vihhaan vaa tätä hemmetin elämää..
eikä liity ees sinkkuuteen..
kaikki oli jo aiemmin pelkkää hemmetin isoa paskea..
sittenku yrittää muutta elämää nii joutuu tilille siitä paskesta mitä aiemmin eli ja ihmiset koittaa palauttaa sen pasken takasi sulle koska niillä oli hyvä elää sillä ku ite kanto niiden pasket niiden puolesta..
no nytku oon todistanu ettei ne heidän pasket kuulunutkaa mulle nii nää on iha suu ammollaa et häh??
mut aikaa menny vuosikymmen hukkaa tähän pasken pois vierittämiseen (mikä ei ees kuulunut mulle)
vittu mitä paskea kaikki hemmetti
katkeraa paskea kaikki taas
5
61
Vastaukset
Joo, omaan pesään paskantaminen vielä lisää sitä paskan määrää. Kannattaa kattoa, mihin kyykistyy.
- Anonyymi
Lue aiheen Katkeruus keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita; https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/tunteet/katkeruus
Anonyymi kirjoitti:
Lue aiheen Katkeruus keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita; https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/tunteet/katkeruus
Liian paatoksellista ja pahaa mieltä. Täällä näkee tuota tarpeeks.
Eläminen on ihan suhtautumiskysymys.
Tietysti kaikki on paskaa jos itse on sellainen ja suhtautuu kaikkeen sillä tavalla- Anonyymi
Jonkinlainen suunnitelmallisuus voi auttaa tuollaiseen tylsistymiseen, ei mitään maailmanvalloitus suunnitelmia, vaan vaikka.... avaa vaikka taulukkolaskenta ja tee seuraavaksi kauppareissuksi ostoslista.
Kuiteista vertaat hintoja että mitä kannattaa ostaa mistäkin kaupasta, kuten minä aamulla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5902021- 98999
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18957Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4817Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553