Kaikki miehet aina koittaa kilpailla samasta naisista

Anonyymi

Siis jotain yhtä naista kohde ainaki 30 muuta kilpailijaa, iha perseestä sellaane.. kuka oikijasti jaksaa, ja muutenki tulee huono olo vaikka voittais nii muiden puolesta.

11

51

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketkä kaikki? Nyt nimiä kehiin.

• Anonyymi

Ota joku nainen joka on kaunis esim 7/10 tasoinen nii sillä on ainaki 30 kilpailija miestä ja muutama salassa oleva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota joku nainen joka on kaunis esim 7/10 tasoinen nii sillä on ainaki 30 kilpailija miestä ja muutama salassa oleva.

Nyt niitä nimiä tai olet paljastunut lööperin puhujaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt niitä nimiä tai olet paljastunut lööperin puhujaksi.

En kommentoi yksittäistapauksia, vaan lasken matemaattisten mallien ja tosi elämässä olevan persoonani avulla todennäköisyyksiä, 30 on aika todennäköinen ja uskottava keskiarvo luvulle jolla edes jollain miehellä on käynyt sinäisenä hetkenä kyseisen kilpailutus naisen iskeminen.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

Voi teitä miehiä. Fokus oikeisiin asioihin naisten kanssa. Positiiviseen huomioimiseen, kunnioitukseen ennenkaikkea. Vain sydämen sivistyksellä pärjää parhaiten.huomattunyt kunTinderiin meni, että tarjontaa on. Otan itse kontaktia henkilökuvattomiin siellä.kivaa jutteluseuraa on jo saanut.

• Anonyymi

Tuo on vaa sitä kilpailutusta.. vaikka oisit positiivisin, kunnioittavin ja voittasit naisen nii tulee paha olo niiden 30 puolesta jotka myös yritti mutta ei riittäny.. ja muutenki myöhemmin tilanne voi olla epävakaa ja tulla parempi mies naiselle joka vie sen sitte iteltä..

• Anonyymi

Ei kannata yleistää missään asiassa. Mua ei vois vähempää kiinnostaa joku kilpailu. Mulla on parempaakin tekemistä.

• Anonyymi

En luota enää tuntemattomiin miehiin koska ne on kääntäneet mulle nii monta kertaa takkia ja huiputtaneet "kilpailussa".

• Anonyymi

Sano naiselle että nuolet sille orgasmin niin se valitsee sinut. 99.% miehistä ei osaa hoidella naista tyydytävästi.

• Paras arvosana jonka nainen voi antaa miehelle: "tyydyttävä".

• Anonyymi

Huomattiin kyllä erään naisen kohdalla. Ei siinä vanhempi mies ole kovin vahvoilla ehdokaslistalla, jos lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      133
      1815
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      233
      894
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      871
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      76
      793
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      36
      792
    6. 55
      751
    7. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      737
    8. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      85
      671
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      65
      641
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      561
    Aihe