Syksyn 2019 laihduttajia!

Anonyymi

Heippa hei! Oiskos täällä innokasta porukkaa mukaan laihdutukseen?
Laittakaa oma paino, ikä, sukupuoli, laihdutustavoite jne!

Mä laihduttanut monta vuotta jo, paino noussu välillä ja välillä laskenu


19.7.2019 nainen 26v, 81,8 kg, 168 cm

16

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laskin että tän päivän kalorit max 1700 kcal, askeleet tänään 6000 askelta.. ei mitää hiki liikuntaa, normaalia siivoilua ja puutarha hommia. Toivottavasti en yöllä repsahda syömään mitään.. käytössä itelläni ketipinor ja duloxetine lääkkeet jotka lisänneet ruokahalua erityisesti yötä kohden..

      /aloittaja

    • Anonyymi

      Joo. 25v mies. 176cm. Paino nyt 84.7 kg. Tavoitteena 76 kg. :)

    • Anonyymi

      Moi!
      Minulla on paljon enemmän ylipainoa (lähemmäs 40kg pudotettavaa). Jos on kiinnostuneita, niin voisi perustaa oman tukiryhmän meille, joilla on enemmän urakkaa edessä :D

      Terveisin. nainen 26v

    • Anonyymi

      Jos sua ei haittaa nii tuu vain tähän samaan ryhmään! Mulle ei mitää merkitysä minkä verran pudotettavaa. Lähinnä kaipaanvinkkejä ja tukea! Oletko sinä aloittanu jo urakan? Onko sulla millainen ruokavalio ja energiamäärä päivässä. ?

      /aloittaja

      • Anonyymi

        Sanon rehellisesti,että sinulla on melkein 1000 kaloria liikaa.Se kalorimäärä millä laihtuu on vain 800-1000 kal päivässä
        1 Runkona on yksi pääateria joka sisältää n500 kal sen ympärille
        2pieniä määriä n 100 kal proteenipitoista ruokaa eli kananmunia,ja raejuustoa,kalaa.
        3Korkeintaan yksi pieni hedelmä päivässä.
        4pääateria pitää syödä heti liikuntasuorituksen jälkeen.
        4yöllä ennen nukkumaan menoa n 300 kal hiilihydraattipitoista juomaa,muuten ei saa unta
        5 joka viides päivä korkeintaan 3000 kal
        Minullakin junnasi paino paikallaan 4 kuukautta 2000 kalorin päivillä.Pienemmillä kaloreilla laihduin ensimmäisellä viikolla 4 kiloa josta rasvaa ehkä ? n 1,5 kg.Valokuvien mukaankin vatsarasva on alkanut pienentymään hitaasti.Vatsasta kannattaa ottaa valokuva aina silloin kun on laihtunut,ja verrata niitä entisiin kuviin,ja pihtimittauksella ottaa mitat ala ja ylävatsan rasvan paksuudesta.Perustaa laihdutusvalokuville oma kansio.Jos ei ole rasvanmittauspihtejä laittaa sormiin neliskulmaista putkea ja mittaa välin tavallisella rullamitalla.Silloin kun nahka puristuu yhteen toisiaan vastaan rasvaa ei enäämn ole,ja vasta sitten voi lopettaa laihduttamisen.Sitten pitää vain varoa ettei syö LIIKAA ettei liho takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon rehellisesti,että sinulla on melkein 1000 kaloria liikaa.Se kalorimäärä millä laihtuu on vain 800-1000 kal päivässä
        1 Runkona on yksi pääateria joka sisältää n500 kal sen ympärille
        2pieniä määriä n 100 kal proteenipitoista ruokaa eli kananmunia,ja raejuustoa,kalaa.
        3Korkeintaan yksi pieni hedelmä päivässä.
        4pääateria pitää syödä heti liikuntasuorituksen jälkeen.
        4yöllä ennen nukkumaan menoa n 300 kal hiilihydraattipitoista juomaa,muuten ei saa unta
        5 joka viides päivä korkeintaan 3000 kal
        Minullakin junnasi paino paikallaan 4 kuukautta 2000 kalorin päivillä.Pienemmillä kaloreilla laihduin ensimmäisellä viikolla 4 kiloa josta rasvaa ehkä ? n 1,5 kg.Valokuvien mukaankin vatsarasva on alkanut pienentymään hitaasti.Vatsasta kannattaa ottaa valokuva aina silloin kun on laihtunut,ja verrata niitä entisiin kuviin,ja pihtimittauksella ottaa mitat ala ja ylävatsan rasvan paksuudesta.Perustaa laihdutusvalokuville oma kansio.Jos ei ole rasvanmittauspihtejä laittaa sormiin neliskulmaista putkea ja mittaa välin tavallisella rullamitalla.Silloin kun nahka puristuu yhteen toisiaan vastaan rasvaa ei enäämn ole,ja vasta sitten voi lopettaa laihduttamisen.Sitten pitää vain varoa ettei syö LIIKAA ettei liho takaisin.

        Melkein joka sivustolla valehdellaan näistä laihduttajan kalorimääristä.Suositellaan 1700-2200 ,niissä on sekin että kalorit nousevat siitäkin hyvin helposti lisää,mikä aiheuttaa sen että ei varmasti laihdu.Ohjeissa sanotaan yleensä aivan väärin että laihduttajan pitää syödä paljon,mikä on aivan VÄÄRÄÄ tietoa.

        Olen pitänyt erittäin tarkkaa ruokapäiväkirjaa muutaman kuukauden ajan,tiedän siksi nyt millä kalorimäärällä laihtuu.
        Kahden tunnin pyöräily 20 km tunnissa kuluttaa vain 400 kaloria,joten sen laihduttava vaikutus on hyvin pieni.
        Karkit ja jäätelö yms pitää jättää aivan kokonaan pois,silloin niitä ei tee edes yhtään mieli.Jos niitä syö vähäkään,niin vaikutus on sama niinkuin olisi ruokkinut tulta,eli toisin sanoen niitä haluaa lisää.Siksi niitten suhteen pitää olla 0 linjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein joka sivustolla valehdellaan näistä laihduttajan kalorimääristä.Suositellaan 1700-2200 ,niissä on sekin että kalorit nousevat siitäkin hyvin helposti lisää,mikä aiheuttaa sen että ei varmasti laihdu.Ohjeissa sanotaan yleensä aivan väärin että laihduttajan pitää syödä paljon,mikä on aivan VÄÄRÄÄ tietoa.

        Olen pitänyt erittäin tarkkaa ruokapäiväkirjaa muutaman kuukauden ajan,tiedän siksi nyt millä kalorimäärällä laihtuu.
        Kahden tunnin pyöräily 20 km tunnissa kuluttaa vain 400 kaloria,joten sen laihduttava vaikutus on hyvin pieni.
        Karkit ja jäätelö yms pitää jättää aivan kokonaan pois,silloin niitä ei tee edes yhtään mieli.Jos niitä syö vähäkään,niin vaikutus on sama niinkuin olisi ruokkinut tulta,eli toisin sanoen niitä haluaa lisää.Siksi niitten suhteen pitää olla 0 linjalla.

        Ja se on vain rasvaa mitä tällä tavalla tehtynä laihtuu 800-1000 kal terveellistä ruokaa päivässä ,ei htään lihasta,niinkuin monesti on lukenut.
        Lihas laihtuu vain nälkäkuureilla ilman ruokaa niinkuin anoreksiaa sairastavat tekevät,heillä kalorimäärät saatta olla vain 50-250 päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on vain rasvaa mitä tällä tavalla tehtynä laihtuu 800-1000 kal terveellistä ruokaa päivässä ,ei htään lihasta,niinkuin monesti on lukenut.
        Lihas laihtuu vain nälkäkuureilla ilman ruokaa niinkuin anoreksiaa sairastavat tekevät,heillä kalorimäärät saatta olla vain 50-250 päivässä.

        TOIMII
        Syö neljän päivän kuurin jälkeen normaalisti,(EI liian isokalorisesti 1-3 päivää,ja sitten sama uudestaan)


    • Anonyymi

      22.7 askeleet 9200, painoa ei mitaaattu
      23.7 paino 80,4kg eli tiputustaa 1,4kg!

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Hienoa!! Hyvin menee😊


    • 23.8.2019 nainen 49 v, 74 kg, 159 cm
      Tavoite 66 kg.

      Kakkostyypin diabetestä karkuun... Tiedän teoriassa painon pudotuksesta paljon, mutta kaipaisin toisinaan kovasti henkistä tukea heikoilla hetkellä. Ajatus ryhmän tuesta tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Lue ketju:”Psykologista tukea....”.

        Katso video myös. Saat tukea ilman muita ihmisiä.


      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. Hyvä video. Suurin työ pitää jokaisen tehdä oman pään sisällä. Henkilökohtaisesti pidän kuitenkin vertaistukeakin tärkeänä, on mukava vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, iloita onnistumisista ja tsempata vaikean tilanteen ohi.


    • Anonyymi

      Kivaa kun täällä on muitakin nuoria, joiden tavoitteena on laihtua :) Lähden siis mukaan :)
      Itsellä projekti alkoi jo ennen kesää ja nyt paino on tullut 78 kilosta alas 72,8 kg.
      Vielä on matkaa itselläni pudotettavaa se -7,8 kg. (Tavoitepaino 65,0 kg)
      Nyt tuntuu jo paljon paremmalta kun on vähän kevyempi ja olenkin päättänyt, että enää en halua koskaan olla noin painava.
      En ole noudattanut mitään dieettiä kovin tarkkaan. Olen karsinut pullat, jätskit ja karkit minimiin, lähinnä kerran viikossa on tultu herkuteltua. Olen pienentänyt hieman annoskokoa ja syönyt välipaloilla paljon hedelmiä ja kasviksia.

      Mulla töppää usein koko projekti tuohon herkutteluun. Olen tunnesyöjä. Syön kun olen iloinen ja varsinkin kun olen surullinen : J
      Kerran olen laihduttanut jo sen -12 kg, mutta kilot on tulleet takaisin herkkuputkien takia.
      Mites teillä muilla? Kun mietitään syitä lihomiseen?

      N26, 168cm, 72,8 kg

      • Anonyymi

        Täällä toinen tunnesyöppö... Pieni vastoinkäyminen ja suklaahylly sopivasti kohdilla, niin se on taas menoa. On varmasti pitkälti itsetuntokysymys, pitäisi vain tykätä, jopa rakastaa itseään ja uskoa, että on arvokas omana itsenään.


    • Anonyymi

      Mä nainen 34-vuotta, paino alotustilanteessa 2 viikkoa sitten 88, 4 kg.
      Tänään 87,1 kg ja vyötärö kaventunut 5 cm.
      Mulla on tarkoitus kasvattaa lihaksia ja myös laihtua, joten lenkkeilen päivittäin (6-10 km), sen lisäksi sali joinakin päivinä (mulle tehty harjoitusohjelma, joka tähtää juurikin lihasten kasvattamiseen eli siihen ei kuulu esim kävelymatto) ja lähes päivittäin useampi sata toistoa käsipainoilla ( 2 x 2,5 kg). Tänään alkaa kahvakuula harjoittelu. Painon halua tiputtaa alle 68 kiloon, joten matkaa on vielä edessä.
      Lasken kalorit niin että joka päivä max 1300 kcal, joinakin päivinä kalorit jääneet jopa alle 800. Herkuttelupäiviä on yksi viikossa, mutta silloinkaan en siis mitään hirveetä mättöä vedä vaan yhden suklaapatukan. Roskaruuasta luovuin täysin. Proteiini on sellainen että sen lasken kanssa että sitä tulee tarpeeksi, juurikin tuon lihasten kasvattamisen vuoksi. Aamu alkaa usein sekaviljapuurolla marjoilla/ mustikkakeitolla. Kaikki tuotteet vaihtuneet kevytversioihin ja kun vaalea riisi loppuu, se vaihtuu tummaan. Perunat jätin pois. Vaalea leipä jäi myös pois ja ruisleipääkin syön max 2 palaa päivä. Pääasiassa juon ainoastaan vettä, joinakin päivinä yksi lasi mehua. Kahvin juon mustana. Joinakin päivinä korvaan aterian proteiinijuomalla (Lidlin oman merkin suklaa ja päärynä tosi hyviä) tai proteiinipatukalla. Hedelmiä käytän päivittäin ja vitamiini- sekä rautalisät käytössä.
      Itsellä syitä lihomiseen on ollut suklaa ja olut. Molempia nautin muutaman vuoden ajan pari kertaa viikossa ja yhtäkkiä sitä huomasi painon nousseen reippaasti yli 10 kiloa kun ei töiden jälkeen jaksanut juuri muuta kuin valua kotiin.
      Eniten on ihmetyttänyt se että en ole nälkäinen vaikka annoskoot pienentyneet ja se että olen pärjännyt ilman limua (ennen join päivittäin).
      Hedelmien nauttimisessa muuten kannattaa tarkkailla niiden sokerimääriä ja kaloreita, itselle tuli aika yllätyksenä ettei ne olekaan niin kevyitä kun on aina kuvitellut. Itse syön päivittäin omenaa, yhdessä keskikokoisessa omenassa on n. 70 kaloria joten vaikka aina mielsin omenan laihduttajan ruuaksi niin jo siitä kahdesta jonka päivittäin syön tulee melkein yhtä paljon kaloreita kuin suklaapatukasta. Banaanista vielä enemmän. Ennen ajattelin että hedelmiä voi puputtaa niin paljon kuin sielu sietää.
      Mites muilla laihduttajilla, mitä liikuntaa harrastatte?
      N34

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe