Hei! Ihmettelen tota deittailun menoa, olen yrittänyt netissä lähestyä naisia ottamalla yhteyttä,mut ei juuri ketään vastaa,tuntuu et tää on aika turhaa touhua jos on niin inhottava ettei voi ees vastaa,nykyään ei vain naisiin tutustu, mites muilla.?
Naiset eivät vastaa
61
52
Vastaukset
- Ajatuksiatreffit24
Nainen vastaa: olen kaunis nainen, jolla oli kuvaton profiili treffit24:ssä. Sain kuvattomuudesta huolimatta paljon viestejä. Vastasin kiinnostaville, ja jos keskustelu eteni hyvin, vaihdettiin kuviakin. Vähemmän kiinnostaville mutta asiallisille saatoin kirjoittaa ystävällisesti jotain, mutta en jatkanut tutustumista. Epäasiallisille en vastannut ollenkaan.
- Kirjoitellaan
Jos sinulla on itsestäsi hyvä kuva ja kirjoitat kivasti, niin silloin nainen kiinnostuu.
Mutta ainakin tuossa aloituskommentissasi on paljon negatiivisuutta ja huolimatonta kirjoitustyyliä (esim välilyönti pilkun jälkeen puuttuu). Kirjoittamalla voi antaa itsestään tietynlaisen mielikuvan, joten kannattaa kirjoittaa hauskasti ja virheettömästi. Ei tarkoita, että pelkästään kirjakieltä tulisi käyttää.On kuvia ja yritän tutustua ja esim kehun naista kauniiksi sun muuta, mutta ei auta, nainen ei vastaa , ei näytä kiinnostavan ollenkaan.
- Kerrohan
Allu85 kirjoitti:
On kuvia ja yritän tutustua ja esim kehun naista kauniiksi sun muuta, mutta ei auta, nainen ei vastaa , ei näytä kiinnostavan ollenkaan.
Millaista naista etsit? Millainen sinä olet?
Kranttu en ole, aika samantyylinen nainen olisi hyvä ku mä. Mut niitä on aika hankala löytää. No itse nyt käyn töissä toistaseks, etten ihan tyhjätasku ole aika erikoinen persoona, vähän kiltti ja ujo, mut komee kyllä ja pitkä, mut kai sit joskus löytyy nainen, niin uskon.
Pukeudun ihan siististi,käytän hajusteita ja oon pitkä, ennen sentää oliki säpinää ja naista, nykyään ei mitää, en ymmärrä, en omasta mielestä oo tavis ja en ole sossupummi enää, näitä asioita ei vain ymmärrä.
- Anonyymi
Naiset vastaa jos mies on komea top 10 mies rikas pelimies joka pettää naisia. Ne kaikkein rumimmatkin naiset vastaa vain komeille miehille ja toimitusjohtajille. Tavis mies ei saa vastauksia eikä pääse koskaan tutustumaan naisiin. Suomessa on yli miljoonaa yksinasuvaa ja niistä yli puolet miehiä, liian rumia ovat nirsoille naisille. Kannattaa lopettaa haaveili parisuhteesta naisen kanssa.
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/133050-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista?page=4- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, vastaan fiksuille taviksille. T:Nainen
- Anonyymi
Allu85
16.4.2019 18:16
Turha tänne on mitää kirjottaa ja valittaa,nyt pysyn naisista erossa ja kauan!
Miten tämän lupauksen kanssa? Ymmärrät kai jo että olet liian tyhmä naisille. - Anonyymi
Maksullisessa Match palvelussa eivät paljon minulle vastaile.
Yksi vastasi-Emme ole sopiva pari.
Ulkomailta olen saanut enemmän vastauksia.
Ilmeisesti moni Suomalainen köyhä nainen ei ole maksanut Matchille.
Sillä ei ole ollut merkitystä,miten paljon tai vähän kirjoitan. Naiset jotenki tosi tympeitä ja ylimielisii nykyää. ei suostu vastaa, ei juttele, ei haluakkaa jutella, oon yrittäny vaikka ja mitä tutustua kehua naista, ei se auta, mikä helvetti sit auttaa, se et on yksin, parempi niin.
Yrität jotenki lähentyä niitä tinderissä ei osumia ole tullut ollenkaa, suomi24 treffit, eivät vastaa, jos on kiinnostunut ja yrittää lähettää viestiä. vaihtelee kuvia ja ottaa hyviä kuvia ei auta, profiiliteksti on hyvä ei auta, tää on tosi turhauttavaa, helpointa ku eläis vaa yksin, jos naista haluaa käy sit huoris, kyl ne toiset miehet löytää. valituskaa ei auta ja kai se on parempi olla hiljaa, nykyajan naiset ei vastaa, ennen vielä vastas ja pääs itreffeille, neki ajat on ohi ja alkaa olee liia vanha.
- Anonyymi
Et ole yksin ongelmasi kanssa. Mä olen ollut pitkään sinkku, olen kattonut paljon youtubesta miten lähestyä naisia ammattilaisilta. Mulla on tarpeeks ulkonäköä tässäkin iässä, oon käynyt salilla, vakiduuni, taloudellisesti hyvä tilanne ja hyvä luonne. Mikään yllämainituista ei meinaa mitään jos kuulostat avauksessa epätoivoiselta tai käytät samoja toimimattomia taktiikoita. Jos jokin ei toimi, tee asia eri tavalla, Einsteinin parhaita opetuksia.
Ole omaperäinen ja vältä epätoivoa. No nyt auttaa ku sain duunia ja rahaa alkaa tulee, panostan vaatetyyliin ja siisteyteen enempi ja yritän vähempi valittaa ja olla erilainen..
- Anonyymi
Jos on vaikka baarissa, siellähän sinkut etsii seuraa, niin minusta ainakin on tosi helppoa tutustua ihmisiin. Olen vaan oma iloinen itseni ja juttelen mukavia, en niinkään iske ketään. Tosin kyllä sitä seuraa on tarjolla joka kerta kun baariin eksyn. Nainen olen ja ihan mukavia tavallisia miehiä siellä on seuraa etsimässä.
- Anonyymi
Netti on ihan eri asia kuin todellinen elämä. Muistan kun olin nuori ja komea mies, taisin olla jotain 25 v, niin baarissa naiset tuli usein ihan oma-aloitteisesti juttelemaan. Olin myös samaan aikaan nettipalstoilla, jota kautta ei tapahtunut oikeastaan yhtään mitään. Tai sen verran tapahtui, että hyvin erikoiset ja sellaset... no en viitsi sitä tähän kirjottaa... otti yhteyttä.
- Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
Minäkin sain nuorempana. Enään ei naiset tule juttelemaan.
Mene itse juttelemaan, miksi odotat, että sulle tullaan juttelemaan?
- Anonyymi
Ei ne vastaa, jos ei kiinnosta. Sillä sipuli.
Juu ei niitä hirveesti kiinnosta, ovat vaa ärsyttäviä osa ja ylimielisiä, eivät vastaa ja kiinnostu, ne saa jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Aina kautta historian nettipalstoilla saa varautua epämukaviin kokemuksiin. Tuntuu et ihmisten vaikeudet vie deiteille ei tunne syyt löytää elämänkumppani. Jos NYT kaikilla Suomalaisilla olisi riittävästi ulkonäköä terveyttä aikaa vapautta RAHAA kaikkiin mielitekoihin tehdä mitä haluaa (sormien NAPSIS) olisi netin deitit tyhjillään.
Käyttäjämäärästä voi jonkin verran päätellä miten Suomi voi. - Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
Juu ei niitä hirveesti kiinnosta, ovat vaa ärsyttäviä osa ja ylimielisiä, eivät vastaa ja kiinnostu, ne saa jättää omaan arvoonsa.
Eivät vastaa vaikka profiilissasi taatusti lukee moneen kertaan että olet pitkä?
- Anonyymi
Mene ap ihmisten pariin, vaikka baariin, missä sinkut ovat haku päällä. Siellä vaan juttelet mukavia, niin saattaa naisystävä löytyä. Et voi odottaa, että sinua tullaan jututtamaan.
- Anonyymi
Suomi24 treffeillä on ulkomaalaisia jotka, jostan syystä tietämättömästä profiileissa jäljittelevät jo hyvin Suomalaista naista kuvin sekä tekstein.
Eilen oli 2 naista, mutta en saanut pillua.
- Anonyymi
Kumppani löytyy ulkoa live elämästä. Unohtakaa nettideitit
Ei näytä löytyvän, naiset eivät kiinnostu, tanssivat haluavat, mut muuten ei kiinnostu, eivät halua yöseuraa, eilenkin juttelin baarissa, mutta lähtivät vain yksin kotiin, ehkä mussa on jotain vikaa.
- Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
Ei näytä löytyvän, naiset eivät kiinnostu, tanssivat haluavat, mut muuten ei kiinnostu, eivät halua yöseuraa, eilenkin juttelin baarissa, mutta lähtivät vain yksin kotiin, ehkä mussa on jotain vikaa.
Muistitko mainita naisille baarissa useampaan kertaan että olet pitkä
Jotenki turhauttaa kokoajan tää etsiminen ja tutustuminen, koska yhteydenpito on ains ykspuolista ja sillee harvoin se nainen on kiinnostunut, ehkä pitäs vaan elää ihan yksin, ku ei täs oo kavereitakaan.
- Anonyymi
Kannattaa keksiä muuta tekemistä, jos turhauttaa liikaa. Yliyrittämisellä ei synny mitään.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa etsiä muuta tekemistä, minkäänlaisella yrittämisellä ei synny yhtään mitään.
Meni sit totaalisesti hermot Suomi24 treffeihin, poistin itseni sieltä, koska naiset ei vastaa ja edes vieraile sivuilla, aika turha mesta
- Anonyymi
Viisikymppinen mees täällä. Vajaa kuukausi, lähetettyjä viest. 43 viestiä 13 henk sekä vastaanotettuja viest. 39 viestiä 9 henk. Ikä haarukka ollut laidasta laitaan mut pahin ongelma tämä, vastaajien "taso" on mennyt hiipuen alas kun paremman näköiset naiset menee kaupaksi kuin kuuma kala-kukko kuopion torilla.
- Anonyymi
Eli loppujen lopuksi ei mittään. Vastauksia tai ilman on aivan sman tekevää.
- Anonyymi
On muutaman satasen tietokoneita sekä yli 2000 euron tietokoneita. Tietokoneet tuppaa tulemaan valituksi omien mahdollisuuksien mukaan, sitä ei sopivaa kiistäminen. Täytyisikö naisen haussa treffit24.fi sopveltaa jo tietokoneen ostamisen mallia mahdollisuuksien mukaan. Vaihdan parempaan kun resursseja löytyy. Näin "miesten kesken" sanottuna ne, verraten tietokoneeseen muutaman satasen tytöt vastailee herkemmin. Paljon käytetty on joskus hyvä kuin uusi. Tietokoneesta naisesta löytyy jotain yhteistä. Yksi seikka eroana siltikin sillä, tietokonetta harvemmin ostetaan et en HUOLI.
Suuri helpotus kun poistin Suomi24 treffit, naisista tuntuu olevan vaan harmia kun itse aina kiinnostuu, ja je eivät ikinä ees vastaa viesteihin.
Itse kyllä haluan naista,mutta ehkä sittenkin parempi olla yksin, vaikka en ees ruma ole ja mitää, mut naisten taso on kova ja kai saavat niin paljo viestejä eri miehiltä. Välil pääsee baarissa jutteleen, ei sen kummempaa
- Anonyymi
Ensinnäkin (tämä ei ole siis aloittajalle suunnattu) älä koskaan kehu itseäsi komeaksi naiselle joka ei ole sinua nähnyt. Et voi tietää pitääkö nainen sinua komeana. Jos kehut itseäsi, hän odottaa että totisesti olet kuin kreikkalainen, lihaksikas, tumma, jumalvartaloinen atleetti ja luultavasti pettyy. Anna naisen siis päättää miltä näytät. Liika kehuminen on totaalinen turn off, valittaminen, roikkuminen, seksistä puhuminen alkukeskusteluissa/jätä kaikki seksiin viittaava pois, "mitä sulla on päällä" - tyyliset jutut, kuvien pyytely ja anelu.. Kaikki tuollainen saa ainakin itseni näkemään punaista.
Keskustele normaalisti, normaaleista asioista, kuten kaverille. Jossain kohtaa voi natsata ja nainen voikin kiinnostua, kun et ole tyrkky ja töykeä. - Anonyymi
Pakko vastata tähän. Nainen odottaa miehen olevan vähintään kreikkalainen. Huumepiikki ei riitä niitä pitää olla sata jotta sillä olisi jotain vaikutusta. Varaa siis autolasti piikkejä niin voi olla ettei nainen pääse huumekoukusta irti.
Jos siis menet kehumaan itseäsi olet maailman komein mutta siitäkin paljon parempi.
Muuten siis nainen pettyy aivan varmasti. ja pettyy kuitenkin koska hän on nainen eikä voi itselleen mitään. Mies on se joka voi itselleen jotain. Hän tekee patsaan jota nainen voi sitten katsella ja mitä jaksaa katsoa.
Keskustele mistä keskustele mutta ole aina varautunut isoilla piikeillä. Jos nainen näyttää kyllästyvän anna uusi piikki. Jos ei auta anna kymmenen kerralla. naisen silmistä näkee onko lähellä kuolemaa vai orgasmia. Siinä rajoila kun pidät nainen saattaa jopa kiinostua sinusta.
Se tietenkin on vain harhaa koska mitä nyt huumehouruinen nainen muka voisi tietää.
Natsoja saa armeijasta ja tyrkyttäjät prisman aulasta. Töykeydet löytyy taksijonosta.
Kaveria naisesta ei saa ikinä.
Katso myös käsivareet naiselta ensin, jos taipeet on täynnä piikin jölkiä niin jätä kokat ja ruohot heti väliin ja ota kovat heti piippuun niinkuin lsd ja kristallit, muuten et saa mitään vaikutusta aikaan.
Muista kuitenkin katsoa niitä silmiä että kumpi oli lähempänä kuolema vai orgasmi.
Jos kuolema niin katoa paikalta ja jos orkku niin pyydä nimi paperiin, kyniä pitää olla aina naisen kanssa ja niitä piikkejä. - Anonyymi
Rahoista tyhjä taskuisen miehen on turha deittailla tarkoituksenaan löytää joku joka osoittaa kaikkea empatia sisältöistä sanastoa ellei, tee sitä kuin kreivikin teki siis elättääkseen itseään. Toisessa tapauksessa naiset torjuu miehen munattomuuden huomatessaan hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin synkkä sanaisesti.
- Anonyymi
TLC ohjelma menossa mikä antaa ymmärtää et täpäkkää täytyis äijällä olla et pärjää naisen hakemisessa jos varsinkin mieleistään hakee jos ei kassi almat käy
- Anonyymi
siis TLC ohjelm oli alussa kerrttiin miten postimyyntinaiset ja raha kuuluvat saumattomasti toiminnan kokonaiskuvaan ja miksi ei suom.deittikin. Ohjelman jatkuessa nää, poliisin ampumat postimyyntinaisia ahdistelevat väkivaltaiset aviomiehet ei kuuluneet tähän esimerkkiin :D
- Anonyymi
Däääh deittaa miehiä and problem solved.
Juu helpompi se elää yksin, ulkoa löytyy paremmi naisia, netti on kamala paikka.
- Anonyymi
Nettideiteissä on varmaan ylitarjontaa miehistä? Aika rasittavaa AINA olla se joka ottaa yhteyttä,
olisi joskus kiva poikkeus jos naisetkin olisivat aloitteellisia :)
matchejä ja hymyjä ym. vinkkauksia tulee kyllä, mutta naisilla on hankalaa olla se joka lähettää ensimmäisen viestin :)
ja moni viestiketju jää kesken kun odotetaan että vuorotellen on pakko vastata :) - Anonyymi
Todistettu! Hyvänäköiset naiset ei vastaa mitään elämäntavoiltaan vähän vaatimattomalle miehelle noin 99%, ei block, vain neutraali vierailu ja vähemmin kiinnostavat antaa vastauksia noin 90% välimatkaan katsomatta. Muutama tunti sitten kirjoitin hyvännäköiselle ja vihreä palaa mut ei vastaa. Vastaus prosentti minulla tällä hetkellä 80% laskussa. Plussaa en osta.
- Anonyymi
Tuossa todiste. Älkää enää todistelko. Turhaa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä naisen pitäisi vastata, jos sinä et kiinnosta häntä? Hän ehkä vilkaisi profiilia, et herättänyt innostusta ja nainen totesi ettei vastaa, koska yleensä nämä "kiitos, mutta ei kiitos" -vastaukset saa aikaan vain paskamyrskyn.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi vastata, jos sinä et kiinnosta häntä? Hän ehkä vilkaisi profiilia, et herättänyt innostusta ja nainen totesi ettei vastaa, koska yleensä nämä "kiitos, mutta ei kiitos" -vastaukset saa aikaan vain paskamyrskyn.
Antaa vain numerona vaikka ei yhtää kiinnosta, tai suostuu tanssiin, äkkiä tommosista eroon, parempi unohtaa tommoset
- Anonyymi
Yleensä kun laitat hakuehtoihin että mies hakee naista niin saat nähdäksesi muun muassa profiileja jotka:
1) saitin ylläpito on laatinut. Niissä on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille. Näiden tarkoitus on pitää saitille eksyneet miehet saitilla ja houkutella heidät maksamaan lisäpalveluista.
2) mies on laatinut. Nämä miehet ovat joko mieleltään sairaita tai opiskelevat toisilta miehiltä "tekniikoita" ja keräävät juttuja/tekstiä.
3) ilotytöt ovat laatineet. Niissäkin on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille.
4) homo on laatinut pyrkimuksellä löytää kappihomo. Niissä on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille.
5) kirurgisesti ja hormoonien avulla miehestä muokatut oliot ovat laatineet. Niissä on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille.
6) rahankerääjät, rahankerjäjät, rahanhuijarit ovat laatineet. Niissä on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille.
7) entiset ilotytöt ovat laatineet. Niissä on nätin tytön kuva ja ...kiinnostava teksti ja asettavat vain vähän tai ei lainkaan vaatimuksia kumppanille.
8) nainen on laatinut tarkoituksella löytää mieskumppani. Niissä on nätin tytön kuva.
9) nainen on laatinut tarkoituksella löytää mieskumppani. Kuva on naisesta itsestään noin 10v.. 30v sitten.
10) nainen on laatinut tarkoituksella löytää mieskumppani ja kuva on nykyhetken kuva hänestä.
Ja jos löydät profiilin nro 10 niin sitten vasta vaikeudet alkavat. Jos nainen on nätti eikä yli-ikäinen niin hänen "mielessään" tai "ajatusmaailmassaan" saattaa olla jotain sellaista ettei hänellä ole vientiä reaalimaailmassa ja on siksi joutunut turvautumaan seuranhakusaittiin. - Anonyymi
10) Nättiä naista saa hyvätuloiset erikoistapaus miehet jotka myöskin löytää deiteitä mieleisensä naiset mut nekin saavat naisensa jo helposti muualtakin. Ei kannata luulotella et keskiverto tuloilla pärjäilevä suht mukavannäköinen mies on se erikoistapaus vaan niillä palvelimet elättää itsensä.
- Anonyymi
Sinun lokiikka hettää volttia siinä että useimmat parisuhteet ovat kuvailemasi kaltaisia.
Siis, "keskiverto tuloilla pärjäilevä suht mukavannäköinen mies" joka on _liian vanha_ ei kelpaa kuin mummoille ...mutta mies haluaa muutakin kuin selänrapsutusta.
- Anonyymi
Ne on netissä nämä naisten markkinat. Itse saan elävässä elämässä aika helposti seuraa jos vaan haluan, mutta netissä tuskin kukaan edes vastaa mitään. Naisilla on niin paljon valinnanvaraa. Ei toki kaikilla naisilla, mutta tavallisen näköisillä.
Tommosta täyttä paskaa se on ku ei niitä kiinnosta. Ei tuu yöks eikä anna ees seksiä. Haluu vaa mennä nukkuma yksin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814