Moi. Oon 13v tyttö ja haluisin alkaa sheivaamaan. En uskalla ottaa asiaa puheeksi isäni kanssa ja muutenki pelottaa. Oisko kellää mitää vinkkejä. Törmäsin myös Epilaattoriin mut se on kans tosi kallis. Pliis auttakaa
Apua. Sheivaus pelottaa
2
261
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! ei sheivaamisessa oo mitään noloa ja voit ihan hyvin kysyä isääsi ostamaan sheivausvälineitä. Jos et halua isältäsi sitä pyytää mene vain itse kauppaan ja osta sheiveri. Itse olen 14 vuotias ja ostan itse omat sheivausvälineet enkä ole asiasta edes vamhempieni kanssa keskustellut.
- Anonyymi
https://www.sokos.fi/fi/sokos/geisha-shaver-hoyla
Sokoksella myydään tuollaista sheivaushöylää, mutta se on ihan tavallinen Mühle R89 partahöylä joka on vain ruusukullan värinen ja brändätty Geishaksi. Lisäksi Sokoksella on Geishaan myynnissä Astra-partateriä, mutta samoja teriä käytetään myös partahöylissä.
Sheivauksen voi aloittaa lainaamalla isän partahöylää ja partavaahtoa (sheivaa silloin kun isä ei ole kotona), niin ei tarvitse tehdä alkuinvestointeja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838