Sama mäyrä. Tuijottaa. Mitä tälle tehdään ja kuka hakee tämän pois?
Mitä se katsoo.
Mäyrä on taas täällä
23
81
Vastaukset
Hanki mäyräkoira. Semmoinen karvainen, ei pahvinen
Niistä kahdesta tulee parhaat kaverit.- Anonyymi
Onkohan tuolla oikeasti sitten mäyrä siellä käymässä välillä, onhan niitä... erikoinen lemmikki jos on.
- Anonyymi
On. Käy tasaisin väliajoin katsomassa. Tuntuu kyttäykseltä. Ties mitä se täällä yöaikaan tekee.
Anonyymi kirjoitti:
On. Käy tasaisin väliajoin katsomassa. Tuntuu kyttäykseltä. Ties mitä se täällä yöaikaan tekee.
Älä ainakaan syötä sitä, syö jotain mitä ei itse tajua että on epäterveellistä sille.
Ja turhaan jää vahtimaan ruokaa, kyllä löytää itse luonnosta ruokaa.
Tunkee vielä talveksi sisälle sotkemaan paikkoja kun tarpeeksi houkuttelet.- Anonyymi
GameChanger kirjoitti:
Älä ainakaan syötä sitä, syö jotain mitä ei itse tajua että on epäterveellistä sille.
Ja turhaan jää vahtimaan ruokaa, kyllä löytää itse luonnosta ruokaa.
Tunkee vielä talveksi sisälle sotkemaan paikkoja kun tarpeeksi houkuttelet.Minusta tuntuu, että se on jo käynyt sisällä.
Minähän sanoin, että se on sinusta seksuaalisesti kiinnostunut.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Minä olenkin erityinen :D
Mäyrä saattaa jäädä riistakameraan.
En sinua vaan puolustin kun vaahtosi taas niin kovin minusta ja räpsin kuvat tuollaista puutaheinää puhujan juttuja jaksa, odotas taas hetki kun änkee tähänkin vääristäen lisää.
Sitä se tekee aina.
Anna mäyrän olla. Tuijota takaisin.... 😬👌
- Anonyymi
Miksei voi mennä pariskuntien pihaan, miksi pitää tulla sinkun pihaan?
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi mennä pariskuntien pihaan, miksi pitää tulla sinkun pihaan?
No kun täällä ei ole sinkun pihoja... ei kenenkään pihoja.
Meneppäs vaikka kaivamaan korvaa topsytikulla, silleen vätkytät sillä, niin tuleepi parempi mieli... pikkurillikin käy. 😊👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No kun täällä ei ole sinkun pihoja... ei kenenkään pihoja.
Meneppäs vaikka kaivamaan korvaa topsytikulla, silleen vätkytät sillä, niin tuleepi parempi mieli... pikkurillikin käy. 😊👌Epäilen ettei mäyrä pidä topsytikusta.
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettei mäyrä pidä topsytikusta.
No tuskin pikkurillistäkään, ajattelinkin niin, että mäyristä ja muista ömmiäisistä tuskaantuvan ois hyvä itse kokeilla korvaorgasmia, jos se veis pahoittuneen mielen ja pääsis jatkamaan elämistään. 😃👌
Tosin poliisin pojassa se vein Tramppaksen kaverin isältä hengen.... vanhan miehen pumppu ei pitänyt siitä ilosta..
(Kannattaa muuten seurata nyt yleisillä paikoilla ihmisiä, että kuka ronkkii korvaansa ylettömästi) 😂😂😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No tuskin pikkurillistäkään, ajattelinkin niin, että mäyristä ja muista ömmiäisistä tuskaantuvan ois hyvä itse kokeilla korvaorgasmia, jos se veis pahoittuneen mielen ja pääsis jatkamaan elämistään. 😃👌
Tosin poliisin pojassa se vein Tramppaksen kaverin isältä hengen.... vanhan miehen pumppu ei pitänyt siitä ilosta..
(Kannattaa muuten seurata nyt yleisillä paikoilla ihmisiä, että kuka ronkkii korvaansa ylettömästi) 😂😂😂Kuka ottaa vastuun mäyrästä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ottaa vastuun mäyrästä?
Mäyrä itse. Se osaa luonnostaan hoitaa homman itse. Elukat on yksinkertaisuudessaan hyviä pärjäämään. 😊👌
- Anonyymi
Tästä mäyrästä alkaa tulla palstan maskotti jos vierailut ei lopu :D
- Anonyymi
Mäyrä käy katsomassa kuka vieras hengaa sen reviirillä. Miettii että kuka hakisi tuon immeisen pois..
xL - Anonyymi
Tähän Mäyrään voi liittyä jokin syvempi existentiaalinen kriisi tai sanoma. Ehkä Mäyrä on jumalallinen sanansaattaja, tai jonkin suuremman manifesti. Tuosta mäyrästä pitäisikin kirjoittaa 800 sivuinen järkälemäinen teos, josta tulee Suomen kansalliseepos. Synkkä ja syvällinen tarina siitä kuinka se Mäyrän perkele vain tuijottaa ja sairastuttaa kaikki uhrinsa lynkantropiaan. Heistä kirjaimellisesti tulee mäyriä.
Mäyrä
Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Tätä mäyrää kartoin, tätä väistin, tätä niin pelkäsin
Sen on tultava loppuun
Nyt on aika
Viimeiseen mäyrään
Tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista
Jonka raajat kuolleet on
Tän täytyy mennä näin
Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää
Mutta tiedän et on turhaa
mäyrää viivyttää
Pahat enteet hiljaisuuden kaiken täyttää
Niin tuskaisen läsnä joka hetki vaikka pään pois kääntää
Vaikka sulkisi silmät mäyrä säilyy eikä mee minnekään
Muttei silti tule luo vaan tuijottaa tuijottamistaan
Tämä mäyrä meidät kaataa
Ei voi jatkaa
Ei voi olla näin
Sen on tultava loppuun
Olen siis mäyrä- Anonyymi
Tämän jälkeen liittyy :’D
Sano mäyrälle, että painuu helevettiin ja äkkiä taikka siitä tulee talja.
Sano mäyrälle, että painuu helevettiin ja äkkiä taikka siitä tulee talja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634