Mäyrä on taas täällä

Anonyymi

Sama mäyrä. Tuijottaa. Mitä tälle tehdään ja kuka hakee tämän pois?

Mitä se katsoo.

23

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki mäyräkoira. Semmoinen karvainen, ei pahvinen

      Niistä kahdesta tulee parhaat kaverit.

    • Anonyymi

      Onkohan tuolla oikeasti sitten mäyrä siellä käymässä välillä, onhan niitä... erikoinen lemmikki jos on.

      • Anonyymi

        On. Käy tasaisin väliajoin katsomassa. Tuntuu kyttäykseltä. Ties mitä se täällä yöaikaan tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On. Käy tasaisin väliajoin katsomassa. Tuntuu kyttäykseltä. Ties mitä se täällä yöaikaan tekee.

        Älä ainakaan syötä sitä, syö jotain mitä ei itse tajua että on epäterveellistä sille.

        Ja turhaan jää vahtimaan ruokaa, kyllä löytää itse luonnosta ruokaa.

        Tunkee vielä talveksi sisälle sotkemaan paikkoja kun tarpeeksi houkuttelet.


      • Anonyymi
        GameChanger kirjoitti:

        Älä ainakaan syötä sitä, syö jotain mitä ei itse tajua että on epäterveellistä sille.

        Ja turhaan jää vahtimaan ruokaa, kyllä löytää itse luonnosta ruokaa.

        Tunkee vielä talveksi sisälle sotkemaan paikkoja kun tarpeeksi houkuttelet.

        Minusta tuntuu, että se on jo käynyt sisällä.


    • Minähän sanoin, että se on sinusta seksuaalisesti kiinnostunut.

      • Minä olenkin erityinen :D


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä olenkin erityinen :D

        Mäyrä saattaa jäädä riistakameraan.


      • En sinua vaan puolustin kun vaahtosi taas niin kovin minusta ja räpsin kuvat tuollaista puutaheinää puhujan juttuja jaksa, odotas taas hetki kun änkee tähänkin vääristäen lisää.
        Sitä se tekee aina.


    • Anna mäyrän olla. Tuijota takaisin.... 😬👌

      • Anonyymi

        Miksei voi mennä pariskuntien pihaan, miksi pitää tulla sinkun pihaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voi mennä pariskuntien pihaan, miksi pitää tulla sinkun pihaan?

        No kun täällä ei ole sinkun pihoja... ei kenenkään pihoja.

        Meneppäs vaikka kaivamaan korvaa topsytikulla, silleen vätkytät sillä, niin tuleepi parempi mieli... pikkurillikin käy. 😊👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kun täällä ei ole sinkun pihoja... ei kenenkään pihoja.

        Meneppäs vaikka kaivamaan korvaa topsytikulla, silleen vätkytät sillä, niin tuleepi parempi mieli... pikkurillikin käy. 😊👌

        Epäilen ettei mäyrä pidä topsytikusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettei mäyrä pidä topsytikusta.

        No tuskin pikkurillistäkään, ajattelinkin niin, että mäyristä ja muista ömmiäisistä tuskaantuvan ois hyvä itse kokeilla korvaorgasmia, jos se veis pahoittuneen mielen ja pääsis jatkamaan elämistään. 😃👌

        Tosin poliisin pojassa se vein Tramppaksen kaverin isältä hengen.... vanhan miehen pumppu ei pitänyt siitä ilosta..

        (Kannattaa muuten seurata nyt yleisillä paikoilla ihmisiä, että kuka ronkkii korvaansa ylettömästi) 😂😂😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tuskin pikkurillistäkään, ajattelinkin niin, että mäyristä ja muista ömmiäisistä tuskaantuvan ois hyvä itse kokeilla korvaorgasmia, jos se veis pahoittuneen mielen ja pääsis jatkamaan elämistään. 😃👌

        Tosin poliisin pojassa se vein Tramppaksen kaverin isältä hengen.... vanhan miehen pumppu ei pitänyt siitä ilosta..

        (Kannattaa muuten seurata nyt yleisillä paikoilla ihmisiä, että kuka ronkkii korvaansa ylettömästi) 😂😂😂

        Kuka ottaa vastuun mäyrästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ottaa vastuun mäyrästä?

        Mäyrä itse. Se osaa luonnostaan hoitaa homman itse. Elukat on yksinkertaisuudessaan hyviä pärjäämään. 😊👌


      • Vastuunsiirtoa!!!! Eiiii!!!😂😂😂


    • Anonyymi

      Tästä mäyrästä alkaa tulla palstan maskotti jos vierailut ei lopu :D

    • Anonyymi

      Mäyrä käy katsomassa kuka vieras hengaa sen reviirillä. Miettii että kuka hakisi tuon immeisen pois..

      xL

    • Anonyymi

      Tähän Mäyrään voi liittyä jokin syvempi existentiaalinen kriisi tai sanoma. Ehkä Mäyrä on jumalallinen sanansaattaja, tai jonkin suuremman manifesti. Tuosta mäyrästä pitäisikin kirjoittaa 800 sivuinen järkälemäinen teos, josta tulee Suomen kansalliseepos. Synkkä ja syvällinen tarina siitä kuinka se Mäyrän perkele vain tuijottaa ja sairastuttaa kaikki uhrinsa lynkantropiaan. Heistä kirjaimellisesti tulee mäyriä.

      Mäyrä

      Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
      Jotta oppisin itse mitä tunnen
      Ja tietäisin sen
      Nyt on mentävä yksin
      Kulkee pitää ilman varjoo
      Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää

      Tätä mäyrää kartoin, tätä väistin, tätä niin pelkäsin
      Sen on tultava loppuun
      Nyt on aika

      Viimeiseen mäyrään
      Tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista
      Jonka raajat kuolleet on
      Tän täytyy mennä näin
      Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää
      Mutta tiedän et on turhaa
      mäyrää viivyttää

      Pahat enteet hiljaisuuden kaiken täyttää
      Niin tuskaisen läsnä joka hetki vaikka pään pois kääntää
      Vaikka sulkisi silmät mäyrä säilyy eikä mee minnekään
      Muttei silti tule luo vaan tuijottaa tuijottamistaan

      Tämä mäyrä meidät kaataa
      Ei voi jatkaa
      Ei voi olla näin
      Sen on tultava loppuun
      Olen siis mäyrä

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen liittyy :’D


    • Sano mäyrälle, että painuu helevettiin ja äkkiä taikka siitä tulee talja.

    • Sano mäyrälle, että painuu helevettiin ja äkkiä taikka siitä tulee talja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe