Tehkää mitä teette

Anonyymi

mut mä keitän nyt kahvia. Et tykkää kahvista vai? No mitä sitten, itellenihän sitä oli vain tarkoitus keittääkin. Että sellasta. Ei mulla muuta.

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Join minäkin juuri äsken kahvia, ja hyvää oli.

    • Anonyymi

      Kahvia juomalla ei kumppania löydä. Ei kannata kuvitella että sellaisen jostain kahvilastakaan löytäisi.

      Jos haluaa löytää seuraa, pitää juoda viinaa ja lähteä yökerhoon. Vain yökerhossa juovuksissa bailaamalla voi löytää kumppanin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Kyllä tanssilavan kahvilassa käy sama tuuri ilman viinaa.

        Absolutistinainen


      • Ehkä juot irlannin kahvia
        Siinä on molemman maailman puolinta vahvia


    • Minä juonkin kahvia vain aamupäivästä.

      • Anonyymi

        Joko siun tukkas on alkanu kasvamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko siun tukkas on alkanu kasvamaan?

        No sellainen sänki on, mutta eipä sitä paljon pidemmäksi viitsi kasvattaa, kun se on mitä on :D


    • Taidan mennä keittelemään kahveet. TIEDOKSI! joudun ihan poistumaan siksi aikaa pois palstalta, jos vaikka joku sattuu kaipaamaan. Toisaalta kaikkien *unkkujen on hyvä sillä välin vuodattaa pahaa mieltään tonne Partiksen ketjuun mulle. :)

      Vastaan jahka ehdin ja jos vielä viitsin. Mutta palataan! :)

      • Taasko sua jahdataan? 😤

        No sä ootkin niin kiva, että siks tykkäävät maristakin kaikesta. 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Taasko sua jahdataan? 😤

        No sä ootkin niin kiva, että siks tykkäävät maristakin kaikesta. 😁👌

        No ei kai jahdata, mutta koitetaan ojentaa ja määrätä mulle paikka.😬🤣

        Semmosta se on, kun ei irl saa päteä pitää komennella täällä muita.


      • Joo. Oikeastaan on kivakin kun jotkut yrittää kääntää johonkin muottiin. 😁

        Mä taijan ottaa iltatirsat... vähän heikko vieläkin olo eilisestä. Jallu on kauhea aine...😥


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No ei kai jahdata, mutta koitetaan ojentaa ja määrätä mulle paikka.😬🤣

        Semmosta se on, kun ei irl saa päteä pitää komennella täällä muita.

        Ai nyt tulit tänne toiseen ketjuun hakemaan huomiota ja uhriutumaan.

        Voi voi raukkaa kun on niin päähänpotkittu.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Oikeastaan on kivakin kun jotkut yrittää kääntää johonkin muottiin. 😁

        Mä taijan ottaa iltatirsat... vähän heikko vieläkin olo eilisestä. Jallu on kauhea aine...😥

        Jees, otahan unet. Meidän 4 v. kränkkää kuten puskat, alkaa olee jo nuottikin sama.😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt tulit tänne toiseen ketjuun hakemaan huomiota ja uhriutumaan.

        Voi voi raukkaa kun on niin päähänpotkittu.

        Ja sä tulit sitten osoittamaan suosiota ja huomiota? En pyytänyt, mutta kun nyt väkisin tyrkytät sitä..niin kiitos.😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jees, otahan unet. Meidän 4 v. kränkkää kuten puskat, alkaa olee jo nuottikin sama.😉

        No lapsellisiahan noi puskat aina tuppaa olemaan. Kiukuttaa joku niin paljon, että ei meinaa nahoissaan kestää. 😂


      • Disse kirjoitti:

        No lapsellisiahan noi puskat aina tuppaa olemaan. Kiukuttaa joku niin paljon, että ei meinaa nahoissaan kestää. 😂

        Ei pidä yleistää, mutta puskista on helppo huudella. Veikkaan, että tarkoitus on provosoida. Eikä siinä mitään, leikin juonikuvio on jo tuttu. 😛

        Tökkii <-> tökkii takas..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei pidä yleistää, mutta puskista on helppo huudella. Veikkaan, että tarkoitus on provosoida. Eikä siinä mitään, leikin juonikuvio on jo tuttu. 😛

        Tökkii <-> tökkii takas..

        Joo. Joskus on kiva laukoo puskiin kunnolla, kun joku lähtee sille tielle. 😬💪

        Mä kipaisen kyllä nyt mäkkäristä evästä. Kyllä tää olo saa riittää. 😋


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Joskus on kiva laukoo puskiin kunnolla, kun joku lähtee sille tielle. 😬💪

        Mä kipaisen kyllä nyt mäkkäristä evästä. Kyllä tää olo saa riittää. 😋

        Kivempi tietty jutella asiallisia, mutta jos kerran pitää lähtee aukomaan päätä niin voihan sitä aukoilla joutessaan takaskin. Jos silleen sopivalle tuulelle osuu, kun jaksaa lässyttää takas. 😇

        Mäk mäk ...kerros vai double?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kivempi tietty jutella asiallisia, mutta jos kerran pitää lähtee aukomaan päätä niin voihan sitä aukoilla joutessaan takaskin. Jos silleen sopivalle tuulelle osuu, kun jaksaa lässyttää takas. 😇

        Mäk mäk ...kerros vai double?

        Joo. Fiiliksien mukaan. Kyllä mä kävin katsoo matsia, hyvää poikkaria annoit! 😀💪

        Ihan kävin vaan juustohamppareita kasan. 😋


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Fiiliksien mukaan. Kyllä mä kävin katsoo matsia, hyvää poikkaria annoit! 😀💪

        Ihan kävin vaan juustohamppareita kasan. 😋

        Naaa, kieli poskessa viskoin takas. Täytyyhän sitä välillä henkseleitä paukutella ja olla euroopan omistajaa. Eniten ehkä kumminkin huvittaa, kun joku tulkitsee suuttumiseksi sen kun innostuu eli riehaantuu molkottamaan takas.

        Suuttuminen ei siinä käy mielessäkään, vaan vääntämisen ilo. Näppää sä mua mä näppää takas sua. 😄

        Mmrrr..njom njom...🍔🍔🍔🍔🍔🍔


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Naaa, kieli poskessa viskoin takas. Täytyyhän sitä välillä henkseleitä paukutella ja olla euroopan omistajaa. Eniten ehkä kumminkin huvittaa, kun joku tulkitsee suuttumiseksi sen kun innostuu eli riehaantuu molkottamaan takas.

        Suuttuminen ei siinä käy mielessäkään, vaan vääntämisen ilo. Näppää sä mua mä näppää takas sua. 😄

        Mmrrr..njom njom...🍔🍔🍔🍔🍔🍔

        Joo. Sinua varsin pidetään niin kilttinä, että kun sanot oikeasti takas ja pistävästi, niin se tulkitaan, että hermostut... mutta sivusta kyllä näkee miten tykkäsit siitä läpsimisestä. 😁👌

        No viis ostin ja kolme oon saanut syötyä. Eihän noi kovin erikoisia ole, mutta helppoja syödä. 😉


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Sinua varsin pidetään niin kilttinä, että kun sanot oikeasti takas ja pistävästi, niin se tulkitaan, että hermostut... mutta sivusta kyllä näkee miten tykkäsit siitä läpsimisestä. 😁👌

        No viis ostin ja kolme oon saanut syötyä. Eihän noi kovin erikoisia ole, mutta helppoja syödä. 😉

        En tiedä mistä moinen ajatus on syntynyt, että mä olisin kiltti? En ole mielestäni mitenkään erityisen kiltti. Edes yrittänyt olla..

        Ei niin kilttiä ihmistä ookkaan, etteikö jonkun kulman takana ole hyökkääjää. Siis ihmisessä itsessään. Useinmiten ihmiset, jotka esittelee itsensä kilttinä ja pitää oikeudenmukaisuudesta tms. näyttäviä puheita, alleviivaten on oikeasti ihan perseitä toisille.

        Kun roolit ei pysy kasassa.

        Ne syyttelee sitte muita, että oma sädekehä ei likaantus.

        Että kaik syöty jo vai? 😮


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        En tiedä mistä moinen ajatus on syntynyt, että mä olisin kiltti? En ole mielestäni mitenkään erityisen kiltti. Edes yrittänyt olla..

        Ei niin kilttiä ihmistä ookkaan, etteikö jonkun kulman takana ole hyökkääjää. Siis ihmisessä itsessään. Useinmiten ihmiset, jotka esittelee itsensä kilttinä ja pitää oikeudenmukaisuudesta tms. näyttäviä puheita, alleviivaten on oikeasti ihan perseitä toisille.

        Kun roolit ei pysy kasassa.

        Ne syyttelee sitte muita, että oma sädekehä ei likaantus.

        Että kaik syöty jo vai? 😮

        Tarttee olla sopivin väliajoin hankala ja persemäinen, niin eivät erehdy pitämään ylikilttinä. 😉

        Abris


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En tiedä mistä moinen ajatus on syntynyt, että mä olisin kiltti? En ole mielestäni mitenkään erityisen kiltti. Edes yrittänyt olla..

        Ei niin kilttiä ihmistä ookkaan, etteikö jonkun kulman takana ole hyökkääjää. Siis ihmisessä itsessään. Useinmiten ihmiset, jotka esittelee itsensä kilttinä ja pitää oikeudenmukaisuudesta tms. näyttäviä puheita, alleviivaten on oikeasti ihan perseitä toisille.

        Kun roolit ei pysy kasassa.

        Ne syyttelee sitte muita, että oma sädekehä ei likaantus.

        Että kaik syöty jo vai? 😮

        Totta turiset. Kyllä mäkin haluun olla ihan mukava, mutta en itseni kustannuksella, sehän monella täpästyttää kiltteilyissä, että siinä jää itse jalkoihin ja sit kiukku repeääkin vasta. Ja näkeehän sen täällä palstallakin monesta, että ensin ollaan kilttejä ja mukavia, mutta kun asiat ei menekään niin hyvin, alkaa p.ska lentämään ropelliin. 😀

        Yks vielä ois, mutta ei vielä maistu...🤔


      • Disse kirjoitti:

        Totta turiset. Kyllä mäkin haluun olla ihan mukava, mutta en itseni kustannuksella, sehän monella täpästyttää kiltteilyissä, että siinä jää itse jalkoihin ja sit kiukku repeääkin vasta. Ja näkeehän sen täällä palstallakin monesta, että ensin ollaan kilttejä ja mukavia, mutta kun asiat ei menekään niin hyvin, alkaa p.ska lentämään ropelliin. 😀

        Yks vielä ois, mutta ei vielä maistu...🤔

        Joo, oothan sä peruskiltti. Mutta on sussa se toinenkin puoli ." kurttukäsi" episodi.🤣

        Hah haa, se oli metkaa. Sulle meinasin jo hermostuakin vähän. Kun epäilit mua. 😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joo, oothan sä peruskiltti. Mutta on sussa se toinenkin puoli ." kurttukäsi" episodi.🤣

        Hah haa, se oli metkaa. Sulle meinasin jo hermostuakin vähän. Kun epäilit mua. 😁

        No siis muahan ärsytti niin se juttu, että sitä laukoo ihan mitä vaan. 😬

        Siis kun mä jonkun saan päähäni, että se et oo sä, mä en edes muuta nähnyt siinä. Sitäpaitsi silloin tein samalla niitä kirjallisharjoituksia. 😁

        Sitäpaitsi... kurtut käsissä ja silmien ympärillä on musta vähän seksikkäitä naisella, elä ees kysy miks. 🤓


      • Disse kirjoitti:

        No siis muahan ärsytti niin se juttu, että sitä laukoo ihan mitä vaan. 😬

        Siis kun mä jonkun saan päähäni, että se et oo sä, mä en edes muuta nähnyt siinä. Sitäpaitsi silloin tein samalla niitä kirjallisharjoituksia. 😁

        Sitäpaitsi... kurtut käsissä ja silmien ympärillä on musta vähän seksikkäitä naisella, elä ees kysy miks. 🤓

        Hah haa, en muistele pahalla. Se oli aika hauska homma, vaikka hetken ehdin jo ajatella, et perhana Dissiskin...eeeikä. Eikö mua yhtään tunnista siitä.

        Mä aattelin, et sulla on telepaattinen kyky.🤣

        Nojoo, onhan mulla aina ollu vanhan naisen kädet. Jo 19 veenä olin vanhainkodilla töissä, niin mummut tuumas näkee, että on rouva tehnyt käsillä paljon töitä. No en ole koskaan käsiäni säästellyt, sen puoleen jälkiä jää..😋

        Aika patinoi. Mikään ei oo ikusta, ei ees ne kurtut.🤔


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hah haa, en muistele pahalla. Se oli aika hauska homma, vaikka hetken ehdin jo ajatella, et perhana Dissiskin...eeeikä. Eikö mua yhtään tunnista siitä.

        Mä aattelin, et sulla on telepaattinen kyky.🤣

        Nojoo, onhan mulla aina ollu vanhan naisen kädet. Jo 19 veenä olin vanhainkodilla töissä, niin mummut tuumas näkee, että on rouva tehnyt käsillä paljon töitä. No en ole koskaan käsiäni säästellyt, sen puoleen jälkiä jää..😋

        Aika patinoi. Mikään ei oo ikusta, ei ees ne kurtut.🤔

        Koht sanovat, että sulla on kurttufetissi.😂

        Mut mut..kuules ystäväni..minä mään maate. Oli kiva turistaa. Palataan siellä ja täällä. Hyvät yöt ja hali.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hah haa, en muistele pahalla. Se oli aika hauska homma, vaikka hetken ehdin jo ajatella, et perhana Dissiskin...eeeikä. Eikö mua yhtään tunnista siitä.

        Mä aattelin, et sulla on telepaattinen kyky.🤣

        Nojoo, onhan mulla aina ollu vanhan naisen kädet. Jo 19 veenä olin vanhainkodilla töissä, niin mummut tuumas näkee, että on rouva tehnyt käsillä paljon töitä. No en ole koskaan käsiäni säästellyt, sen puoleen jälkiä jää..😋

        Aika patinoi. Mikään ei oo ikusta, ei ees ne kurtut.🤔

        No mä olin oikeasti äkänen, kun luulin, että sun nikkis ja palstaidentiteetti oli viety. Mua suututtaa välillä sun jahtaajatkin ja vihamiehet/naiset. Väkisin vaan nousee niskavillat ja sit se on menoa.... omia puolustetaan, niin se menee. 😀💪

        No kyllähän mulla jotain telepatian tapaista aistimusta löytyy, mut sit on oltava kaikellatavoin läsnä tilanteessa ja silloin oli ne kirjallisjutut siinä mielessä myös...🤔

        No minusta käytetyt kädet kertoo minulle paljon ihmisestä. Samoin pidän voimakkaannäköisistä käsistä. Jänniä juttuja miten sitä tavallan toisia katsookin niin.... 😬

        Öitä ja haleja myös sinne. 😴


    • Anonyymi

      Minä tykkään kahvista ja parasta se on kahvikauramaidon kanssa juotuna.

    • Anonyymi

      Kahvi on päihde, siksi sitä halutaan juoda. Ei kiitos.

      • Ei se päihdytä, addiktoi kyllä. Ja paskattaa herkästi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei se päihdytä, addiktoi kyllä. Ja paskattaa herkästi.

        En kyllä tuota jälkimmäistä oiretta ole huomannut, vaikka kuin janojuomaa juon kahvia.

        Mutta kusettamaan se kyllä alkaa.


      • pete_pjn kirjoitti:

        En kyllä tuota jälkimmäistä oiretta ole huomannut, vaikka kuin janojuomaa juon kahvia.

        Mutta kusettamaan se kyllä alkaa.

        Aikalailla varmaan ihmisestä kiinni. Jos on herkkä vatsa ja happamuushan lisääntyy kaffesta. Hapokkuus taas pistää vattan tyhjenemään..

        Mä en tartte joskus, kun puolikkaan kupin kahvia ja jop lähtee juoksujalkaa huussia kohti. Ibs ihmisenä ei ehkä ole järkevää juoda kahvia, mutta kun se addiktoi..ja maistuu hyvälle joskus.😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aikalailla varmaan ihmisestä kiinni. Jos on herkkä vatsa ja happamuushan lisääntyy kaffesta. Hapokkuus taas pistää vattan tyhjenemään..

        Mä en tartte joskus, kun puolikkaan kupin kahvia ja jop lähtee juoksujalkaa huussia kohti. Ibs ihmisenä ei ehkä ole järkevää juoda kahvia, mutta kun se addiktoi..ja maistuu hyvälle joskus.😛

        Maistuuhan tuo hyvälle. Jopa silloinkin joskus ko on 2 tuntia seissyt ulkosalla ja päässyt kylmenemään. 😆


      • Lämmittää mukavasti kitusissa.😛

        Mutta kylmä kahvi on kauheeta, frappe on ainoa poikkeus jonka tiiän.

        Sulla on ilmeisesti vatsa teräksestä, jos ihan janojuomana menee?😅

        Tai emäksinen vatsa. Kahvi ei 4.5 pH:n happamuudellaan laimenna liikaa.


      • Anonyymi

        Aloitetaanpa päivä taas krapularyypyllä, eikun kahvinkeitin porisemaan:)


      • Anonyymi

        Taidat sekoittaa kahvipannun pontikkapannuusi?

        Mutta tuskinpa tuo haittailee sinua, juoma kuin juoma, vesi kuin mehu tai viinikin.

        Kalja kuin tee. Cokis kuin Joo. Pepsi kuin seksi tai keksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2285
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      59
      936
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      872
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      862
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      813
    6. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      45
      759
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      703
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      679
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      674
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      622
    Aihe