Esitä palstalaisesta joku epätosi väittämä

Anonyymi

ja naura paskaisesti päälle. Esimerkki:

Disse on miehekäs. Bbbuhhhuuuaaahhhhhhuuuaaaahhhhhhhhh

55

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajalla on kaikki hyvin!

      Räääääähähähääää!!!!

      Tämähän on hyvä aloitus...eiku siis huono! Hääähähähääääää

    • Anonyymi

      Työtö eikun tytöt ovat pehmentäneet teidän päät höpötyksillään :)

      • Anonyymi

        Väitteen piti olla epätosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteen piti olla epätosi.

        Työtön peräkammarinpoika meni naimisiin.

        AAHHAAHAA! HOHOHO

        Narumyyjä


    • Tämän aloituksen tekijä on hauska.

      Hehöhahahihihee.

    • Anonyymi

      Akrobatrasta Abrakaprasta on tullut teidän kuningatar Kleopatra.
      Abrakadabra -> Kleopatra. Itse olette tehneet siitä sellaisen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liner on vittumainen roinabodari.

      • No luettele vielä Wuppis, pönttis, Floweri, niin alat ollakin käynyt kaikki läpi... jospa se sun ahdistus sillä helpottas? Taitaa nyt ottaa oikeesti joku pahasti nuppiin, kiusattiinko abriksen kanssa sua liikaa? Menikö nahan alle?


      • Anonyymi

        Jos noin on vaarassa käydä, niin kannattaa alkaa ajattelemaan kaikkia palstalla kirjoittelevia mielikuvitus hahmoina, kuten joku "likainen tyttö joka haluaa seksiä" :)

        Hahmoina jotka on luotu pelkästään tuottamaan mielenkiintoa ja hupia itsellesi :)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No luettele vielä Wuppis, pönttis, Floweri, niin alat ollakin käynyt kaikki läpi... jospa se sun ahdistus sillä helpottas? Taitaa nyt ottaa oikeesti joku pahasti nuppiin, kiusattiinko abriksen kanssa sua liikaa? Menikö nahan alle?

        Mutta faktaahan toi on ettei liner mikään mukava ole, leimaa kaikki erilaiset narsisteiksi tai sekopäiksi. Onhan se itsekin sanonut olevansa mulkku.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No luettele vielä Wuppis, pönttis, Floweri, niin alat ollakin käynyt kaikki läpi... jospa se sun ahdistus sillä helpottas? Taitaa nyt ottaa oikeesti joku pahasti nuppiin, kiusattiinko abriksen kanssa sua liikaa? Menikö nahan alle?

        Otat tämän itse liian vakavasti. En ole kiinnostunut mielipiteestäsi, tai palstan naisista. Lineriä ei voi muuksi sanoa kuin vittumaiseksi. Jotkut ihmiset vaan ovat sitä. Yritä muuten olla vähemmän itsekäs seuraavassa parisuhteessa. Ei aina se, mitä itse haluat. Lapsilla alkaa olla elämässä ohimennen pyörähtäviä äitipuolia liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat tämän itse liian vakavasti. En ole kiinnostunut mielipiteestäsi, tai palstan naisista. Lineriä ei voi muuksi sanoa kuin vittumaiseksi. Jotkut ihmiset vaan ovat sitä. Yritä muuten olla vähemmän itsekäs seuraavassa parisuhteessa. Ei aina se, mitä itse haluat. Lapsilla alkaa olla elämässä ohimennen pyörähtäviä äitipuolia liikaa.

        Liner ei kumartele mihinkään suuntaan ja se tekee hänestä hyvän tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liner ei kumartele mihinkään suuntaan ja se tekee hänestä hyvän tyypin.

        Steroidit tekevät aggressiiviseksi, ja sitten se tulee riehumaan tänne. Miksei johonkin roinaajien keskustelupalstalle?

        "Ja sun erityinen erityisyytesi antaa sulle oikeuden vainota toista? Anna sen tyypin jo olla rauhassa, sekin on tunteva ihminen. Seuraavaksi saat oikeasti syytteen jostain vainoamisesta tai sulle napsahtaa lähestymiskielto. Meillä on joitain yhteisiä sääntöjä, jotka koskevat teitä narsistejakin.

        xL"

        Täysin käsittämätön kommentti ventovieraalle vs. asiayhteys. Koppa alkaa olla aika sekaisin. Juu.. Puolustan jatkossakin ihmisiä kaikilta päänpaukuttajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liner ei kumartele mihinkään suuntaan ja se tekee hänestä hyvän tyypin.

        Hyvä tyyppi ei leimaa toisia narsisteiksi ja sekopäiksi vain siksi ettei ne käyttäydy samalla tavalla kuin liner itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta faktaahan toi on ettei liner mikään mukava ole, leimaa kaikki erilaiset narsisteiksi tai sekopäiksi. Onhan se itsekin sanonut olevansa mulkku.

        Liner on kiva. Toki hän esittää pahista, mutta oikeasti hän on ihan pehmo.

        Tai sitten mulla on joku pahatyttö fetissi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Liner on kiva. Toki hän esittää pahista, mutta oikeasti hän on ihan pehmo.

        Tai sitten mulla on joku pahatyttö fetissi.

        No esittäminenhän se vasta säälittävää on.

        Etkä edes tunne oikeaa lineria. Tuskin pehmo ja kiltti ja mukava pystyisi palstallakaan esittämään kuspäätä. Luulen että täällä tulee todellinen luonne esiin ja irl on sitten se esitys.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Liner on kiva. Toki hän esittää pahista, mutta oikeasti hän on ihan pehmo.

        Tai sitten mulla on joku pahatyttö fetissi.

        Sinä nyt kehut kaikkia palstan naisia niin kuin monet ätmit täällä kun ei muita naiskontakteja ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otat tämän itse liian vakavasti. En ole kiinnostunut mielipiteestäsi, tai palstan naisista. Lineriä ei voi muuksi sanoa kuin vittumaiseksi. Jotkut ihmiset vaan ovat sitä. Yritä muuten olla vähemmän itsekäs seuraavassa parisuhteessa. Ei aina se, mitä itse haluat. Lapsilla alkaa olla elämässä ohimennen pyörähtäviä äitipuolia liikaa.

        No vakavastipa hyvinkin...

        Ja luotan kyllä ihan itseeni kaikissa asioissa, niin täällä kuin irl. Että turhaan sä alat huolehtimaan minusta, saatikka mun parisuhteista ja muksuista. 😂


      • Ja linukka saa multa jokatapauksessa propsit. Oon sen kanssa jutellut täällä yhtä jos toista pitkän aikaa, eikä mulla ole hänestä pahaa sanottavaa. Porukka ottaa tosiaan liian vakavasti tään palstailun...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ja linukka saa multa jokatapauksessa propsit. Oon sen kanssa jutellut täällä yhtä jos toista pitkän aikaa, eikä mulla ole hänestä pahaa sanottavaa. Porukka ottaa tosiaan liian vakavasti tään palstailun...

        Kuinkas muutenkaan. Kun keljuilu kohdistuu anonyymeihin niin annat silti palstan naisille propseja ja nuoleskelet, vähättelet jopa sanomalla että mitä te niin vakavasti otatte palstailua, mutta kun joku haukkui rakasta abraasi niin olit heti poliisia soittamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt kehut kaikkia palstan naisia niin kuin monet ätmit täällä kun ei muita naiskontakteja ole.

        Minä olenkin pervo joka suhtautuu naisiin kuin Pokemoneihin 😄. Naiset ovat ihastuttavia olentoja, miksen siis nauttisi heistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No esittäminenhän se vasta säälittävää on.

        Etkä edes tunne oikeaa lineria. Tuskin pehmo ja kiltti ja mukava pystyisi palstallakaan esittämään kuspäätä. Luulen että täällä tulee todellinen luonne esiin ja irl on sitten se esitys.

        Rivien välistä voi lukea todellisia ajatuksia. Se on semmoinen ihana äkäpussi, jota tekisi mieli kutittaa.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä olenkin pervo joka suhtautuu naisiin kuin Pokemoneihin 😄. Naiset ovat ihastuttavia olentoja, miksen siis nauttisi heistä?

        Koska et yhtään katso millaisista naisista nautit. Kelpaa muita haukkuva v-mäinen akkakin. Pitäisit edes jotain tasoa yllä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Rivien välistä voi lukea todellisia ajatuksia. Se on semmoinen ihana äkäpussi, jota tekisi mieli kutittaa.

        Aisuri mikä aisuri. Palstalla on kahdenlaisia miehiä: aisureita ja piiloaisureita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska et yhtään katso millaisista naisista nautit. Kelpaa muita haukkuva v-mäinen akkakin. Pitäisit edes jotain tasoa yllä.

        Sinä näet vain pinnan. Katso syvemmälle.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Sinä näet vain pinnan. Katso syvemmälle.

        No mitä te sitten kitisette kun joku anonyymi on teidän kimpussa? Katsokaa syvemmälle, eihän se mitään pahaa tarkoita jos vähän vittuilee. Sisimmässään herkkä ja hyvä ihminen. Ette vaan osaa katsoa.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Sinä näet vain pinnan. Katso syvemmälle.

        Ei, vaan sinä näet jotain mitä tuskin edes on, ja sillä oikeutat linerin ilkeilyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä näet jotain mitä tuskin edes on, ja sillä oikeutat linerin ilkeilyn.

        Eikö se "ilkeily" ole aika suloista?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eikö se "ilkeily" ole aika suloista?

        Ei todellakaan, vastenmielistä on. Aikuiselta (?) ihmiseltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä te sitten kitisette kun joku anonyymi on teidän kimpussa? Katsokaa syvemmälle, eihän se mitään pahaa tarkoita jos vähän vittuilee. Sisimmässään herkkä ja hyvä ihminen. Ette vaan osaa katsoa.

        Kuka täällä on kitissyt?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eikö se "ilkeily" ole aika suloista?

        Muistakaa: jos joku teistä vielä yhtään kitisee siitä miten joku anonyymi on kenen tahansa rekkautuneen kimpussa, tulen sanomaan siihen että mitäs nyt ihmettä yhyyyh sehän on herkkä ja hyvä ihminen ja suloista vähän vittuilla älkää nyt leikistä suuttuko <3 <3 <3 <3 <3 MUISTAKAA.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kuka täällä on kitissyt?

        No minä olenkin pervo. Mitä odotit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa: jos joku teistä vielä yhtään kitisee siitä miten joku anonyymi on kenen tahansa rekkautuneen kimpussa, tulen sanomaan siihen että mitäs nyt ihmettä yhyyyh sehän on herkkä ja hyvä ihminen ja suloista vähän vittuilla älkää nyt leikistä suuttuko <3 <3 <3 <3 <3 MUISTAKAA.

        Sovitaan niin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas muutenkaan. Kun keljuilu kohdistuu anonyymeihin niin annat silti palstan naisille propseja ja nuoleskelet, vähättelet jopa sanomalla että mitä te niin vakavasti otatte palstailua, mutta kun joku haukkui rakasta abraasi niin olit heti poliisia soittamassa.

        En minä ole kellekkään mitään soittamassa, mutta Abris voiskin ehkä jostain urposta tehdä ilmoituksen...

        Niin pitkään kun käytetään näitä nimimerkkejä on asia kuin asis vielä ookoo, mutta jos mennään irl elämään, voi jokainen tehdä jutun.

        Mutta ihan joutavaa perseilyä joltain/joiltain. Jos oma pannu ei kestä palstailua, vois keksiä muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        En minä ole kellekkään mitään soittamassa, mutta Abris voiskin ehkä jostain urposta tehdä ilmoituksen...

        Niin pitkään kun käytetään näitä nimimerkkejä on asia kuin asis vielä ookoo, mutta jos mennään irl elämään, voi jokainen tehdä jutun.

        Mutta ihan joutavaa perseilyä joltain/joiltain. Jos oma pannu ei kestä palstailua, vois keksiä muuta tekemistä.

        Sulla ja abriksella ei näytä pannu kestävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ja abriksella ei näytä pannu kestävän.

        No hyvinhän noi kestää. Muuthan tässä vinkuu ja vänisee...

        Ketä inhottaa minun kirjoittelut, ketä taas Abriksen palstallaolo. 😂

        Minua ei haittaa, vaikka sinäkin viniset siinä. Ei kun kourit pallejas mun puolesta rauhassa ja vingut miten inhottavaa on lukea kaikkea. 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No hyvinhän noi kestää. Muuthan tässä vinkuu ja vänisee...

        Ketä inhottaa minun kirjoittelut, ketä taas Abriksen palstallaolo. 😂

        Minua ei haittaa, vaikka sinäkin viniset siinä. Ei kun kourit pallejas mun puolesta rauhassa ja vingut miten inhottavaa on lukea kaikkea. 😂😂😂😂

        Sinä ja abrishan täällä eniten vingutte. Voi voi miten teidän kimpussa onkaan kaikki. Kaksi pientä päähänpotkittua mielensäpahoittajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja abrishan täällä eniten vingutte. Voi voi miten teidän kimpussa onkaan kaikki. Kaksi pientä päähänpotkittua mielensäpahoittajaa.

        Ei mua aineskaan haittaa, vaikka mitä täällä pistetään minusta, jos satut huomaamaan, kirjoitat juuri jonkun ääliön aloittamaan ketjuun, missä mulle koitetaan v.ttuilla. Eikä haittaa yhtään. Kyllä mä tiedän kuka mä oon ja mitä teen, ei tälläset apukoulutasosten älyttömyydet mua hetkauta. Eikä tunnu kyllä Abristakaan hetkauttavan.

        Se vaan kun välillä annetaan takaspäin ja muut intoutuu mukaan, teistä kinisijöistä tuntuu että pannu pettää. Ei petä. On vaan kiva vittuillä köyhille.... ja tarkoitan sillä sitä päänsisäistä pääomaa. 😁👌


      • Anonyymi

        Mites tuo nyt pitäisi ymmärtää, kun epätosi-väittämää pyydettiin. 😇😂

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites tuo nyt pitäisi ymmärtää, kun epätosi-väittämää pyydettiin. 😇😂

        xL

        Suksi sinä....

        🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tuo nyt pitäisi ymmärtää, kun epätosi-väittämää pyydettiin. 😇😂

        xL

        Ymmärrä se vaikka siten että sun kohdalla ei pystynyt edes leikillään ja epätotena sanomaan mitään hyvää. :D


    • Funeau on alfauros, joka puleeraa uuden moottorisahansa kanssa tuvan lattialla kuin lapsi, jolla on uusi lelu.

      Lisäksi lehti, joka lojuu sottaantuneena ja rypistyneenä laitteen alla, on yhä lukematta.

      Miehet


      (Hirn)

      • Mjoo

        Sinänsä mä en näe tässä mitään väärää, vaan olen jopa tyytyväinen siitä että ihmiset keksivät itselleen hyödyllistä tekemistä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Sinänsä mä en näe tässä mitään väärää, vaan olen jopa tyytyväinen siitä että ihmiset keksivät itselleen hyödyllistä tekemistä.

        (Naurua)

        Unohdin mainita, että olen itse fiktiivinen nainen ja Funeaun päiväuni Megan Foxista.

        Lisäksi huomasin juuri että kukaan ei tänä aamuna toimita minulle kahvia sänkyyn.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Unohdin mainita, että olen itse fiktiivinen nainen ja Funeaun päiväuni Megan Foxista.

        Lisäksi huomasin juuri että kukaan ei tänä aamuna toimita minulle kahvia sänkyyn.

        (Hirn)

        Nyt olen jo itsekin sekaisin.

        Oliko niin että Funeaun päiväuni oli Megan ja yöuni Monica, vai toisinpäin?

        Entä mihin sitten Keira mahtuu?

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Nyt olen jo itsekin sekaisin.

        Oliko niin että Funeaun päiväuni oli Megan ja yöuni Monica, vai toisinpäin?

        Entä mihin sitten Keira mahtuu?

        (Reps)

        Tarkemmin ajateltuna fiktiivinen elämätyyli sopii minulle, enkä ole riippuvainen sen oikkuilusta. Voin siis mennä ja tulla kuten tahdon ankkuroitumatta mihinkään.

        Oikeastaan en edes halua kahvia sänkyyn.

        Vesirinkeli olisi hyvä homma hyppysissä... ja ehkä sittenkin kahvi.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna fiktiivinen elämätyyli sopii minulle, enkä ole riippuvainen sen oikkuilusta. Voin siis mennä ja tulla kuten tahdon ankkuroitumatta mihinkään.

        Oikeastaan en edes halua kahvia sänkyyn.

        Vesirinkeli olisi hyvä homma hyppysissä... ja ehkä sittenkin kahvi.

        (Naurua)

        Höh

        Unohtui lainausmerkit sanan "sen" ympäriltä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Höh

        Unohtui lainausmerkit sanan "sen" ympäriltä.

        (Hihitystä)

        Epäilyjä

        Minulla on ollut pitkään sellainen tunne sydänalassa, että jokin sisälläni on säröillä, ja sisin vuotaa. Tiiviys fiktiivisyydessäni on haurastunut, ja huomaan toisinaan lipsuvani sellaisiin ajatuksiin, joiden lopputuloksena jään käsityksen varaan, että Funeau on valinnut minut syistä, joita en voi ymmärtää.

        (Hihitystä)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Palstalaiset ovat hauskoja ja keksivät aina uutta. Buahahahahahahaha

    • Aloitus on kauhea ja olette rienaantuneet sillä välin kun minä kävin viin...viinimarjapensaassa.

      Mutta osallistuakseni tähän sanon, että "Pöntöllä on traktori."

    • Anonyymi

      Darkkiksella on paksut hiukset ja ei ole enää Yussufin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe