Hei! Varmana on Täältä kysytty että millä ihmeen aineella saa Tatuointi pois! Tämä on kirous(niin luulen). Äkkiä Kertokaa millä voiteella saan. Leikkaus ja laser ei käy. Testissä on yksi voide jota olen 3kk käyttänyt ja luulen että muka haalistunut.. vielä 6kk jatkaa.. Mitähän Kuppaus tekee kuvalle? Kuva muuten on kaunis,tulitikkuaskin kokoinen jossa mustaa väriä. Nyt isona kaduttaa..
Tatuointi pois!
Anonyymi
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuointia ei saa pois millään voiteilla tms. Onneksi tatuointisi on musta niin sen saa pois usealla laserkäsittelyllä - muuta vaihtoehtoa ei ole.
- Anonyymi
On muitakin vaihtoehtoja kuin laser.
- Anonyymi
Pappi voi siunata tatuoinnin pois.
- Anonyymi
Rikkihappo. Väkevintä mitä saat. Hieman kirvelee, mutta kyllä katoaa.
- Anonyymi
Veitsellä saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612941- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070