Feminismi musiikissakin????

Anonyymi

Miksi??? Ja miten musiikki on epätasa-arvoista? Sen hiffaan että työmarkkinoilla halutaan sama palkka samasta työstä. Ja että duunissa ei syrjitä. Mitä kuullut nyt kun jotkut vinkuu ja kaakattaa että esim. festareilla miesten ja naisten jakauma sitä sun tätä.... Voi jumalauta mitä paskaa, eiköhän esim. artistien festarimenestys ja keikat ym .ole kiinni täysin kuuntelukunnasta. Pitäisikö toi muka hoitaa siten että joidenkin mies artistien pitäisi valikoidusti soittaa paskemmin ja tehdä huonompi levy niin joku uusi naisartisti pääsisi tilalle... vai mitä helvettiä???? Seuraavaksi varmaan kaikkien mahtipontisempien komppien ja sointujen soittaminen tulkitaan heti sovinismiksi

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JAlkapallossa naisen palkka on monta monta kertaa pienempi kuin miesten. Musiikissa en näe ongelmaa tasa-arvossa, ei ainakaan tule nyt heti mitään mieleen, mutta ekana tuli mieleen jalkapallossa vallitseva huutava vääryys. Myös työelämässä naisen palkka on lähtökohtaisesti jo pienempi, vaikkei nainen olisi ollut päivääkään kotiäitinä. Kaikki tällainen epäoikeudenmukainen homma naisia kohtaan on alkujaan lähtenyt liikkeelle Raamatun vanhasta testamentista. Joissakin maissa kuten Irakissa vallitsee hyvin vahvat uskontokäsitteet, jonka takia naisen arvo on siellä pienempi. Tällainen systeemi on ollut myös Suomessa joskus tosi kauan sitten. Koko ajan pyritään tasa-arvoa parantamaan, kun vielä tänäkin päivänä jopa Suomenkaltaisessa maassa ei tasa-arvo ole täysin kohdallaan, räikeimpänä esimerkkinä tuo mainitsemani jalkapallon palkkaepätasa-arvo. Musiikkipuolella en näe mitään epätasa-arvoa. Naiset on kyllä suosittuja yhtälailla kuin miehetkin musiikissa.

• Anonyymi

Kannattaa muistaa myös se, että kristityt vainosi 1800-luvulla homoseksuaaleja, joka oli kuolemanrangaistus, jos harjoitti homoseksiä. Naisen arvo oli Suomessa myös tuona vuosikymmenenä selkeesti huonompi kuin nykyään, muttei se nykyäänkään ole vielä täydellinen ja viittaan mm tuohon jalkapalloon.

Vanha testamentti ja uskonnot/uskovaiset ovat maailman historian aikana olleet suurimpia syntipukkeja millainen tää maailma on ollut ja millainen se on vieläkin. Jos menee Irakiin tai vaikka Sudaniin niin jos on nainen sukupuoleltaan tai seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoseksuaali niin tilanne on todella paha.

En kannata uskontokieltoa kaikesta ongelmista huolimatta.

Musiikissa en näe epätasa-arvoa. En ainakaan nyt löydä mitään. Ei tule mitään mieleen, mutta jos tulee jokin epäkohta mieleen, niin varmasti olen naisen puolella, jos nainen on heikommassa asemassa.

• Anonyymi

Naistenkin jalkapallon palkat perustuvat televisiotuloihin. Eikä sitä seurata niin paljon, kuin miesten jalkapalloa.

Kristinuskoa todellakin saa koko länsimainen kulttuuri kiittää perustastaan. Valistus hyvänä maustenaan.

Eikä tuo naisten eurokaan enää vedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naistenkin jalkapallon palkat perustuvat televisiotuloihin. Eikä sitä seurata niin paljon, kuin miesten jalkapalloa.

Kristinuskoa todellakin saa koko länsimainen kulttuuri kiittää perustastaan. Valistus hyvänä maustenaan.

Eikä tuo naisten eurokaan enää vedä.

Eikäs tolla logiikalla pitäisi meidän miesten jalkapalloa leikata rajusti? Ihan vaan siksi koska naisten jalkapalloa yksinkertaisesti seurataan vähemmän, pitäisi ensinnäkin miesten liigojen määrä pudottaa puoleen, palkat pois kokonaan, tv lähetyksiä vain pari kertaa vuodessa, koskien mitä vaan MIESTEN jalkapalloon liittyvää.

Samalla tavalla esim. ammatit kuten viemärisukeltaja, teurastamon siivooja, ym. voitaisiin lopettaa kokonaan. Koska niissä ei pahemmin naisia näy, tarkoittaahan se silloin suoraan sitä että naiset eivät silloin saa noilta aloilta palkkaa ja ole tasa-arvossa. Myös armeijan mies- sekä kaluston määrä pitäisi tiputtaa alle prosenttiin nykyisestä koska maanpuolustuksen ammattimielessä valitsee kovin harva nainen. Samoin ammatit, kuten timpuri, rekkakuski, rakennusmies, bussikuski, ym.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe