Saatuani kellon se näytti hyvältä. Heti käynnistettyä suuri hämmennys kun näyttö oli kovin himmeä. Sain asetukset laitettua kun käytin valaisimella varustettua suurennuslasia. Kirkkaassa päivänvalossa kellotaulusta ei näe mitään. Sama juttu yöllä. Pimeässä sinertävä taustavalo tekee kontrastin kellonaikanumeroiden kanssa niin pieneksi että kellonaika ei näy unisin silmin millään. Askelmittaus lukee testien perusteella noin 55-60% askelista, todella heikko suoritus. Myös sovellus on auttamattoman alkukantainen eikä toiminut kunnolla. Punttitreenin aikana syke ei välittynyt kellosta appiin ja treenitiedot jäivät olemattomiksi. Yöunilla käydessä lukee jo tabletilla sängyssä netflixin katsomisen uneksi.
Suunto on nyt kyllä tässä älykellolajissa pahasti jäljessä kilpailijoitaan. Pelkällä tyylikkäällä ulkonäöllä ei pärjää. Pitäisi olla älyäkin. En valitettavasti suosittele kenellekään.
Suunto 3 fitness heikko laatu
Anonyymi
2
2966
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kuluttaja -lehdessä oli vähän aikaa sitten vertailussa iso liuta älykelloja/sykemittareita. Suunto ei kovin hyvin pärjännyt. Oli itseasiassa kaukana kärjestä.
- Anonyymi
Siis ihan ihme kello. Tosiaan ei näy mitään kun vasta taskulampulla. Olen päivittänytkin, resetoinut, mutta ei auta. Toisin kun Garmin amoled näytöllä. Venu2 plus. Siinä on älykello ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405