhaja.

        Sinähän tyhmä olet. Et sitten tiedä miten tilastoja kaunistellaan kaikenmaailman turhilla kursseilla ja työssäoppimisjaksoilla jotka ei johda mihinkään. Todellisuudessa kaikki nuo kurssitettavat ym. ovat työttömiä, työttömyys ei ole vähentynyt yhtään, tilastot ovat kaunistuneet kikkailulla. Herää tähän päivään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat olleet 500 000 vuotta evoluutiossa elättäjinä, kun naiset ovat pitäneet huolta kodista. Miehet eivät biologisesti välitä naisen varallisuudesta, vaikka toki nykymiehistä myös sillä tavoin valveutuneita löytyy.

        Toi on vähän samanlaista kuin väittää orjanomistajien elättäneen orjia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geneettisesti elämme ihan kaikki kivikautta.

        Eikä vain geneettisesti, vaan jopa ihan käytännössä.

        Moniko nykyihminen esimerkiksi osaa sytyttää tulen ilman tulitikkuja tai sytkäriä, (moni ei osaa niilläkään) tai tehdä kirveen tai keihään ja metsästää ruokaa?

        Olemme toki eteviä käyttämään toisten keksintöjä, mutta tekeekö se oikeasti suurimmasta osasta ihmisiä yhtään sen kehittyneempiä kuin kivikauden ihmiset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan niin ettei tänä päivänä töitä saa vaikka niitä kuinka haluaa tehdä. Aika lottovoitto on jos saa työn josta maksetaan kaksi tonnia.

        Yhä useammin se on nykyään 9€/päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tyhmä olet. Et sitten tiedä miten tilastoja kaunistellaan kaikenmaailman turhilla kursseilla ja työssäoppimisjaksoilla jotka ei johda mihinkään. Todellisuudessa kaikki nuo kurssitettavat ym. ovat työttömiä, työttömyys ei ole vähentynyt yhtään, tilastot ovat kaunistuneet kikkailulla. Herää tähän päivään.

        Koska ehdottomasti joku anonyymi nettidorka tietää paremmin kuin Tilastokeskus 🙄


    • Anonyymi

      Mä teen keikkatöitä, ja olen pitkä omasta mielestä komea, en saa edes lihavaa naista

      • Anonyymi

        Edes lihavaa naista? Mikähän niissä lihavissa naisissa on vialla? Omasta mielestäs voit olla komea, se ei tarkoita että kukaan muu on sitä mieltä. Ja mitä ihmeellistä siinä on että teet keikkatöitä? Aika moni muukin tekee, itse olen tehnyt keikkatöitä vakityön ohella, kuten moni muukin. Ei ne keikkatyöt ole mikään leijumisen arvoinen asia. Harvassa on sulla meriitit jos pitää sellaisella yrittää päteä. Ja joo luultavasti et koskaan saa "edes lihavaa naista" kun puhut niistä noin.


      • Anonyymi

        Öö ei ole mitään ihmeellistä, muttta anteeksi jos sanoin.


      • Anonyymi

        "Mä teen keikkatöitä, ja olen pitkä omasta mielestä komea, en saa edes lihavaa naista "

        Lopeta jo Allu, et saa naista koskaan.


    • Anonyymi

      Ei ymmärrä noita naisia ku ei niille kelpaa mikään nykyään..

    • Anonyymi

      Suosittelisin asettumaan vastapuolen asemaan. Jos nainen on vähävarainen, hän varmaankin toivoisi saavansa elintasoonsa parannusta.

      Jos taas naisella on talous kunnossa, hänellä on toisenlaiset toiveet, tarpeet suhteelta.

      Riittääkö sitten pokka kurkotella taivaisiin ja vastata niihin haasteisiin on eri asia.

      Ei mullakaan olisi riittänyt, jos olisin tiennyt kuinka varakas kumppanini on. Tai jos olisin tiennyt ammattinsa.

      Kun asia osittain oli valjennut mulle, kysyin häneltä, miksei sen oven takana ole kilometrin mittainen jono miehiä?

      Hän vastasi: Miehet jotka tuntevat hänet, pelkäävät häntä, työnsä ja taustansa vuoksi. Työkavereillekin hän on pomo. Tuntee aina olevansa yksinäinen.
      Mut sulle mä olen nainen.

    • Anonyymi

      Ei edes työssä käyvä saa naista. Olen 15 vuotta ollut töissä.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan ottais elämäntapatyötöntä ja tämä on aika yleinen mielipide mun kaveripiirissä. Jos joku kertoo olleensa jo vuosia työttömänä, se kertoo sen että kyseessä on laiska mato. Lyhyt työttömyys voi tapahtua kelle tahansa mutta on turha väittää ettei vuosiin olisi ollut mitään työtä tarjolla. Ei kukaan halua itselleen laiskaa puolisoa.
      N30

      • Anonyymi

        Monilla työttömillä on huomattavasti monipuolisemmat mielenkiinnon aiheet ja harrastukset kuin duunarilla kuka "raskaan" päivän jälkeen tipahtaa sohvalle tuijottamaan telkkua. Paskat se mistään laiskuudesta johdu vaan siitä että nainen on pinnallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla työttömillä on huomattavasti monipuolisemmat mielenkiinnon aiheet ja harrastukset kuin duunarilla kuka "raskaan" päivän jälkeen tipahtaa sohvalle tuijottamaan telkkua. Paskat se mistään laiskuudesta johdu vaan siitä että nainen on pinnallinen.

        Se duunari on tehnyt töitä elantonsa eteen ja yhteiskunnan eteen. Elämäntapatyötön loinen kuppaa yhteiskuntaa. Ottaako nainen mieluummin loisen vai duunarin? Vastaus on duunari. Kuka tahansa jolla on hitunenkaan järkeä päässä, ymmärtää miksi.


      • Anonyymi

        Olen ollut työtön 12 vuotta. Eipä ole työnteko kiinnostanut koska en naistakaan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se duunari on tehnyt töitä elantonsa eteen ja yhteiskunnan eteen. Elämäntapatyötön loinen kuppaa yhteiskuntaa. Ottaako nainen mieluummin loisen vai duunarin? Vastaus on duunari. Kuka tahansa jolla on hitunenkaan järkeä päässä, ymmärtää miksi.

        Ainoastaan jos se duunari kuolee ennenkuin jää eläkkeelle, eikä ikinä ole esimerkiksi saikulla. Saati sitten jos se duunarin työpaikka maksetaan yritystuilla mitkä menevät kansalaisten taskusta.

        Jos sullakin on jokin kriisi siitä paljonko valtio saa veroja nyhdettyä niin varmaankin annat kaiken ylimääräisen vapaaehtoisesti verokarhulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan jos se duunari kuolee ennenkuin jää eläkkeelle, eikä ikinä ole esimerkiksi saikulla. Saati sitten jos se duunarin työpaikka maksetaan yritystuilla mitkä menevät kansalaisten taskusta.

        Jos sullakin on jokin kriisi siitä paljonko valtio saa veroja nyhdettyä niin varmaankin annat kaiken ylimääräisen vapaaehtoisesti verokarhulle?

        Duunari joka työskentelee esimerkiksi 50 vuotta ennenkuin jää eläkkeelle, on maksanut itsensä ja eläkkeensä.
        Työtön elämäntapaloisija ei koskaan maksa itseään, vaan on koko elämänsä menoerä yhteiskunnalle.
        Mulla ei ole kriisiä, totean vain faktat:) ja fakta on se että suurin osa naisista ei halua loisijaa. Duunareille lähtee multa rispektit ✌️ jokainen työ on tärkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunari joka työskentelee esimerkiksi 50 vuotta ennenkuin jää eläkkeelle, on maksanut itsensä ja eläkkeensä.
        Työtön elämäntapaloisija ei koskaan maksa itseään, vaan on koko elämänsä menoerä yhteiskunnalle.
        Mulla ei ole kriisiä, totean vain faktat:) ja fakta on se että suurin osa naisista ei halua loisijaa. Duunareille lähtee multa rispektit ✌️ jokainen työ on tärkeä!

        Kerrotko montako prosenttia noita elämäntapaloisijoita on työttömistä?

        Ihan rohkeasti vaan jonkinlaista lukua tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko montako prosenttia noita elämäntapaloisijoita on työttömistä?

        Ihan rohkeasti vaan jonkinlaista lukua tulemaan.

        Siis miksi mun pitäis jotain lukua laittaa tulemaan? En tietääkseni ole mitään kirjoituksiani perustanut lukuihin? Vai mikä noista mitä kirjoitin, on asia joka tarvitsee prosenttifaktoja?
        Ihan rohkeasti vaan vastausta tulemaan.


    • Anonyymi

      naisille ei kelpaa mikään. minäkään en kelpaa, en tiedä en ole vuosiin kelvannut, nuorena 20 kelpas kun oli laiha, muttakun on tullut kaljamahaa ja ei ole rahaa ja omaisuutta, ihmeen jännämiehet seiskas vie aina saatana naiset, ja samoin noi nirppanokat sara siepit vaa matkustelee, hitto oikeesti

      • Anonyymi

        Sä siis haaveilet julkkisnaisista ja olet kateellinen julkkismiehille.

        Kannattais tiputtaa itsensä maanpinnalle ja tajuta, että taviksena sun pitää tyytyä taviksiin.


      • Anonyymi

        En haaveile kun taviksista.


    • Anonyymi

      Mies jolla on yksikin terve käsi ei naista kaipaa.

      Itse olin 2v työtön enkä töitä saanu vaikka aktiivisesti hain sellaista työtä vain mistä saa työnantajan maksamaa palkkaa. 2 kertaa pääsin haastatteluun asti.

      Logistiikan perusturkinnonkin kävin Kuorma-auton kuljettajaksi mutta en saanu töitä siltä alalta

      Nyt olen töissä ihan eri alalla. Hoitoalalla ja tälle allalle jään.

      • Anonyymi

        Hoidatko naisia joita väkivaltaiset jännämiehet ovat hakanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidatko naisia joita väkivaltaiset jännämiehet ovat hakanneet.

        Todennäköisesti hän hoitaa vanhuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidatko naisia joita väkivaltaiset jännämiehet ovat hakanneet.

        Ehkä se hoitaa naisia joita elämään katkeroituneet ätmit on piessyt.


    • Anonyymi

      Ihan turha mennä töihin koska ei ruma mies naista saisi vaikka menisi töihin.

      • Anonyymi

        No onko se sit kiva olla toimettomana kotona? Töissä ollessas saisit palkkaa, tapaisit uusia ihmisiä ja saisit sisältöä elämääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sit kiva olla toimettomana kotona? Töissä ollessas saisit palkkaa, tapaisit uusia ihmisiä ja saisit sisältöä elämääs.

        Kuka sanoo että on pakko olla toimettomana tai kotona? Itse olen työttömänäkin mm. reissannut useassakin eri maassa. Eipä se työ varmasti suurimman osan elämää suurestikaan rikasta, ei elämyksellisesti, sosiaalisesti tai rahallisestikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoo että on pakko olla toimettomana tai kotona? Itse olen työttömänäkin mm. reissannut useassakin eri maassa. Eipä se työ varmasti suurimman osan elämää suurestikaan rikasta, ei elämyksellisesti, sosiaalisesti tai rahallisestikaan.

        Mun elämää on ainakin rikastuttanut jokaisella noista osa-alueista jotka mainitsit. Eiköhän se niin tee suurimmalle osalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämää on ainakin rikastuttanut jokaisella noista osa-alueista jotka mainitsit. Eiköhän se niin tee suurimmalle osalle.

        Ei todellakaan ole, suurin osa ei todennäköisesti tee työtä mitä haluaisi tehdä. Enemmistö töistä on muutenkin vain saman rutiinin toistamista mistä elämykset kaukana, rahapussikaan ei palkasta paina vaan moni elää silti kädestä suuhun.

        Ei ole mikään yllätys että suomessa lototaankin tolkuttoman paljon, toivoen sitä että jos osuu niin voi oravanpyörästä lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, suurin osa ei todennäköisesti tee työtä mitä haluaisi tehdä. Enemmistö töistä on muutenkin vain saman rutiinin toistamista mistä elämykset kaukana, rahapussikaan ei palkasta paina vaan moni elää silti kädestä suuhun.

        Ei ole mikään yllätys että suomessa lototaankin tolkuttoman paljon, toivoen sitä että jos osuu niin voi oravanpyörästä lähteä.

        Miten noi kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Mäkin olen tehnyt paljon töitä jotka ei oo olleet (mun mielestä) ihanteellisia mutta paskaa jauhaisin jos väittäisin ettei niistä jokainen ole rikastuttanut mua joko rahallisesti, sosiaalisesti tai elämyksellisesti. Ja kerrohan mulle kuinka paljon tästä maasta löytyy työpaikkoja joilla tienaa huonommin kuin mitä tuilla saisi? Toisin sanoen jokainen joka tienaa millä tahansa työllä kuin tuilla, on jo rikastuttanut itseään. Eli sun kirjoitus ei jo pelkästään tuolta osin voi pitää paikkaansa. Samoin se tiputtaa laskuista jokaisen joka on ikinä tehnyt yhdenkin ystävän työn kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noi kaksi asiaa liittyy toisiinsa? Mäkin olen tehnyt paljon töitä jotka ei oo olleet (mun mielestä) ihanteellisia mutta paskaa jauhaisin jos väittäisin ettei niistä jokainen ole rikastuttanut mua joko rahallisesti, sosiaalisesti tai elämyksellisesti. Ja kerrohan mulle kuinka paljon tästä maasta löytyy työpaikkoja joilla tienaa huonommin kuin mitä tuilla saisi? Toisin sanoen jokainen joka tienaa millä tahansa työllä kuin tuilla, on jo rikastuttanut itseään. Eli sun kirjoitus ei jo pelkästään tuolta osin voi pitää paikkaansa. Samoin se tiputtaa laskuista jokaisen joka on ikinä tehnyt yhdenkin ystävän työn kautta.

        Ei mikä tahansa lisä ole rikastumista, ei siinä välttämättä rikasta tule koskaan.
        Kyllä monelle matalapalkkaisissa ja osa-aikaisissa hommissa olevalle varmastikin jää käteen sama kuin korvauksilla olevalla, mutta työtön voi yleensä elää pienemmillä kuluilla jollei missään käy.

        Harvoinpa ihmiset ovat työ"kavereidensa" kanssa sen kummemmin tekemisissä, jos nyt törmätessä moikkaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikä tahansa lisä ole rikastumista, ei siinä välttämättä rikasta tule koskaan.
        Kyllä monelle matalapalkkaisissa ja osa-aikaisissa hommissa olevalle varmastikin jää käteen sama kuin korvauksilla olevalla, mutta työtön voi yleensä elää pienemmillä kuluilla jollei missään käy.

        Harvoinpa ihmiset ovat työ"kavereidensa" kanssa sen kummemmin tekemisissä, jos nyt törmätessä moikkaavat.

        Ei niin, ei musta varmaan rikasta tule ikinä. Mutta on se mua rahallisesti rikastuttanut; enemmän mulle käteen jää kuin työttömänä.
        Mä oon ollut lukuisissa työpaikoissa, yksikään niistä ei ole ollut sellainen missä ei edes yksi työntekijä olisi tekemisissä vapaa-ajallaan jonkun kollegansa kanssa. Itse löysin nykyisen parhaan ystäväni yhden entisen työpaikkani kautta :)


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat kyllä pihiä ja kateellista porukkaa. Monilla on se periaate että kukaan ei saa saada mitään ilmaiseksi tai helpommin, maksaa sen estäminen sitten kuinka paljon tahansa. Sitten itketään että työttömät ovat pummeja, mutta itse vedetään välistä kaikki mikä saadaan ja ruikutetaan että kun kaikki on niin kallista.

    • Anonyymi

      Näennäinen tasa-arvo meinaa jotain. Kikkelin saanti on toista hommaa. Houhou.

    • Anonyymi

      Eihän niitä naisia kukaan saa mistään, ne pitää taidolla ja sitkeydellä houkutella kiinnostumaan. Hyvä käytös, siisti ulkoinen olemus ja kyky sanoa kauniita sanoja auttaa alkuun.

    • Anonyymi

      Kyllä mies voi olla ruma jos vaan on paljon rahaa.

    • Mä en ole koskaan ollut rikas, en edes varakas. On mulla silti naisia ollut.

      Ehkä tämä vastasi aloituksen kysymykseen.

    • Anonyymi

      Yhden yön juttuun ei ole väliä miehen ammatilla. Vakituiseen vakavaan suhteeseen miehen tekemisellä onkin sitten jo merkitystä. Minä en koskaan ottaisi itselleni elämäntapatyötöntä, koska itse koen, että terveen ihmisen on tehtävä työtä tai opiskeltava päätoimisesti. Olen useita kertoja elämäni aikana tehnyt myös kahta työtä tai esim. opiskellut päivät ja työskennellyt illat, jotta olen päässyt elämässäni eteenpäin. Myös lama-aikana olen mieluummin tehnyt ns. kakkatöitä kuin ollut kortistossa.

      Kyse on siis arvomaailmasta. Ihan samalla tavalla en voisi ottaa itselleni kiihkouskovaista tai vaikka lavatanssihullua, koska en pysty jakamaan sitä arvomaailmaa.

      Jos mies on väliaikaisesti työtön (esim. työnantaja mennyt konkurssiin), niin sellaista voi sattua kenelle vain. Itsekin olen kokenut sen ja silloin tein kakkahommia ja kun en työllistynyt haluamiini töihin, niin hain heti seuraavaksi syksyksi opiskelemaan, niin opintojen jälkeen sitten työllistyinkin, kun oma osaaminen oli päivitetty.

      Olen kaveripiiristä nähnyt, että työttömiäkin on erilaisia. On niitä, jotka kaivaa napaansa sohvalla ja pelaavat yöt tietokonepelejä ja sitten on niitä, jotka oikeasti joka päivä katsovat avoimet työpaikat, lähettävät hakemuksia, verkostoituvat, käyvät kursseilla ja tekevät kotihommia.

      Pitkäaikaistyöttömät harvemmin ovat aktiivisia punttisaleilla ja kirjastoissa jne, kun taas lyhyemmän aikaa työttömänä olevat ovat oman tuttavapiirini mukaan paljon aktiivisempia. Osittain kyse on rahoista, osittain asenteesta.

      • Anonyymi

        Tää oli melkein kuin suoraan mun ajatuksista! Hyvin kirjoitettu ja ihan totta!


      • Anonyymi

        Joo eihän työläisissä ole yhtään erilaisia ihmisiä, kaikki duunaritkin ovat vapaa-ajallaan niin aktiivisia että. Tosiasia on se että ihminen joko on aktiivinen tai ei ole aivan riippumatta siitä onko töissä vaiko ei.

        Voi miettiä millaista arvomaailmaa edustaa ihminen kellä on tarve alkaa arvostelemaan ja alentamaan toisia sen perusteella onko toinen töissä, vaikka on olemassa paljon merkitsevämpiäkin asioita. Se ammatti tai vaikkapa omaisuus ei todellakaan merkitse että olisi jotenkin parempi, etenkään ihmisenä. Vaan usein on jopa päinvastoin että köyhät kyllä ovat valmiita auttamaan muita vähästään kun rikkaat eivät ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän työläisissä ole yhtään erilaisia ihmisiä, kaikki duunaritkin ovat vapaa-ajallaan niin aktiivisia että. Tosiasia on se että ihminen joko on aktiivinen tai ei ole aivan riippumatta siitä onko töissä vaiko ei.

        Voi miettiä millaista arvomaailmaa edustaa ihminen kellä on tarve alkaa arvostelemaan ja alentamaan toisia sen perusteella onko toinen töissä, vaikka on olemassa paljon merkitsevämpiäkin asioita. Se ammatti tai vaikkapa omaisuus ei todellakaan merkitse että olisi jotenkin parempi, etenkään ihmisenä. Vaan usein on jopa päinvastoin että köyhät kyllä ovat valmiita auttamaan muita vähästään kun rikkaat eivät ollenkaan.

        Se duunari on ollut aktiivinen jo sen 8 tuntia töissä. Ymmärrän ihan täysin jos ei joka päivä töiden jälkeen jaksa aktivoitua lisää, varsinkin jos on fyysinen työ.
        On täysin eri asia jaksaako lähteä potkimaan palloa illalla jos on herännyt kuudelta ja tehnyt päivän töitä kuin jos on herännyt kahdeltatoista ja istunut pari tuntia koneen ääressä joten älä nyt edes viitsi yrittää vertailla noita.


    • Anonyymi

      Ei pidä. Tunnen köyhiä jotka ovat parsiuhteessa ja lapsiakin ovat tehneet. Mutta useimmat köyhät ovatkin rikollisia ja siksi niillä on naisia.
      Normaali köyhä joka tulee omillaan toimeen ja on elämässä suht kaikki hyvin , ei ole velkaa ulosotossa tai vaikka ei rahaa olisi kun muutama satanen , sellainen ei naista saa.

    • Anonyymi

      Ei miehen rikas tarvitse olla välttämättä.
      Jos nyt sattuu olemaan niin se kyllä nopeuttaa ja helpottaa naisen saamista.

    • Miesten markkina-arvoa nostaa pääasiassa ulkonäkö, koulutus, raha ja status.

      Jos siis olettyötön, niin sinun arvo rahan ja statuksen osalta ovat hyvin heikkoja, niin ulkonäön ja koulutuksen pitäisi olla erittäin hyviä saadaksesi edes tavisnaista.

      Sama rautalangasta numeroin kouluarvosanoin:

      Saat rahasta ja statuksesta optimistisesti kummastakin viitoset. Monet naiset hylkäävät suoraan työttömät, mutta oletetaan, että sinulla on työttömyydestä huolimatta vaikka tavallinen auto ja oma kämppä tms.

      Tavallisella suomimiehellä ulkonäkö ehkä 7

      Koulutus: jos olet käynyt vaikka ammattikoulun, niin ehkä koulutuksesi voisi olla jopa 7 hyvin optimistisesti ajateltuna.

      Keskiarvoksi saat siis kuutosen. Ottaen huomioon, että naiset pariutuvat hypergamisesti , saisit ehkä nelosen tai vitosen naisia, varsinkin jos olet nuorempi.

      Vanhemmat naiset tajuavat paikkansa paremmin, joten voit saada ehkä kutosenkin naisia.

    • Vassareilta sain eurovaalikamppanjassa punaisen padgen, jossa lukee: "Palkkaa työstä!".

      Ton mä laitan nahkarotsiin ku seuraavaks meen työkkäriin. Jos meen 9€/vrk "töihin", pidän sitä varmasti sielläkin.

      • Anonyymi

        Mitä jos etsisit ihan"oikeita" töitä? Oon sun jutuista saanut sen käsityksen että oot aika vähän tehnyt töitä elämäs aikana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos etsisit ihan"oikeita" töitä? Oon sun jutuista saanut sen käsityksen että oot aika vähän tehnyt töitä elämäs aikana?

        On noita tullut tehtyä, mut tunnustan kyllä etten ihan viime vuosina.

        Lähinnä duuniduunia tehnyt, vaikka koulutus on ihan muunlaista.


    • Anonyymi

      Miks ihmeessä tyytyä työttömään, jos työssäkäyviäkin on tarjolla? Pitäiskö tehdä asialle jotain?

      • Anonyymi

        Niin siis eihän työttömyys ikinä ole plussaa. Joko sillä ei ole väliä tai sitten se on miinusta treffimarkkinoilla. En usko että yksikään nainen listaa unelmamiehen ominaisuuksiin"työtön".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis eihän työttömyys ikinä ole plussaa. Joko sillä ei ole väliä tai sitten se on miinusta treffimarkkinoilla. En usko että yksikään nainen listaa unelmamiehen ominaisuuksiin"työtön".

        Mitä jos ei saa töitä. Ei työn saaminen ole itsestäänselvää, suomessa on 500 000 työtöntä ja varmasti naisia paljon. Suomessa on myös köyhiä miljoona ja ulosottovelallisia on lähes 600 000 suomalaista.
        Itselläni ei ole velkaa sillä olen aina hoitanut asiat hyvin.


    • Anonyymi

      No jo on, jos rahalla saa naisia niin ollaan kai jossain huorakadulla?
      Katsellaan ikkunoista mitä tarjolla...vai mitä nyt oikein tarkoititte?
      Touhutonni lompakossa niin saa valita kaikki mitä on tarjolla, voi ottaa kenet vain. Miten se raha nyt sitten liittyy eri tavalla normaaliin "siviilielämään"?
      Rahallako sitten saa maailman kaikista naisista valita sen kenet haluaa:) Hiton pöntöt ilman uunia:)

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Ihan yleisesti ottaen ei köyhällä ole mitään annettavaa naiselle. Raha on sama kuin rakkaus. Jos miehellä on rahaa niin nainen ajattelee että sitä miestä voisi rakastaa ainakin periaatteessa sen aikaa kunnes mies tajuaa ettei nainen rakasta miestä vaan sitä että mies voi antaa naiselle hyvän elämän.
      Jokainen haluaa hyvää elämää taloudellisesti että on varaa käydä lomilla ja elää turvallisesti. Mis voi kyllä rakastaa köyhää naista koska miehelle yhdessäolo on tärkeämpää kuin raha ja ainahan sitä jotenkin tulee toimeen vaikka ei mallorcan lomalle pääse joka talvi niin yhdessä sitä voi vaikka harrastaa lenkkeilyä. Käyhät on fiksuja ja ne tulee toimeen vähällä jos eivät polta röökiä ja juo viinaa joka viikonloppu niin rahat riittää perustarpeisiin.

      • Anonyymi

        "Ihan yleisesti ottaen ei köyhällä ole mitään annettavaa naiselle"

        Voihan sillä köyhällä olla hyvä sydän ja 10 cm lisätuentaa rakkaudelle?
        Voi olla komea ja nuori? Hyvä kuuntelija, osaa hieroa, omaa hyvän musiikki korvan ja kuuntelee hyvää musiikkia, osaa peseytyä ja tuoksuu hyvälle, omaa lihaksikkaan nussittavan kehon, tukee, rakastaa on läsnä.
        Luulen etteivät naiset juuri muuta kaipaa...saatan olla väärässä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan yleisesti ottaen ei köyhällä ole mitään annettavaa naiselle"

        Voihan sillä köyhällä olla hyvä sydän ja 10 cm lisätuentaa rakkaudelle?
        Voi olla komea ja nuori? Hyvä kuuntelija, osaa hieroa, omaa hyvän musiikki korvan ja kuuntelee hyvää musiikkia, osaa peseytyä ja tuoksuu hyvälle, omaa lihaksikkaan nussittavan kehon, tukee, rakastaa on läsnä.
        Luulen etteivät naiset juuri muuta kaipaa...saatan olla väärässä.

        AsianVierestä

        Oot väärässä. Ja kuka aikuinen ihminen ei osaa peseytyä. Kylvettikö sun äiti sua aikuiseksi?


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe