Miksi johtajat ovat niin usein narsisteja ja hankalia tyyppejä?
Puuttuuko joltakin taholta psykologista silmää?
Johtajien valinta
3
134
Vastaukset 3
- Anonyymi
Koska narsisteille "johtaminen" tulee ihan luonnostaan vaikka eivät tajuaisi mistään mitään. Narsisti tietää aina mitä on tehtävä vaikka olisi pihalla kuin lumiukko. Narsisti on jo ottanut johdon siinä vaiheessa kun sinä olet pohtimassa miten joku asia pitäisi oikeasti tehdä.
- Anonyymi
Mikään ei ole tympeämpää, kuin olla tällaisen kovaäänisen kaikkitietävän narsisti-pomon alaisuudessa.
Itse tiedät jo homman alussa, että tällä tyylillä menee persuksilleen ja pahasti, mutta eihän narsisti sitä usko vaikka kuinka asiasta sanoo.
Sitten kun homma kusee oikein kunnolla, niin eihän narsisti myönnä virhettään vaan syyllinen haetaan aina muualta. Ja syyllinen täytyy ehdottomasti löyttä, sillä narsistille on tärkeintä itsensä korostaminen ja muiden nöyryyttäminen.
- Anonyymi
Sinnehän ne valikoituvat luonnostaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568